De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En wat is een modaal maandloon in Roemenië?
Terwijl ze werken, moeten zij Belgische of Nederlandse prijzen betalen voor hun levensonderhoud. En de huurprijzen voor de accomodatie waar zij werken, liggen doorgaans ook erg hoog. En trouwens, hoe kom je op Roemenie? Zijn er dan volgens jou geen dvp's uit andere landen, of gewoon uit Belgie en Nederland zelf?

Ah nee joh. Mijn schoonzusje komt uit Roemenië. Ze heeft daar een appartement die ze verhuurt voor 600pm.
"Het minimum salaris in Roemenië is momenteel € 275/maand. Het gemiddelde salaris ligt rond de € 465/maand. Een Nederlandstalige werknemer in Roemenië verdient gemiddeld € 1000/maand. Dit salaris is dus ruim boven het gemiddelde en een prima uitgangspunt om mee te starten."

"Het minimum salaris in Roemenië is momenteel € 275/maand. Het gemiddelde salaris ligt rond de € 465/maand. Een Nederlandstalige werknemer in Roemenië verdient gemiddeld € 1000/maand. Dit salaris is dus ruim boven het gemiddelde en een prima uitgangspunt om mee te starten."
Dit klopt wel, maar je moet met loonvergelijkingen altijd opletten als je er niet zelf ter plaatse in zit. Er zijn zoveel nevenfactoren, zoals belastingen, ziekteverzekeringen, enz.

Maar we wijken af van de discussie. Het ging er over dat bijna niemand de job van sekswerker zal willen doen als zij er niet véél meer mee verdient dan met een andere job. De prijzen zullen dus niet zo gauw dalen zoals sommigen dromen.

Minimum en gemiddeld zijn andere dingen. Minimum is daar laag. Modaal valt wel mee.
Maar goed veel dames die DVP worden zullen vaak tegen minimum zitten in thuisland?
Dat denk jij, maar dat kan je niet zomaar beoordelen. Er zijn ook dvp's die behoorlijk geschoold zijn, maar die dit werk toch verkiezen zolang het veel meer opbrengt dan wat ze met hun diploma kunnen binnen halen.

En thuisland??? Het zijn vaak de Belgische/Nederlandse die als dvp aan de slag gaan als zij echt niet weten van welk hout pijlen te maken. Vanuit een diepe financiële put, beginnen zij dan met een negatieve keuze voor het vak. Als je over een thuisland spreekt, denk ik aan meisjes die uit andere landen komen en misschien meer motivatie hebben om hier veel te komen verdienen.

Laatst bewerkt:
Wat mij betreft mag de overheid kei en keihard ingrijpen.
1. Komen woningen vrij die nu bezet worden gehouden door de duizenden privedames
2. Minder concurrentie voor het legale circuit

Al die zwartwerkende DVPs het land uit schoppen en in elke provincie containerwoningen neerzetten als prive-ontvangst locatie!
1. Versnel versoepelen van WERKVERGUNNINGEN voor hoeren buiten de EU
2. Containerwoningen eigendom overheid = huur bedrag pak je nog iets van "belasting"
3. Hek eromheen om randdebielen weg te houden cq pooier volk

Gezien huidige regering verwacht ik dat ze deze crisis snel oplossen. Gaat immers niet echt over de eigen bevolking
Wat aandoenlijk toch als je denkt dat de overheid alles kan en moet regelen en dat het dan ook nog beter wordt.

Bij een financiële crisis zullen de prijzen dalen denk ik de dvp's zullen het moeten accepteren want 120 euro per uur is nog altijd beter dan geen klant. Maar op dit moment zie ik het nog niet gebeuren de meeste mannen kunnen de huidige prijzen nog betalen al zie je wel dat er steeds meer wandelaars zijn die minder wandelen vanwege de hoge prijzen.

Ah nee joh. Mijn schoonzusje komt uit Roemenië. Ze heeft daar een appartement die ze verhuurt voor 600pm.
Als je er niet bij zegt waar dat appartement gelegen is en wat voor appartement het is... een appartement met vier slaapkamers in een goede buurt in Boekarest is nog wel wat anders dan een appartement met één slaapkamer in een pauperbuurt in Boekarest of ergens op het platteland.

Als je er niet bij zegt waar dat appartement gelegen is en wat voor appartement het is... een appartement met vier slaapkamers in een goede buurt in Boekarest is nog wel wat anders dan een appartement met één slaapkamer in een pauperbuurt in Boekarest of ergens op het platteland.
Ja in Boekarest maar de rest zou ik echt niet weten. Maar durf wel te stellen dat het modaal inkomen hoger ligt dan wat werd gesteld.

Ja in Boekarest maar de rest zou ik echt niet weten. Maar durf wel te stellen dat het modaal inkomen hoger ligt dan wat werd gesteld.
Boekarest (en bv. Cluj) is wel duurder dan de rest van het land. Een stuk duurder zelfs. Zie bv: https://economedia.ro/cele-mai-acce...a-in-care-sa-stai-in-chirie.html#.Yw2xLXFBy5c

Dit zijn dan alleen de grootste steden. Verschil tussen Boekarest en suffe provinciesteden zal minimaal factor 2,5 - 3 zijn (appels versus appels). Gemiddeld netto salaris in Boekarest is 5k in RON, dus voor het gemak € 1.000. In bv. Teleorman is dat 2,8k in RON, dus voor het gemak € 560.

Goed. Da's gemiddeld. Gebeurt ook veel in het zwart, veel geldstromen van buitenaf.

Maar we wijken af van de discussie. Het ging er over dat bijna niemand de job van sekswerker zal willen doen als zij er niet véél meer mee verdient dan met een andere job. De prijzen zullen dus niet zo gauw dalen zoals sommigen dromen.

Het punt met het noemen van de gemiddele maand salaris in andere landen, is om aan te geven dat als dames daarvandaan dat salaris hier in 2-4 uurtjes verdienden...ze hier ook wel zouden komen werken als ze daar zeg 4-12 uurtjes voor zouden moeten werken...er is en blijf maar 1 reden dat de prijzen absurd hoog liggen en dat is dat veel NL mannen van slikken houden...

Er wandelen ook meer mannen als vroeger. Duitsers Britten en Amerikanen die goed verdienen die weten de privehuizen en Gangbangs ook te vinden.
Ook veel jongeren van ( buitenlandse ) komaf , het is geen taboe maar eerder stoer naar een DVP gaan.
De vraag is enorm , en veel gemakkelijk geld. Dat merken de vrouwen ook , ze proberen eens 200 of 250 € en er komen nog steeds mannen.
Prijzen gaan echt niet dalen , heren

Het punt met het noemen van de gemiddele maand salaris in andere landen, is om aan te geven dat als dames daarvandaan dat salaris hier in 2-4 uurtjes verdienden...ze hier ook wel zouden komen werken als ze daar zeg 4-12 uurtjes voor zouden moeten werken...er is en blijf maar 1 reden dat de prijzen absurd hoog liggen en dat is dat veel NL mannen van slikken houden...
Voor de prijs van een DVP in Nederland is het salaris van 'n winkelbediende in Roemenië niet zo relevant...

Er wandelen ook meer mannen als vroeger. Duitsers Britten en Amerikanen die goed verdienen die weten de privehuizen en Gangbangs ook te vinden.
Ook veel jongeren van ( buitenlandse ) komaf , het is geen taboe maar eerder stoer naar een DVP gaan.
De vraag is enorm , en veel gemakkelijk geld. Dat merken de vrouwen ook , ze proberen eens 200 of 250 € en er komen nog steeds mannen.
Prijzen gaan echt niet dalen , heren
Het taboe is er wel wat meer af, ja. Dat zie je ook in saunaclubs bijvoorbeeld, waar je gewoon tussen de andere wandelaars zit i.p.v. dat je snel even met je kraag voor je gezicht een prive-huis binnen gelipt, om daar in een afgesloten kamertje voorgesteld te worden aan de dames en dan snel ongezien de kamer op glipt.

Voor de prijs van een DVP in Nederland is het salaris van 'n winkelbediende in Roemenië niet zo relevant...

Uhu, tenzij je zo'n winkelbediende in Roemenie bent die fantaseerd over snel rijk worden in ons kikkerlandje ;)

In de tak van sport waar ik werk, zie ik legio mannen uit Oost Europa die hier ook komen omdat ze hier meer verdienen dan met hetzelfde werk in hun thuisland...niet tientallen keren meer maar gewoon een schappelijke 2a3 x meer...is toch echt voldoende meer om al te komen...maar de dames neeee die komen alleen bij >10x zoveel verdienen right :)

@Knipoog denk je echt dat er meer mannen wandelen dan paar jaar of decenia terug!? Want ik hoor van old timers vaak over 'vroeger gingen we naar de hoeren' maar ik hoor nagenoeg nooit 20-40'ers (in mijn omgeving) erover...en ik zie bij prive huizen en massage salons nagenoeg alleen maar 50+ ers en sterk overwegend NL (in R'dam en Den Haag en omstreken).

Ik denk wel dat de prijzen gaan dalen op termijn.
dit is nog maar het begin …komen zeer moeilijke tijden aan.
veel mensen gaan het lastig krijgen de volgende jaren.

wat ik me ook soms afvraag is hoe de prostitutie zal zijn als die CBDC in voege zou/gaat komen.
cash die volledig verdwijnt…alles traceerbaar. 🙃

Bij een financiële crisis zullen de prijzen dalen denk ik de dvp's zullen het moeten accepteren want 120 euro per uur is nog altijd beter dan geen klant. Maar op dit moment zie ik het nog niet gebeuren de meeste mannen kunnen de huidige prijzen nog betalen al zie je wel dat er steeds meer wandelaars zijn die minder wandelen vanwege de hoge prijzen.
Zelfs dan zullen sommige dvps liever 2 klanten per week doen aan 200 per uur.dan voor 120 euro hun lichaam geven. En gelijk hebben ze. Mss dat de dames die zoveel mogelijk moeten opbrengen zullen zakken in prijs om klanten te blijven aantrekken. Maar meiden die occasioneel ontvangen (max 3 tot 5 dates per week ) kunnen zelfs hun prijzen nog verhogen . 10 tot 20 klanten per maand die elke maand terugkomen is een eitje.

Heeft iemand hier eigenlijk wel eens een favorietje, dame die je geregeld bezoekt dus, aangesproken op de stijgende prijzen? Wel benieuwd naar. Niet verkeerd als ze je begrijpt, en voor jou de "oude prijzen" gelden. Volkomen kut als ze boos wordt, en je niet meer langs hoeft te komen...

Terwijl ze werken, moeten zij Belgische of Nederlandse prijzen betalen voor hun levensonderhoud. En de huurprijzen voor de accomodatie waar zij werken, liggen doorgaans ook erg hoog. En trouwens, hoe kom je op Roemenie? Zijn er dan volgens jou geen dvp's uit andere landen, of gewoon uit Belgie en Nederland zelf?
En trouwens, hoe kom je op Roemenië?
Volgens cijfers van de Antwerpse politie zijn 50% van de raamdames van Roemeense afkomst. De andere helft is dus al de rest samen!
Van privéontvangst zijn er geen officiële cijfers...

Het is ook wel normaal dat de exclusievere dames dan wel minder vaak werkende top dames wat hogere tarieven vragen...het probleem -voor mij- is dat de lopende band werkers en maar middelmaat ogende/leverende dames ook dat soort tarieven vragen; niet zozeer het vragen opzich maar voordal dat blijkbaar legio mannen ook bereid zijn hun voorstelijk te betalen...zo ken ik uit ervaaring een aantal flut service ZA dames, die voor 150 al ondermaats waren en nu vrolijk 200 vragen; die teren denk ik niet eens op terugkerende klanten maar op de schijnbaar onuitputtelijke bron van mannen die wel bereid zijn voor 200 een gokje te nemen... ;)

Heeft iemand hier eigenlijk wel eens een favorietje, dame die je geregeld bezoekt dus, aangesproken op de stijgende prijzen? Wel benieuwd naar. Niet verkeerd als ze je begrijpt, en voor jou de "oude prijzen" gelden. Volkomen kut als ze boos wordt, en je niet meer langs hoeft te komen...

Ja, ik heb dit wel een paar keer gedaan; met enkele ga ik nog voor oude prijzen (het is ergens zelfs wel geil, ken er nu 2 die 200pu vragen waar ik voor 100 ga lol). Verreweg de meeste dames die ik het vroeg kreeg ik echter een "nee sorry niet onderhandelbaar" waarop ik meestal wat zeg als 'okey jammer, bedankt voor de leuke dates of geleverde service' hahaha verrewege de meeste dames waren totaal niet boos of wat dan ook...we weten allemaal hoe emotieloos beledigde dames kunnen zijn over de app ;) Ik vind het ergens wel best joh; heb een zwak voor dames die me niet alleen maar voor zoveel mogelijk geld ontvangen en mij werkelijk liever zien dan any other en zo scheidt je het kaf van het koren.

Er zijn dames die 10 klanten op een dag hebben en 2000 euro op één dag verdienen. Denk je dat ze dan genoegen zullen nemen met 2 klanten op een week en blij zullen zijn met 400 euro ik dacht het niet. Ze zullen eerder de prijzen laten zakken om klanten te lokken zeker als er niet genoeg klanten meer zijn en ze met andere dvp's moeten concurreren. Zo werkt het nou eenmaal in moeilijke tijden de prijzen gaan omlaag.
Je leest me verkeerd . Ik doel op dames die privé ontvangen en dit occasioneel. Niet diegene die 5 klanten per dag afwerken.ondertussen is de markt met dames die maar 3 klantjes per week ontvangen heel groot. Ze doen dit meestal naast een andere job of studies. Die gaan echt hun prijzen niet laten zakken

Ik denk wel dat de prijzen gaan dalen op termijn.
dit is nog maar het begin …komen zeer moeilijke tijden aan.
veel mensen gaan het lastig krijgen de volgende jaren.

wat ik me ook soms afvraag is hoe de prostitutie zal zijn als die CBDC in voege zou/gaat komen.
cash die volledig verdwijnt…alles traceerbaar. 🙃
Ik denk dat men het graag wil, maar cash gaat nooit volledig uitgebannen worden. Dat zou, ook al beweert men van niet, verregaande gevolgen hebben, ook voor de reguliere economie. En vooral landen waar de helft al "buiten de boeken" wordt gedaan krijgen het dan zwaar. Daar kun je gerust landen als Italië en Spanje toe rekenen. 3 keer raden wie er weer mag betalen als het daar mis gaat.

Al met al denk ik dat het nog wel even gaat duren voordat we zonder cash gaan werken. Tegen de tijd dat dat echt volledig is doorgevoerd ben ik vermoedelijk te oud om dit nog te doen :)

Uhu, tenzij je zo'n winkelbediende in Roemenie bent die fantaseerd over snel rijk worden in ons kikkerlandje ;)

In de tak van sport waar ik werk, zie ik legio mannen uit Oost Europa die hier ook komen omdat ze hier meer verdienen dan met hetzelfde werk in hun thuisland...niet tientallen keren meer maar gewoon een schappelijke 2a3 x meer...is toch echt voldoende meer om al te komen...maar de dames neeee die komen alleen bij >10x zoveel verdienen right :)

@Knipoog denk je echt dat er meer mannen wandelen dan paar jaar of decenia terug!? Want ik hoor van old timers vaak over 'vroeger gingen we naar de hoeren' maar ik hoor nagenoeg nooit 20-40'ers (in mijn omgeving) erover...en ik zie bij prive huizen en massage salons nagenoeg alleen maar 50+ ers en sterk overwegend NL (in R'dam en Den Haag en omstreken).

> 10 keer? Dus in Roemenië zou een raamdame het doen voor 5 euro en 'n Kinky dame voor 15 euro per uur of zo.. Dat geldt voor de meeste dames niet. :)

Boekarest betaalde ik laatst ook 'gewoon' 120 euro aan 'n dame... Tuurlijk kan het goedkoper, maar voor de prijs van een pakje sigaretten ga je misschien alleen nog van bil met een tandeloze crackjunk van 60 plus. :)

Ik denk dat men het graag wil, maar cash gaat nooit volledig uitgebannen worden. Dat zou, ook al beweert men van niet, verregaande gevolgen hebben, ook voor de reguliere economie. En vooral landen waar de helft al "buiten de boeken" wordt gedaan krijgen het dan zwaar. Daar kun je gerust landen als Italië en Spanje toe rekenen. 3 keer raden wie er weer mag betalen als het daar mis gaat.

Al met al denk ik dat het nog wel even gaat duren voordat we zonder cash gaan werken. Tegen de tijd dat dat echt volledig is doorgevoerd ben ik vermoedelijk te oud om dit nog te doen :)
Dat het nog wat jaren zal duren is een feit ...maar komen doet het zoiezo ...inclusief sociaal krediet systeem /co2budget/.....volledige controle hebben ze dan over ons 👎

> 10 keer? Dus in Roemenië zou een raamdame het doen voor 5 euro en 'n Kinky dame voor 15 euro per uur of zo.. Dat geldt voor de meeste dames niet. :)

Boekarest betaalde ik laatst ook 'gewoon' 120 euro aan 'n dame... Tuurlijk kan het goedkoper, maar voor de prijs van een pakje sigaretten ga je misschien alleen nog van bil met een tandeloze crackjunk van 60 plus. :)
>10 x maand salaris in een paar uurtjes werken, niet per uur dvp werk :ROFLMAO::ROFLMAO:

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan