Ik denk dat het merendeel van de dames het echt als werk doet en er dus niet van geniet, maar logischerwijs wel vaak de klant de indruk geven dat ze er van genieten.
Toch zijn er ook enkelen die daar geen moeite voor doen en die letterlijk denken, geld is binnen, hier is mijn lijf, echte danwel gespeelde emotie doe ik niet aan.
Heb wel eens een dame bezocht die vroeg of ik enkele extra's wilde afnemen en toen ik daarvoor bedankte nog weigerde vriendelijk terug te praten omdat dat onderdeel van de GFE extra was....hahaha.....
In sommige gevallen zou je nog makkelijker aan je trekken kunnen komen als je zou kicken op meisjes neuken die oprechte blikken van onbehagen tonen. Dan ben je natuurlijk wel vrouwenhater of gemaskeerd rapist, dus daar moet je niet op kicken, maar die emoties zijn denk ik doorgaans oprechter dan de genegenheids-emoties.
Gelukkig wel een minderheid van keren, maar ik heb wel eens een thuis-ontvangst date gedaan waarbij de dame de deur open deed, me zag en ik direct zag dat zij dacht: oh, walgelijk of iets van die strekking.
Ook heb ik wel eens een dame gehad die nadrukkelijk mijn hand weghaalde toen ik haar arm masseerde/kneedde (deed ik onbewust in mijn geilheid) terwijl ze me aan het pijpen was. Zei ze heel geirriteerd: Could you not do that....een zo'n zin kan direct je stijve wegnemen natuurlijk.
In mijn ervaring, en ik ben doorgaans een makkelijke klant en aardige jongen, kom je daar alleen weer bovenop door in stilte te denken: Niet met volle mond praten vieze hoer dat je d'r bent en ik ga je zo toch eens pakken!
Eigenlijk moet je natuurlijk bij zo'n opmerking direct je verlies nemen en de handdoek in de ring gooien, als je voelt dat zij je echt niks vindt, maar als er toch al betaald is en ze wel knap/lekker is, zijn er volgens mij best wat mannen die dan hun inner Rocco aansporen en ipv gepassioneerd en wederzijds dan maar hun gerief uit een soort hate-fuck halen.
Dat kan ik begrijpen als aardige mannen geconfronteerd worden met dames die het puur om het geld te doen is en niet hun best doen om jou een leuke ervaring te bezorgen.
Er zijn ook mannen die dames bewust voorbij hun comfort-grenzen willen pushen, dan sta ik weer aan de kant van de dame en vind ik zo'n man een enorme asswipe.
Maar toch: een negatieve reactie van een dame is vaak honderd procent oprecht, bij een positieve reactie blijft het gissen. Je zult het simpelweg nooit zeker weten, daar is het een dame van plezier voor.
Het is wel razendknap hoe ze dat klaarspelen, want er zijn, zeker ook hier, legio mannen die bij veel bezoekjes schrijven: zij genoot er ook van, ze ging er helemaal in op, goede service, zij zou mij moeten betalen....ik heb het allemaal wel eens gelezen.
Voor ons mannen is het maar moeilijk te verkroppen dat dat vaak niet zo zal zijn. Een leugentje om ons te plezieren.
Ik denk wel dat er een klik kan zijn, maar verder heb je nooit zekerheid.
Then again: Een dame met een vriendje zal, als haar vriendje er 's avonds laat naar vraagt, wellicht niet zeggen dat ze een klant had die ze stiekem rete-geil vond en waarbij ze toevallig wel een keer heftig is klaar gekomen en dat ze daardoor echt geen zin meer heeft in sex met dat vriendje vandaag.
Als ze een goede toneelspeelster is naar haar klanten, is ze dat zonder probleem ook naar haar vriendje.
Een van de dames die ik beter kende werkte een keer een dag niet. Ze had een feest van een kennis. Op dat feest waren blijkbaar allemaal jongens van haar leeftijd (25-30) die enorm veel aandacht aan haar gaven en die niet wisten wat voor werk ze deed. Daar appte ze continu over naar mij.
Ik plaagde meer terug door te zeggen: Er is er vast wel eentje bij waar je wel, gewoon in je vrije tijd, mee naar huis wilt gaan.
Maar zij beweerde dat sowieso moeilijk te vinden nu ze in een werk fase zit. Zo'n jongen wordt toch boos als hij er na een paar dates achter komt wat ik doe zei ze.
Gaandeweg merkte ik aan haar appjes wel dat ze dronken werd. Terwijl ik thuis nog wat aan het werk was. Ze begon zelfs, ben je geil dit en dat opmerkingen te maken toen ik de boot juist een beetje afhield omdat ik het niet zo enorm tof vond om haar over die jongens te horen, hoewel ik ook weet wat voor werk ze doet.
Op een gegeven moment nam ik het voortouw en zei dat ik me even op mijn werk moest concentreren....en dat ik idd wel geil werd van haar dronken appjes vanaf dat feest en dat, als dat ook haar mood was, ze nu in haar prive-tijd dan maar even naar mij moest komen ipv, zoals bij afspraken, ik naar haar.
Ik bedoelde dat meer als losse grap.....maar een kwartiertje later vroeg ze waar ik dan woonde en drie kwartier later stopte er een Uber voor mijn huis.
Het lijkt me dat dat een van de incidentele momenten was waarop ik toch wel kan zeggen dat de dame zelf echt in een geile mood was en wellicht mij ietsje leuker vond dan haar gemiddelde klant.....want ze had niet hoeven langs komen natuurlijk en ongetwijfeld waren er eagere boys op dat feestje die er beter uit zagen dan ik.....dus toen ze arriveerde was ik erg in mijn nopjes.
Overigens vind ik Rico Verhoeven qua looks ook maar een domme kolos, maar dat terzijde.