De mannen, vriendjes van de DVP. Wat vinden we ervan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb als klant een relatie gekregen met een DVP (veel over geschreven in een andere topic) en ik kan je vertellen dat het voor geen van ons een gemakkelijke situatie is geweest. Het duurde nog ruim 2,5 jaar voordat ze stopte en in die tijd zijn er veel tranen gevloeid. Ik trok het soms niet meer op de momenten dat ze aan het werk was en het werk begon haar ook steeds meer tegen te staan. Ze begon klanten af te wijzen, handelingen te vermijden en zich alleen te richten op de snelle cash. Ze kon het naar het einde toe steeds moeilijker opbrengen mede omdat ze wist wat het met mij deed.
Er zijn natuurlijk voorbeelden van partners die het allemaal prima kunnen accepteren maar persoonlijk denk ik dat er meer zijn die het er maar lastig mee hebben. Nog altijd beleef ik pijnlijke momenten wanneer ik oud klanten van haar tegen kom.

Hierbij mijn waarschijnlijk onpopulaire mening. Gebaseerd op mijn kennis van dames en psychologie.
En voor de duidelijkheid; dit is zwaar gegeneraliseerd en op basis van de gemiddelde man/vrouw. Er zijn uiteraard uitzonderingen zoals nymfomanen, cuckolds etc.

Ik denk eerlijk gezegd dat je een vriendje van een dvp niet serieus kan nemen. Ervan uitgaande dat ze niet in een uitzonderingscategorie vallen en haar vriend van haar werk afweet uiteraard. Een dvp (of vrouw) die echt van haar man houdt en haar man als 'haar man' ziet zou het geweldig vinden als hij jaloers is en ze het werk niet meer mag doen. Mannen zijn polygaam ingesteld en vrouwen monogaam. Vrouwen willen de allerbeste man vinden en door hem begeerd worden, door hem beschermd worden, door hem verzorgd worden in financieel en mentaal optiek.
Er is niks leukers voor een dame dan een man die volledig en alleen jou wil en jou voor zichzelf wil. En het beste voor jou heeft en kan maken.

Als een dame nog steeds dit werk doet dan is het zo dat;
- ze wellicht in een uitzonderingscategorie valt
- ze jou wellicht niet als 'haar man' ziet en je een leuk, tijdelijk speeltje bent
- ze haar luxe/geld boven jou verkiest (gaat samen met nummer 2)
- ze wacht totdat je haar mond opentrekt en vertelt dat je haar alleen voor jezelf wil, maar vaak ben je dan al te laat en al overgeplaatst naar categorie 3

Als ik verliefd zou worden op een dvp en haar als de 'ware' zou zien dan zou ze direct moeten stoppen met dit werk.
Wat in het verleden is gebeurd is gebeurd, daar kan en moet je je overheen zetten, maar vanaf dat punt kan je niet meer terug.
Als je van mij bent, ben je van mij. En omgekeerd ook. Als jij mijn dame bent heb ik geen behoefte aan anderen. Wandelen, flirten etc. is allemaal voorbij.
En als 1 van ons het daar niet mee eens is of toch de behoefte heeft gaat ieder zijn eigen weg, zo simpel ligt het voor mij.

En wat betreft het afweten van een vriendje van een dvp; ik vind dit erg ongemakkelijk en een dealbreaker.
Ik weet niet wat voor gedachte of psychologie erachter zit, maar ik kap dan ermee. Het is geen vrees oid, ik sta zeker mijn mannetje.
En als haar vriend weet dat ze dit werk doet hoef je ook niet te vrezen vaak.
Maar ergens vind ik het ongemakkelijk. Misschien omdat ik het zielig vind voor haar vriendje of ongemakkelijk vind dat ik iemand, die eigenlijk volledig verliefd is op iemand anders aan het neuken ben. Ik weet het niet....
Een prive-ontvangst dame die ik heb gezien en wilde bezoeken herkende ik van instagram en toen ik zag dat ze een vriendje heeft waar ze volop mee uithangt en verliefd op lijkt was het game over voor mij....
En ik ben overigens niet iemand die iets wil voelen voor een dvp oid. Of die meer op zoek is naar een gfe of 'aandacht'. Juist totaal niet eerlijk gezegd, maar ergens voelt het erg verkeerd en kan ik het niet uitleggen.

Er was ooit een meisje in de Doublet waar ik een keer naar binnen was gegaan. Een leuke eerste date gehad en daarna blijven bezoeken.
Lichamelijk was ze niet mijn type en ik kwam ook erg moeilijk klaar bij haar, soms ook niet. Maar ze had een erg knap gezicht en het klikte enorm.
Ik kreeg ook korting, ik kreeg extra services (weet ik via recensies op hookers) en we waren gewoon voor en na de daad iedere keer een kwartier aan het lullen op de kamer. En we hadden het super gezellig. Niet 1x had ze me eruit gestuurd of haast laten maken.

En dit allemaal terwijl ik iemand ben die puur wandelt voor het legen van de ballen met verstand op 0. Ik vond het op een gegeven moment zo gevaarlijk worden dat ik simpelweg bent gekapt, want als je deze weg inslaat wordt het heel moeilijk.

Ik heb als klant een relatie gekregen met een DVP (veel over geschreven in een andere topic) en ik kan je vertellen dat het voor geen van ons een gemakkelijke situatie is geweest. Het duurde nog ruim 2,5 jaar voordat ze stopte en in die tijd zijn er veel tranen gevloeid. Ik trok het soms niet meer op de momenten dat ze aan het werk was en het werk begon haar ook steeds meer tegen te staan. Ze begon klanten af te wijzen, handelingen te vermijden en zich alleen te richten op de snelle cash. Ze kon het naar het einde toe steeds moeilijker opbrengen mede omdat ze wist wat het met mij deed.
Er zijn natuurlijk voorbeelden van partners die het allemaal prima kunnen accepteren maar persoonlijk denk ik dat er meer zijn die het er maar lastig mee hebben. Nog altijd beleef ik pijnlijke momenten wanneer ik oud klanten van haar tegen kom.
Kan dat goed begrijpen, zal dat misschien zelf ook hebben maar ja. Dat betekent dus wel dat ik haar niet accepteer zoals ze is op het moment dat ik haar leer kennen…

Ben je zelf toen wel helemaal gestopt met het bezoeken van andere dames?

Kan dat goed begrijpen, zal dat misschien zelf ook hebben maar ja. Dat betekent dus wel dat ik haar niet accepteer zoals ze is op het moment dat ik haar leer kennen…

Ben je zelf toen wel helemaal gestopt met het bezoeken van andere dames?
Ik heb iedere minuut vrije tijd aan haar besteed en had absoluut geen behoefte aan andere vrouwen.

Bijna alle dvp's hebben een vriend, man, pooier of hoe je het ook wilt noemen. Ik heb vaak vooral Oostblok dames gezien na werktijd met een vriend. Vaak zijn het lelijke gypsy-achtige mannen met een dikke buik, rijden in een dikke wagen en dragen van top tot teen merkkleding.
Dat is niet juist. De meeste dames die ik heb leren kennen, hadden juist helemaal geen relatie omdat het nu eenmaal lastig is voor een dame om een partner te vinden die haar accepteert zoals ze is, inclusief haar werk(verleden).
Ik zie wel veel Oostblokmeisjes met een "vriendje" maar deze "vriendjes" kun je toch beter pooier noemen.

En wat betreft het afweten van een vriendje van een dvp; ik vind dit erg ongemakkelijk en een dealbreaker.
Ik weet niet wat voor gedachte of psychologie erachter zit, maar ik kap dan ermee. Het is geen vrees oid, ik sta zeker mijn mannetje.
Maar ergens vind ik het ongemakkelijk. Misschien omdat ik het zielig vind voor haar vriendje of ongemakkelijk vind dat ik iemand, die eigenlijk volledig verliefd is op iemand anders aan het neuken ben. Ik weet het niet....
Een prive-ontvangst dame die ik heb gezien en wilde bezoeken herkende ik van instagram en toen ik zag dat ze een vriendje heeft waar ze volop mee uithangt en verliefd op lijkt was het game over voor mij....
En ik ben overigens niet iemand die iets wil voelen voor een dvp oid. Of die meer op zoek is naar een gfe of 'aandacht'. Juist totaal niet eerlijk gezegd, maar ergens voelt het erg verkeerd en kan ik het niet uitleggen.

Er was ooit een meisje in de Doublet waar ik een keer naar binnen was gegaan. Een leuke eerste date gehad en daarna blijven bezoeken.
Lichamelijk was ze niet mijn type en ik kwam ook erg moeilijk klaar bij haar, soms ook niet. Maar ze had een erg knap gezicht en het klikte enorm.
Ik kreeg ook korting, ik kreeg extra services (weet ik via recensies op hookers) en we waren gewoon voor en na de daad iedere keer een kwartier aan het lullen op de kamer. En we hadden het super gezellig. Niet 1x had ze me eruit gestuurd of haast laten maken.

En dit allemaal terwijl ik iemand ben die puur wandelt voor het legen van de ballen met verstand op 0. Ik vond het op een gegeven moment zo gevaarlijk worden dat ik simpelweg bent gekapt, want als je deze weg inslaat wordt het heel moeilijk.
Dacht je echt dat elke DVP met haar gedachten volledig bij jou is wanneer je haar aan het neuken bent. De dames denken aan van alles en nog wat. Als je geluk hebt, zijn ze er met hun gedachten wel bij.

Heel gek als je de vriend/man van een sexwerkster een "pooier" noemt en de vriend/man van een vrouw met een ander beroep niet. Zijn toch veel stellen waar de vrouw meer verdient dan haar man.

Dacht je echt dat elke DVP met haar gedachten volledig bij jou is wanneer je haar aan het neuken bent. De dames denken aan van alles en nog wat. Als je geluk hebt, zijn ze er met hun gedachten wel bij.

Nee, dat hoeft ook niet. Maar ik denk dat het wel anders is voor een dvp om te neuken met mannen terwijl ze single is dan wanneer ze volop verliefd op iemand is en een relatie mee heeft.

Sommigen slaan door drank..Een maat van mij is een keurig accountant , maar na een pilsje of 10 gaat ie met bakjes friet gooien, bloembakken omtrappen en roepen naar getinte zwart mensen.
gaat nie altijd goed
Alcohol verandert mensen niet. Alcohol haalt naar boven wat er al in zit. Alcohol neemt de belemmeringen weg om zich te gedragen zoals men werkelijk is.

Ik drink geen alcohol, dus ik gedraag me niet zoals ik werkelijk ben?
Nee ;) je kunt die redenering niet omdraaien.
Uit "als je alcohol drinkt, gedraag je je zoals je werkelijk bent" volgt niet "als je geen alcohol drinkt, gedraag je je niet zoals je werkelijk bent".
Vergelijk:
UIt "als het regent, wordt de straat nat" volgt niet "als het niet regent, wordt de straat niet nat". (De straat kan ook door iets anders dan regen nat worden.)
Uit "als je een mens bent, ben je sterfelijk" volgt niet "als je geen mens bent, ben je onsterfelijk". (Spreekt voor zich.)

Toch blijft het een rare uitdrukking. Alcohol haalt belemmeringen weg om zich te gedragen zoals ze werkelijk zijn, dus hoe gedragen ze zich op het moment dat ze geen alcohol drinken?

Alcohol neemt wat innerlijke remmen weg, dus je gedraagt je vaak impulsiever.
Maar om nu te zeggen dat je werkelijke ik alleen jouw impulsen zijn vind ik heel erg kort door de bocht. Ook bv. het aangeleerde fatsoen, met welke je gewoon jouw impulsen filtert en reguleert, is gewoon een deel van jou, jouw persoonijkheid.

Het is gewoon de schroom die wegvalt …

Iedere gek z'n gebrek. Veel mensen kunnen in bepaalde situaties heel anders zijn dat dat je ze normaal kent. Soms is dat met alcohol, maar bij sommige mensen is dat in 'n relatie, bij tegenslag, bij een afwijzing...

Ken iemand voor wie het zeg maar pas begint als 'ie overal is geblokkeerd. Verder hele normale kerel, alleen met dat niet.

Het is voor mij ook een reden geweest om een bezoekje te annuleren. Als een man de telefoon opneemt is dat niet wat je verwacht en ga je je onmiddellijk afvragen wat rol van die persoon is.

Bijna alle dvp's hebben een vriend, man, pooier of hoe je het ook wilt noemen. Ik heb vaak vooral Oostblok dames gezien na werktijd met een vriend. Vaak zijn het lelijke gypsy-achtige mannen met een dikke buik, rijden in een dikke wagen en dragen van top tot teen merkkleding.
Ik heb één keer een dame bezocht die vertelde uit Oekraïne (let op: zonder "de" ervoor) afkomstig te zijn.
De ring om haar vinger is me niet ontgaan, al heb ik verder niet naar haar thuissituatie gevraagd.

Heel gek als je de vriend/man van een sexwerkster een "pooier" noemt en de vriend/man van een vrouw met een ander beroep niet. Zijn toch veel stellen waar de vrouw meer verdient dan haar man.
Een pooier een vriendje van een DvP noemen, dat is veel kwalijker. Er is tenminste één DvP die ik -nota bene- niet zelf bezocht heb, maar een fout vriendje heeft. Die rijdt in een afzichtelijk model Mercedes die een behoorlijke aanschafprijs heeft. De vraag is wie daarvoor het geld op tafel heeft gelegd.

Het klinkt misschien raar maar ik moet er niet aan denken om een dvp als vriendin te hebben.
Het zal best een keer goed gaan maar van klant naar vriend? No thanks.
Ik heb het meegemaakt in de beginfase van een relatie... was helemaal verlieft op haar en kan je melden dat het echt drama is.
Ik werd gek van jaloezie, en zou ook nooit meer willen meemaken.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan