De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iedereen moet voor zichzelf een beetje uitmaken wat haalbaar is. Ik heb maanden waar mijn budget veel hoger ligt dan andere maanden. maar ik hou altijd dezelfde frequentie aan. 1 keer per maand dus. De nood om meer te wandelen zit er bij mij echt niet in omdat ik een vaste relatie heb .
Wat mss nog wel belangrijker is dan de prijs is het respect voor mekaar. Respect heeft geen prijs. Respect zorgt voor een goede band meestal.
En respect voor je partner...vaste relatie zeg je ..of weer ze ervan?

Wat een geouwehoer soms. Ik ga 3 a 4 keer per maand. 2 keer een 50 of 100 bij een lekker sletje. 1 keer wat duurder bij Ira, Jeanette of Maya (of Anna of Jess of Maria of...), mag het nog zonder jullie stempelkussen te passeren?
Ik denk dat dit topic is geopend om de langere dates onder de loep te nemen. Die van 3uur of langer aan 500-800-1000 euro. Maar in wezen zij die per uur zelfs goedkoper.

Echt wel niet een raamdame is voor mij echt niets 🤷🏼‍♂️. Je bent gewoon een nummer in de rij waar je even binnen mag maar je mag niet dit je mag niet dat. Dan gaf ik liever iets meer geld uit voor een privé dame hoor want voor mij was dat gevoel heel wat meer. Dan ik ooit bij een raamdame ondervonden heb. Maar respect voor ieder zijn keuze
Kies toch resomuut voor kwaliteit. Ga ik gewoon wat minder frequent... maar met veel meer plezier!

De bovenstaande titel is vrij naar kniertje, toen ze verzuchte:"De vis wordt duur betaald". Kniertje is een toneel figuur uit een oud nederlands stuk.

https://i.kinky.nl/844130/profile/263ede38-65ba-4dcd-b30b-e2db3ca63f3e_profile.jpg Deze jonge dame ontvangt in amsterdam, en vraagt 250 euro per uur voor weinig.
Tsja, ze mag vragen wat ze wil toch? Maar zelf zou ik het er niet voor over hebben, voor dat geld kan ik tweemaal een leuke knappe meid neuken.

Nou ja.. nogal?
Want waarom is een product dat EERST goed was voor 150 ineens OOK nog even goed als het 200/250/300 kost?

Kortom je supermarkt/bakker/slager etc mogen de tarieven met 200% verhogen op die artikelen die je toch altijd al koopt? Want tja.. "bewezen kwaliteit".... kul redenatie lijkt me?
Een dame verkoopt gewoon plekken in haar agenda. Die kan ze maar één keer verkopen. Als ze die voor 300 kan verkopen i.p.v. voor 150 dan zou ze wel heel stom zijn als ze dat niet doet.

Een dame verkoopt gewoon plekken in haar agenda. Die kan ze maar één keer verkopen. Als ze die voor 300 kan verkopen i.p.v. voor 150 dan zou ze wel heel stom zijn als ze dat niet doet.
Klopt. Als de dame bvb 10 beschikbare plekjes heeft per maand zijn deze "meer waard" dan iemand die er 100 heeft per maand.
Met een kleine marge op leeftijd, uiterlijk en diensten. Maar in wezen is vissen in een kleine vijver gewoon duurder dan in een grote.

Schaarste heb je overal. Basis van hele economie. Vraag en aanbod.
Vind het alleen opvallend dat bij een DVP het door sommige als normaal wordt gezien maar bij elk ander product/dienst NIET als normaal.
Dat prijzen stijgen is ook normaal. Inflatie enzo.
De DVPs compenseren alleen niet voor inflatie. Maar een steeds grotere groep (vooral binnen de priveontvangst) verdubbeld gewoon de tarieven in een jaartje tijd.

Anyway. Feit is. Priveontvangst wordt steeds meer een nog luxer product en daardoor zal de vraag afnemen (want er zijn goedkopere alternatieven).

Misschien is de hamvraag welke nieuwe groep mensen de vraag opdrijven? Immers zijn er nog steeds mannen die bepaalde dames bezoeken (en dus 2x zoveel betalen) ondanks de inflatiegolf (en dus lager netto besteedbaar inkomen)
Natuurlijk willen bepaalde mannen meer betalen (2x zoveel betalen en wandelen gewoon de helft minder) maar het gros van wandelaars zal uitwijken naar andere vormen (raam/club/privehuis etc)

Vind het alleen opvallend dat bij een DVP het door sommige als normaal wordt gezien maar bij elk ander product/dienst NIET als normaal.
De DVPs compenseren alleen niet voor inflatie. Maar een steeds grotere groep (vooral binnen de priveontvangst) verdubbeld gewoon de tarieven in een jaartje tijd.

Anyway. Feit is. Priveontvangst wordt steeds meer een nog luxer product en daardoor zal de vraag afnemen (want er zijn goedkopere alternatieven).

Misschien is de hamvraag welke nieuwe groep mensen de vraag opdrijven? Immers zijn er nog steeds mannen die bepaalde dames bezoeken (en dus 2x zoveel betalen) ondanks de inflatiegolf (en dus lager netto besteedbaar inkomen)
Natuurlijk willen bepaalde mannen meer betalen (2x zoveel betalen en wandelen gewoon de helft minder) maar het gros van wandelaars zal uitwijken naar andere vormen (raam/club/privehuis etc)
In mijn persoonlijke geval. Vroeger wandelde ik 2 keer per week een half uur. (200 euro per week) Dus dat waren 8 dates aan 800 euro in totaal. Ik ging altijd met een wrang gevoel naar huis(weinig interactie etc)
Nu date ik 1 keer 3 a 4 uur (600 -700 euro) Zijn altijd topdates( vast contactje) en ik kijk enorm uit naar de volgende al is het een maand wachten. Het is maar wat je zelf verlangd, maar mijn uitgaven zijn niet groter.

In mijn persoonlijke geval. Vroeger wandelde ik 2 keer per week een half uur. (200 euro per week) Dus dat waren 8 dates aan 800 euro in totaal. Ik ging altijd met een wrang gevoel naar huis(weinig interactie etc)
Nu date ik 1 keer 3 a 4 uur (600 -700 euro) Zijn altijd topdates( vast contactje) en ik kijk enorm uit naar de volgende al is het een maand wachten. Het is maar wat je zelf verlangd, maar mijn uitgaven zijn niet groter.
precies.. en dus terug van 8 naar 1 date
Dat zijn 7 dames die JOUW inkomsten nu "missen". Dit is precies wat ik bedoel. NIet elke DVP zit volgeboekt altijd. Dus aan de aanbod kant is er al voldoende... hoog aanbod, gelijkblijvende vraag => zouden de prijzen moeten dalen ;)
Prijzen verhogen kan! Maar de vraagkant stijgt niet mee (jouw spend is zelfs gedaald).
Kortom op NL schaal: Als de prijzen stijgen (met asburde percentages) gaat echt niet elke dame meer verdienen. Je krijgt een verschuiving van de markt. En die verschuiving gaat ook deels naar het buitenland of verdampt (jij geeft al 100-200e minder uit)

Ik lees hier best veel uitersten. De een zweert bij 1x per maand, de ander 2x per week. Bij mij valt er echt geen touw aan vast te knopen. De ene keer heb ik zin in een snelle wip, de andere keer ga ik voor een 'gfe'. Soms 2 weken niet, soms 2 dames op één dag.

Bij mij is het vrij simpel. Ik ga 1x per maand geld pinnen, als dat op is dan is het op. Ik merk dat ik daardoor bewuster met geld om ga en andere keuzes maak. Ik bezoek vaker goedkopere adressen waarbij de kwaliteit gewoon net zo goed is. (Met dank aan dit forum voor de reviews)

Dat neemt niet weg dat het jammer is dat de prijzen blijven stijgen. Het betekent onder de streep minder bezoekjes. Beetje hetzelfde idee als altijd voor 50 euro tanken, je komt er steeds minder ver mee. 🤣

Als een wandelaar hier elke week "moet" neuken met een DVP lijkt me het handig gezien den huidige prijzen om een psycholoog op te zoeken? Dit is dan redelijk dwangmatig gedrag dat KAN neigen richting een (ongezonde) verslaving.
Als je 1 x per week een glas alcohol drinkt ben je dan verslaafd? Als je 1x per week een sigaret rookt ben je dan verslaafd?
Ik denk dat als je 1x per week met een DVP sex hebt dat je dan ook niet verslaafd bent. Het is wel zo dat dit misschien voor velen niet op te brengen is tegen deze prijs.

Dat is iets anders. Maar 1 of 2 x per week naar de sauna kan ook te duur zijn. Dan ga je 1 of 2 x per maand als dat je hobby is. Zelfde met een DVP. Maar verslaving kan ik het niet noemen en een psycholoog lijkt hier al helemaal niet nodig.

Verslaving is wanneer je denkt niet zonder te kunnen. Als jij per se een date nodig hebt en jezelf niet in bedwang kan houden geld uit te geven aan een dvp, dan is het een verslaving. Kan jij makkelijk tegen jezelf zeggen, meh, ik skip deze week of maand, dan zou ik je niet verslaafd noemen.
Tja dat dacht ik in het begin ook toen ik ben begonnen met wandelen. Eerst een dame uiteindelijk horizon verlegd wat soms 3 dates op een week werd van meerdere uren. Dan weer herleid naar 2 dates per maand.

Laatst bewerkt:
Tja dat dacht ik in het begin ook toen ik ben begonnen met wandelen. Eerst een dame uiteindelijk horizon verlegd wat soms 3 dates op een week werd van meerdere uren. Dan weer herleid naar 2 dates per maand.
Hij bedoeld of je dat zou kunnen laten voor een paar maanden......dat je zoiets hebt van nu ga ik een maandje of 2 niet. Ik persoonlijk heb die 1 keer per maand wel nodig. Niet zozeer alleen voor het "neuken" maar ook gewoon voor het contact.....totale plaatje. Je bouwt toch een vriendschap op als je altijd dezelfde date.

Hij bedoeld of je dat zou kunnen laten voor een paar maanden......dat je zoiets hebt van nu ga ik een maandje of 2 niet. Ik persoonlijk heb die 1 keer per maand wel nodig. Niet zozeer alleen voor het "neuken" maar ook gewoon voor het contact.....totale plaatje. Je bouwt toch een vriendschap op als je altijd dezelfde date.
Ja, kan dat inderdaad voor een paar maanden laten. Er zijn echt nog andere dingen in het leven hoor!

Heb dat al heel wat vaker gedaan hoor: je vind een geweldige match... de sex is ongelooflijk... dus hebben we verschillende spetterende sessies van meerdere uren kort na elkaar. Geweldig.
Maar dan kunnen er best weken tussen zitten, of de dame is alweer het land uit... Of ik ben met het werk bezig. Dus echte regelmaat zit er niet in.
Heb ook al wel een vaste dame gehad, maar als je dan "elke twee weken" afspreekt wordt het al snel een sleur. 'k Hou meer van die spanning en intense sex.

Heb dat al heel wat vaker gedaan hoor: je vind een geweldige match... de sex is ongelooflijk... dus hebben we verschillende spetterende sessies van meerdere uren kort na elkaar. Geweldig.
Maar dan kunnen er best weken tussen zitten, of de dame is alweer het land uit... Of ik ben met het werk bezig. Dus echte regelmaat zit er niet in.
Heb ook al wel een vaste dame gehad, maar als je dan "elke twee weken" afspreekt wordt het al snel een sleur. 'k Hou meer van die spanning en intense sex.
Die 2 dates per maand dat ik had was niet met de zelfde dame hè ik had 2 vaste contacten 😋voor mij kwam er geen sleur in hoor.

Idd je bouwt een klik als je steeds weer dezelfde date zeker weten.

Dvp's zijn blijkbaar moeilijk te vinden. Mensen die die verdubbelde tarieven betalen, zijn blijkbaar voor dvp's wel te vinden.

En dan heb je nog dat een dvp die thuis zit te wachten, geen vaste kosten heeft. Er zal ook een groep zijn die denkt van als er een paar zijn die 200/250 / uur willen betalen, dan vind ik het wel best.

Ze zitten immers toch maar thuis te wachten. In tegenstelling tot andere ondernemers, hoeven ze geen kantoor, sexclub of zo te huren of te kopen. Een dame aan het raam moet wat, namelijk de raamhuur eruit halen en nog wat overhouden. Iemand die toch al thuis zit, moet stukken minder. Een raamdame die € 50 per beurt rekent en € 150 huur betaalt, moet al 7 beurten draaien om die 200 euro te hebben.

En als je er bijvoorbeeld in een week 10 uur verkoopt a 200 euro, heb je 2.000 euro. Vraag je 100 euro, dan moet je al 20 uur verkopen om daar aan te komen.

Clubs, privéhuizen en ramen zijn er amper nog te vinden. Voorheen hadden ze het lastig omdat illegaal goedkoper is, maar dat zal nu wel meevallen. Nu komen ze amper aan personeel. Iemand die voor 200/uur op Sexjobs staat, gaat natuurlijk niet voor 50 euro per beurt achter het raam staan of voor 70 euro voor een half uur (opt-in, dus blijft een paar tientjes over) een half uur klussen in een club...

Laatst bewerkt:
Als je 1 x per week een glas alcohol drinkt ben je dan verslaafd? Als je 1x per week een sigaret rookt ben je dan verslaafd?
Ik denk dat als je 1x per week met een DVP sex hebt dat je dan ook niet verslaafd bent. Het is wel zo dat dit misschien voor velen niet op te brengen is tegen deze prijs.

Dat is iets anders. Maar 1 of 2 x per week naar de sauna kan ook te duur zijn. Dan ga je 1 of 2 x per maand als dat je hobby is. Zelfde met een DVP. Maar verslaving kan ik het niet noemen en een psycholoog lijkt hier al helemaal niet nodig.
Goed lezen is een kunst he? Ik zeg niet dat als je 1x per week een DVP bezoekt je verslaafd bent. Maar wel degelijk dit het geval KAN zijn en dat hulpverlening goedkoper is.
Het gros van de mannen hier zal echt geen verslaving hebben mag ik hopen ;)

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan