Want ik zou eigenlijk willen weten heren en stieren, hoe vaak zegt een dame, ik kom nooit meer terug? Hebben jullie een idee bij hoeveel klassen de Champions League aan vrouwen in Zuid-Holland, weg gaan en waar gaan ze heen? Ik was al jaren niet in de Geleen geweest, maar ik kwam helemaal geen oude gezichten meer tegen. Ik was juist voor 84 gaan stoppen omdat ik goede ervaringen heb gehad met Mooie Meta van 84. En haar vriendin, volgens mij Sandra succes kunnen wensen omdat ze nooit meer terug kwam. Ik zie het niet zo voor me dat ik mijn wandelaar schoenen weer aan ga trekken. Maar ik zeg je eerlijk, ik heb bij deze een mega goede ervaring gehad bij Reina en eigenlijk ben ik zeer benieuwd naar de mijn toekomstige review voor Cristina. Die 2 komen in een prachtige DUET. Zou zo meer willen neer leggen en ze beide goed te leren kennen. Dus ik trek voor morgen ofzo mijn wandelschoenen aan naar Den Haag en ga even bij Cristina langs. Vroeger toen ik ter wandel kwam was ik mega stoned en geil, nu denk ik er anders over na. Ik kom vaak genoeg zulke klasse Champions League vrouwen tegen in het uitgaan of op social media. Maar ik zeg jullie eerlijk, deze meiden zijn veel liever en stoerder dan Kim Kardashian. Ik heb meer respect voor deze dames, de dames vermeld op deze website, dan alle dames die nu een verification check hebben op Instagram of TIktok. Alle vrouwen moeten pijpen, deze meisjes rijden heren en stieren.