75% minder inkomsten van de veel-wandelaars uit ons groepje zei ik. Wat de nieuwe aanwas doet en wat de toeristen bereid zijn neer te leggen weet ik natuurlijk niet.
Ongetwijfeld zijn er daar best veel van, want anders waren de prijzen al naar beneden bijgesteld.
Overigens val ik op dames die 150, 200 of 250 vragen. Er is ook geen enkele logica qua knapheid of service mbt hoe hoog hun prijs is.
Ik ken zat dames die geweldig waren toen ze 150 vroegen en nu 5 jaar ouder zijn, meer vragen en veel minder inzet tonen.
Het is wel zo dat ik vaak val op dames van 21-30 met bovengemiddeld goede looks en die zitten wel vaker in het hoge segment dan de dames met matige looks en goede inzet.
Maar ja, het oog wil ook wat hè.
200 vond ik niet best. Maar na tig keer klagen ben ik weer eens andere dingen gaan doen.
150 voor 1 uur en 100 voor een half uur kan ik wel goed mee leven.
Als ik in Antwerpen, Aken of Den Haag een korte top date heb en ik leg daar 40 of 50 voor neer voel ik me zelfs een beetje schuldig.
Maar ook dat ben ik vergeten zodra ik de hoek om ben en dan drink ik er een extra biertje op met een zeer goed gevoel.
En grote kans dat ik dan een dag later weer bij die dame langs ga, dus uiteindelijk belanden de 100 euro toch wel bij haar.
Maar dan is het dus 100€ voor 2x pijpen/neuken met een top dame.
Daar vragen sommige minder knappe thuis-ontvangst dames met minder inzet nu 5x meer voor.