Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wil het al niet meer over mijn verslag hebben. Het feit dat hij me is beginnen opzoeken op social media (messenger) vind ik verontrustender. Wist ik wel wie ik moest zoeken (had dan ook achternaam) en heb hem dan nu al maar op insta en FB geblockt.

Ik heb hem nooit bij naam genoemd, nooit beschreven.
Ik wil gewoon dat het stopt.
Wat een klotenklapper zeg.
 
Blijkbaar zit mijn date van zaterdag hier ook op de girlsreview. Of heeft in ieder geval het toch gelezen want is er niet blij mee. Weet niet wie het hier is.
Hij heeft mij ondertussen geblokkeerd op de andere site waar ik hem van ken, stuurt niet zo fijne berichten (aanvallend op mijn fysiek en persoonlijkheid) via andere kanalen. Heb geen zin in dit gedoe. Wil gewoon mijn POV kunnen geven over de zaken. Geen zin om ook hier aangevallen te worden !
Wat een lul.
Al is lul een slecht scheldwoord, want zijn apparaat faalt. 😉
Goed dat je hem blokkeerde .. Van jouw kant ook blokkeren en vergeten.
Misschien ook melden aan Erox.. Zo iemand mag een tijd buiten gehouden worden.
Laat je niet kisten 😉
 
Laatst bewerkt:
Hoe is de verhouding allochtonen t.o.v. autochtonen op donderdagen tegenwoordig in Eroxx? Aangezien die afgelopen vrijdag volledig scheef was, vroeg ik me af of het de moeite zou zijn om morgen te gaan.
 
Vrijdag na lange tijd nog eens naar de Hooker Games geweest. Eigenlijk geen zin om een review neer te pennen, maar plots schiet het toch in je hoofd uit frustratie en komt daar de energie vandaan om de virtuele pen ter hand te nemen.

Nou wil ik geen afbreuk doen aan deze mooie club met haar fijne personeel, leuke muziek, mooie interieur en lekkere eten. Maar eerlijk is eerlijk. Nu weet ik weer waarom het na lange tijd was dat ik er weer kwam. Het deurbeleid, tsjonge jonge. 😵‍💫 Ik dacht achterin even dat ik op vakantie in Noord-Afrika was. Om 21:30 was 90% van de heren allochtoon achterin. Gevolg: een carrousel van Arabisch pratende lemmingen die continu rondjes lopen alsof het een Finse piste betreft. Om 22:00 nog maar eens achterin wezen kijken: idem. Gaat er een dame van een koppel liggen in de gyno-stoel, schieten er meteen een hoop allochtonen op af en geen blanke kerel die erbij geraakt. Resultaat: dame staat op en weg. Even later onderneemt ze een nieuwe poging. Maar daar weer van hetzelfde. Vraagt haar vriend aan de allochtoonse heren of ze het niet begrijpen en of ze even opzij zouden willen om ook anderen toe te laten. Gebeurt er niks en staat de dame weer op en weg. Niet meer gezien nadien. Die kerels verpesten het voor velen. :mad:De verhouding is gewoon ENORM scheef. En stinken naar het zweet ook nog! Ik zei er iets van tegen eentje die me opzij duwde en snel voorkroop, en vroeg hem om te gaan douchen of anders deo op te doen. Negeert die kerel me lachend en begint met een ander in Arabisch te praten terwijl ze me aankijken. Dit komt zeer onaangenaam over en misschien zei ik het wat kordaat, maar desalniettemin zou men hygiënisch douchen vooraf verplicht moeten maken. En Nederlands praten lijkt me ook wel zo netjes achterin, ook naar de dames toe. Lijkt me voor de dames ook allesbehalve om een stinkende man op je te krijgen die Arabisch praat tegen zijn toekijkende vriendjes. Zeker ook voor de huisdames die niemand "mogen" weigeren een onaangename werksfeer.

Ik hou een zeer bittere smaak over aan deze avond, net als vorige keer. En dan te bedenken dat ik er bijna wekelijks bij was vanaf het prille begin 10 jaar geleden. En ik begrijp wel dat weigeren soms gelijk staat aan een bende amokmakers aan de deur. Maar ik hoor elke keer opnieuw koppels zeggen dat ze niet meer komen op vrijdagen omwille van die heren. Zo blijven er op den duur niet veel koppels meer over die singles toelaten. En ik zie het met mijn eigen ogen, de actieve koppels blijven daadwerkelijk meer en meer weg op vrijdagen en gaan uitwijken naar maandagen, donderdagen en zondagen. Tot het dan hetzelfde verhaaltje wordt. Terwijl ik graag de week afsluit op vrijdagavond met leuk en geil uitgaan. En de koppels die op vrijdag nog komen, die gaan hoofdzakelijk om erotisch uit te gaan, dus dansen en geen seks met singles.

Beste Eroxx, misschien ook eens aan accountje hier aanmaken, want jullie lezen hier mee heb ik van sommigen vernomen. En af en toe met ons in dialoog treden zoals uitbaters ook op andere beoordelingssites zoals Tripadvisor doen. Misschien eens denken aan het mogelijks uitdelen van lidkaarten aan singles en op basis van "verplicht vooraf reserveren voor singels" controle uitoefenen op de percentages. Lijkt mij alleszins een interessante hypothese om de vrijdagse glorie van weleer te herstellen. Het zal dan mogelijks eventjes minder druk zijn achterin, maar die moeilijkere periode lijkt mij te overbruggen. Als men nu niet ingrijpt is het volgend jaar of binnen 2 jaren te laat, vrees ik. Veel mannen die ik vroeger op vrijdagen zag in Errox zie ik er niet meer, wel nog elders. En hun reden om er niet meer te komen is dezelfde als de mijne. :cry: En ze willen wel teruggaan als het zou veranderen! Dus misschien dat het iets uithaalt om dit hier te schrijven, al ben ik skeptisch. Op hoop van zege.🤞
Ondanks ik was overtuigd door de brasil huis dames en ik wilde komen.
Haak ik nu toch maar af.

Pfff
 
Terug
Bovenaan Onderaan