kleinjokerke
Vaste klant
- 197
- 25/08/22
- 92
moeten jullie eens op een maandag of donderdag middag komenWe zijn dus uiteindelijk geweest
Goh van dat dronken gedoe van mensen heb ik niet zoveel gemerkt
Dat haantjes gedrag kan ik niet vergelijken aangezien het dus de eerste keer was (nà jaren) dat ik er nog eens kwam en dan op een vrijdag....
Wel was het zo dat ik als ik vanachter rond de gang liep en 1x van toilet naar de bar en ongevraagd zo maar ineens aan mijn billen gezeten werd ... in het passeren... Die hebben allebei een goei klets tegen hun handen gehad van mij.... wat een dom gedrag denk ik dan...en wat heb je daar nu aan???
Wel merkte ik veel verandering aan de inrichting, waardoor men het onmogelijk maakt om meer privacy te hebben. Maakt niet uit of je dan je beperkt tot eigen partner of nog anderen erbij... Maar bijv afsluitbaar kamertje is aan venstertje gordijntje weg... dus pffff iedereen komt daar kwijlend staren... stoort bij ...
Je hebt ook zo die bedden in niches (zo met drie muren er rond) vroeger had je er met een gordijnrail ervoor. Zware fluwele gordijnen die je dan kon dicht trekken. Daarmee kon je ook aangeven of je open stond voor zo maar "kom er maar bij " of eerder "laat ons gerust"..... (afhankelijk open of dicht)
Op zich heb ik mij wel vermaakt... (dank zij mijn man)... zo voor een keertje is het wel leuk... geeft andere sfeer en ook vibe tussen ons.
misschien ligt dat jullie beter