Dat die buitenwipper het vriendje was weet ik wel zeker. Op het moment suprême had ik al een vermoeden, paar weken later heeft ze heel kort een foto op whatsapp dat ze hand in hand met die gast loopt.
En nee, ik ben geen gast die na de date niet na buiten wil. Na 22 jaar wandelen weet ik wel hoe het werkt. De betreffende avond heb ik na de actie me netjes gewassen en aangekleed, andere dvp van de trio verliet de kamer en wilde ook gaan, maar toen begon zij te kletsen. Ze bleef maar kletsen, dus er maar even bij gaan zitten. Toen ik een move maakte om op te staan sprong ze opeens richting deur en of ik iets wilde drinken.
Het is me nooit echt duidelijk geworden wat ze ermee wilde, ze begon soms ook hele vage verhalen te vertellen of dat ze niet meer wilde werken en thuis voor de buis wilde liggen.
Weet alleen dat een dvp die 2 deuren naast haar werkte en ik ook veel bezocht mij wat info heeft gegeven. Beide dames waren haat en nijd met elkaar, dus als wandelaar die beiden bezocht krijg je alle sappige details over de ander te horen. Deze andere dvp gaf aan dat de betreffende dame regelmatig wat stimulerende middelen gebruikte om het werk te kunnen doen. Dit kan misschien haar gedrag wel wat verklaren. Vaak zijn ze door een bepaald middel het gevoel van tijd kwijt, overactief en veel verzonnen verhalen.
Het mooiste verhaal wat ze vertelde dat ze na een turnwedstrijd in nederland was geweest waar ze de bulgaarse bondscoach had onmoet, hij kende haar van vroeger en bood haar een job aan om in hongarije het jeugdteam te gaan trainen. Daaraan toevoegend dat ze dus binnenkort met deze job kan stoppen. Nu 4 jaar later werkt ze nog steeds in dezelfde rosse buurt, dezelfde kamer.