Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo iedereen
Ik heb nul ervaring maar zou morgen 10 okt. naar de Masquerade willen gaan.
Hebben jullie nog tips of aanbevelingen? En - ik durf het haast niet vragen - is het completely not done om mét condoom gepijpt te worden in een dergelijke club?
Mvg
Jazzman
Het is not-completetly-not-done. Het past eerder in het vrijheid-blijheid idee, dat je doet waar jij je goed bij voelt. Ik gebruik ook zoveel mogelijk condooms bij het pijpen. We willen die bescherming, ik tgo. mijn partner.
Wel al meegemaakt dat dames dat niet leuk vinden, en weigeren, omdat ze het of teveel sfeer-/dynamiekbreker vinden, ofwel die rubber-gljjmiddel in hun mond erg onaangenam vinden.
Een tussenstop langs een sexshop, of even online, voor condooms met leuke smaakjes, kan al heel wat opvrolijken.
Maak er gerust je eigen lied en jam van, Jazzman!

*ik vind het wel vrolijk om te merken hoeveel aanmoediging je al krijgt om te komen meespelen 🙂
 
Ik begrijp dat je dat wat ongewoon vindt inderdaad. Maar er is nog geen auto verdwenen, of nergens is er uit iets verdwenen 😉
Het heeft ook voordelen. Je kan het ook als een vertrouwensvolle veligheidsmaatregel zien. Wie zich misdraagt, kan zich niet snel incognito uit de voeten maken. (Ook al zijn de lockers daar ook al wat ondersteunend in)
Ik herinner me een verhaal van een kerel met een BMW wiens sleutels men niet terugvond, ook niet na lang zoeken. Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan, dus ik weet niet hoe dit is afgelopen. Maar ik kan me inbeelden dat je het thuis niet wil uitleggen waar je auto staat. Vandaar dat ik liever een ander waardevol item geef dat men accepteert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan