Just-a-Lurker
Meubelstuk
- 1.143
- 15/02/22
- 2.662
Nee dat lukt nietAlleenstaande mannen (aantonen dat er geen medebewoners zijn ingeschreven) kunnen dan de overheid een deel laten bijpassen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee dat lukt nietAlleenstaande mannen (aantonen dat er geen medebewoners zijn ingeschreven) kunnen dan de overheid een deel laten bijpassen.
De markt gaat zich zelf wel reguleren.Dus wat je zegt is dat er overheidsregulering geboden is. Maximumtarieven en een puntensysteem.
Nog wel, maar je moet wel onder een steen leven om niet te zien dat veel mensen spannende tijden tegemoet gaan waar het de inhoud van de portemonnee betreft.Wr zijn toch genoeg wandelaars die de prijzen van ruim €200 per uur betalen, anders komen de dames niet meer naar Nederland hoor.
We doen het zelf.
Een weekje valt te overzien; ik heb gerekend van begin juli twee keer een dame bezocht en de volgende ronde zal misschien op z'n vroegst over een maand zijn. En zelfs dat is maar de vraag, want als we het toch over auto's hebben, er staat nog een dure reparatie op het program en mijn enige geluk is dat ik die nog wat kan uitstellen, maar dat het een dure gaat worden, dat is zeker..Eigenlijk zouden alle wandelaars een weekje per jaar in zo'n heel streng klooster in retraite moeten. Dan weten ze de momenten met een DVP nog meer te waarderen!
Ik was zaterdag aan het eind van de middag nog even in onze hoofdstad, misschien niet het beste tijdstip voor de meisjes, want als je zag wat er aan dames stond, was dat bitter weinig. Wel heel veel bordjes dat er kamers te huur zijn..Bordelen sluiten, prostituees werken stiekem thuis
Bordelen lijken uit het Nederlandse straatbeeld te verdwijnen. Volgens het Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid (CCV) zijn er zevenhonderd minder sekshuizen met een vergunning dan dik…www.telegraaf.nl
En... dat tegelijk (wellicht om dezelfde reden) meer vrouwen de stap zullen zetten... Ook zal het afficheren van die hogere prijzen de dames in Oost-Europa niet ontgaan zijn... Dus wellicht hoger aanbod.Nog wel, maar je moet wel onder een steen leven om niet te zien dat veel mensen spannende tijden tegemoet gaan waar het de inhoud van de portemonnee betreft.
Slecht nieuws voor mij. Ik zit niet te wachten op thuisontvangst. Ik wil van tevoren zien wat voor vlees ik in de kuip heb. Niet een lange reis maken met het risico dat m'n enige optie me niet aanstaat, of op het moment supreme geen huisnummer door krijgen en dus onverrichter zake weer naar huis moeten. En ontvangen worden in een nette omgeving, en niet struikelen over het kinderspeelgoed en aangekeken worden door het portret van echtgenoot op het dressoirBordelen sluiten, prostituees werken stiekem thuis
Bordelen lijken uit het Nederlandse straatbeeld te verdwijnen. Volgens het Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid (CCV) zijn er zevenhonderd minder sekshuizen met een vergunning dan dik…www.telegraaf.nl
Heeft ook een voordeel..dan kom je niet zo snel klaar..dus ff langer pompen op Sjaan.portret van echtgenoot op het dressoir
Idd een goed moment voor afleiding tijdens de seks hoef je ook niet aan je schoonmoeder te denken.Heeft ook een voordeel..dan kom je niet zo snel klaar..dus ff langer pompen op Sjaan.
Gewoon naar de ramen gaan. Daar zie je vooraf wie je voor je hebt.Slecht nieuws voor mij. Ik zit niet te wachten op thuisontvangst. Ik wil van tevoren zien wat voor vlees ik in de kuip heb. Niet een lange reis maken met het risico dat m'n enige optie me niet aanstaat, of op het moment supreme geen huisnummer door krijgen en dus onverrichter zake weer naar huis moeten. En ontvangen worden in een nette omgeving, en niet struikelen over het kinderspeelgoed en aangekeken worden door het portret van echtgenoot op het dressoir
Neenee, als er niet aanzienlijk meer kan verdiend worden dan een modaal maandloon, doet niemand deze job. Zo simpel is het in de realiteit.En... dat tegelijk (wellicht om dezelfde reden) meer vrouwen de stap zullen zetten... Ook zal het afficheren van die hogere prijzen de dames in Oost-Europa niet ontgaan zijn... Dus wellicht hoger aanbod.
Als dan het aantal klanten verminderd... of deze hun bestedingspatroon moeten aanpassen... zullen de prijzen ongetwijfeld een nieuw evenwicht vinden.
Zie nu al hier en daar "promo aanbiedingen".
Daar mogen ze op de wallen ook best wat meer op handhaven.3. Hek eromheen om randdebielen weg te houden cq pooier volk
Ik denk het echt niet Rimon ik ben er zeker van dat 99.99 % het voor het geld doet.ik denk dat je je hierin vergist er zijn altijd wel dames te vinden die deze job willen doen zelfs voor minder.
En wat is een modaal maandloon in Roemenië?Neenee, als er niet aanzienlijk meer kan verdiend worden dan een modaal maandloon, doet niemand deze job. Zo simpel is het in de realiteit.
Ah nee joh. Mijn schoonzusje komt uit Roemenië. Ze heeft daar een appartement die ze verhuurt voor 600pm.Ik meen wel eens €450 netto gehoord te hebben van een dame die daar vandaan komt.
Ik meen wel eens €450 netto gehoord te hebben van een dame die daar vandaan komt.