De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik doe het ook voor de dag zelf, ver vooruitkijken is agendatechnisch bijna onmogelijk.
Maar het is wel eens voorgekomen dat ik aan het begin van de middag een dame probeerde te bereiken en pas ver in de avond er eens eentje trof die reageerde en tijd had voor een afspraak.
Daarom ga ik 'gewoon' naar de ramen, een club of een huis. Daar is altijd wel 'n dame te vinden.

@Knipoog denk je echt dat er meer mannen wandelen dan paar jaar of decenia terug!? Want ik hoor van old timers vaak over 'vroeger gingen we naar de hoeren' maar ik hoor nagenoeg nooit 20-40'ers (in mijn omgeving) erover...en ik zie bij prive huizen en massage salons nagenoeg alleen maar 50+ ers en sterk overwegend NL (in R'dam en Den Haag en omstreken).
Ik was gister in de Doublet en daar stikte het van de gasten in de twintig en begin dertig. Vaak in groepjes (snap dat persoonlijk niet; en dan weten waar je maat 'm in gestoken heeft?). Overigens vaak allochtoon.

Ik was gister in de Doublet en daar stikte het van de gasten in de twintig en begin dertig. Vaak in groepjes (snap dat persoonlijk niet; en dan weten waar je maat 'm in gestoken heeft?). Overigens vaak allochtoon.

Hier in Groningen Nieuwstad lopen ook vaak groepjes, alleen zijn deze alleen samen om stoer te doen.

Heb wel vaak gezien dat een jongen rond de 20/25 snel de kamer in schoot waar de deur al van open was. Hier is het niet heel raar dat je het ziet.

Uit ervaring weet ik ook dat de meeste meiden hier heel vaak jonge jongens ontvangen.

Ja okey, maar dat gasten in die leeftijd buiten rondhangen betwist ik ook niet...dat ze veel naar de hoeren gaan wel ;)

Veel andere dingen zijn ook mogelijk, schrijft ze. En wie 'wandelen' al spannend genoeg vindt kan zijn hart toch lekker ophalen! Met haar een paar keer mijn eigen straat op en neer wandelen als het druk is met buren van/naar hun werk en de winkel kan bijvoorbeeld best grappig zijn. Maar ik heb momenteel al genoeg plezier.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan