De mannen, vriendjes van de DVP. Wat vinden we ervan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan pist mijn vaste dvp mijn kruis steeds onder?
Lekker laten gaan, die Lars. Die weet altijd alles beter, heeft altijd gelijk, is slimmer dan ons allemaal en weet dingen die geen van ons weten... als je hem moet geloven. Hij weet zelfs beter dan wij zelf wat we vinden en denken, en hij weet beter dan wij hoe de dames die wij bezoeken en kennen zich gedragen of voelen. Hij weet ook alles van situaties waar hij zelf niet bij was. Knap, of niet? ?

Met een van de dames met wie ik hierover sprak vertelde mij dat zij nooit klaarkwam omdat dit haar werk betreft. Verder zei ze mij prima zonder sex te kunnen, alleen haar vriendje liet haar niet met rust. Ook zei ze nooit grove taal te gebruiken als ze prive is. Dus "fuck me hard", of "give me your sperm you bad boy" zoals ze tegen mij praat, zegt ze nooit in haar privéleven. Ik geloof haar wel.

Mijn ervaring: "vriendje" is meestal gewoon een pooier die met een mooi verhaal zijn "vriendin" aan het werk krijgt, met name bij de roe meiden is dat bijna een traditie, ik ken er diverse die gewoon getrouwd zijn met hun pimp die vaak bijna 2x zo oud is. In het skw staan ze dan aan de rand van de ss of falconplein te niksen met elkaar. En als je vraagt aan de dvp of ze een vriendje heeft is het antwoord meestal nee. Wie van jullie heeft ook voor de zoveelste keer het "zielige" verhaal gehoord dat haar vriendje is omgekomen bij een auto-ongeluk? ??

Misschien vind ze wel iemand precies hetzelfde als mij maar dan met meer geld en ben ik alleen maar voor achter de hand te houden.
Dat is niet uniek voor een DvP. Maar als een vrouw weggaat om die reden, weet je tenminste hoe diep de liefde bij de dame zat. Alleen om die reden wil ik al niet eens laten merken hoe mijn banksaldo er uitziet.

Ik heb zelf ooit een (soort van) relatie gehad met een dvp. En dat is ingewikkeld genoeg. Dame vertelde me destijds gewoon eerlijk dat ze geen machine is, en dat ze soms werkelijk opgewonden raakte als een klant haar op de juiste manier aanraakte of bevredigde of haar op het juiste moment trof. Dat is op zo'n moment wellicht niet wat je wilt horen, maar wel zo eerlijk.
Seks is - zeker deels - gewoon iets fysieks en dat kun je niet per definitie zomaar uitzetten. Als je op de juiste manier wordt aangeraakt, waardoor het fysiek opwindend is, kun je niet zomaar zeggen dat je daar niet aan toe geeft. En natuurlijk komt er ook wel eens iemand langs die een dame zelf ook fysiek aantrekkelijk vindt. Doorgaans is dat wellicht 1 op de 10, wat ik zo gemiddels hoor.. En daarnaast zijn er die ze 'niet vervelend vinden, of aardig, of respectvol...' Maar 1 op de 10 is voor sommigen dus wel ongeveer elke dag (raamdame) of elke twee dagen. De dames die werkelijk geen opwinding zoeken tijdens een date zijn de dames die bv niet zullen doen aan tongzoenen en zich niet laten beffen of dat zeer rap afkappen, met bv een fake-orgasme. Dat is alleen vaak niet bevorderend voor de 'handel', dus zeldzaam. Als een dame mij zou zeggen dat het puur werk is, zal dat vaak best waar zijn. Maar dat houdt dus echt niet in dat ze hun werk niet soms gewoon ook leuk vinden. En soms ook gewoon fijn.

Ik denk dat het merendeel van de dames het echt als werk doet en er dus niet van geniet, maar logischerwijs wel vaak de klant de indruk geven dat ze er van genieten.
Toch zijn er ook enkelen die daar geen moeite voor doen en die letterlijk denken, geld is binnen, hier is mijn lijf, echte danwel gespeelde emotie doe ik niet aan.
Heb wel eens een dame bezocht die vroeg of ik enkele extra's wilde afnemen en toen ik daarvoor bedankte nog weigerde vriendelijk terug te praten omdat dat onderdeel van de GFE extra was....hahaha.....

In sommige gevallen zou je nog makkelijker aan je trekken kunnen komen als je zou kicken op meisjes neuken die oprechte blikken van onbehagen tonen. Dan ben je natuurlijk wel vrouwenhater of gemaskeerd rapist, dus daar moet je niet op kicken, maar die emoties zijn denk ik doorgaans oprechter dan de genegenheids-emoties.
Gelukkig wel een minderheid van keren, maar ik heb wel eens een thuis-ontvangst date gedaan waarbij de dame de deur open deed, me zag en ik direct zag dat zij dacht: oh, walgelijk of iets van die strekking.

Ook heb ik wel eens een dame gehad die nadrukkelijk mijn hand weghaalde toen ik haar arm masseerde/kneedde (deed ik onbewust in mijn geilheid) terwijl ze me aan het pijpen was. Zei ze heel geirriteerd: Could you not do that....een zo'n zin kan direct je stijve wegnemen natuurlijk.

In mijn ervaring, en ik ben doorgaans een makkelijke klant en aardige jongen, kom je daar alleen weer bovenop door in stilte te denken: Niet met volle mond praten vieze hoer dat je d'r bent en ik ga je zo toch eens pakken!

Eigenlijk moet je natuurlijk bij zo'n opmerking direct je verlies nemen en de handdoek in de ring gooien, als je voelt dat zij je echt niks vindt, maar als er toch al betaald is en ze wel knap/lekker is, zijn er volgens mij best wat mannen die dan hun inner Rocco aansporen en ipv gepassioneerd en wederzijds dan maar hun gerief uit een soort hate-fuck halen.

Dat kan ik begrijpen als aardige mannen geconfronteerd worden met dames die het puur om het geld te doen is en niet hun best doen om jou een leuke ervaring te bezorgen.
Er zijn ook mannen die dames bewust voorbij hun comfort-grenzen willen pushen, dan sta ik weer aan de kant van de dame en vind ik zo'n man een enorme asswipe.

Maar toch: een negatieve reactie van een dame is vaak honderd procent oprecht, bij een positieve reactie blijft het gissen. Je zult het simpelweg nooit zeker weten, daar is het een dame van plezier voor.

Het is wel razendknap hoe ze dat klaarspelen, want er zijn, zeker ook hier, legio mannen die bij veel bezoekjes schrijven: zij genoot er ook van, ze ging er helemaal in op, goede service, zij zou mij moeten betalen....ik heb het allemaal wel eens gelezen.

Voor ons mannen is het maar moeilijk te verkroppen dat dat vaak niet zo zal zijn. Een leugentje om ons te plezieren.

Ik denk wel dat er een klik kan zijn, maar verder heb je nooit zekerheid.

Then again: Een dame met een vriendje zal, als haar vriendje er 's avonds laat naar vraagt, wellicht niet zeggen dat ze een klant had die ze stiekem rete-geil vond en waarbij ze toevallig wel een keer heftig is klaar gekomen en dat ze daardoor echt geen zin meer heeft in sex met dat vriendje vandaag.
Als ze een goede toneelspeelster is naar haar klanten, is ze dat zonder probleem ook naar haar vriendje.

Een van de dames die ik beter kende werkte een keer een dag niet. Ze had een feest van een kennis. Op dat feest waren blijkbaar allemaal jongens van haar leeftijd (25-30) die enorm veel aandacht aan haar gaven en die niet wisten wat voor werk ze deed. Daar appte ze continu over naar mij.
Ik plaagde meer terug door te zeggen: Er is er vast wel eentje bij waar je wel, gewoon in je vrije tijd, mee naar huis wilt gaan.
Maar zij beweerde dat sowieso moeilijk te vinden nu ze in een werk fase zit. Zo'n jongen wordt toch boos als hij er na een paar dates achter komt wat ik doe zei ze.
Gaandeweg merkte ik aan haar appjes wel dat ze dronken werd. Terwijl ik thuis nog wat aan het werk was. Ze begon zelfs, ben je geil dit en dat opmerkingen te maken toen ik de boot juist een beetje afhield omdat ik het niet zo enorm tof vond om haar over die jongens te horen, hoewel ik ook weet wat voor werk ze doet.
Op een gegeven moment nam ik het voortouw en zei dat ik me even op mijn werk moest concentreren....en dat ik idd wel geil werd van haar dronken appjes vanaf dat feest en dat, als dat ook haar mood was, ze nu in haar prive-tijd dan maar even naar mij moest komen ipv, zoals bij afspraken, ik naar haar.
Ik bedoelde dat meer als losse grap.....maar een kwartiertje later vroeg ze waar ik dan woonde en drie kwartier later stopte er een Uber voor mijn huis.
Het lijkt me dat dat een van de incidentele momenten was waarop ik toch wel kan zeggen dat de dame zelf echt in een geile mood was en wellicht mij ietsje leuker vond dan haar gemiddelde klant.....want ze had niet hoeven langs komen natuurlijk en ongetwijfeld waren er eagere boys op dat feestje die er beter uit zagen dan ik.....dus toen ze arriveerde was ik erg in mijn nopjes. :)

Overigens vind ik Rico Verhoeven qua looks ook maar een domme kolos, maar dat terzijde. ;)

Laatst bewerkt:
vieze hoer dat je d'r bent en ik ga je zo toch eens pakken
Beetje rare opmerking. Je koopt een dienst, geen liefde. Als ze je aan het pijpen is op dat moment, levert ze je die dienst. Dus beetje raar om als jij een van die andere negen bent, gaat lopen mekkeren of haar wil gaan 'straffen' voor het feit dat ze 'eerlijk is' en jouw alleen zakelijk tot dienst is. Hier spreekt meer jouw frustratie, lijkt me...

Ik denk dat het merendeel van de dames het echt als werk doet en er dus niet van geniet, maar logischerwijs wel vaak de klant de indruk geven dat ze er van genieten.
Toch zijn er ook enkelen die daar geen moeite voor doen en die letterlijk denken, geld is binnen, hier is mijn lijf, echte danwel gespeelde emotie doe ik niet aan.
Heb wel eens een dame bezocht die vroeg of ik enkele extra's wilde afnemen en toen ik daarvoor bedankte nog weigerde vriendelijk terug te praten omdat dat onderdeel van de GFE extra was....hahaha.....

In sommige gevallen zou je nog makkelijker aan je trekken kunnen komen als je zou kicken op meisjes neuken die oprechte blikken van onbehagen tonen. Dan ben je natuurlijk wel vrouwenhater of gemaskeerd rapist, dus daar moet je niet op kicken, maar die emoties zijn denk ik doorgaans oprechter dan de genegenheids-emoties.
Gelukkig wel een minderheid van keren, maar ik heb wel eens een thuis-ontvangst date gedaan waarbij de dame de deur open deed, me zag en ik direct zag dat zij dacht: oh, walgelijk of iets van die strekking.

Ook heb ik wel eens een dame gehad die nadrukkelijk mijn hand weghaalde toen ik haar arm masseerde/kneedde (deed ik onbewust in mijn geilheid) terwijl ze me aan het pijpen was. Zei ze heel geirriteerd: Could you not do that....een zo'n zin kan direct je stijve wegnemen natuurlijk.

In mijn ervaring, en ik ben doorgaans een makkelijke klant en aardige jongen, kom je daar alleen weer bovenop door in stilte te denken: Niet met volle mond praten vieze hoer dat je d'r bent en ik ga je zo toch eens pakken!

Eigenlijk moet je natuurlijk bij zo'n opmerking direct je verlies nemen en de handdoek in de ring gooien, als je voelt dat zij je echt niks vindt, maar als er toch al betaald is en ze wel knap/lekker is, zijn er volgens mij best wat mannen die dan hun inner Rocco aansporen en ipv gepassioneerd en wederzijds dan maar hun gerief uit een soort hate-fuck halen.

Dat kan ik begrijpen als aardige mannen geconfronteerd worden met dames die het puur om het geld te doen is en niet hun best doen om jou een leuke ervaring te bezorgen.
Er zijn ook mannen die dames bewust voorbij hun comfort-grenzen willen pushen, dan sta ik weer aan de kant van de dame en vind ik zo'n man een enorme asswipe.

Maar toch: een negatieve reactie van een dame is vaak honderd procent oprecht, bij een positieve reactie blijft het gissen. Je zult het simpelweg nooit zeker weten, daar is het een dame van plezier voor.

Het is wel razendknap hoe ze dat klaarspelen, want er zijn, zeker ook hier, legio mannen die bij veel bezoekjes schrijven: zij genoot er ook van, ze ging er helemaal in op, goede service, zij zou mij moeten betalen....ik heb het allemaal wel eens gelezen.

Voor ons mannen is het maar moeilijk te verkroppen dat dat vaak niet zo zal zijn. Een leugentje om ons te plezieren.

Then again: Een dame met een vriendje zal, als haar vriendje er 's avonds laat naar vraagt, wellicht niet zeggen dat ze een klant had die ze stiekem rete-geil vond en waarbij ze toevallig wel een keer heftig is klaar gekomen en dat ze daardoor echt geen zin meer heeft in sex met dat vriendje vandaag.
Als ze een goede toneelspeelster is naar haar klanten, is ze dat zonder probleem ook naar haar vriendje.

Een van de dames die ik beter kende werkte een keer een dag niet. Ze had een feest van een kennis. Op dat feest waren blijkbaar allemaal jongens van haar leeftijd (25-30) die enorm veel aandacht aan haar gaven en die niet wisten wat voor werk ze deed. Daar appte ze continu over naar mij.
Ik plaagde meer terug door te zeggen: Er is er vast wel eentje bij waar je wel, gewoon in je vrije tijd, mee naar huis wilt gaan.
Maar zij beweerde dat sowieso moeilijk te vinden nu ze in een werk fase zit. Zo'n jongen wordt toch boos als hij er na een paar dates achter komt wat ik doe zei ze.
Gaandeweg merkte ik aan haar appjes wel dat ze dronken werd. Terwijl ik thuis nog wat aan het werk was. Ze begon zelfs, ben je geil dit en dat opmerkingen te maken toen ik de boot juist een beetje afhield omdat ik het niet zo enorm tof vond om haar over die jongens te horen, hoewel ik ook weet wat voor werk ze doet.
Op een gegeven moment nam ik het voortouw en zei dat ik me even op mijn werk moest concentreren....en dat ik idd wel geil werd van haar dronken appjes vanaf dat feest en dat, als dat ook haar mood was, ze nu in haar prive-tijd dan maar even naar mij moest komen ipv, zoals bij afspraken, ik naar haar.
Ik bedoelde dat meer als losse grap.....maar een kwartiertje later vroeg ze waar ik dan woonde en drie kwartier later stopte er een Uber voor mijn huis.
Het lijkt me dat dat een van de incidentele momenten was waarop ik toch wel kan zeggen dat de dame zelf echt in een geile mood was en wellicht mij ietsje leuker vond dan haar gemiddelde klant.....want ze had niet hoeven langs komen natuurlijk en ongetwijfeld waren er eagere boys op dat feestje die er beter uit zagen dan ik.....dus toen ze arriveerde was ik erg in mijn nopjes. :)

Overigens vind ik Rico Verhoeven qua looks ook maar een domme kolos, maar dat terzijde. ;)
Wow, wat een verhaal zeg. Toen de dame bij jou thuis kwam neem ik aan dat je niet meer hoefde te betalen?

Bedankt voor je ervaring, @knightrider

Beetje rare opmerking. Je koopt een dienst, geen liefde. Als ze je aan het pijpen is op dat moment, levert ze je die dienst. Dus beetje raar om als jij een van die andere negen bent, gaat lopen mekkeren of haar wil gaan 'straffen' voor het feit dat ze 'eerlijk is' en jouw alleen zakelijk tot dienst is. Hier spreekt meer jouw frustratie, lijkt me...
Ben ik het niet mee eens. Je koopt een dienst, ja, maar dat wil niet zeggen dat je graag hebt dat de dienstverlener onaardig en kortaf is, zoals in het voorbeeld van @knightrider . Onderdeel van de dienst is volgens mij dat de dame jou netjes tegemoet treedt en jou het gevoel geeft dat je welkom bent. Dat is de meest basale vereiste, denk ik; het absolute minimum. Als je dan niet eens over haar arm mag strelen (dat valt toch onder de dienst) zonder afgesnauwd te worden, is het niet meer dan logisch dat je daar boos over kunt worden. Ik vind het dan ook ronduit bizar dat jij een klacht over zo'n gebrek aan basale service "mekkeren" noemt. Mijn hemel, dan wil ik niet weten met wat voor mechanische, klinische, afstandelijke seks met onvriendelijke vrouwen jij genoegen neemt!

@knightrider Ik herken die gedachte overigens wel. Ik heb die ook wel eens gehad als bleek dat die vriendelijke, goedlachse dame aan het raam eenmaal op de kamer ijskoud en kortaf werd. Natuurlijk ben ik daar niet trots op, maar het gebeurt nou eenmaal wel. Je krijgt terug wat je geeft, denk ik dan.

Zelf wil ik persoonlijk geen tekenen van ongemak of onwil zien als ik seks heb met een meisje. Maar wanneer ik porno kijk, vind ik het af en toe best opwindend om te zien hoe de actrices net doen alsof ze niet willen, of acteren dat het pijn doet of tegen hun zin is (vooral die Japanse meisjes kunnen dat heel overtuigend). Ik denk niet dat je daar conclusies aan moet verbinden als 'gemarkeerde verkrachter' ofzo. Persoonlijk kan ik nog geen vlieg kwaad doen. Het is een machtsfantasie; eentje waar veel vrouwen zelf ook op kicken. Dom/sub heet dat dan, of CNC (consensual non-consent).

Maar ik geloof dat we nu wel heel erg afdwalen van het onderwerp van dit topic.

Ben ik het niet mee eens. Je koopt een dienst, ja, maar dat wil niet zeggen dat je graag hebt dat de dienstverlener onaardig en kortaf is, zoals in het voorbeeld van @knightrider . Onderdeel van de dienst is volgens mij dat de dame jou netjes tegemoet treedt en jou het gevoel geeft dat je welkom bent. Dat is de meest basale vereiste, denk ik; het absolute minimum. Als je dan niet eens over haar arm mag strelen (dat valt toch onder de dienst) zonder afgesnauwd te worden, is het niet meer dan logisch dat je daar boos over kunt worden. Ik vind het dan ook ronduit bizar dat jij een klacht over zo'n gebrek aan basale service "mekkeren" noemt. Mijn hemel, dan wil ik niet weten met wat voor mechanische, klinische, afstandelijke seks met onvriendelijke vrouwen jij genoegen neemt!
Ik snap je redenatie, maar het ging mij om het 'vuile hoer' deel. Dat vind ik buiten proportie. En gelijk daarachteraan een verhaal over hoe een dvp hem verkiest boven een kudde jonge gasten... Ik ben geen psycholoog, maar als ik dat wel was, had ik daar vast iets over kunnen zeggen ;)
En helaas heb ik zulke ervaringen niet, qua ijskoude dames. Wel meer of minder succesvolle dates, maar geen ijskonijnen. Wie weet klopt dus wat je zegt: wat je geeft, krijg je misschien inderdaad ook terug. :) Maar zelfs als dat niet zo zou zijn, zou ik nooit gelijk in termen als 'vuile hoer' vervallen. Dan zou ik mijn verlies nemen en dus niet 'mekkeren'.

Dat "vuile hoer" deel was, heb ik begrepen, een gedachte die @knightrider op dat moment voor zichzelf hield ("in stilte te denken") en alleen gebruikte om een bepaalde opwinding te bereiken om toch nog klaar te kunnen komen. Niets iets waar de dame verder iets van gemerkt heeft. Wat mij betreft is dat volkomen onschuldig.

Ik snap je redenatie, maar het ging mij om het 'vuile hoer' deel. Dat vind ik buiten proportie. En gelijk daarachteraan een verhaal over hoe een dvp hem verkiest boven een kudde jonge gasten... Ik ben geen psycholoog, maar als ik dat wel was, had ik daar vast iets over kunnen zeggen ;)
En helaas heb ik zulke ervaringen niet, qua ijskoude dames. Wel meer of minder succesvolle dates, maar geen ijskonijnen. Wie weet klopt dus wat je zegt: wat je geeft, krijg je misschien inderdaad ook terug. :) Maar zelfs als dat niet zo zou zijn, zou ik nooit gelijk in termen als 'vuile hoer' vervallen. Dan zou ik mijn verlies nemen en dus niet 'mekkeren'.
Je insinueert dat ik een ijskoude behandeling kreeg, omdat ik haar dat ook gaf? En hoe stel je je dat voor, als zij koud reageert nog voordat we ook maar enige interactie hebben gehad? Het ging mij om meiden die aan het raam warm en joviaal doen, om dan op de kamer als een blad aan een boom te draaien. Er zijn vele leden hier bekend met dat fenomeen; je hoeft de berichten er maar op na te lezen. Fijn hoor, dat jij dat nog niet hebt meegemaakt, maar dat wil niet zeggen dat je daarom de 'eer' van de dvp's hoeft te verdedigen.

En wat iemand in z'n eigen hoofd denkt tijdens een bezoek, moet-ie lekker zelf weten. We hebben gelukkig (nog) geen Gedachtenpolitie.

