Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMisschien is 100 een geluksgetal in Zuid-AmerikaOké, het klopt, maar dan hadden ze het beter k14 kunnen noemen.
Is de dame zelf ook al gesignaleerd? Is dit de Spa/Bul mrs, dun, voorheen Zandpad?Het bordje van meesteres Denise hangt weer in de Geleenstraat 23 k8.
Aanwezig vandaagIs er iemand nu in de doubletstraat en die even kan checken of Patricia (met naambordje) aanwezig is? Vorige week zat ze op nr 7
Tot vandaag niet.@Lekker bezig
Je hebt haar nog nooit gezien?
Dan was "Ik had haar nog nooit gezien" duidelijker geweest.Tot vandaag niet.
Dat is goed om te horen, waarschijnlijk komen al de latinas weer terug van familiebezoek in het thuisland.Wat me vanavond opviel in de doublet was dat het druk was met latina's.
Zowel de passages 11/25, 16, 31 en bijv nr26 waren helemaal bezet.
Hopelijk is het geen incident.
Dat wordt ook om de haverklap gemeld.BB Kelly vandaag in de rose passage k5.
Weet je of adriana vandaag werkt?Dat klopt, omdat ze onregelmatig werkt en het mij vaak vraagt om te melden.
Dat wordt inderdaad om de haverklap gevraagd. Volgens mij zijn er alleen een paar oude latinas die daar voor in zijn. Of je kan het anders even aan de dames vragen er zullen er best nog wel een paar andere voor in zijn, mits de vergoeding goed is.Dat wordt om de haverklap gevraagd, misschien even wat terug bladeren.
Idd 't beste kans wagen bij de Latijnse granny's, mits er een extra vergoeding tegen overstaan en pas helemaal groen licht bij het beoordelen van je formaatDat wordt inderdaad om de haverklap gevraagd. Volgens mij zijn er alleen een paar oude latinas die daar voor in zijn. Of je kan het anders even aan de dames vragen er zullen er best nog wel een paar andere voor in zijn, mits de vergoeding goed is.
Bedoel je Kelly? Vandaag tot een uur of 5, morgen in Amsterdam.@Paulus2 die staat nog echt boven aan mijn verlanglijstje weet je ook tot hoe laat ze meestal werkt ?