Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou... vandaag mijn inwijding 'parenclub' gehad. Amai! Amai!! Amai!!!

Wegens omstandigheden ben ik maar twee uurtjes kunnen blijven, van 12u tot pakweg 14u. De club raakte goed gevuld, net als een aantal dames. En er waren er wel een aantal knappe/geile bij.

Heel opvallend: een dame zet zich of gaat liggen en hup... minstens vijf tot tien hongerige wolven errond. Chapeau voor de dames... de single mannen waren toch misschien wel net wat te veel in overtal.

Enfin, met mijn instelling van safe seks (dus ook pijpen met condoom) ben ik vandaag niet ver geraakt 😎. Er was nog een iets oudere dame met een prachtig stel borsten die voorstelde om eventueel later op de dag een kalmer privéplaatsje op te zoeken, maar ik moest nu eenmaal tijdig vertrekken...

Ik heb mij wel laten masseren met een manueel hoogtepunt... de dame in kwestie kon heel lekker masseren. Dat was dus mijn hoogtepunt van de dag 🤭

Conclusie: wat ik al dacht: dit is helemaal mijn ding niet. Hoe de mannen erin slagen een deftige erectie te krijgen 'en groupe'... ook chapeau. Mij lukte het alvast niet.

Achteraf gezien had ik graag wel wat langer gebleven om bijvoorbeeld een trio mmv te proberen, maar het heeft niet mogen zijn. Toch ben ik blij dat ik de ervaring heb gehad.

Groeten
Jazzman
Misschien nog even accurater: het gangbang-gedeelte is helemaal mijn ding niet. In een parenclub tot een trio of een-op-een-seks komen, dat zie ik dan weer wel helemaal zitten. Maar ja, helaas pindakaas...! Dit wou ik nog eventjes kwijt 😎.

Groeten
Jazzman
 
Misschien nog even accurater: het gangbang-gedeelte is helemaal mijn ding niet. In een parenclub tot een trio of een-op-een-seks komen, dat zie ik dan weer wel helemaal zitten.

Het zijn niet altijd gangbangs, vrijdag avond is het meer discotheek van voor. Meer koppels, nog ook wel singles (mannen en vrouwen).
Zaterdag is alleen koppels en single vrouwen. Meer kans op trio of 1op1 actie denk ik.

Namiddagen zijn van de actie. Wat niet weg neemt dat op de avonden ook actie is maar das niet te vergelijken.
 
Vandaag nog eens naar Eroxx, een donderdag namiddag. Niet topless deze keer. Een zwarte string met zwart kanten jurkje erover.

Terwijl ik me aan het omkleden was, spreken ze me al aan met de vraag of ik er alleen ben en of ik mee naar achter ga.
Toch even rustig beginnen. Eerst omkleden, rustig iets eten, iets drinken en wat rondkijken.

Genoten van een rosé en de actie op de grote poef. Ook op het bed is wat te zien en ondertussen wat contacten leggen.
Blijkbaar toch iets bijzonder dat ik als vrouw alleen kom want het is me toch wel tot 7x gevraagd.

Na wat gezien te hebben, gezellige babbel met een leuke man naar vanachter gegaan. Wel afgezonderd in 1 van de afgesloten ruimtes. Nog niet volledig op m'n gemak om op de grote bedden in de open ruimtes iets te doen.

Het was een gezellige namiddag voor herhaling vatbaar.
In zo een club loopt ik graag naakt. Liever dan mijn slip te verliezen. 👍👍
 
Er waren denk meer mannen dan vrouwen ja.

Of het aan mij lag? Als ik naar achter ga met 1 man die ik heb ontmoet, ga ik er niet perse 10 bij nemen.
Ik heb al eens een trio gedaan of extra mannen toegelaten als ik me al aan het amuseren was met iemand.
En ja ik weet dat de gemiddelde leeftijd hoger op de namiddagen ligt dan de mijne (40j), dat neemt niet weg dat er voor mij ook iets van aantrekking moet zijn.

Het is toch niet dat ik, als vrouw alleen ga dat ik dan mijn benen moet opendoen voor iedereen? Ik mag toch beslissen met wie ik het wel of niet gezellig wil hebben.
Ik weet dat er sommige dames daar op de poef van voor zich zetten en dat daar elke man zijn ding bij mag doen. Echter ik ben zo niet.
Van mij mogen ze gerust staan kijken, echter er ineens mee opspringen en pal naast ons komen zitten terwijl we nog niet geïnstalleerd zijn. Nee.
Als ik aangeef dat ik er niemand bij neem (duidelijk gezegd), ja zit dan toch niet aan mijn lijf zodat ik opnieuw nee moet zeggen. Kom dan toch niet aftrekkend met je lul naar mijn hoofd hopend dat ik er aan ga zuigen, omdat ik dat net bij de uitgekozen man wel heb gedaan.



Ik ga ook niet naar daar als single dame om het voor alle mannen gezellig te maken. Ik ga naar daar omdat IK het gezellig wil hebben.
Ik mag toch nog kiezen met wie ik het gezellig wil hebben, en dat is niet met 10 mannen tegelijkertijd.
Als dat dan minder gezellig is voor de andere mannen … Jammer dan !!

Dag Eve,

Mooie post! Het is belangrijk dat je je eigen grenzen goed bewaakt.
Bij een contact is wederzijds respect en vertrouwen heel belangrijk.
Je beleeft dit samen en niet alleen. Als je ziet dat de ander geniet, verstekt dat ook je eigen beleving.
Dit is ook vaak intenser bij een 1 op 1 contact.

Grz,
 
Hallo,
Hoe gaat het er op zondag aan toe in Erox?
Ik zoek events zonder huisdames. Erox spreekt op andere dagen van soort "klaarkomgarantie" en dan zijn er dus huisdames. Op zondag hoor ik niets over huisdames.
Dus misschien is het de moeite om zondag langs te komen.
Ik hoor het wel…
Groetjes
Surfer
 
Terug
Bovenaan Onderaan