Wizzie en woppie
Wandelaar
- 74
- 10/11/22
- 195
Ik neem toch aan dat de (meeste)dames van de koppels op de hoogte zijn van de berichten, als ik uit eigen ervaring spreek dan zijn deze berichten ook wel gespreksonderwerp in de club. Vorige week nog, vroeg een singel man, "zijn jullie Saer?" wel zo handig dan als je partner gewoon op de hoogte is.
Wij genieten soms ook samen van het teruglezen van ervaringen van anderen in de
Aangezien wij als koppel steeds eroxx bezoeken, is mijn vrouw natuurlijk op de hoogte van het bestaan van dit forum en al zeker van het posten van berichten van mijnentwege.Ik neem toch aan dat de (meeste)dames van de koppels op de hoogte zijn van de berichten, als ik uit eigen ervaring spreek dan zijn deze berichten ook wel gespreksonderwerp in de club. Vorige week nog, vroeg een singel man, "zijn jullie Saer?" wel zo handig dan als je partner gewoon op de hoogte is.
Wij genieten soms ook samen van het teruglezen van ervaringen van anderen in de club.
Waar zij vooral actief is in de club, ben ik het dan die nadien al eens een reactie post.
Ik denk dat het voor ons allen leuker is dat we het draaiboek zo blijven volgen en de rollen niet gaan omdraaien