Daar kan je beter even uit de buurt van blijven. Dat is de nr 1 TMM van de Doublet. Jammer dat er voor bepaalde dames geen straatverbod is ingesteld.Denk dat het Lavinea is die hij bedoelt 28 k1 denk ik
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar kan je beter even uit de buurt van blijven. Dat is de nr 1 TMM van de Doublet. Jammer dat er voor bepaalde dames geen straatverbod is ingesteld.Denk dat het Lavinea is die hij bedoelt 28 k1 denk ik
Ik zit een beetje terug te lezen. Dat zou haar zomaar kunnen zijn. Maar ik zie ook recensies uit de hooker tijd uit 2005. Hoe kan je in hemelsnaam al ruim 17 jaar slechte service bieden ?Daar kan je beter even uit de buurt van blijven. Dat is de nr 1 TMM van de Doublet. Jammer dat er voor bepaalde dames geen straatverbod is ingesteld.
ik denk niet dat het slim is om als Geleen dame te gaan werken in een straat waar de meeste wandelaars niet meer dan € 40,00 over hebben voor een wip. Dus je zult niet veel klanten krijgen die € 50,00 willen betalen, terwijl je buurvrouw die een stuk mooier is, slechts € 40.00 vraagt.Als een slimme knappe meid uit de Geleen nu in de Doublet gaat zitten voor 50e per pleziermoment, dan hoeft ze gezien de huidige concurrentie maar 3 uur per dag te werken...
Ja ik zag haar vandaag ook in de late middag en vroege avond. Ze had het behoorlijk druk. Ik herken haar ook niet en ik dacht dat ze het druk had omdat ze een nieuw gezicht is.Wie kan mij vertellen wie de dame is met het geperoxide haar die vandaag op Doubletstraat 8 k3 stond.
Volgens zeggen heeft ze al eerder in de straat gewerkt maar ik herken haar niet.
Ella op nummer 7 komt van de Geleen en vraagt €50.ik denk niet dat het slim is om als Geleen dame te gaan werken in een straat waar de meeste wandelaars niet meer dan € 40,00 over hebben voor een wip. Dus je zult niet veel klanten krijgen die € 50,00 willen betalen, terwijl je buurvrouw die een stuk mooier is, slechts € 40.00 vraagt.
Voor die bordjes er hingen vroeg ze gewoon 40 euro. Ik denk dat er er wel genoeg mannen zijn die graag 50 euro betalen. Ja toch @Ted ?Ella op nummer 7 komt van de Geleen en vraagt €50.
Ik ben benieuwd of ze goede zaken doet in de Doublet.
Klopt, ik ben er ook geweest voor €50 maar dat was een dwaling van mijn kant.. Dit gaat niet meer gebeuren.Voor die bordjes er hingen vroeg ze gewoon 40 euro. Ik denk dat er er wel genoeg mannen zijn die graag 50 euro betalen. Ja toch @Ted ?
domme klantenIHoe kan je in hemelsnaam al ruim 17 jaar slechte service bieden ?
Iedere wandelaar trapt er één keer in. Heb ik ook gedaan een paar jaar geleden. Het is wel echt een "lekker wijf" als je haar ziet staan namelijkHoe kan je in hemelsnaam al ruim 17 jaar slechte service bieden ?
Eerlijk vind ik haar 1 van de knapste dames in de straat. Jammer dat ze een TMM is.domme klanten
Ik heb een kompas voor foute vrouwen, maar Lavina heeft zelfs Ted z'n pootjes nooit aan gebrandIedere wandelaar trapt er één keer in. Heb ik ook gedaan een paar jaar geleden. Het is wel echt een "lekker wijf" als je haar ziet staan namelijk
Ach ja.Klopt, ik ben er ook geweest voor €50 maar dat was een dwaling van mijn kant.. Dit gaat niet meer gebeuren.
Hahaha,Ik heb een kompas voor foute vrouwen, maar Lavina heeft zelfs Ted z'n pootjes nooit aan gebrand
Gaat altijd foutEerlijk vind ik haar 1 van de knapste dames in de straat. Jammer dat ze een TMM is.
ik moet eerlijk zeggen dat ik haar nog nooit hebt zien staan in de straat, dan werkt ze waarschijnlijk niet vaak.Eerlijk vind ik haar 1 van de knapste dames in de straat. Jammer dat ze een TMM is.
Dat heb ik min of meer ook, zeker de panden 10, 12 en 5 waar meerdere dames in een ruimte zijn,Ik ga ook bijna nooit naar binnen waar meerdere dames naast elkaar staan en met elkaar communiceren. Bijna altijd is dat ook minder. Het lijkt wel dan of die dames elkaar controleren hoe lang zo een dame dan weg blijft met een klant.
Dat is Alessia.Weet iemand wie de dame is op geleenstraat 86k3? Donker haar en erg slank, wel een knap gezicht. Ze zit er regelmatig overdag doordeweeks. Wat me weerhoudt is het feit dat ze nooit opkijkt en alleen maar met haar telefoon bezig is. Nog nooit enige reactie gezien als ik langs haar raam loop. Ze lijkt het ook niet echt druk te hebben, maar dat is dan ook niet zo gek.
Dat vind ik een hele goede idd. Begin van de doublet links heb je altijd een trosje oostblokkers. 5 op een rij. En gezellig dat het is. Zou daar nooit naar binnen stappenGaat altijd fout
Wie kent blonde Kate nog van de Geleenstraat. Dat is denk ik wel 1 van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb in Den Haag.
De sex was altijd gewoon niet super maar je ging toch naar der toe omdat ze zo lekker was.
Soms denk je ik ga niet bij zo een lekker ding naar binnen omdat je standaard weet dat het minder is. Maar je kan ook naar een minder goed uitziende dame naar binnen gaan en daar kut sex hebben. Dan ga ik toch liever bij Kate naar binnen omdat ze gewoon lekker is. Op een gegeven moment ging ik niet meer bij haar naar binnen en dan liep je weer langs haar en dan zag je gewoon dat ze baalde dat je niet bij haar naar binnen ging.
Maar waarom geef je me dan geen goede sex altijd vraag ik me dan af.
Ik vraag me dan ook weles af wat verwachten die dames dan? Misschien weten bepaalde vrouwen het gewoon niet? ik denk de meeste wel. DIe willen gewoon snelle afwerksex met je doen. Zo zijn ze ook geinstrueeerd.
Ik ga ook bijna nooit naar binnen waar meerdere dames naast elkaar staan en met elkaar communiceren. Bijna altijd is dat ook minder. Het lijkt wel dan of die dames elkaar controleren hoe lang zo een dame dan weg blijft met een klant.
Hier ook. 1 of andere reden vind ik dat niet relax.Dat heb ik min of meer ook, zeker de panden 10, 12 en 5 waar meerdere dames in een ruimte zijn,
Nee dat denk ik niet, ze heeft geen hele grote borsten. De dame die jij beschrijft zit achter het raam ernaast.Dat is Alessia.
Recensie - Alessia, Den Haag, Geleenstraat 86 k2
Gisterenavond deze Roemeense dame bezocht. Heeft lang zwart haar, meestal staart, grote borsten, althans die indruk krijg je als je haar ziet staan en tattoos op onderarm. wat een slaapverwekkende vertoning. Kan niet lachen, zegt geen twee woorden en tijdens de handjob was ze aan kreunen. het...www.girlsreview.nl