Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een verdomd geil verslag!
Ik word er helemaal jaloers van!!! Ik had "verantwoordelijkheden" die dag... boo! :C

Altijd al een DP willen doen! Maar dat zal wel goed komen, heb ik zo het gevoel met uw hulp, ha!

En de gedachte alleen al om door 2 vrouwen gepijpt te worden tegelijkertijd!!! LOVE IT! Moet ik zeker nog eens voor elkaar krijgen! Maar ik ben vrij zeker dat jij me daar ook wel mee gaat helpen haha!

GOED NIEUWS!
Het is mij gelukt om deze donderdag (31ste) in mijn agenda te vringen! Dus laten we hopen op weer een verslagwaardige middag! Hope to see you my friend!!
Eroxx

Donderdag 24 oktober 2024 (11:30 uur)

Geile Jarretels Party

1730290206997.png
Hier toch nog even reactie op verslag van @IvanXL ,
kon niet direct onder verslag geplaatst worden ivm teveel tekens...

Tja was inderdaad een hele aparte beleving die T girl party. Was die dag helaas inderdaad keertje zonder K. op stap. Thema T-girl spreekt me in de basis niet zo aan, maar ga zeker vaker komen, zoals je al schrijft, je kijkt je ogen uit. Mooie dames (mannen?), veel actie, en toch ook wel een andere sfeer dan op de "reguliere" dagen dat wij er (meestal) als koppel zijn. Dit thema smaakt toch wel naar meer, hopelijk binnenkort keer samen er naar toe......heb me verder in kunnen houden🤫...maar inderdaad...die blonde T girl...als je niet beter wist...

Terug
Bovenaan Onderaan