Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom, er staan er hier al genoeg van eerdere maandagen en donderdagen. Ik denk niet dat een nieuw verhaal daadwerkelijk iets nieuws toevoegt.Laat de verhalen maar komen over gisteren, kunnen we hier ook nog meegenieten
Ik zou heel graag eens een bezoekje willen brengen aan de club om een ervaring met een stel te hebben, langdurige bucketlistwens! Ik ben geen Brad Pitt, maar ook zeker niet onaantrekkelijk. Van nature ben ik zeer respectvol en sociaal en geen macho of haantje, tikkeltje bescheiden wellicht onzeker zelfs. Wat is de juiste manier om een koppel te benaderen, zonder opdringerig te zijn? Wellicht sta ik voor lul tussen de macho mannen met deze vraag, maar stel hem dus toch maar. Hoe ik het lees, zijn julllie een chill koppel die juist op zoek zijn naar deze "approach"?? Of is het juist de bedoeling om initiatief te nemen met het risico dan maar op een afwijzing? kan ook natuurlijk. Ben zeer benieuwd en hoop de sprong in het diepe te wagen! x robOver afgelopen donderdag kunnen we kort zijn: één van onze leukste namiddag-ervaringen in Eroxx tot nu toe...
Het kwam traag op gang, maar werd tegen 13u plots onverwacht & aangenaam druk.
Twee erg leuke rondjes achterin gespeeld met een 10-tal heren.
Het valt ons steeds meer op dat er een groot verschil is tss de single heren op donderdag/maandag VS de heren op vrijdagen.
De mannen tijdens de week lijken de regeltjes van het spelletje beter te begrijpen en weten waar ze voor komen. Minder twijfelaars, meer doeners en daar houden wij wel van...
Een erg leuke namiddag gehad dus, en sinds lang nog eens een fantasietje beleefd dat we niet zo vaak zien gebeuren... Een DP, het blijft voor ons toch iets speciaals en gebeurt enkel als de setting en de mensen rond ons juist zitten.
Afgelopen donderdag was dus zo'n dag.
Daags erop -vrijdag- zijn we ook naar Eroxx getrokken... Volharden in de boosheid, zullen we maar stellen...
Die avond vonden we dan weer iets minder... Heel erg druk, muziek maar zus-en-zo en vooral erg veel koppels die niet voor actie leken te komen maar eerder voor een avondje wild stappen.
Weinig singles te zien, en daar komen we voor...
Uiteindelijk zonder gezelschap naar achter getrokken. Gelukkig troffen we daar een vaste donderdag-bezoeker die ons een erg leuke afsluiter van de avond heeft bezorgd.
Inderdaad.Waarom, er staan er hier al genoeg van eerdere maandagen en donderdagen. Ik denk niet dat een nieuw verhaal daadwerkelijk iets nieuws toevoegt.
Ik was er ook kan het onderschrijven van Kwillem1, geile bedoening.Vandaag (donderdag) nog eens in Eroxx geweest als single man.
Amai wat was dat. Nog nooit zo een goede dag in Eroxx meegemaakt.
Misschien 1 of 2 minder actieve koppels, de rest hyperactief.
Verhouding mannen/actieve vrouwen of koppels zat dus heel goed.
Door de week valt ook heel wat te zien en te trekken....hallo, ik overweeg om als single man voor de eerste keer naar Eroxx te gaan. Is een vrijdag hiervoor geschikt als je voornamelijk op zoek bent om te kijken? (Mag dit ook als voyeur? Aftrekken? Wat moet ik me voorstellen van het cinema gedeelte?) wat als je niet zo sociaal bent of echt behoefte hebt om te praten?
Kan je binnen zonder lidkaart?
Bedankt voor de tips !
Zolang je niet naar de erotische ruimtes gaat, wordt je niet lastig gevallen. Dat is net het probleem bij veel van deze clubs: de single mannen durven je niet aan te spreken, maar lopen je wel in een treintje achterna zodra je de steven richt naar de erotische ruimtes. En dan wordt het er vaak te druk en is het voor niemand meer leuk.Er te veel heren/vrouwen/koppels zich eventueel aandringen terwijl we juist een beetje rustig willen aftasten met 1 man, 1 vrouw of 1 koppel erbij.
Helder, maar het lijkt me toch wel zo makkelijk als we iemand hebben gevonden waar we het wel mee zien zitten om dan naar de erotische ruimtes te gaan? Is dan dus niet direct dat er 5 man extra bovenop springen (zonder echt te vragen)?Zolang je niet naar de erotische ruimtes gaat, wordt je niet lastig gevallen. Dat is net het probleem bij veel van deze clubs: de single mannen durven je niet aan te spreken, maar lopen je wel in een treintje achterna zodra je de steven richt naar de erotische ruimtes. En dan wordt het er vaak te druk en is het voor niemand meer leuk.
Wat verwacht je van een covid beleid in een club?Ik ben een tijdje geleden, niet zolang geleden voor het eerst naar een Club geweest. Fun4Two. Daar werd geen covid beleid gevoerd. Tenminste aan mij werd niets gevraagd en aan de stel die achter me stonden. Misschien een random select. Maar zal wel van club tot club verschillen en wie aan de deur staat.
Je zal zeker wel achtervolgd worden, maar er zijn een paar ruimtes die je kan afsluiten en meerdere ruimtes die hooguit een viertal personen kunnen bevatten. Als jullie je dan zo opstellen dat de vrouwen zich meer aan de achterwand bevinden, dan is de interferentie minimaal.
En herinner je, "neen is neen". Als iemand dat niet begrijpt, meld je het aan het personeel en is het zo opgelost.
Jullie leeftijd is zeker geen probleem.
Een mens kan een hele waslijst aan ziektes onder de leden hebben, moeten ze die allemaal stuk voor stuk doorlopen bij de incheck?Ik vind persoonlijk gezondheid en hygiëne in het algemeen belangrijk. Dus laat staan in een club.
Ik denk dat de vraag naar een covid beleid al wat overdreven was. In clubs is de mogelijkheid tot heel nader contact met anderen dus op een beleid of verbod daarop staat nu echt niemand te wachten. Niet teveel nadenken en gewoon genieten zou ik zeggenOverdrijven is nergens voor nodig.