Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOf je kan gewoon naar mijn inziens beter op zoek gaan naar een trans. Zijn die te vinden in de Geleenstraat? Anders moet je eens een kijkje nemen in Schipperstraat Antwerpen. Daar zal je ook uw gading vinden voor anale seks.Idd 't beste kans wagen bij de Latijnse granny's, mits er een extra vergoeding tegen overstaan en pas helemaal groen licht bij het beoordelen van je formaat
Dat is Eli, m.i. ik heb haar laatst mogen neuken overigens met pijpen en wat extra's voor 100€.Wie is die Nederlandse tijger op Rose Passage 10?
Knappe meid, prachtige borsten, doet erotische massages, geen neuken.
Je mag alleen aan het borsten zitten, verder nergens anders.
Wat een schoonheid zeg, wow, daar ga ik zeker nog een keer langs!
Iemand ervaringen?
Ja maar meneer Wandeleer, niet iedereen kan een trans waarderen en de vraag was wie in de Doublet deze optie aanbied.Of je kan gewoon naar mijn inziens beter op zoek gaan naar een trans. Zijn die te vinden in de Geleenstraat? Anders moet je eens een kijkje nemen in Schipperstraat Antwerpen. Daar zal je ook uw gading vinden voor anale seks.
kan je je ervaringen met transen met ons delen?Ja maar meneer Wandeleer, niet iedereen kan een trans waarderen en de vraag was wie in de Doublet deze optie aanbied.
En ja voor een trans kan je zeker in het Geleen terecht.
staat er al. 10jr plusDat is Eli, m.i. ik heb haar laatst mogen neuken overigens met pijpen en wat extra's voor 100€.
Van onder alles zien en beoordelen. Boven is alleen de ingang. Maar je kunt natuurlijk boven bij de ingang een praatje maken en dan weer naar beneden gaan als het je toch niks lijkt...Hoe zit het eigenlijk met de kamers op de 1e verdieping in de Geleenstraat? Je kan door de spiegeling meestal de dames totaal niet goed zien.
Kan je de trap op lopen of is daar alleen de ingang dan? Is het de bedoeling dat je vanaf onder alles kan zien en beoordelen?
Dit is nu 4 keer gemeld en hoort hier eigenlijk ook niet thuisGoh Barbie (ja DIE ja) Bij DS
Profiel dame
Profiel dame persoonlijke webpagina's van privehuis dame met hun uiterlijk en foto's van de DS-Girlwww.ds-girls.nl
Dat heb je zondag ook al gevraagd, even terug bladeren in dit topic, want wordt vaak gevraagd.Zijn er nog dames in de Geleen en/of doublet die het heerlijk vinden om anaal genomen te worden?? Iemand suggesties?
de zoekfunctie gebruiken, deze vraag is inmiddels al honderd keer gesteldZijn er nog dames in de Geleen en/of doublet die het heerlijk vinden om anaal genomen te worden?? Iemand suggesties?
Het doet mij denken aan het grapje van het konijn die elke dag bij de bakker vraagt of hij worteltjestaart heeft, telkens nee totdat de bakker een keer worteltjes taart bakt en zegt t konijn. Vies he?!de zoekfunctie gebruiken, deze vraag is inmiddels al honderd keer gesteld
Ik dacht dat te menen, dat er ook een aantal shemales in de geleenstraat staan, die wel in de poepert genomen willen worden.
Genoeg die het heerlijk vinden om jou anaal te nemen.Zijn er nog dames in de Geleen en/of doublet die het heerlijk vinden om anaal genomen te worden?? Iemand suggesties?
Dankjewel Teddy, Ik zou je bijna een knuffel geven maar ik heb berenhonger.You talking to me?
Zondagavond is normaal gesproken behoorlijk druk in de Doublet.. Tip, ga niet te laat.
om een uur of 11.00 gaan de meeste weg.
Was het wel een even nummer, er stond een paar weken geleden een dame die aan jou omschrijving voldoet op 29Iemand ervaring met de blonder Oostblok dame die ergens rond kamer 30 staat. Ze is vrij lang 1.80 minimaal. Grote nep borsten. Lipjes gedaan en tattoos . En echt wel een uitdagend koppie.
Denk dat het Lavinea is die hij bedoelt 28 k1 staat ze geloof ikWas het wel een even nummer, er stond een paar weken geleden een dame die aan jou omschrijving voldoet op 29