De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En trouwens, hoe kom je op Roemenië?
Volgens cijfers van de Antwerpse politie zijn 50% van de raamdames van Roemeense afkomst. De andere helft is dus al de rest samen!
Van privéontvangst zijn er geen officiële cijfers...
Dit topic gaat toch over betaalde seks in het algemeen, dacht ik, en niet over enkel maar raamdames, niet over Antwerpen, niet over Roemeense meisjes. Er zijn ook nog de 'inheemse' schonen, Belgjes en Nederlandertjes, en die werken ook niet bepaald onder de prijzen.

Het punt met het noemen van de gemiddele maand salaris in andere landen, is om aan te geven dat als dames daarvandaan dat salaris hier in 2-4 uurtjes verdienden...ze hier ook wel zouden komen werken als ze daar zeg 4-12 uurtjes voor zouden moeten werken...er is en blijf maar 1 reden dat de prijzen absurd hoog liggen en dat is dat veel NL mannen van slikken houden...
Dat is een tamelijk gewaagde uitspraak. Zeg jij dan hetzelfde over alle andere producten en diensten die met een raketvaart de hoogte in schieten, al vééééél langer dan wanneer de prijzen van seks begonnen te stijgen? Je maakt de kapitale denkfout om te rekenen in wat zij per uur zouden kunnen verdienen, zonder dat je enig inzicht hebt in wat de meisjes echt binnenhalen en hoeveel tijd zij niets binnen halen wegens geen klanten op dat moment.

Je moet ook eens bedenken dat een prijs voor een product of dienst niet "absurd hoog" is omdat jij die prijs niet kan (of wil) betalen.

Veel neuken vertroebelt blijkbaar het redeneringsvermogen van een man. Ik lees hier immers enkele keren dat de prijzen in moeilijke tijden gaan dalen. En ondertussen zitten we al een paar jaartjes in moeilijke tijden, en begon iemand dit topic omdat hij vond dat de prijzen nogal fel de hoogte in gaan.

Prijzen van vroeger komen helaas niet meer terug. Niet voor dvp's, en ook niet voor andere producten of diensten.

Toch is veel neuken gezond. @hotmaidje
Maar de mannen die loeren op lagere prijzen , die betalen nu ook al de kleinere tarieven. En vaak zijn ze er tevreden mee.
Dus wat is nu eigenlijk het probleem?
Het topsegment de knapste dames aan 200€ bezochten ze toch al niet. Die dames houden ook een drempel met de prijs omdat ze zich niet door iedere zwakbegaafde sukkel willen laten palen.

Wat is de relevantie van wat 'n kassadame daar in een maand verdient voor wat betreft de uurprijs van een DVP in NL?

Vergelijk het dan in elk geval met de prijs van een DVP...

Omdat niet alle dames die hier komen dvp'en in hun thuisland als dvp werken. En ik weet niet heel specifiek iets over prijzen in Romenie, maar als het in Engeland, Spanje en Polen al aanzienlijk goedkoper is ook in de grote steden...zal het in Roemenie nog goedkoper zijn..maar okey laten we het erop houden dat het nogal duidelijk is dat deze dames in NL snel rijk worden en ik denk dat ze voor de helft netto inkomsten net zo graag hier zouden werken.

Je maakt de kapitale denkfout om te rekenen in wat zij per uur zouden kunnen verdienen, zonder dat je enig inzicht hebt in wat de meisjes echt binnenhalen en hoeveel tijd zij niets binnen halen wegens geen klanten op dat moment.

Je moet ook eens bedenken dat een prijs voor een product of dienst niet "absurd hoog" is omdat jij die prijs niet kan (of wil) betalen.

Assumptions right :) ik denk dat er genoeg matige dames hele dagen betrekkelijk weinig doen en tevens genoeg goede dames zoveel werken en continue volgeboekt zitten als ze willen...ik ken dames die dit erbij doen, die een ander baan hiernaast hebben, die er helemaal op teren, die op en af 2maandjes hier komen werken en 3maanden vakantie gaan, noem het maar op :)

Nee, de prijs is idd absurd hoog opgelopen omdat zovelen dat wel willen betalen...diegene die het niet absurd vinden zijn diegene die het niet betalen, diegene die het wel betalen zijn wellicht een tikkeltje geneigd dat te verdedigen; feit is dat er velen dames van iig 150pu laat staan alles daaronder beschikbaar zijn; daarom tevens 'absurd hoog' ivm 'lagere' prijzen...

weetje wie ik zwakbegaafde sukkels vind wandelaars die zich laten uitmelken door deze zogenaamde topsegment dames en de prijzen alleen maar laten stijgen.
Ja maar jij bent geen knappe jonge meid , waar iedereen bij loopt te slijmen.

Aan elke vinger 10 kerels.
Die zitten er anders in.
Jij bent een kostenbewuste wandelaar die zo goedkoop mogelijk wil neuken.
Verder niks mis mee, maar is ander uitgangspunt

Omdat niet alle dames die hier komen dvp'en in hun thuisland als dvp werken. En ik weet niet heel specifiek iets over prijzen in Romenie, maar als het in Engeland, Spanje en Polen al aanzienlijk goedkoper is ook in de grote steden...zal het in Roemenie nog goedkoper zijn..maar okey laten we het erop houden dat het nogal duidelijk is dat deze dames in NL snel rijk worden en ik denk dat ze voor de helft netto inkomsten net zo graag hier zouden werken.
Dat maakt niet uit. In Nederland doen ze dat wel. Geen idee waarom het dan relevant is wat een kassadame daar verdient. Al die voetballers die uit de Eredivisie vertrekken naar grote clubs, worden in Engeland en Spanje ook niet betaald met Eredivisiesalarissen. Als er in Nederland Roemeense salarissen worden betaald, misschien dat er dan ook wat meer Roemeense dvp-prijzen komen.

Ja, Roemenië is goedkoper dan Nederland, maar het is ook weer niet zo dat je van 300 euro per maand fluitend rond komt en dat je met 1.000 per maand als een God in Frankrijk leeft, zoals hier soms de perceptie lijkt te zijn.

Als ze voor de helft van de netto inkomsten graag zouden werken, dan zouden dat er wel veel meer doen. Denk wel dat ze wat meer naar het totaalplaatje kijken. Dus bv. ook massa is kassa, desnoods met een wat lager uurtarief, zoals bv. in saunaclubs.

Toch is veel neuken gezond. @hotmaidje
Maar de mannen die loeren op lagere prijzen , die betalen nu ook al de kleinere tarieven. En vaak zijn ze er tevreden mee.
Dus wat is nu eigenlijk het probleem?
Het topsegment de knapste dames aan 200€ bezochten ze toch al niet. Die dames houden ook een drempel met de prijs omdat ze zich niet door iedere zwakbegaafde sukkel willen laten palen.
Maar ze laten zich wel palen door de zwakbegaafde sukkel die de 200 flamoezen op tafel gooit, en ik kan het weten ...
En 200 EUR ? Dat is ook niet echt het topsegment hoor, laat ons zeggen, de middenklasse ...

Maar ze laten zich wel palen door de zwakbegaafde sukkel die de 200 flamoezen op tafel gooit, en ik kan het weten ...
En 200 EUR ? Dat is ook niet echt het topsegment hoor, laat ons zeggen, de middenklasse ...
Waarom zou je "zwakbegaafd" zijn als je 200 per uur op tafel gooit? Als je occasioneel paydate kosten die dates per maand niet meer dan als je pakweg wekelijks gaat naar de "koopjes" in het segment. En laat ons eerlijk zijn ,als je kwaliteit krijgt ga je niet moeilijk doen over die 50 euro verschil per uur toch?

En laat ons eerlijk zijn ,als je kwaliteit krijgt ga je niet moeilijk doen over die 50 euro verschil per uur toch?
Misschien als je kwaliteit krijgt niet. Maar dat was zoals ik hier las al vaak het probleem. Veel middelmaat of nog minder bij € 150 per uur, maar die verhogen ook de prijs zonder met de ogen te knipperen en service te verbeteren naar € 200 per uur of nog hoger.

Misschien als je kwaliteit krijgt niet. Maar dat was zoals ik hier las al vaak het probleem. Veel middelmaat of nog minder bij € 150 per uur, maar die verhogen ook de prijs zonder met de ogen te knipperen en service te verbeteren naar € 200 per uur of nog hoger.
Daarom , zoals met alles ....vooronderzoek online. Recensies, websites,goede ervaringen via via.
Probleem is dat veel mannen binnen de 2 u een date zoeken, en binnen de 2u is kwaliteit niet voorhanden. Deze dames hun agenda zit meestal weken op voorhand vol (zeker als ze occasioneel daten) Dus wachten kan lonen. Ik date 1 keer per maand en die date ligt altijd paar weken op voorhand vast. Geeft me geen stress, duidelijkheid etc.

Zelfs dan zullen sommige dvps liever 2 klanten per week doen aan 200 per uur.dan voor 120 euro hun lichaam geven. En gelijk hebben ze. Mss dat de dames die zoveel mogelijk moeten opbrengen zullen zakken in prijs om klanten te blijven aantrekken. Maar meiden die occasioneel ontvangen (max 3 tot 5 dates per week ) kunnen zelfs hun prijzen nog verhogen . 10 tot 20 klanten per maand die elke maand terugkomen is een eitje.
Het zou mooi zijn als de prijzen dalen, afwachten in hoeverre de sekswerker afhankelijk is van deze bron van inkomsten of het erbij doet.

Al met al denk ik dat het nog wel even gaat duren voordat we zonder cash gaan werken. Tegen de tijd dat dat echt volledig is doorgevoerd ben ik vermoedelijk te oud om dit nog te doen :)
Laten we hopen dat het nooit zover komt. Contant geld heeft nooit last van een PIN-storing en hoe denken we de komende generaties te gaan leren hoe om te gaan met geld?

Daarom , zoals met alles ....vooronderzoek online. Recensies, websites,goede ervaringen via via.
Probleem is dat veel mannen binnen de 2 u een date zoeken, en binnen de 2u is kwaliteit niet voorhanden. Deze dames hun agenda zit meestal weken op voorhand vol (zeker als ze occasioneel daten) Dus wachten kan lonen. Ik date 1 keer per maand en die date ligt altijd paar weken op voorhand vast. Geeft me geen stress, duidelijkheid etc.
Ik doe niks via Kinky of Sexjobs, juist omdat ik van dag tot dag het bekijk. Ik weet nu niet of ik 24 september tijd heb om te daten en 'n zak die op springen staat.

Ik bekijk het meestal op de dag zelf. Daarom meestal ramen, clubs of prive-huizen. Dat worden er helaas steeds minder, omdat dames liever zwart via Kinky of Sexjobs werken dan in een huis of achter het raam.

Ik doe niks via Kinky of Sexjobs, juist omdat ik van dag tot dag het bekijk. Ik weet nu niet of ik 24 september tijd heb om te daten en 'n zak die op springen staat.

Ik bekijk het meestal op de dag zelf. Daarom meestal ramen, clubs of prive-huizen. Dat worden er helaas steeds minder, omdat dames liever zwart via Kinky of Sexjobs werken dan in een huis of achter het raam.
Iedereen date natuurlijk op zijn manier. Ik vind het wel leuk om bijvoorbeeld eind september iets gepland te hebben en daar 3 weken op voorhand over te kunnen fantaseren, voorbereiden, naar toe leven etc. Van dag tot dag lukt moeilijk bij me wegens het hebben van een gezin. Als ik weken op voorhand wat plan is het duidelijker.

Iedereen date natuurlijk op zijn manier. Ik vind het wel leuk om bijvoorbeeld op eind september iets gepland te hebben en daar 3 weken op voorhand over te kunnen fantaseren, voorbereiden, naar toe leven etc. Van dag tot dag lukt moeilijk bij me wegens het hebben van een gezin. Als ik weken op voorhand wat plan is het duidelijker.
Ja, ieder z'n ding en dat is helemaal prima natuurlijk. Ik heb dat zo helemaal niet.

Iedereen date natuurlijk op zijn manier. Ik vind het wel leuk om bijvoorbeeld eind september iets gepland te hebben en daar 3 weken op voorhand over te kunnen fantaseren, voorbereiden, naar toe leven etc. Van dag tot dag lukt moeilijk bij me wegens het hebben van een gezin. Als ik weken op voorhand wat plan is het duidelijker.
Ja en dan belt ze de laatste dag af....na bijna 3 weken fantaseren 😉

precies!

Waarom zou je "zwakbegaafd" zijn als je 200 per uur op tafel gooit? Als je occasioneel paydate kosten die dates per maand niet meer dan als je pakweg wekelijks gaat naar de "koopjes" in het segment. En laat ons eerlijk zijn ,als je kwaliteit krijgt ga je niet moeilijk doen over die 50 euro verschil per uur toch?
Dat heb ik ook niet beweerd.
Ik verwees naar een opmerking van "clin d'œil "

Ik doe het ook voor de dag zelf, ver vooruitkijken is agendatechnisch bijna onmogelijk.
Maar het is wel eens voorgekomen dat ik aan het begin van de middag een dame probeerde te bereiken en pas ver in de avond er eens eentje trof die reageerde en tijd had voor een afspraak.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan