Het is hier weer flink ontploft ........dat zeg ik.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenToch leuk voor een keertje en als de dames gretig meespelen, waarom niet.Het is hier weer flink ontploft ........dat zeg ik.
idd moet niet altijd te serieus.Toch leuk voor een keertje en als de dames gretig meespelen, waarom niet.
Zelfs de moderator doet flink zijn best.
En hoe ga je u fruitwinkel noemen in de sappige pruimJa! Geil, gefrustreerd en dan zo'n vak over wetenschappelijk onderzoek is sterven. Straks eens werk van maken in mijne fruitwinkel
Een top kwaliteitsmerk zeker weten dat het hoog in het vaandel gehouden moet wordenAls gigolo moet da wel he! Belle's kwaliteitsmerk hoog in 't vaandel houden. Werken potverdikke
Alleen zoete pruimen hèJa, maar toch ook nie élke pruim eh.
Prachtige beschrijving@Rimon
Het is maar hoe je in het leven staat en naar relaties kijkt. Een relatie met een dame die dit werk oprecht doet omdat ze het wil zou ik met een paar minimale regels prima vinden.
Ten eerste wil ik niet dat ze thuis ontvangt, ik wil de klanten niet zien. Verder geen verliefdheid, maar genegenheid is prima. Alleen seks als werk, vreemdgaan voor de lol accepteer ik niet. Als laatste: laat ook wat voor mij over, oftwel seks in mijn eigen relatie is ook heel belangrijk.
Maakt me verder niet uit of ze het doet voor het geld, de kick, het vullen van een behoefte. Ze is niet mijn lijfeigene en ik heb niks te vertellen over wat ze met haar lichaam doet. Ben daar heel vrijdenkend in.
Als mijn partner er verder echt voor mij is. We er voor elkaar kunnen zijn. De liefde echt en hecht is, dan maakt het mij serieus niks uit als ze dit werk zou doen ... met die paar voorwaarden dus.
Maar goed, ik snap best dat niet iedereen zo vrijdenkend kan zijn. Ik ben heel erg van de ander laten zijn wie ze wil zijn en dat dat wederzijds is.
Maar wat ik zeg klopt wel een beetje ik praat niet namens elke man ik weet dat er mannen zijn die ruimdenkend zijn en hier geen problemen mee hebben. Maar er zijn wel degelijk vriendjes die gebruik maken van een dvp laat dat duidelijk zijn. Heb zelf ook gesprekken gehad met dvp's ik weet dus waarover ik praat.@Rimon
Het is maar hoe je in het leven staat en naar relaties kijkt. Een relatie met een dame die dit werk oprecht doet omdat ze het wil zou ik met een paar minimale regels prima vinden.
Ten eerste wil ik niet dat ze thuis ontvangt, ik wil de klanten niet zien. Verder geen verliefdheid, maar genegenheid is prima. Alleen seks als werk, vreemdgaan voor de lol accepteer ik niet. Als laatste: laat ook wat voor mij over, oftwel seks in mijn eigen relatie is ook heel belangrijk.
Maakt me verder niet uit of ze het doet voor het geld, de kick, het vullen van een behoefte. Ze is niet mijn lijfeigene en ik heb niks te vertellen over wat ze met haar lichaam doet. Ben daar heel vrijdenkend in.
Als mijn partner er verder echt voor mij is. We er voor elkaar kunnen zijn. De liefde echt en hecht is, dan maakt het mij serieus niks uit als ze dit werk zou doen ... met die paar voorwaarden dus.
Maar goed, ik snap best dat niet iedereen zo vrijdenkend kan zijn. Ik ben heel erg van de ander laten zijn wie ze wil zijn en dat dat wederzijds is.
nogal stellig en generaliserend, maar blijkbaar bedoelde je dat niet zo.Verder denk ik dat hun vriendjes de dames gebruiken voor geld want waarom zou een vent een dame willen die het met verschillende mannen doet.
Nee reine Victoria is de beste de zoetste of zeggen we reine Belle in dit gevalToch geen reine claudes?
Natuurlijk welIk had al het idee dat mijn grap niet begrepen zou worden.
Had je dat 30 jaar geleden gevraagd… oeps, dat kon zelf niet …Dat denk ik ook, op enkele uitzonderingen na.
Heeft niemand op dit forum gigolo-ambities?
In een relatie met een vrouw die geen dvp is net hetzelfde. Die kan ook gewoon andere mannen neuken hoor (dan nog gratis, mss wel erger nog)Vaak lopen de relaties stuk op "regeltjes".
Je kunt misschien afspraken maken maar sinds wanneer heb je verliefdheid zelf in de hand? Gevoelens zijn gevoelens omdat je ze niet voor het kiezen hebt. Je wordt verliefd of niet. Liefde blijft of gaat voorbij, je bent jaloers of niet.
Als kerel moet je heel zelfverzekerd zijn om het te laten werken met een dvp of openstaan dat ze verliefd kan worden op een ander.
en een 10tal andere vrouwen die hier zitten@Sir cumalot denk dat @JokePrive deze vraag zeker ook kan beantwoorden.
Geef mij dan maar een pruim waar het sap uitloopt hoor dan pruimen op sap dat vindt ik vele lekkerderPruimen op sap
Ik denk sowieso dat de meeste dvp's naast hun werk nog iemand nodig hebben om alles tegen kwijt te kunnen. Om te kunnen ventileren ed. Om een schouder te kunnen geven indien nodig. Zelfs om tranen op te vangen. Want, ja idd het zijn ook mensen. Met gevoelens en met meer noden dan alleen seksuele.Maar aan de andere kant zijn er veel dvp's die nog single zijn en geen vriend nodig hebben, en waarom zouden ze seks genoeg en geld zat. Al denk ik dat voor sommige dames het leven eenzaam kan zijn, een levenspartner is toch iets heel anders dan een sekspartner.
"mss wel erger nog " bedoel je daar mee ... zelfs geld voor bij geven , leukIn een relatie met een vrouw die geen dvp is net hetzelfde. Die kan ook gewoon andere mannen neuken hoor (dan nog gratis, mss wel erger nog)
Nee dat snap ik helemaal. Ik denk dat er ook maar heel weinig klanten zijn die graag praten over de man van een dame. Maar ik doel echt op negatieve ervaringen. Zo zag ik bijvoorbeeld eens een verhaal van belle voorbij komen over dat iemand haar aan het achtervolgen was. Ook hoor ik soms van dames dat ze recent een hele vervelende klant op de kamer hadden. En dat verschilt dan van gewoon een lul van een vent tot sporadisch een type waar het alarm voor gebruikt moet worden. Lijkt mij persoonlijk dat het heel moeilijk is om dat als partner te moeten horen van je vrouw.Wij hebben geen geheimen voor elkaar. Dus ik deel best veel met mijn partner als de omstandigheden zich voordoen. Soms wordt hij er opgewonden van maar als hij een lange dag heeft gehad, ga ik niets over mijn "werkdag" vertellen.
Maar ik vertel niets over mijn man als ik met een klant ben omdat mijn man dat niet fijn vindt.