De mannen, vriendjes van de DVP. Wat vinden we ervan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook een beetje off topic en meer ontopic als swinger. Heb een verhaal van een andere swinger gehoord dat naar zijn club kwamen regelmatig een gezin toe. Ma en Pa, dochter en vriend. 🤔.
Kan me ook nog het filmpje van een bekende Nederlandse zangeres herinneren die aan plassex deed. Misschien niet zo slim om het te filmen maar goed er was ook een andere video waarbij ze het deed met diezelfde jongen en zijn vader die overigens ook jonger was dan de zangeres. Ik heb/ had best wat fantasieen maar nooit eentje om samen met pa een dame te krikken.

Beetje off topic maar kan me een recensie op hookers herinneren waar mannen naar een dvp van een jaar of 20 gingen die nog thuis bij haar ouders woonde.
Belde ze aan pa deed de deur open inde het geld en wees je de weg naar haar slaapkamer. Je kan het haast niet verzinnen.
Stiekem vind ik dat een ongelooflijke geile gedachte. Dan zou ze me ook 'daddy' moeten noemen tijdens de seks! 😅

[IMG alt="CUMCUM"]https://www.girlsreview.nl/data/avatars/m/2/2083.jpg?1628801529[/IMG]

CUMCUM

Meubelstuk

Oudgediende
Supporter

12 aug 20211.9502.178
""Wil wel een weekendje gaan naar boedapest, welke dorpjes moet ik kijken of moet je daar connecties voor hebben?""""

Ik ben enkele jaren geleden in Tatabanya geweest..adres via een taxi chauffeur..is een stad ongeveer 50 km van Boedapest...industriestad..best veel armoede daar.... ik kon daar 3 dagen een kamer huren bij een gezin...met een zeer mooie dochter van toen 20 jaar...figuur fotomodel..niet normaal...ik heb die vader toen 300 euro gegeven...slapen...eten..douchen..en de dochter..3 dagen uitwonen...dat vinden ze daar heel normaal...ik ben 3 dagen de deur niet uitgeweest...en ze hoefde mij nog... net niet het vliegtuig in te dragen.....dat zijn de kersen in de taart;);)

• Haha
Waarderingen:Voormalig lid 1971
Citeer dit bericht
Rapporteer

P

PersianGulf

Meeloper

26 aug 2021727426Eindhoven

Wat vinden we van de mannen, vriendjes van de DVP?

Ik ben een aantal DVP tegen gekomen die uitgebreid tegen mij over hun vriendje beginnen. Nu moet ik zeggen dat ik altijd een praatje met een dame maak en vraag hoe het privé gaat.

Wat mij enigszins verbaasde of misschien juist niet, is dat een DVP jaloersig is en niet wil dat haar vriendje het met andere vrouwen doet. Maar dat betekent dus dat zij met alleman ligt te krikken, en haar vriendje thuis zit te wachten terwijl hij weet dat zijn vrouw met vieze kerels bezig is.

Wat prijs ik mij gelukkig dat ik niet in zijn situatie zit.
Bij het lezen van je bericht moest ik direct denken aan een dame die ik regelmatig bezocht in de doubletstraat in Den Haag.
Had haar op haar prive-whatsapp dus zag regelmatig statusupdates en profielfoto's met haar vriend, haar kinderen of haar huisje in het land van herkomst.
Als ik bij haar was begon ze dan best vaak over haar vriend. Zelf irriteerde mij het soms wel maar uitte mijn frustratie tijdens een heerlijke neuksessie met haar in de gedachte dat ik zijn vrouwtje lag te neuken.
Als ik na de seks vroeg was het lekkerder dan met je mannetje de laatste keer dan zag je een twinkeling in haar ogen en kreeg ik een klap op mijn schouders met de boodschap 'now go':ROFLMAO:

[IMG alt="CUMCUM"]https://www.girlsreview.nl/data/avatars/m/2/2083.jpg?1628801529[/IMG]

CUMCUM

Meubelstuk

Oudgediende
Supporter

12 aug 20211.9502.178
""Wil wel een weekendje gaan naar boedapest, welke dorpjes moet ik kijken of moet je daar connecties voor hebben?""""

Ik ben enkele jaren geleden in Tatabanya geweest..adres via een taxi chauffeur..is een stad ongeveer 50 km van Boedapest...industriestad..best veel armoede daar.... ik kon daar 3 dagen een kamer huren bij een gezin...met een zeer mooie dochter van toen 20 jaar...figuur fotomodel..niet normaal...ik heb die vader toen 300 euro gegeven...slapen...eten..douchen..en de dochter..3 dagen uitwonen...dat vinden ze daar heel normaal...ik ben 3 dagen de deur niet uitgeweest...en ze hoefde mij nog... net niet het vliegtuig in te dragen.....dat zijn de kersen in de taart;);)

Waarderingen:Voormalig lid 1971
Citeer dit bericht
Rapporteer

P

PersianGulf

Meeloper

26 aug 2021727426Eindhoven
Ik mag aannemen dat je dat adres voorgoed in je geheugen hebt geprent??

Ga deze zomer motor rijden in Hongarije, mag het adres best delen met me. 😇

Precies! Een dame vertelde me ooit dat je mannen moet laten geloven dat ze kans maken.
Dan komen ze vaker langs. Goed voor de omzet
De mannen zijn ook niet zo stom om te geloven dat ze een DVP zomaar uit het vak kan halen alsook zij echt single is. Als een man alleenstaande is, wordt dat ook geen garantie dat hij vaker langs zal komen.

Maar het komt toch ook wel voor dat ze een relatie hebben / krijgen met iemand die vroeger klant was.
Dat hangt er van af wat je 'een relatie' noemt.

En ook: 'vroeger klant was'? Meestal gaat het om iemand die nog altijd moet betalen als hij wil wippen en dus is het NOG een klant en niet 'vroeger' een klant. Je mag beginnen denken dat je mekaar boeiend genoeg vindt voor een relatie, als je al meer dan 50 keer langdurig samen was zonder te betalen en zonder seks.

Alles kan natuurlijk. Maar de kans is soms nogal klein.

De mannen zijn ook niet zo stom om te geloven dat ze een DVP zomaar uit het vak kan halen alsook zij echt single is. Als een man alleenstaande is, wordt dat ook geen garantie dat hij vaker langs zal komen.
De dame in kwestie is inmiddels gestopt vanwege een stalker. Zelf gecreëerd vrees ik.
Jij en Jokeprive zijn er gewoon open over dat jullie een vaste relatie hebben, dat siert jullie. Scheelt jullie veel ellende.

Heb wel eens gehoord dat dames stoppen omdat ze een relatie hebben gekregen met een klant
Dat kan altijd maar een dame die in dit vak stapt aan het hopen voor een Pretty Woman verhaal, is zij dan naïef en dit kan alleen maar tot veel teleurstelling leiden. Andersom geldt uiteraard hetzelfde m.a.w een man begint met wandelen met de hoop dat hij een leuk buurmeisje tegenkomt, kan hem wel veel pijn veroorzaken.

Er zijn ook relaties waar ze met elkaar uitgegaan zijn omdat dame niet wilde stoppen. Dus eerst relatie, met sekswerk begonnen en geen relatie meer. Dit is een vergelijkbare situatie met een swinger echtpaar dat met swinging begonnen is om meer spijs aan de relatie te geven maar daarna krijgt de ene of de ander er spijt van en nou, heb je geen terugweg meer. In beide scenario's is er vaak sprake van onderliggende niet-seksuele problemen in de relatie.

Laatst bewerkt:
Dat kan altijd maar een dame die in dit vak stapt aan het hopen voor een Pretty Woman verhaal, is zij dan naïef en dit kan alleen maar tot veel teleurstelling leiden. Andersom geldt uiteraard hetzelfde m.a.w een man begint met wandelen met de hoop dat hij een leuk buurmeisje tegenkomt, kan hem wel veel pijn veroorzaken.

Er zijn ook relaties waar ze met elkaar uitgegaan zijn omdat dame niet wilde stoppen. Dus eerst relatie, met sekswerk begonnen en geen relatie meer. Dit is een vergelijkbare situatie met een swinger echtpaar dat met swinging begonnen is om meer spijs aan de relatie te geven maar daarna krijgt de ene of de ander er spijt van en nou, heb je geen terugweg meer. In beide scenario's is er vaak sprake van onderliggende niet-seksuele problemen in de relatie.

Lastig. Denk niet dat het handig is om te denken / verwachten dat een dame gaat stoppen als je een relatie met haar krijgt. En andersom, stop je dan als man met wandelen…

Lastig. Denk niet dat het handig is om te denken / verwachten dat een dame gaat stoppen als je een relatie met haar krijgt. En andersom, stop je dan als man met wandelen…
Als ik een vaste relatie met haar zou hebben en zij zou stoppen met werken, dan zou ik zeker stoppen met wandelen. Sorry ik bedoel natuurlijk stoppen met haar te bezoeken. 😉😝🤣😂
😂 zij is sowieso de enige die ik bezoek met wandelen op een enkele uitzondering na want ze is nu nog niet gestopt met werken en we hebben nog geen vaste relatie. 😉🤣😂🤣

Hoe ver gaan die stalkers
Ik ken verhalen van stalkers die dames effectief gingen achtervolgen, privé lastig gingen vallen, aan familieleden in het thuisland melden wat voor werk ze doen, dames er proberen aan te naaien bij instanties, de fiscus, tracking software op hun telefoon zetten, etc.

In bv. Doetinchem en Düsseldorf zijn er ook voorbeelden van dames die vermoord zijn door een verliefde klant.

Ik ken verhalen van stalkers die dames effectief gingen achtervolgen, privé lastig gingen vallen, aan familieleden in het thuisland melden wat voor werk ze doen, dames er proberen aan te naaien bij instanties, de fiscus, tracking software op hun telefoon zetten, etc.
De dame die ik ken heeft naar haar vriend gebeld en achtervolgt haar het gaat echt ver.En constant berichten sturen en bellen niet normaal zit in een depressie vuile stalkers.

Ik denk voornamelijk dat het voor de dame werk is en voor de klant plezier , ik geloof niet dat een DVP via haar werk opzoek is naar een relatie of vriendje ... mogelijk kan ze misschien een relatie beginnen om er een bepaald voordeel uit te halen 🤷‍♂️

Vriendjes van DVP's kunnen wel zeggen dat het hun niets doet wanneer hun vriendinnetje naar het werk vertrekt en het alleen maar sex is ... maar daar geloof ik niks van .

Wanneer je hoort dat sommige DVP's het talent hebben om het gevoel te kunnen geven aan een klant dat hij potentieel relatie materiaal is dan is ze volgens mij goed in haar overtuiging en acteer werk, wat positief kan zijn voor de klant als ervaring , je kan ook de vraag stellen of ze dit talent ook bij haar vriendje , man of relatie toepast en die vervolgens laat geloven dat hij de enige is :unsure: ... maarja dit kan ook wel gebeuren in een relatie waarvan de dame niet werkt als DVP natuurlijk :D

In bv. Doetinchem en Düsseldorf zijn er ook voorbeelden van dames die vermoord zijn door een verliefde klant.
Vermoord zijn. Heftig

Het lastige is dat je het nooit aan iemand kan zien, ook niet als je diegene lang en goed kent….iemand die ik lang kende sloeg opeens om en stalkte mij ook, vrij heftig
Dat van die dames aangeven is bekend. Ik weet zelfs een geval van een dvp die het land werd uitgezet omdat de politie een behoorlijke hoeveelheid drugs in haar kamer " vond"
Of die thuis ontvingen zonder vergunning en eruit werden gezet. Daarom heb je ook dat rondreizende circus. Kort blijven en weer door naar een andere locatie..

Het lastige is dat je het nooit aan iemand kan zien, ook niet als je diegene lang en goed kent….iemand die ik lang kende sloeg opeens om en stalkte mij ook, vrij heftig
Sommigen slaan door drank..Een maat van mij is een keurig accountant , maar na een pilsje of 10 gaat ie met bakjes friet gooien, bloembakken omtrappen en roepen naar getinte zwart mensen.
gaat nie altijd goed

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan