Voormalig lid 2809
Meubelstuk
Totaal niet vergelijkbaar. Ik ben zelf meer van de prive ontvangst en de clubs. Laatst toch 2 keer een raambezoek gedaan en ik vind dat relatief duur. Je betaalt minder maar je hebt minder mogelijkheden, je kunt niet even douchen waardoor je altijd toch een beetje ranzig bent als je huiswaarts gaat en als het warm is kun je zeggen wat je wil, maar de DVP is ook niet brandschoon.We hoeven de hoge prijzen niet te accepteren er zijn goedkopere opties dan prive ontvangst dames. Je kunt ervoor kiezen om een raamdame te bezoeken of een dame in een privéhuis waar de prijzen lager zijn. Op deze manier laat je aan de dvp's van prive ontvangst zien dat je andere opties hebt en hen niet meer nodig hebt. Als velen dit zouden doen dan ontstaat er zeker paniek bij de dames wat de prijzen goed zullen doen. Probeer het voor 2 a 3 maanden en kijk wat er gebeurt je hebt niks te verliezen.
Wellicht dat ik zelf een beetje smetvrees begin te krijgen maar ik vind een raambezoek alleen ok als je vooraf zelf wat concessies doet ten aanzien van Hygiëne, discretie en ontspanning.