De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb wel momenten/periodes gehad dat ik vrij frequent wandelde...maar veel rationelere mannen zullen net als mij flink minder ad wandel zijn (voor hetzelfde of ook minder geld) en hoe minder je nuttigt hoe makkelijker je any potentiele verslaving id hand houdt net zo goed helemaal zonder kan...gelukkig zijn er nog tientallen andere verslavingen die financieel makkelijker in stand te houden zijn, kwestie van tijdig door selecteren :ROFLMAO:

Dus wat je zegt is dat er overheidsregulering geboden is. Maximumtarieven en een puntensysteem.
De markt gaat zich zelf wel reguleren.
De dames mogen dan in een basisbehoefte voorzien, de prijs maakt dat het een luxegoed is wat ze aanbieden.
Op die manier gaat de overheid misschien toch een doel bereiken; afnemende "overlast" omdat de sekswerkers ofwel minder bezoek krijgen of stoppen omdat ze geen of te weinig klanten krijgen om er nog van te kunnen leven.

Wr zijn toch genoeg wandelaars die de prijzen van ruim €200 per uur betalen, anders komen de dames niet meer naar Nederland hoor.
We doen het zelf.
Nog wel, maar je moet wel onder een steen leven om niet te zien dat veel mensen spannende tijden tegemoet gaan waar het de inhoud van de portemonnee betreft.

Eigenlijk zouden alle wandelaars een weekje per jaar in zo'n heel streng klooster in retraite moeten. Dan weten ze de momenten met een DVP nog meer te waarderen! :love:
Een weekje valt te overzien; ik heb gerekend van begin juli twee keer een dame bezocht en de volgende ronde zal misschien op z'n vroegst over een maand zijn. En zelfs dat is maar de vraag, want als we het toch over auto's hebben, er staat nog een dure reparatie op het program en mijn enige geluk is dat ik die nog wat kan uitstellen, maar dat het een dure gaat worden, dat is zeker..

Laatst bewerkt:
Ik was zaterdag aan het eind van de middag nog even in onze hoofdstad, misschien niet het beste tijdstip voor de meisjes, want als je zag wat er aan dames stond, was dat bitter weinig. Wel heel veel bordjes dat er kamers te huur zijn..
Bij een raam stond iemand de onderhandelen met de dame en ik meende te horen: one-fifty.
Ik heb geen idee of de bezoeker erop is ingegaan, maar als hij het heeft gedaan en met een kwartier weer buiten stond, is hij toch aardig uitgekleed.
Het was overigens erg druk in de straatjes -vooral toeristen-, je vraagt je af hoe (on)prettig dat is voor de sekswerkers.

Ben gelukkig minder verslaafd deze tijden, ging vroeger wekelijks naar de dames en minimaal twee op een avond, uitschieter was wel 4 op een avond.
Kijk net op de kalender, het is nu bijna een maand geleden en kom er nog wel vanaf door er een slinger aan te geven 😝 maar hoe duurder hoe minder vaak ik ga, al heb ik in juli ook nog 300 betaald voor een uurtje, dat was een uitzondering.
Het is in mijn ogen toch wel een luxe goed, dus klagen over de prijs heeft geen zin, je wilt iets en zolang het te koop is, betaal je wel.

Nog wel, maar je moet wel onder een steen leven om niet te zien dat veel mensen spannende tijden tegemoet gaan waar het de inhoud van de portemonnee betreft.
En... dat tegelijk (wellicht om dezelfde reden) meer vrouwen de stap zullen zetten... Ook zal het afficheren van die hogere prijzen de dames in Oost-Europa niet ontgaan zijn... Dus wellicht hoger aanbod.
Als dan het aantal klanten verminderd... of deze hun bestedingspatroon moeten aanpassen... zullen de prijzen ongetwijfeld een nieuw evenwicht vinden.
Zie nu al hier en daar "promo aanbiedingen".

Als ik op SJ kijk, zijn er een aantal meiden met plakplaatjes die een lager tarief hanteren. Dat kan duiden op het gegeven dat hun markt kleiner is en ze dan maar pakken moeten wat ze kunnen.
Het geeft al een beetje het contrast weer met zij die zichzelf klasse toedichten, afgaande op hun tarief of wervende tekst.

Slecht nieuws voor mij. Ik zit niet te wachten op thuisontvangst. Ik wil van tevoren zien wat voor vlees ik in de kuip heb. Niet een lange reis maken met het risico dat m'n enige optie me niet aanstaat, of op het moment supreme geen huisnummer door krijgen en dus onverrichter zake weer naar huis moeten. En ontvangen worden in een nette omgeving, en niet struikelen over het kinderspeelgoed en aangekeken worden door het portret van echtgenoot op het dressoir

De titel van de thread is misschien verkeerd.
Kniertje in "Op hoop van zegen" had het over de vele vissers die omkwamen op de ruige zee, ze betaalden onze haring met hun leven en hadden geen keuze, ze moesten wel de zee op anders had hun kinderschaar niks te vreten.
Wij vinden dat er wel veel wordt gevraagd voor betaalde seks, maar niemand dwingt ons ertoe te betalen.
Alternatieven zat toch.
Onze werphengels gooien we toch wel uit.

Nu moet er ook van alles, waar 99% van de kinky-dames niet aan voldoen en waar 99% mee wegkomt. Ook Kinky&co komen er mee weg, terwijl hartstikke duideijk is dat ze illegale prostitutie servicen.

Wat mij betreft mag de overheid kei en keihard ingrijpen.
1. Komen woningen vrij die nu bezet worden gehouden door de duizenden privedames
2. Minder concurrentie voor het legale circuit

Al die zwartwerkende DVPs het land uit schoppen en in elke provincie containerwoningen neerzetten als prive-ontvangst locatie!
1. Versnel versoepelen van WERKVERGUNNINGEN voor hoeren buiten de EU
2. Containerwoningen eigendom overheid = huur bedrag pak je nog iets van "belasting"
3. Hek eromheen om randdebielen weg te houden cq pooier volk

Gezien huidige regering verwacht ik dat ze deze crisis snel oplossen. Gaat immers niet echt over de eigen bevolking

Slecht nieuws voor mij. Ik zit niet te wachten op thuisontvangst. Ik wil van tevoren zien wat voor vlees ik in de kuip heb. Niet een lange reis maken met het risico dat m'n enige optie me niet aanstaat, of op het moment supreme geen huisnummer door krijgen en dus onverrichter zake weer naar huis moeten. En ontvangen worden in een nette omgeving, en niet struikelen over het kinderspeelgoed en aangekeken worden door het portret van echtgenoot op het dressoir
Gewoon naar de ramen gaan. Daar zie je vooraf wie je voor je hebt.

En... dat tegelijk (wellicht om dezelfde reden) meer vrouwen de stap zullen zetten... Ook zal het afficheren van die hogere prijzen de dames in Oost-Europa niet ontgaan zijn... Dus wellicht hoger aanbod.
Als dan het aantal klanten verminderd... of deze hun bestedingspatroon moeten aanpassen... zullen de prijzen ongetwijfeld een nieuw evenwicht vinden.
Zie nu al hier en daar "promo aanbiedingen".
Neenee, als er niet aanzienlijk meer kan verdiend worden dan een modaal maandloon, doet niemand deze job. Zo simpel is het in de realiteit.

3. Hek eromheen om randdebielen weg te houden cq pooier volk
Daar mogen ze op de wallen ook best wat meer op handhaven.
Er lopen ogenschijnlijk figuren rond die geen toerist zijn en niet van plan zijn een dame te bezoeken, maar wel blijven rondhangen. Daarbij lijkt het of ze in bedekte termen zaken aan de man/vrouw willen brengen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan