@GuntherF 's kick is om er harde, groffe one-liners uit te knallen. Je zou dat zelfs zijn fetish op dit forum kunnen noemen. Dus korreltje zout zou ik zeggen. Althans, dat is mijn interpretatie.
@Lars Vanachter ik denk dat er toch wel een verschil is voor mannen om af en toe naar een dvp te gaan (en er op een forum als dit veel mee bezig te zijn, blijft toch een sub-wereld naast het echte actieve wandelen, ik ken hier ook mannen die al 3 jaar niet meer wandelen en die toch gretig lezen) en mannen wiens vriendin/vrouw een dvp is.
@JokePrive lijkt een beetje een geval apart, een zelfstandige dame die een goede vent heeft getroffen die zich er maar bij neerlegt dat het zo loopt, die hebben er een patroon voor gevonden waarbij ik soms denk dat Joke ook een beetje...eh....leading is....
Denk algemeen gesproken dat je allerlei varianten vriendjes van dvp's hebt....
- De loverboy types die meisjes iets moois voorspiegelen, vervolgens bedonderen en meisjes onder de duim hebben en psychologisch en fysiek bedreigen en verplichten tot prostitutie. Dat zijn natuurlijk de ratten der aarde.
- De mildere variant die niet zo heftig is als de pooier types, maar die wel financieel voordeel heeft van zijn relatie met een dvp en er gewoon niet zo veel om geeft dat zijn vriendin door tig lelijkerds, eikels, incidenteel leuke mannen en random wandelaars geneukt wordt en dat ze die mannen pijpt, rimt, in haar mond laat klaarkomen etc.
Dat is de variant waar wij, ook als wandelaars ons over verbazen. Natuurlijk, in een relatie zitten en af en toe naar de hoeren gaan is een ding en ook niet helemaal in de haak, maar toezien hoe je vriendin x aantal mannen per werk dag afwerkt.....veel van ons kunnen zich niet voorstellen dat je daar als vriendje van toe in staat bent 'als je echt van je vriendin houdt'.
- Dan zijn er de hulpjes die langzaam het vriendje zijn geworden. Klanten die af en toe een boodschap doen voor een dvp, haar helpen met een technisch probleempje, een lift geven naar het vliegveld enz. Je zou ze de lieve sukkels kunnen noemen. Goeiige mannen die graag extra tijd met de dvp doorbrengen en denken dat ze daardoor een streepje voor zullen krijgen tov andere mannen.
Vaak kunnen ze hun eigen gedrag niet helemaal verklaren en zijn ze bovengemiddeld verkikkerd op 1 specifieke dvp.
De dvp maakt hier handig gebruik van, maar sommigen bouwen ook een vrij innige, amper van echt te onderscheiden, band met elkaar op. Beetje vergelijkbaar met het Thaise meisje die met een Nederlandse man trouwt. Was het wederzijds? Niet helemaal, maar als je vervolgens je leven met iemand deelt ontstaat er toch een band etc. In de Arabische wereld is dit in veel gevallen gewoon vaak hoe huwelijken ontstaan, in het begin van de vorige eeuw was het bij ons wellicht ook een beetje zo.
Zo ver gaan de bevriende wandelaars natuurlijk niet, maar dit is waar dit topic het dvp klaar laten komen een beetje gaat raken....de 'hulpjes' zijn goeiige mannen die graag meer willen. Het verschilt per dame hoever ze iemand laat komen.
Is ze hier in haar eentje, zonder boeker, zonder vriend, dan staan ze soms 1 of 2 mannen op deze plek toe in hun vrije tijd. Als wandelaar heb je dan meer aan 1 dan aan 2....
- Jongens/mannen die iets met iemand krijgen en die er dan pas achter komen dat hun vriendin dvp is. Dat stopt vaak snel als hun familie/vrienden ze vertellen dat ze dit echt niet moeten doen, maar sommigen zetten zich er over heen, maar blijven er altijd van balen.
- Mannen en vrouwen die een goede relatie met elkaar hebben waarbij de dame er gaandeweg, bv door economische problemen toch inrolt. In het begin hebben ze het daar beide vaak enorm moeilijk mee, gaandeweg vinden ze een patroon dat voor hun beide hopelijk wel werkt. Daarbij zal de dvp naar haar vriend benadrukken dat wat ze met de klanten beleeft louter een inkomstenbron is, dat ze een knop omzet, terwijl zij samen echt sex met genegenheid hebben. Voor de man maakt dit eea toch draaglijk. Zij zal bv tegen hem zeggen: Ik kom alleen klaar bij jou en ik app of bel je na iedere klant zodat jij kan zien dat het allemaal niet zo veel voorstelt. Het is een handeling, een soort aftrekken met mijn poes. De ene man kan daar gaandeweg redelijk goed mee om gaan, de ander breekt het toch op. Veel wandelaars hier beargumenteren vaak dat de man die er mee kan leven toch niet echt van zijn vriendin houdt, terwijl ze zelf mannen met vrouwen en kinderen zijn die in het geniep hoeren bezoeken. Maar dat is dan wel 1 a 2x per maand, terwijl het bij de dvp natuurlijk een hele serie van mannen per week is. En de wandelaar geilt echt op de dvp, terwijl het voor de dvp meer een klus is.
Toch is niets menselijks ons vreemd en zal het ook voorkomen dat een redelijk aantrekkelijke vaste klant van een dvp bij een dame aankomt, haar vriendje net belt, ze hem wegdrukt, de klant hartelijk begroet en dampende hete sex met hem gaat hebben terwijl het vriendje denkt dat ze 'toch maar een klus aan het klaren is'.
Er zijn veel verschillende sub-groepen.