@knightrider interessant verhaal, maar wat me toch opvalt en toch een klein beetje stoort is dat je onderstreept dat de positieve attitude van de DVPs zo vaak gespeeld zou zijn. Ik denk oprecht dat dat wel meevalt en daarmee bedoel ik niet dat ze van mij als klant zo geil worden (hoewel ik dat ook wel eens mee maak), maar dat een dame het oprecht leuk vindt om een leuke man een dienst te verlenen waar hij van opknapt.

Ik kan alle kanten wel snappen in deze discussie en begrijp ook dat de 'vieze hoer dat je d'r bent' opmerking wat hard aankwam, maar zoals aangegeven door H en deuggenietje, dat zei ik natuurlijk niet.

Alleen een ijskoningin lijkt ook wel eens te denken, ik doe een dag lang niks, blokkeer negatieve recensies en blaf mannen af zodra de cash van hand tot hand gegaan is. Dus eigenlijk praat ze dan bewust je opwinding weg met kleine opmerkingen, blikken etc.

Onuitgeesproken sabotage van de dienst die ze zou leveren.

Dan zou je eigenlijk weg moeten gaan (zei ik ook al), maar je kunt dit op dat moment ook niet 100% weten, dus je probeert jezelf in de strijd die het op dat moment is ipv een gewoon dvp-bezoekje, letterlijk overeind te houden en soms lukt dat juist door denigrerende dingen te denken.

Ik zei ook al dat ik die houding van mannen niet te waarderen vind bij een lieve dvp, maar bij zo'n geld is binnen fuck you type kan ik me er meer bij voorstellen.

Hieraan zou je kunnen ontkomen door een clausule in te bouwen dat zowel de dame als de klant het recht heeft om de dienst te weigeren en 100% van het geld terug te krijgen binnen 10 minuten vanaf de start van het bezoek ofzo....En dan heb ik het dus niet over vluggertjes... ;)

Grappig trouwens hoe je doordenkt op dat andere verhaal, dat was echt een los staande anecdote die me te binnen schoot....om weer een beetje on topic te komen. Dat klanten vaak niet weten wat de dvp echt denkt, maar dat vriendjes dat vaak ook niet weten mbt de sympathieen van de dvp voor sommige klanten en dat er wel manieren zijn om er achter te komen of de connectie tussen dvp en klant fictief is of dat er echt een wederzijdse waardering is.
Die anecdote was puur omdat het zo gebeurt is en ik me er over verbaaste. Ik had gedacht dat ze op dat feest wellicht toeschietelijker zou zijn tegen een van die al aanwezige jongens en ik had nooit verwacht dat ze in haar vrije tijd bij mij op de stoep zou belanden.
Het toonde mij dat onze connectie en wederzijdse waardering (soort van) echt is.

Kan natuurlijk ook een enorme marketing stunt van haar zijn geweest, dat weet je nooit....

Dat was toen idd onbetaald Jatsee. En het verschilde iets qua ervaring van een normale afspraak, maar ook weer niet zo heel erg veel.

Dat lijkt me ook een interessante: Verschilt de sex die de dvp met een gemiddelde klant heeft met de sex die ze met haar vriend heeft?

Soms wel, soms niet, schat ik zo in....vertel het me guys!

Ik hoop het Krolse....denk dat dat echt per dvp verschilt....sommigen zullen er zo in zitten, ik noem een Joke, anderen zullen het puur voor de cash doen....

Boeiendst is de middengroep denk ik. Degenen die doen alsof je een enorme click met ze hebt en die er toch het hunne van denken.....en soms zal een emotie (geilheid, lachen oid) dan toch echt zijn, hoewel ze eigenlijk gewoon een klus klaart.

Het is een mengelmoes denk ik. Soms echt, ook best vaak gespeeld.

Lars, bekijk het anders: Als mannen echt wisten hoe en waarom de meeste dvp's hun beroep beoefenden was de magie weg, zouden mannen veel minder wandelen en moesten de dames weer naar het sollicitatie-bureau.

Het is goed zoals het is. Niet te veel willen ontmaskeren dus!

Ik denk dat de illusie waar ze in geloven de mannen juist hun zuurverdiende geld waard is.

Verpest het feestje nou niet! ;)

Daarnaast: Het vriendje van de dvp weet ook niet precies hoe zij sommige afspraken ervaart. Ze zal hem ook niet alles vertellen, want dat kan hij ws. ook niet aan. Ook in relaties speld je elkaar soms maar wat op de mouw. 'Je was geweldig, schat.'

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan