De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De 2-3 andere wandelaars die ik hier wel eens via pb spreek en ik zelf wandelen hooguit nog een derde van de frequentie waarmee we voorheen wandelden.

De 50 raam, 100 half uur privé, 150 voor 1 uur privé afspraken met een zeer aantrekkelijk aanbod van prachtige dames vond ik echt ideaal.

Nu vind ik het aanbod stukken minder en de prijs veel te hoog.

Dan zit het er gewoon niet meer in.

Bij 250 euro ben ik triest zodra ik daar de deur uit ben. Dan denk ik toch: Daar had ik ook dit of dat voor kunnen doen.
Dat zal steeds vaker meespelen in de afweging. Niet uniek voor deze materie, overigens.
Afgelopen maand was de TT van Assen en ook daar zijn de prijzen flink verhoogd.
Er zijn cijfers gepubliceerd over de bezoekersaantallen en het is er niet direct uit af te leiden, maar het is aannemelijk dat er mensen zijn weggebleven omdat de prijzen voor een toegangskaart zijn verhoogd.
Tribunekaarten waren altijd al duur, maar als je bedenkt dat een "staanplaats" enige jaren terug nog €45 was en nu bijna €20 hoger was, is het voor sommige mensen wel mooi geweest.

Muziekfestival kwam ik incidenteel, Lowlands bijvoorbeeld nooit gedaan, toegangsprijs was dit jaar onderwerp van gesprek in een radio-uitzending, want in absolute zin: duur.
Pinkpop heb ik in het verleden een aantal keer bezocht, maar de kaarten voor drie dagen waren dan al uitverkocht, dus werd het ene kleinere uitgave voor minder dagen.
dit jaar was het voor het eerst sinds tijden in ene weekeinde waarin ik tijd had, maar twee artiesten die ik niet kan uitstaan stonden op het program, dus dan maar niet.
Andere concerten met kaarten ver boven de €100 laat ik vaak schieten, dan kijk ik de dagen voor het optreden op MP in de hoop dat het voor minder kan.
Reizen en vakantie zijn bezigheden die ik al tijden niet gedaan heb, dat geld gaat naar andere zaken.

Denk maar eens zelf na wat je eerder zou opgeven dan 'wandelen'
Eerder het omgekeerde; ik heb de afgelopen tijd meer geld uitgegeven aan de hobby/ interesse dan aan de dames. Deels heeft dat als reden hun vraagprijzen en soms lukt het niet eens om een contact te leggen met een adverteerder, dus dan houdt het simpelweg op.

Als je kijkt naar muziekfestivals: pokkeduur geworden en zijn in no time uitverkocht.
De mensen beknibbelen liever op andere zaken dan op hun pleziertjes.
Zelfde met reizen, ook veel duurder dan voor corona maar iedereen gaat gewoon nog op reis.

Denk maar eens zelf na wat je eerder zou opgeven dan 'wandelen'

Ik heb nood aan een nieuwe laptop en toch stel ik dat altijd maar uit, en alleen omwille van de prijs, die zelfs niet zo extreem hoog is omdat mijn vereisten ook niet extreem hoog zijn, maar toch ...
terwijl mijn regelmatige uitjes (altijd wel voor meerdere uren omdat één uur mij totaal niet aanspreekt) nooit worden uitgesteld (of misschien wel pro forma met een week, of twee), ook al realiseer ik mij dat dat ook niet goedkoop is. En het gebruik van die laptop is duurza(a)m(er) terwijl de ontmoetingen toch relatief vluchtig zijn (ook al betekenen ze heel veel voor mij). En het heeft volgens mij ook niets te maken met de plaats waar mijn verstand zich zou situeren. Ik zal niet zeggen dat het helemaal hetzelfde is als eten en drinken maar het komt toch wel tegemoet aan een heel belangrijke nood.

Laatst bewerkt:
Eerder het omgekeerde; ik heb de afgelopen tijd meer geld uitgegeven aan de hobby/ interesse dan aan de dames. Deels heeft dat als reden hun vraagprijzen en soms lukt het niet eens om een contact te leggen met een adverteerder, dus dan houdt het simpelweg op.
Exact. En sommigen zullen andere hobby's opgeven om te kunnen blijven wandelen. Hangt er al van af wat voor die persoon prioriteit is

Exact. En sommigen zullen andere hobby's opgeven om te kunnen blijven wandelen. Hangt er al van af wat voor die persoon prioriteit is
Het is leuk om te spelen met een dame, maar als je haar goedjes niet of heel beperkt mag aanraken, is de lol er voor mij al snel af.
Dan die huidhonger maar niet stillen en het geld naar iets waar ik over jaren nog naar kan kijken.

Het is leuk om te spelen met een dame, maar als je haar goedjes niet of heel beperkt mag aanraken, is de lol er voor mij al snel af.
Dan die huidhonger maar niet stillen en het geld naar iets waar ik over jaren nog naar kan kijken.
Wat er ook een probleem is is de manier hoe die dames soms behandeld worden. Achter de zoveelste klant die dingen probeerd die ze niet aanbied. Of geen respect toont voor haar. Dan stoppen ze of vragen ze meer

jDenk maar eens zelf na wat je eerder zou opgeven dan 'wandelen'
Er is ook een vrij grote groep wandelaars die het er bij doen, die of een relatie hebben, of af en toe een scharrel. Ik kan mij dan goed voorstellen, dat die wat sneller zullen afhaken, of minder vaak zullen gaan.
Het wandelen is leuk, maar ik heb er persoonlijk niet veel geld voor over, en zo zijn er denk ik wel meer wandelaars.

Nu, ja... 'damsels in distress' uit de nood helpen...
En als je zo'n dame dan ook respectvol behandelt...
Als er dames in nood zijn die echt moeite hebben om hun kinderen eten te geven zou ik met alle plezier zo nu en dan een voedsel pakketje droppen zonder daarvoor een tegenprestatie te verwachten.

Ik kan niet heel de wereld redden, maar in je directe omgeving een steentje bijdragen kan nooit kwaad.

Als er dames in nood zijn die echt moeite hebben om hun kinderen eten te geven zou ik met alle plezier zo nu en dan een voedsel pakketje droppen zonder daarvoor een tegenprestatie te verwachten.

Ik kan niet heel de wereld redden, maar in je directe omgeving een steentje bijdragen kan nooit kwaad.
De mensen in schuldsanering gaan al naar de voedselbank hoor.

We hoeven de hoge prijzen niet te accepteren er zijn goedkopere opties dan prive ontvangst dames. Je kunt ervoor kiezen om een raamdame te bezoeken of een dame in een privéhuis waar de prijzen lager zijn. Op deze manier laat je aan de dvp's van prive ontvangst zien dat je andere opties hebt en hen niet meer nodig hebt. Als velen dit zouden doen dan ontstaat er zeker paniek bij de dames wat de prijzen goed zullen doen. Probeer het voor 2 a 3 maanden en kijk wat er gebeurt je hebt niks te verliezen.

De mensen in schuldsanering gaan al naar de voedselbank hoor.
Ik heb begrepen dat er in bepaalde regio's wachttijden zijn voor de voedselbank. Of net als toen de oorlog in Oekraïne begon. Ik zou het echt niet over mijn hart krijgen om tegen zo'n mevrouw te zeggen van "bukt u maar even". Heb toen ook gewoon wat tassen met boodschappen gevuld. Als ik door Amsterdam loop word ik ook wel eens aangesproken door iemand die aan het bedelen is. Ik zeg dan ook wel eens van "kom we gaan naar de supermarkt en je kan wat eten uitzoeken".

Prijzen beginnen voor mij ook meer en meer een ding te worden. Tot eind vorig jaar prima dates met privé ontvangst dames, in regio Den Haag. 120 tot 130 euro voor half uurtje. Dat was natuurlijk al niet goedkoop, maar zie de 150 euro voor 30 min, nu meer en meer. Kan je zeggen het is maar 20 euro, maar punt is dat alles duurder geworden is. Inflatie was eind vorig jaar iets van 9%. Mijn salarisverhoging was dit bij lange na niet. Ben er dus op achteruit gegaan.
Die halfuur prijzen zijn het ergste je voelt je gewoon bestolen veel vragen 150 alsof het niets. Gewoon bij de Geleenstraat blijven wandelen waar het nog goedkoop kan en laat die dure prive ontvangst dames links liggen.

Voor een half uur hebben privé-dames meestal een relatief hoog tarief, ze willen gewoon dat je een uur komt. Als je zo kort gaat, is een privéhuis of ramen voordeliger.
Om kosten te besparen doe ik soms 45 minuten, is ook voordeliger bij een huis (zolang je geen extra's neemt).
.......snap je ook waarom? En nee het is niet puur voor meer geld....heren hier zijn zo ontwetend en naief

Bedoel je dat je verstrekken van een pakketje af zou laten hangen van de prijs? Ik doelde eigenlijk op dames die geen DVP zijn. Die zou ik die daar niet toe dwingen in ruil voor hulp.
Idd,blijf erbij dat priveontvangst tarief veelste te hoog is te vaak. Dus als zo een amateur huisvrouw hoge bedragen vraagt. Heeft ze ook geld zat voor eten.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan