Ik heb vroeger verschillende relaties met working girls gehad en was telkens problemen.Meeste van deze vrouwen hebben problemen en na enige tijd in het wereldje een uitermate slecht karakter.
Heb me dan ook nooit opengesteld voor één van deze dames omdat je al snel aanvoelt dat er alleen maar problemen aankomen.
Dat geldt dan voor de dames waar jij iets mee probeerde, Blackcock, maar je kan ook wel dames treffen die niet meer problemen hebben dan andere mensen en die geen slecht maar een goed karakter hebben. Ik lees ook dat je je op een bepaald punt niet verder openstelde, dan kan je ook niet verwachten dat zo een klant-dvp "relatie" verder groeit. Ik neem aan dat je dus geen echte relaties hebt gehad met een dvp, maar dat je wel enkele dvp's had waar je meer een soort vriendschapsband had mee opgebouwd, denkelijk dan nog binnen het kader van betaalde seks (dus niet zonder betaling en zonder seks).
Welke serieuze man kan een vrouw waar hij van houdt laten afrijden door een tiental mannen per dag.Men moet maar eens in Bxl of Antwerpen rondlopen en kijken wat voor soort klanten er binnen gaan bij de meiden.
Straffe uitspraak. Beetje hypocriet ook. Effe serieus blijven:
- Een serieuze man kan een vrouw waar hij van houdt dus niet 'laten afrijden' door een tiental mannen per dag, zeker niet als je kijkt naar welke soort klanten er binnen gaan bij de meiden.
- Een serieuze man die thuis een vaste partner heeft waar hij van houdt, kan echter wél andere meiden betalen om hen eens te 'gaan afrijden', neem ik aan, want ik veronderstel dat wie op dit forum zit toch ook wel meisjes gaat neuken.
Conclusie: een serieuze relatie is enkel mogelijk als de vrouw dom en onwetend gehouden wordt, en braag het alleenbezit van haar geliefde is, terwijl de man zonder problemen elders zijn fluit in de meisjes mag steken.
Wat is het nu eigenlijk? Is 'houden van' en 'neuken' nu hetzelfde of bestaat er toch zoiets als neuken voor de pret zonder dat je van dat meisje houdt?
Breng je eigen gedrag eens in evenwicht met jouw visie op de 'partners van dvp's'. Ik ben benieuwd naar die uitleg!