De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er komt een tijd dat wandelaars anale sex bedrijven voor 300 euro per uur met een matig ogende post-op trans die volgens hun inmiddels 'gewoon een vrouw' is.

Dat mag iedereen zeker doen.

Maar ik haak dan af hoor. ;)
Er komt misschien ook een tijd dat je libido afneemt of weggaat of je jongeheer dienst weigert.
Dus daarom genieten van nu en profiteren zolang je nog kan

Er komt misschien ook een tijd dat je libido afneemt of weggaat of je jongeheer dienst weigert.
Dus daarom genieten van nu en profiteren zolang je nog kan
Zolang het aanbod kwalitatief gezien ok is en de prijzen enigszins kloppen wel ja.

Maar ik ga nu geen matige dames of potentieel transen neuken voor te hoge bedragen omdat mijn libido ooit zal afnemen.....

Prijzen beginnen voor mij ook meer en meer een ding te worden. Tot eind vorig jaar prima dates met privé ontvangst dames, in regio Den Haag. 120 tot 130 euro voor half uurtje. Dat was natuurlijk al niet goedkoop, maar zie de 150 euro voor 30 min, nu meer en meer. Kan je zeggen het is maar 20 euro, maar punt is dat alles duurder geworden is. Inflatie was eind vorig jaar iets van 9%. Mijn salarisverhoging was dit bij lange na niet. Ben er dus op achteruit gegaan. Hou al mijn kosten vrij strak in de gaten, en de kosten voor de hobby inmiddels ook. In de praktijk wandel ik weer meer in de Geleenstraat. 100 euro voor half uurtje lol kan daar nog steeds. Ik kijk nu ook naar Amstelveen. Sommige dames daar hanteren nog lagere prijzen. Bezoek Amstelveense dame inclusief extra reiskosten is soms nog goedkoper dan bezoek privé ontvangst dame in regio Den Haag.

Wil bv deze volgende week bezoeken.

Klopt wel,vooral op je gevoel af gaan.
Als advertentie gewoon niet goed klink.
Niet gaan. Heb ook al lang geen slechte date gehad.
Ook omdat ik wat meer kritisch ben.
En bijna geen thuisontvangst doe. Daar zitten de vaak mindere is mijn mening.
In mijn ervaring zitten de mooiste/beste juist in de thuisontvangst, maar wel veel te overpriced vaak.

Dus ik wik en weeg veel meer vooraf dan 2 jaar geleden.

En bezoek nog 2 ipv 4x per maand.

Laatst bewerkt:
Wil bv deze volgende week bezoeken.
Grappig. Toen ik daar onlangs was, had ik die dame ook genoteerd, maar ging uiteindelijk 2x naar een prima dame in de Antoniusstrasse.

Maar ik ben daar zeer incidenteel en het is voor mij echt te ver voor een snel bezoekje helaas.

En wil je helemaal gek doen. In Be is een tent Mabuhay voor €50 half uur. Daarna 2de dame €25 half uur. Maar verwacht geen mega knappe dames. Daarna door naar 3Angels in Genk €60 half uur . Wel redelijke mooie dames

Ik ben ontzettend geschrokken van de prijzen op de wallen dit weekend. Ik kreeg een start prijs aangeboden. van 50 euro. Ik wist niet van deze verandering in de prijzen dus ik had gewoon heel naïef de 50 euro betaald. Maar toen begon het pas. Ik kreeg een menukaart voorgeschoteld:
Pijpen 200 euro
Snelle seks 350 euro
Seks 500 euro
En nog een paar dingen die ik van schrik vergeten ben.
Toen ik nee nee nee bleef zeggen werden deze prijzen stap voor stap verlaagd maar niet tot onder de 150.
Ik vind het echt bedrog. En dan bedoel ik het deel waarbij je binnen wordt gelokt zonder veel uitleg en de 50 euro betaalt waarna je pas de echte menukaart voorgeschoteld krijgt.
Met zulke praktijken moet er maar eens iets vergelijkbaars als met de tariefkaart op de taxi geïntroduceerd worden.

. Dat gezegd, ik zie de 150 en 160 Euro steeds meer terugkeren waar het 3 maanden geleden alleen maar 200 Euro en meer leek te zijn.
Het is me nog niet direct opgevallen, die prijsverlagingen, maar het moet ongetwijfeld een ongewenst effect hebben als zij die een hoge prijs rekenen gaan merken dat ze minder klandizie krijgen.
Voor een sekswerker die het erbij doet, is het misschien niet meteen een drama, maar als ze zichzelf rijk rekenen door een bepaald aantal klanten per dag of week te verwachten, kon het wel eens vies tegenvallen.

. De dvp's doen wat zij moeten doen zoveel mogelijk geld proberen te vragen en dat lukt blijkbaar aardig want anders waren ze wel gezakt.
Om daar echt een beeld van te krijgen zou je heel veel sekswerkers moeten volgen, wat betreft beschikbaarheid en tarieven, maar het kan niet anders dan dat er ergens een daling van het aantal bezoekers zal inzetten.
Wie de media een beetje heeft gevolgd, weet waarom veel beroepsgroepen een flinke loonsverhoging willen.
Het is eigenlijk te gek voor woorden dat in een welvarend land steeds meer mensen zich tot de voedselbank moeten wenden.
Het spreekt vanzelf dat er dan geen geld overblijft voor luxe zaken...

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan