En wat betreft het afweten van een vriendje van een dvp; ik vind dit erg ongemakkelijk en een dealbreaker.
Ik weet niet wat voor gedachte of psychologie erachter zit, maar ik kap dan ermee. Het is geen vrees oid, ik sta zeker mijn mannetje.
En als haar vriend weet dat ze dit werk doet hoef je ook niet te vrezen vaak.
Maar ergens vind ik het ongemakkelijk. Misschien omdat ik het zielig vind voor haar vriendje of ongemakkelijk vind dat ik iemand, die eigenlijk volledig verliefd is op iemand anders aan het neuken ben. Ik weet het niet....
Een prive-ontvangst dame die ik heb gezien en wilde bezoeken herkende ik van instagram en toen ik zag dat ze een vriendje heeft waar ze volop mee uithangt en verliefd op lijkt was het game over voor mij....
En ik ben overigens niet iemand die iets wil voelen voor een dvp oid. Of die meer op zoek is naar een gfe of 'aandacht'. Juist totaal niet eerlijk gezegd, maar ergens voelt het erg verkeerd en kan ik het niet uitleggen.
Er was ooit een meisje in de Doublet waar ik een keer naar binnen was gegaan. Een leuke eerste date gehad en daarna blijven bezoeken.
Lichamelijk was ze niet mijn type en ik kwam ook erg moeilijk klaar bij haar, soms ook niet. Maar ze had een erg knap gezicht en het klikte enorm.
Ik kreeg ook korting, ik kreeg extra services (weet ik via recensies op hookers) en we waren gewoon voor en na de daad iedere keer een kwartier aan het lullen op de kamer. En we hadden het super gezellig. Niet 1x had ze me eruit gestuurd of haast laten maken.
En dit allemaal terwijl ik iemand ben die puur wandelt voor het legen van de ballen met verstand op 0. Ik vond het op een gegeven moment zo gevaarlijk worden dat ik simpelweg bent gekapt, want als je deze weg inslaat wordt het heel moeilijk.