Zondag @ Eroxx...
Op enkele bekenden na was er vandaag heel wat onbekend volk te bespeuren op deze gangbang.
Bij binnenkomst toch even met bedenkelijke blikken naar elkaar gekeken. Hoe sommigen zich durven aanmelden aan de balie, onvoorstelbaar. Zonder kritieken te geven op uiterlijk, wij zijn ook geen barbie of ken (alhoewel ik persoonlijk vind dat mijn vrouwtje toch wel genomineerd mag worden voor 1 van de zovele wereldwonderen
). Maar een strenger deurbeleid mag toch eigenlijk wel doorgevoerd worden.
Voor ons verschijnt er aan de inkom een single op geel fluorescerende crocqs, net daarvoor een single die amper Engels praat en met een oude versleten Jeans short en witte sokken in zwarte sandalen niets lijkt te snappen van wat er aan uitleg wordt gegeven bij betaling van de entree. Achter ons een zeer oud koppel. Ok, deze laatste waren verzorgd, maar op ons 75 komen wij waarschijnlijk niet meer naar de club. Enfin, wij voelen ons niet meer of minder dan een ander, maar we hadden wat schrik van de populatie die we binnen zouden aantreffen. Eenmaal aangekleed (=uitgekleed en omgekeerd) en de bar benaderd, zagen we links en rechts wel nog enkele rariteiten, maar we gaven het een kans.
Het personeel was ook redelijk onbekend, op enkele na, doch allen zeer vriendelijk. Dat moeten we eroxx toch nageven, zij zijn op en top klantvriendelijk.
Ons drankje opgedronken en een eerste ronde gemaakt, dit in het kamertje aan de kooi. Eerst altijd even wat quality-time met ons 2, met de gordijntjes open. Na 10 minuutjes de eerste singles binnengelaten. Terwijl vrouwlief me zalig pijpte, werd ze door enkele heren lekker doggy genomen.
Wanneer echter 1 van die rare individuen aanstalten maakte, had mijn vrouwtje plots dorst
, dus gingen we iets drinken, restaurant was open ondertussen, dus ook iets gegeten. Lekker zoals altijd, minder uitgebreid maar ruim voldoende aanbod.
Aangezien we op voorhand wisten dat we vandaag beperkt in tijd waren, meteen aan ronde 2 begonnen. Op het zoldertje eerst een lekker triootje, niemand had ons blijkbaar naar boven zien gaan op 1 leuke single na. En daar waren ze dan ineens... Vrouwtje in alle posities genomen, afgesloten met enkele cumshots op de borsten. Douchen was nodig.
Drankje, praatje aan de bar met een bekende.
Ronde 3 was opnieuw in de kamer te doen, ditmaal meteen goed gevuld.
Zeer lieve, vriendelijke singles die zeer respectvol waren. Na klaar komen kreeg iedere single die 'bedankte' een zoen van het vrouwtje, en dat waren er toch wel wat.
Af en toe krijg ik als partner ook een handshake of merci te horen, wat ook eens plezier doet, dat waren ze gisteren blijkbaar wel vergeten. Op zich niet erg, maar het kan wel eens deugd doen.
Met het idee van na deze beurt huiswaarts te keren nog iets gedronken, stukje taart gegeten. Nog even op de dansvloer wat gepraat met elkaar, dan kwam er een single mee een praatje slaan en werden we overhaald toch nog 1 ronde te doen.
De kooi... Zalig om te eindigen.
Vrouwtjes favoriete standje, dubbele penetratie. Ik in het kutje, single in het kontje. Daarna nog door enkele mannen verwend, met oonieuw om te eindigen enkele shots op de tetjes
Het was top!