Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een verdomd geil verslag!
Ik word er helemaal jaloers van!!! Ik had "verantwoordelijkheden" die dag... boo! :C

Altijd al een DP willen doen! Maar dat zal wel goed komen, heb ik zo het gevoel met uw hulp, ha!

En de gedachte alleen al om door 2 vrouwen gepijpt te worden tegelijkertijd!!! LOVE IT! Moet ik zeker nog eens voor elkaar krijgen! Maar ik ben vrij zeker dat jij me daar ook wel mee gaat helpen haha!

GOED NIEUWS!
Het is mij gelukt om deze donderdag (31ste) in mijn agenda te vringen! Dus laten we hopen op weer een verslagwaardige middag! Hope to see you my friend!!
Eroxx

Donderdag 24 oktober 2024 (11:30 uur)

Geile Jarretels Party

1730290206997.png
Hier toch nog even reactie op verslag van @IvanXL ,
kon niet direct onder verslag geplaatst worden ivm teveel tekens...

Tja was inderdaad een hele aparte beleving die T girl party. Was die dag helaas inderdaad keertje zonder K. op stap. Thema T-girl spreekt me in de basis niet zo aan, maar ga zeker vaker komen, zoals je al schrijft, je kijkt je ogen uit. Mooie dames (mannen?), veel actie, en toch ook wel een andere sfeer dan op de "reguliere" dagen dat wij er (meestal) als koppel zijn. Dit thema smaakt toch wel naar meer, hopelijk binnenkort keer samen er naar toe......heb me verder in kunnen houden🤫...maar inderdaad...die blonde T girl...als je niet beter wist...

Eroxx

Donderdag 31 oktober 2024 (11:30 uur)

Nina & Friends Extreem Seks Party

12:30 uur aangekomen, weer veel volk op de parking, was ook aangekondigd op SDC dat er redelijk wat volk ging komen opdagen.
Loop ik naar de inkom en wie komt daar opgereden, ha, Nathalie met haar man H. Mooi zo, als zij zeggen dat ze komen dan zijn ze er ook.
Omgekleed, dancing in en ja er waren al wat neukpartijtjes bezig, link en rechts, achter de disco, in de zetels, de masseuse had haar handen vol en werd tegelijk ook zelf gemasseerd.

Waar was de grote poef?
In de ero-ruimte was de grote poef verdwenen! Gepikt? Nahh
Ik vraag aan een medewerker : waar is de grote poef : In reparatie, was stuk. Waarschijnlijk kapot geneukt. Niet normaal soms wat die poef daar allemaal te verduren krijgt!

Wie heeft dat verlof goedgekeurd?
Waar waren de cum meisjes, S. en fluo-halsband?? Ze werden gemist, de aanzetsters van de orgies waren er niet, terwijl er een deel behoorlijk geile mannen hier wel op hadden gerekend!Cum.jpg
Zo ook 'TheOneAndOnlyJ', had zich voorgenomen om de fluo eens af te neuken, ha, zal voor volgende keer zijn.
Bleek dat ze verlof hadden! Wie heeft dat goedgekeurd, moet dat niet met een meerderheid van stemmen (of pikken) beslist worden ? ;)
Gelukkig, ik herhaal gelukkig voor de geile aanwezige jongens, waren er genoeg hitsige koppels die wel wisten hoe een namiddagje neuken er aan toe dient te gaan!
We waren gered, god zei dank aan de geile bosnimfen welke vele harde pikken hebben kunnen klein krijgen!

Nathalie -> haar volledige naam
Ja, ik hoor jullie alweer denken, hoe, alweer een hoofdstuk Nathalie, JA! Went er maar aan :p
Ja ook vandaag was ze weer in geile bloedvorm, ha, niet normaal, wat een schattig meisje is dat, aaibaar, tietjes, whoeha, die strak achter het bh'tje geperst zitten, die vragen om vastgegrepen te worden, die smeken om uit het bh'tje te springen, tepels om uren op te kunnen zuigen.
Trouwens, ik mag Nathalie haar volledige naam hier noemen voor zij die niet daar waren of nog steeds aarzelen om binnen te komen :
Haar volledige naam :
Nathalie Queen van het huis Eroxx, mooiste van haar naam, de onverzadigbare koningin van harde pikken, bevrijdster van het zilte cum, liefhebster van poesjes, meesteres van orgies, veroorzaakster van natte plekken in huis Eroxx, draagster van verrekt geile lingeriepakjes, eigenares van een klitpiercing.
Maar kortweg dus Nathalie.
Stond een ander meisje in de buurt die wel eens wou kijken wat ik te verbergen had, ik zeg kijk maar, een aarzeling, haalt H. (man van..) mijn pik tevoorschijn en legt hem in zijn handje, ondertussen probeer ik hem hard te krijgen, falen is geen optie als er verschillende geile meisjes op je pik staan te kijken (denkend van, had ik die maar in mijn mond, denkend van hoeveel zou die spuiten) terwijl hij in H. zijn handen ligt en zeker niet met Nathalie in de buurt, dan moeten we flink zijn. Pik werd doorgegeven aan het meisje die hem oorspronkelijk wou zien, maar ze was aarzelend toen ze hem vasthad, wist niet goed wat er mee te doen, komt 'de bevrijdster van het zilte cum' even voordoen hoe het moet en neemt mijn pik zonder ook maar een aarzeling, netjes gehurkt op haar knieën, in de mond en zuigt mijn eikel harder! 1x, 2x, 3x haar hoofd om en neer, pik in en uit.Orgie1.png
Voila zo doe je dat was haar blik naar het andere meisje. Ik zeg tegen het aarzelende meisje, wil je ook, ja, maar ik moest hem eerst wassen, dus naar de wasbak en terug naar haar. En daar ging ze, die heeft me door gans de dancing gepijpt, aan de toog, midden in de dancing, toen aan de rechterkant tussen een deel kijklustigen (altijd geil), daarna op het bed in de dancing. Geil!
En terwijl ik dan behoorlijk afgeleid en in harde toestand me ten dienste aan het stellen ben van een meisje, vind Nathalie het dan tijd om het Thema vanOrgie3.jpg komende week (Bukkake) al eens eer aan te doen, heeft ze zich daar laten onderspuiten door verschillende jongens op de poef in de dancing. Blijkbaar, volgens H. had ze gesmeekt dat er op haar gespoten diende te worden. Effin ze hing dus behoorlijk vol, vooral haar tietjes en nek, ik heb de druipende cum nog op haar tepels mogen uitsmeren.Orgie4.jpg
Bwa, geil, en dan die blik in haar ogen als ze naar me keek toen ik dat deed. Tijd om te gaan douchen, want haar lingeriesetje was doorweekt van cum. Kwam ze naderhand terug in een ander setje zonder slipje. JA, dat was het, zo zie ik ze graag, en wat schitterde daar in haar poesje, olala, een klitpiercing, ja, die heb ik effe moeten checken, dat had ik nog niet gezien.Orgie5.jpg
En dan staan daar verschillende meisje bij Nathalie in de buurt de dan ook nog eens geregeld mekaar beginnen te kussen en aan mekaar poesje beginnen te likken, ja, dan heb je aandacht van de omringende jongens, harde pik in de handjes, niet goed wetende wat te doen, bwa gewoon kijken is dan ook wel ok.
H. (de man van..) neemt ook geregeld haar poesje met zijn hand langs achter, om haar te doen squirten wat ook wel vrij snel gebeurt, verrek die is met momenten geil, maar dat had ik al gezegd zeker. Zo ook aan de toog, natte plek op de grond, Nathalie aan het kreunen, handje flap flap tegen poesje, geilOrgie2.png schouwspel, zelfs zo geil dat de knappe medewerkster van de Eroxx die een pintje aan het tappen was (het schouwspel gebeurde vlak voor haar neus) vergat van de kraan toe te doen en de pint overliep. Focus mensen! Focus! Niet laten afleiden door zoveel geil geweld! Focus! Ondertussen was de man (lekker bi) met de lange lederen zwarte broek ook tussen de meisje komen staan en dat heeft hij geweten, zijn pik heeft daar een serieuze pijpbeurt gehad, terwijl ik hem even langs vanachter mijn handen over zijn gespierd lijf tot aan zijn pik liet glijden welke in een gulzig mondje was verdwenen!Lesbo1.jpg
Later in de namiddag was een strakke jonge man Nathalie aan het neuken aan de toog, Nathalie de handjes op een kruk om zich vast te houden, geil om te zien, naast me TheOneAndOnlyJ, ook weer behoorlijk geil. Ik naar Nathalie toe en zeg, kom doe je handjes weg, ik zal je vasthouden en ging op de kruk zitten, mijn pik fier omhoog, ja, hoppa, daar verdween hem in haar mond en het was nodig dat ik haar vasthield die werd daar effe stevig geneukt zeg, ondertussen nog door andere jongens betast terwijl ze mijn pik degelijk pijpte en ik haar tietjes in bedwang hield zodat ze niet te veel op en neer bewogen. Ja, nu had je mijn pik op zijn hardste gezien van kortbij Nathalie ;-)Orgie6.jpg
Toen was het tijd geworden om de droom van TheOneAndOnlyJ te laten uitkomen zijnde gepijpt worden door 2 meisjes tegelijk, nu dat is net niet gelukt maar wat een geile was dat, how mennekes, die bleef oogcontact houden, zat op haar knieën, terwijl ze TheOneAndOnlyJ, die eigenlijk naar huis wilde gaan (was al een paar keer leegspoten) degelijk pijpte, naar huis gaan??? Niks van, hier jij, pik hard, zuigen!! Haha, vet geil nietwaar J?

Voor de rest :
Ja, overal neukpartijen, ook in de ero-ruimtes, maar in de namiddag blijf je het best in de dancing, da weet je al niet waar eerst te kijken of deel te nemen.
Er was nog een andere T-Girl daar, is me die daar effe geil geworden op me, mijn pik heeft het geweten. Veel knap volk weer daar, veel pijp en neukwerk aan de toog, dat is altijd wel geil.
En ohja, niet te vergeten, komende donderdag dus Bukkake party, ik heb al tegen Nathalie gezegd, dat we haar gaan onderspuiten, best dat ze zich mentaal al voorbereid en de nodige lingeriesetjes gaat meebrengen want ze zal zich om het kwartier moeten gaan omkleden.
En SaEr met zijn verrukkelijke, goddelijke, buitenaardse, verblindende bosnimf K. gaat er dan ook zijn. Dat kan niet mislopen. Zou ik die 2 meisje zo ver krijgen om tegelijk mijn pik te pijpen en daardoor een bende jongens pokke-geil te krijgen? Ik denk van wel!
Wie komt er kijken?

Groetjes aan:
- de geile man met de lange lederen broek, geile vent ben jij ;)
- de strakke OneAndOnlyJ, bedankt voor te komen, zowel figuurlijk als letterlijk (3x ??)
- Nathalie & H. ja, uiteraard 😘
- Die meisje die me 35 jaar heeft geschat, waar ik me heb moeten verontschuldigen voor geschreven letteren 😇

KitanaNew.png

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan