Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou... vandaag mijn inwijding 'parenclub' gehad. Amai! Amai!! Amai!!!

Wegens omstandigheden ben ik maar twee uurtjes kunnen blijven, van 12u tot pakweg 14u. De club raakte goed gevuld, net als een aantal dames. En er waren er wel een aantal knappe/geile bij.

Heel opvallend: een dame zet zich of gaat liggen en hup... minstens vijf tot tien hongerige wolven errond. Chapeau voor de dames... de single mannen waren toch misschien wel net wat te veel in overtal.

Enfin, met mijn instelling van safe seks (dus ook pijpen met condoom) ben ik vandaag niet ver geraakt 😎. Er was nog een iets oudere dame met een prachtig stel borsten die voorstelde om eventueel later op de dag een kalmer privéplaatsje op te zoeken, maar ik moest nu eenmaal tijdig vertrekken...

Ik heb mij wel laten masseren met een manueel hoogtepunt... de dame in kwestie kon heel lekker masseren. Dat was dus mijn hoogtepunt van de dag 🤭

Conclusie: wat ik al dacht: dit is helemaal mijn ding niet. Hoe de mannen erin slagen een deftige erectie te krijgen 'en groupe'... ook chapeau. Mij lukte het alvast niet.

Achteraf gezien had ik graag wel wat langer gebleven om bijvoorbeeld een trio mmv te proberen, maar het heeft niet mogen zijn. Toch ben ik blij dat ik de ervaring heb gehad.

Groeten
Jazzman
Misschien nog even accurater: het gangbang-gedeelte is helemaal mijn ding niet. In een parenclub tot een trio of een-op-een-seks komen, dat zie ik dan weer wel helemaal zitten. Maar ja, helaas pindakaas...! Dit wou ik nog eventjes kwijt 😎.

Groeten
Jazzman
 
Misschien nog even accurater: het gangbang-gedeelte is helemaal mijn ding niet. In een parenclub tot een trio of een-op-een-seks komen, dat zie ik dan weer wel helemaal zitten.

Het zijn niet altijd gangbangs, vrijdag avond is het meer discotheek van voor. Meer koppels, nog ook wel singles (mannen en vrouwen).
Zaterdag is alleen koppels en single vrouwen. Meer kans op trio of 1op1 actie denk ik.

Namiddagen zijn van de actie. Wat niet weg neemt dat op de avonden ook actie is maar das niet te vergelijken.
 
Vandaag nog eens naar Eroxx, een donderdag namiddag. Niet topless deze keer. Een zwarte string met zwart kanten jurkje erover.

Terwijl ik me aan het omkleden was, spreken ze me al aan met de vraag of ik er alleen ben en of ik mee naar achter ga.
Toch even rustig beginnen. Eerst omkleden, rustig iets eten, iets drinken en wat rondkijken.

Genoten van een rosé en de actie op de grote poef. Ook op het bed is wat te zien en ondertussen wat contacten leggen.
Blijkbaar toch iets bijzonder dat ik als vrouw alleen kom want het is me toch wel tot 7x gevraagd.

Na wat gezien te hebben, gezellige babbel met een leuke man naar vanachter gegaan. Wel afgezonderd in 1 van de afgesloten ruimtes. Nog niet volledig op m'n gemak om op de grote bedden in de open ruimtes iets te doen.

Het was een gezellige namiddag voor herhaling vatbaar.
In zo een club loopt ik graag naakt. Liever dan mijn slip te verliezen. 👍👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan