Missschien kun je ze in een overheidsbordeel tewerkstellen tot ze hun boete hebben afbetaald? Een soort van alternatieve werkstraf?Hoe ga je een illegaal werkende Roemeense dame beboeten?
Mission impossible
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMissschien kun je ze in een overheidsbordeel tewerkstellen tot ze hun boete hebben afbetaald? Een soort van alternatieve werkstraf?Hoe ga je een illegaal werkende Roemeense dame beboeten?
Mission impossible
Tijd loopt vanaf vertrek tot thuiskomst.
Reiskosten 1,80 euro p km
Toch wel, in haar geval:Als de prijs per km wordt berekend maakt dat niet uit.
Tijd loopt vanaf vertrek tot thuiskomst.
Dat bedoelde ik: tijd loopt vanaf vertrek tot thuiskomstToch wel, in haar geval:
Je bent gestoord dat je hiermee akkoord bent gegaan.Dat bedoelde ik: tijd loopt vanaf vertrek tot thuiskomst
Ik heb er al gezien die een km vergoeding vragen. En een week en weekend tarief hebben.Je bent gestoord dat je hiermee akkoord bent gegaan.
Als ze al beginnen met kilometervergoeding ben ik al weg.
idd dat is ook het makkelijkste voor de klant om uit te rekenenOp zich niet gek dat ze er iets voor rekenen. Maar ik zou denk ik wel altijd een vast bedrag afspreken, niet per reistijd of kilometer.
Ik citeer het alleen, zoiets ga ik natuurlijk ook niet aan beginnenJe bent gestoord dat je hiermee akkoord bent gegaan.
Als ze al beginnen met kilometervergoeding ben ik al weg.
Hangt ervan af hoeveel klanten meer.Want de dames zullen niet willen snappen dat, om maar een voorbeeld te noemen, een 150/u veel meer klanten oplevert.
Het hangt er ook vanaf hoe veel andere dames in de buurt zijn.Iedereen klaagt steen en been over de hoge prijzen, maar de meeste dames verdienen nog prima volgens mij.
Het is gewoon vraag en aanbod.. en wij betalen het toch.
Als ik deze prijzen zo hoor, lijkt het wel een rip off.Ik ben ontzettend geschrokken van de prijzen op de wallen dit weekend. Ik kreeg een start prijs aangeboden. van 50 euro. Ik wist niet van deze verandering in de prijzen dus ik had gewoon heel naïef de 50 euro betaald. Maar toen begon het pas. Ik kreeg een menukaart voorgeschoteld:
Pijpen 200 euro
Snelle seks 350 euro
Seks 500 euro
En nog een paar dingen die ik van schrik vergeten ben.
Toen ik nee nee nee bleef zeggen werden deze prijzen stap voor stap verlaagd maar niet tot onder de 150.
Ik vind het echt bedrog. En dan bedoel ik het deel waarbij je binnen wordt gelokt zonder veel uitleg en de 50 euro betaalt waarna je pas de echte menukaart voorgeschoteld krijgt.
Op de ruysdael is deze prijs structuur naar ik weet nog niet doorgedrongen maar de startprijs was daar ook 100 euro waar ik me gezien de inflatie nog iets bij voor kan stellen. Maar die prijzen op de wallen zijn echt belachelijk.
Ik denk dat mijn wandeldagen hiermee nu snel voorbij zijn.
De dames weten heel goed wat ze doen, ze willen niet veel werken en waarom zouden ze ook als er altijd wel een paar klanten bereid zijn 200 euro te betalen. Het probleem ligt bij ons de wandelaars want wij kiezen er uiteindelijk voor om deze bedragen te betalen. Toen de prijsverhogingen begonnen zijn velen van ons gaan zeggen ik ga never nooit niet 200 per uur betalen en dezelfde gasten betalen het nu alsof het niets is. Hoe kun je dan van de dvp's verwachten dat ze gaan zakken? Die zakken pas als de klanten afhaken maar de klanten doen dat niet dus zullen de prijzen dan ook duur blijven. De dvp's doen wat zij moeten doen zoveel mogelijk geld proberen te vragen en dat lukt blijkbaar aardig want anders waren ze wel gezakt.Zelfreflectie, feitelijk redeneren is bij veel dames een onderbelichte competentie. Bij Oost-europese dames is het volledig afwezig en is er alleen maar emotie gebaseerd op niets. Deze dames schroeven de prijs op en als de omzet (minder klanten) daalt dan wordt hierop met verdere prijsverhoging gereageerd.
Sommige vaste klanten (bij een aantal dames ben/was ik dat ook) hanteren nog het oude tarief. Maar vaste klanten kun je op een gegeven moment alleen maar verliezen en nieuwe klanten moet je eerst maar eens zien te winnen. Dus... ook dit draagt bij aan een prijsverhoging.
Ik denk dat de gouden jaren voorbij zijn en dat er alleen nog maar verhogingen komen. Want de dames zullen niet willen snappen dat, om maar een voorbeeld te noemen, een 150/u veel meer klanten oplevert.
In Amsterdam is toch wel prive ontvangst te vinden voor 100 euro 30 min?Ik ben ontzettend geschrokken van de prijzen op de wallen dit weekend. Ik kreeg een start prijs aangeboden. van 50 euro. Ik wist niet van deze verandering in de prijzen dus ik had gewoon heel naïef de 50 euro betaald. Maar toen begon het pas. Ik kreeg een menukaart voorgeschoteld:
Pijpen 200 euro
Snelle seks 350 euro
Seks 500 euro
Toen ik nee nee nee bleef zeggen werden deze prijzen stap voor stap verlaagd maar niet tot onder de 150.
Ik vind het echt bedrog. En dan bedoel ik het deel waarbij je binnen wordt gelokt zonder veel uitleg en de 50 euro betaalt waarna je pas de echte menukaart voorgeschoteld krijgt.
Op de ruysdael is deze prijs structuur naar ik weet nog niet doorgedrongen maar de startprijs was daar ook 100 euro waar ik me gezien de inflatie nog iets bij voor kan stellen. Maar die prijzen op de wallen zijn echt belachelijk.
Wel minder hoor volgens mij.Iedereen klaagt steen en been over de hoge prijzen, maar de meeste dames verdienen nog prima volgens mij.
Het is gewoon vraag en aanbod.. en wij betalen het toch.
Dat is wel echt uitzonderlijk hoor.Ik ben ontzettend geschrokken van de prijzen op de wallen dit weekend. Ik kreeg een start prijs aangeboden. van 50 euro. Ik wist niet van deze verandering in de prijzen dus ik had gewoon heel naïef de 50 euro betaald. Maar toen begon het pas. Ik kreeg een menukaart voorgeschoteld:
Pijpen 200 euro
Snelle seks 350 euro
Seks 500 euro
75% minder inkomsten van de veel-wandelaars uit ons groepje zei ik. Wat de nieuwe aanwas doet en wat de toeristen bereid zijn neer te leggen weet ik natuurlijk niet.Ik denk dat 75% niet klopt anders waren de dvp's wel gezakt naar 150. Er zijn nog genoeg wandelaars die bereid zijn 200 of meer te betalen. Jij hebt alleen de pech dat de dames waar jij op valt vaak 250 vragen, want bij 200 vond jij het best en hoorde ik je niet klagen.