dan heb ik een ander voor mij, ik had een mulatta voor mij.Nou geen krullen. Wel zwart haar. En idd een strak zittend pakje. Best slank verder ja en best donker . Kan voor turks door maar dat is ze niet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendan heb ik een ander voor mij, ik had een mulatta voor mij.Nou geen krullen. Wel zwart haar. En idd een strak zittend pakje. Best slank verder ja en best donker . Kan voor turks door maar dat is ze niet
Wanneer werkt degene die jij bedoeld?dan heb ik een ander voor mij, ik had een mulatta voor mij.
Volgens mij is het een dame in de avond shift.Wanneer werkt degene die jij bedoeld?
Weet je ook welke dag van de week?Volgens mij is het een dame in de avond shift.
Maar misschien werk zo ook nog overdag
ik had haar vorige week zondag gezien, maar ik heb haar ook wel op andere dagen gezien, ze staat er al een aantal jaren.Weet je ook welke dag van de week?
Ze is er weer.Ik bedoel dan die ene Raluca wat klein, zwart haar en zwarte mascara. En vaak alleen zitten op haar telefoon. Wel leuk koppie en lichaam
Dank!Emma was vanmiddag in ieder geval aanwezig.
Thanks PaulusGa een keer om 10.00, dan heb je nog meerdere uren de kans. Overigens is ze er nu ook nog.
K100 das de meterkastK100, het toilet?
is dat een donkere dominicaanse dame met grote tieten?Is er toevallig al een topic over Jessica Doubletstraat 31 k100?
kamer 100 bestaat wel degelijk, zie plattegrondVolgens mij is dat gewoon een kamer maar ik kan er naast zitten. Anders is het 31k12.
heb je haar gezien en gesproken ?, want ik heb haar al een tijdje niet gezienThanks @Rony80
Ze heeft zeker een mooi gebit en een mooie lach. Dat is vaak een goed teken. Zal haar binnenkort bezoeken en een recensie plaatsen.
Vanavond? ik weet niet anders dan dat ze alleen overdag werkt,Goed om te horen dat ze een toppertje is. Ik heb haar vanavond gesproken.