jaartje of 20 geleden, knappe vrouw ontmoet, gewoon in een cafe in utrecht waar ik toen werkte, na een paar date's , vaste verkering, ik overigens wel een sportschool jongen , we hadden ooit een massage cursus gedaan , dat kwam zo ter sprake, ik deed sportmassage zij deed ontspanning massage...
na 2 weken vertelde ze mij dat ze masseuse was en dat dat haar werk was , en op het zandpad werkte ,en dat het niet alleen massage was wat ze deed , vond ik toen geen probleem, ik kwam haar vaak halen, na haar shift , kwam vaak vroeger en zag nog weleens een klant, van de plank aflopen, en dat brak mij op een keer op , na een jaar of anderhalf kwam er toch een einde aan , van mijn kant... kon er toch slecht mee dealen , geweldige vrouw maar , had toch liever gehad dat ze een andere baan had gehad.
ik heb jong veel geërfd, nooit financieel krap gezeten of geld problemen gehad koop de auto of het huis dat ik wil , en had haar echt niet nodig om mij te onderhouden.
maar het was een geweldige tijd, sexueel en de fun die we hadden.
zij heeft het ook goed , altijd netjes gespaard, huisje in spanje en mooi huisje hier.
en later ook getrouwd en nu nog een paar vaste klantjes per maand ,...
heb soms nog contact met haar , nee nee geen sexueel contact hahaha