Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe meeste ramen doen 110 voor dagdeel en 180 voor een hele dag. Of ook de exploitant van 79 dit vraagt weet ik niet.Ik heb wel eens gehoord dat de kamer prijs in de Doubletstraat voor een dagdeel 90 euro is en een hele dag 150 euro . Klopt dit ? Gewoon puur uit interesse. Ik dacht namelijk dat het in Amsterdam 200 voor een dagdeel was. En ook intressant om te berekenen wat bijvoorbeeld een dora moet weg werken voor een beetje winst
Wat mij opvalt aan 79, en om wat preciezer te zijn 79 k 6 de kamer van Ingrid, is dat er naast Ingrid de kamer aan niemand anders verhuurt wordt, terwijl het een van de mooiste en ruimste kamers van de straat is. Vreemd, want Ingrid maakt maar een maand of vijf gebruik van de kamer. En verder heb ik in al die jaren nooit gezien dat een andere dame gebruik maakte van de kamer,De meeste ramen doen 110 voor dagdeel en 180 voor een hele dag. Of ook de exploitant van 79 dit vraagt weet ik niet.
Nou Ronny. Ik was dus enige tijd geleden bij Ingrid . Het is een enorm ruime kamer met een bad. Maar als je eerlijk bent ziet een studenten kamer er nog frisser uit. Het bad was echt vies. En de warm water kraan lekte. De wasbak was goor. En alles was gewoon alsof je in de jaren 70 terug kwam. En oja ik mocht daar niet roken ! Kan misschien ook omdat Ingrid heel braaf is. Maar in alle andere kamers mag ik dat wel. Ik vind de kamer van bijvoorbeeld kleine Sandra in de eerste passage met dikke kont knap koppie op het hoekje. Vele malen mooier dan die van IngridWat mij opvalt aan 79, en om wat preciezer te zijn 79 k 6 de kamer van Ingrid, is dat er naast Ingrid de kamer aan niemand anders verhuurt wordt, terwijl het een van de mooiste en ruimste kamers van de straat is. Vreemd, want Ingrid maakt maar een maand of vijf gebruik van de kamer. En verder heb ik in al die jaren nooit gezien dat een andere dame gebruik maakte van de kamer,
ik vond de kamer van Ingrid altijd een fijne kamer, menig maal heb ik een biertje daar gedronken met haar na gedane arbeid, Het is best een leuke meid en de sex was ook altijd top, vaak reverse cowboy, volgens mij haar favorieten standje.Nou Ronny. Ik was dus enige tijd geleden bij Ingrid . Het is een enorm ruime kamer met een bad. Maar als je eerlijk bent ziet een studenten kamer er nog frisser uit. Het bad was echt vies. En de warm water kraan lekte. De wasbak was goor. En alles was gewoon alsof je in de jaren 70 terug kwam. En oja ik mocht daar niet roken ! Kan misschien ook omdat Ingrid heel braaf is. Maar in alle andere kamers mag ik dat wel. Ik vind de kamer van bijvoorbeeld kleine Sandra in de eerste passage met dikke kont knap koppie op het hoekje. Vele malen mooier dan die van Ingrid
Bestaat niet meer, die was er op hookers een tijd.Is er een recente plattegrond met namen (van dames) van doublet? Ik kan me herinneren dat die er ooit was.
Die was inderdaad altijd op hookers. Super fijn ! Ik kan mij wel herinneren dat die oude kaart hier enige tijd geleden geplaatst was. Sommige dames zitten nog op dezelfde plekIs er een recente plattegrond met namen (van dames) van doublet? Ik kan me herinneren dat die er ooit was.
Opa is weer lekker vroeg. Topper !Hier de oude kaart: https://web.archive.org/web/20161027042932/http://www.hookers.nl:80/maps/showmap.php?f=F12b
Gemaakt door een wandelbroeder in zijn eigen vrije tijd.
Is er ook zo'n kaart voor de Geleenstraat/Hunsestraat?Hier de oude kaart: https://web.archive.org/web/20161027042932/http://www.hookers.nl:80/maps/showmap.php?f=F12b
Gemaakt door een wandelbroeder in zijn eigen vrije tijd.
Is er ook zo'n kaart voor de Geleenstraat/Hunsestraat?
Jazeker, ook gezien. Zag er erg goed uit. Latina dame. Nog niet bezocht maar staat op lijstjeIk ben ook langs de Geleenstraat geweest, er is iets opgevallen mij. Bij 126a kamer 1 zat een shemale. Heeft iemand ervaring met haar? Of heet iemand dat ook gezien?
Hoor graag van jullie.
Volgens mij is het een TMS Te mijden shemale.Jazeker, ook gezien. Zag er erg goed uit. Latina dame. Nog niet bezocht maar staat op lijstje
Dat is goed nieuws. Binnenkort maar weer eens naartoe gaan voor een lekkere cim.Voor de liefhebbers. Katalina is weer terug van weg geweest op haar vaste plek. Klein beetje aangekomen ook. Ik houd er wel van
Voor mij ook, de shemale die ik bedoelde zat op 128 k4 en was ook blond, dus Pedrito deze shemale is een andere chick with a dick,voor mij is elke shemale een TMS
Wat is dat nou voor een opmerking? Ik kan begrijpen dat het jouw smaak niet is, de mijne ook niet, maar ik heb ook niks met "BBW's", ieder zijn voorkeuren en dat is maar goed ook.voor mij is elke shemale een TMS
Leuk als nostalgie. Voor de huidige toestand van de straat kun je er weinig meer mee.
ik weet wie je bedoeld, ze is denk ik een dominicaanse, met half lang haar met krullen, en is vrij donker en slank. Ze heeft altijd een soort van strak zittend pakje aan.Wie is de prachtige dame op kamer 1a k3 ? In de Doubletstraat. Een latina met echt prachtige borsten en een mooi koppie. Ze valt me al een tijdje op staat er niet vaak. Een jaar of 35 denk ik. Heb een keer met er gesproken alleen het klikte niet echt. Ben toen helaas ook haar naam vergeten. Ze stond er vandaag weer
Nou geen krullen. Wel zwart haar. En idd een strak zittend pakje. Best slank verder ja en best donker . Kan voor turks door maar dat is ze nietik weet wie je bedoeld, ze is denk ik een dominicaanse, met half lang haar met krullen, en is vrij donker en slank. Ze heeft altijd een soort van strak zittend pakje aan.