De mannen, vriendjes van de DVP. Wat vinden we ervan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat die relatie pril is klopt, maar als je zijn stukken leest zie je ook dat ze beiden op een soort experimentele weg wandelen om te kijken hoe of wat.
Niks mis mee.
Nergens staat dat hij druk zet om haar te laten stoppen, eerder dat ze zelf aangaf dat ze dat zou willen. Ook dat moraal-stuk zegt hij helemaal niet. Hij heeft incidenteel gewandeld, had een click met een dame en dat is uitgegroeid tot iets.....enige wat ik zou zeggen: hou goed je eigen gevoel in de gaten en kijk of en in welke mate je haar kunt vertrouwen. Niet te wantrouwend doen, want dan geef je iemand geen kans, maar ook niet te goedgelovig.

Verder aardig met je comments eens hoor @Lars Vanachter, maar dit klopte niet helemaal voor mijn gevoel.

Dat geeft aardig het verschil weer: een vrouw die onwetend is over wat haar man buitenshuis doet versus een man die weet dat andere mannen aan zijn meisje zitten, ook al is dat louter lichamelijk gericht.
Op dit forum hebben een aantal wandelaars laten weten aan hun lief dat ze hun heil buiten de deur zoeken en dat gebeurt soms met instemming.
Hoe de reactie van een vrouw zal zijn als ze tot de ontdekking komt dat haar man naar de meisjes gaat, laat zich raden.
Al zal de ene vrouw er iets milder in zijn dan de ander.

Ik dwing haar toch niet om te stoppen, in eerste instantie zei ik zelfs dat ik het zou begrijpen als ze er nog mee doorgaat. En toen gaf ik het verkeerde antwoord. Ze wilt niet dat haar vriend het goed en leuk vind. Ze wilt uit eindelijk ook een gezin. We zijn beide iets over de 30. Voor de vrouw is elk jaar erbij de kans minder groot om op een normale manier moeder te worden. Voor de man valt dat nog mee. Het zou niet goed zijn om over een jaar pas te beginnen met plannen te maken. En het is zeker nog heel pril, het kan van beide kanten zo mis gaan nog dat besef ik me wel ;)

enige wat ik zou zeggen: hou goed je eigen gevoel in de gaten en kijk of en in welke mate je haar kunt vertrouwen. Niet te wantrouwend doen, want dan geef je iemand geen kans, maar ook niet te goedgelovig.
Dat heb je goed gezegd. Ik was in begin heel wantrouwend en werd dat steeds minder. Nu moet ik weer oppassen dat ik te vertrouwend wordt:p het blijft een gok. Al vind ik dat we goed bij elkaar passen, we zien eruit als een geloofwaardig stel. Misschien stapt ze wel opeens over als ze beseft dat geld toch belangrijker is dan normaal leven. Misschien vind ze wel iemand precies hetzelfde als mij maar dan met meer geld en ben ik alleen maar voor achter de hand te houden. Kan zo gebeuren zou niet de eerste zijn. Dus ik moet gewoon ervoor zorgen dat als haar liefde niet echt is(wat ik wel denk, heb met haar vader en zusje gevideobeld toen we op vakantie waren) tenminste dat is mij wijs gemaakt;) haha. Wel echt te laten worden. En er zijn nog tientallen manieren waarop het mis kan gaan. Maar als ik het geen kans geef, dan gaat het sowieso mis

Als dat zo zou zijn moet ik het wel heel goed aanpakken zonder dat ze het door heeft. Net als dat m'n kind het heel goed aan moet pakken om niet door te hebben als ze geblowd hebben. Heb dat gedaan van mn 16e tot 20e. Heb er kijk op gekregen haha

Ik ken ook een DVP die gewoon rete geil is en heel vaak seks wil. Als ik klaar gekomen ben wil mevrouw ook klaar komen, en als je dan haar niet klaar beft dan wil ze met de vibo klaar komen. Ze heeft een vriend thuis waar ze ook samen mee naar feestjes gaat maar ze wil gewoon meer sex dan haar vriend.
Nu heeft ze tijdens de lockdown een opleiding gedaan en gaat ze binnenkort stoppen. Ik vroeg haar al dan ga je sex te kort komen. Dat beaamde ze maar een stabiel inkomen had dan toch haar prioriteit en nu fantaseerde ze nog wel over gangbangs....
Dus dan snap ik die vriend ook wel van laat haar maar gaan, het is alleen sex die ze bij een ander zoekt en geen liefde, die heeft ze bij hem!

Ieder zijn ding. De een accepteert het dat zijn / haar partner sex heeft met anderen, de ander niet.

Bij een DVP spelen dan nog enkele andere aspecten voor mij een rol:

- Voor haar is het werk, dus is het toch net iets anders dan lust / liefde als ze sex heeft met een klant
- Was ze al DVP voordat je als man een relatie met haar krijgt, dan accepteer je dat er bij
- Wordt ze DVP tijdens de relatie met instemming van de partner, dan is er ook niet zoveel aan de hand

Maar ik denk dat uiteindelijk elke relatie van een DVP met haar partner onder spanning komt te staan door het werk. Het is toch anders dan een relatie hebben met de tandartsassistente.......

Laat jij met een vibo maar eens een vrouw 3 keer in een uur klaar komen. Dan staat hun klitje op ontploffen en mag je haar niet eens meer aanraken.
Eentje die net als sommige mannen (ik niet) altijd geil staan kunnen dat nog redelijk hebben maar een normaal mens niet, ook een goede actrice niet!

Of doen alsof zij ervan genieten. ?? Meestal is het faken dat ze klaarkomen. Bij ons is het makkelijker om te constateren dat we klaargekomen zijn. Maar goed wij betalen er tenslotte ook voor en als een DVP ervan kan genieten is dat voor haar mooi meegenomen. Ze doet het werk immers liever met plezier, lees genot dan met tegenzin en afkeer lijkt mij. Soms zal een DVP als ze een leuke aangename klant heeft die haar ook lekker kan verwennen haar werk ook met meer plezier doen dan het standaard en klantvriendelijk te moeten afwerken. Ook zij zal wel eens wat minder zin hebben om te werken. Logisch toch? Dat maken we allemaal wel mee tijdens ons werk lijkt mij. De ene dag is de andere niet.

Dat die buitenwipper het vriendje was weet ik wel zeker. Op het moment suprême had ik al een vermoeden, paar weken later heeft ze heel kort een foto op whatsapp dat ze hand in hand met die gast loopt.
En nee, ik ben geen gast die na de date niet na buiten wil. Na 22 jaar wandelen weet ik wel hoe het werkt. De betreffende avond heb ik na de actie me netjes gewassen en aangekleed, andere dvp van de trio verliet de kamer en wilde ook gaan, maar toen begon zij te kletsen. Ze bleef maar kletsen, dus er maar even bij gaan zitten. Toen ik een move maakte om op te staan sprong ze opeens richting deur en of ik iets wilde drinken.
Het is me nooit echt duidelijk geworden wat ze ermee wilde, ze begon soms ook hele vage verhalen te vertellen of dat ze niet meer wilde werken en thuis voor de buis wilde liggen.
Weet alleen dat een dvp die 2 deuren naast haar werkte en ik ook veel bezocht mij wat info heeft gegeven. Beide dames waren haat en nijd met elkaar, dus als wandelaar die beiden bezocht krijg je alle sappige details over de ander te horen. Deze andere dvp gaf aan dat de betreffende dame regelmatig wat stimulerende middelen gebruikte om het werk te kunnen doen. Dit kan misschien haar gedrag wel wat verklaren. Vaak zijn ze door een bepaald middel het gevoel van tijd kwijt, overactief en veel verzonnen verhalen.
Het mooiste verhaal wat ze vertelde dat ze na een turnwedstrijd in nederland was geweest waar ze de bulgaarse bondscoach had onmoet, hij kende haar van vroeger en bood haar een job aan om in hongarije het jeugdteam te gaan trainen. Daaraan toevoegend dat ze dus binnenkort met deze job kan stoppen. Nu 4 jaar later werkt ze nog steeds in dezelfde rosse buurt, dezelfde kamer.

Ik vind het een moeilijk verhaal. Er zijn gewoon DVP's die er zelf echt van kunnen genieten. Alleen natuurlijk niet bij iedereen. En we zien er gewoon niet allemaal uit als Rico Verhoeven.

Aan de andere kant is er ook een massa DVP's die totaal niet meer kan genieten van seks.
Héél veel vrouwen moeten niets hebben van een type als Rico Verhoeven. Ik denk niet dat zo'n kleerkast nou een goed voorbeeld is van het door de meeste vrouwen begeerde type. Dan denk ik eerder aan een Hollywoodtype als bijv Ryan Reynolds.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan