Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik neem toch aan dat de (meeste)dames van de koppels op de hoogte zijn van de berichten, als ik uit eigen ervaring spreek dan zijn deze berichten ook wel gespreksonderwerp in de club. Vorige week nog, vroeg een singel man, "zijn jullie Saer?" wel zo handig dan als je partner gewoon op de hoogte is.
Wij genieten soms ook samen van het teruglezen van ervaringen van anderen in de

Ik neem toch aan dat de (meeste)dames van de koppels op de hoogte zijn van de berichten, als ik uit eigen ervaring spreek dan zijn deze berichten ook wel gespreksonderwerp in de club. Vorige week nog, vroeg een singel man, "zijn jullie Saer?" wel zo handig dan als je partner gewoon op de hoogte is.
Wij genieten soms ook samen van het teruglezen van ervaringen van anderen in de club.
Aangezien wij als koppel steeds eroxx bezoeken, is mijn vrouw natuurlijk op de hoogte van het bestaan van dit forum en al zeker van het posten van berichten van mijnentwege.
Waar zij vooral actief is in de club, ben ik het dan die nadien al eens een reactie post.
Ik denk dat het voor ons allen leuker is dat we het draaiboek zo blijven volgen en de rollen niet gaan omdraaien 😀

Kaalgeschoren man klopt, blonde vrouw klopt, maar ze is niet groter dan ikzelf hoor. Wel slank, en zeker niet klein. Met haar hoge hakken komt ze op bijna gelijke hoogte dan ikzelf.
Ach, ze was gewoon de knapste van de hele tent, dus moeilijk om je te vergissen 😀
Heb jullie inderdaad bezig gezien in het kamerke langs de kooi. Een heel drukke bedoening en heel geil om te zien. Was te druk en aanschuiven dus ben niet tot bij de knappe dame in kwestie geraakt. Jammer maar eventueel een volgende keer :)

Heb me te zondag goed geamuseerd met de knappe jonge blonde die in een mooi blauw lingerie setje rondliep. Heeft me bij de lockers nog een afscheids BJ gegeven samen met een andere man ons zaad op haar tieten Mogen spuiten. Zalige zondag. Een voor de boeke. :)

Nieuw hier op dit forum, maar al diverse clubs bezocht, waarvan Eroxx het meest regelmatig. Ben van plan om woensdag nog eens af te zakken om te zien welke 'heilige boontjes' 😇 er nog meer zijn op de Allerheiligen Party.

Fijne openingstijden vind ik dit, 'smiddags beginnen en niet midden in de nacht nog terug moeten rijden. Ik kan genieten van zowel kijken als meedoen en hoop op veel actie, 'smiddags en 'savonds!
Woensdag een bezoekje gebracht, en het was stukken rustiger dan ik hier op andere (feest)dagen heb ervaren, met ook weinig voor mij bekende gezichten (en bijhorende lichaamsdelen 😉).

Toch was er op gegeven moment aardig wat volk en goede actie, maar rond acht uur gingen er veel alweer huiswaarts. Ik heb me zeer zeker verschillende keren lekker vermaakt, en ben met lege ballen en gevulde maag ook zelf uiteindelijk vertrokken. 😋

Geslaagde dag, maar ik hou wel van wat meer drukte. Over een tijdje weer eens op de maandag of donderdag, of misschien de nieuwe zondag gaan snuffelen!

Woensdag een bezoekje gebracht, en het was stukken rustiger dan ik hier op andere (feest)dagen heb ervaren, met ook weinig voor mij bekende gezichten (en bijhorende lichaamsdelen 😉).

Toch was er op gegeven moment aardig wat volk en goede actie, maar rond acht uur gingen er veel alweer huiswaarts. Ik heb me zeer zeker verschillende keren lekker vermaakt, en ben met lege ballen en gevulde maag ook zelf uiteindelijk vertrokken. 😋

Geslaagde dag, maar ik hou wel van wat meer drukte. Over een tijdje weer eens op de maandag of donderdag, of misschien de nieuwe zondag gaan snuffelen!
Tja die extra dagen dat ze open zijn is toch altijd moeilijk inschatten hoe het gaat worden.

Over extra dagen gesproken, Eroxx nu dagelijks open van donderdag 26 okt tm maandag 6 nov, dag of 12...mooi op zich maar dan kan het niet dagelijks volle bak zijn lijkt me...hopelijk as maandag wel:love:...fijn weekend alvast allemaal.
Alvast veel plezier. Ik ga 10 nov ga ik weer. Ik hoop niet dat iedereen zijn/haar/hun geld heeft uitgegeven in de dagen ervoor dat het open was ;) :giggle:

Tja die extra dagen dat ze open zijn is toch altijd moeilijk inschatten hoe het gaat worden.
De extra dag dat ze open waren was bijv. op dinsdag 31 oktober. Het thema was Halloween. Grappig dat je de single mannen er zo uit kon pikken. De meeste waren namelijk niet verkleed. Ik denk dan Halloween als thema, doe ook als single man een beetje je best. De stellen waren veelal wel in themakleding, de een wat beter dan de ander. Maar dat verder maar even terzijde.
Het was best druk geloof ik (wij komen er niet vaak vandaar) en er hing een gezellig sfeertje. De DJ deed zijn best en de creeps gingen los op de dansvloer. Het duurde lang voor de actie begon, maar na twaalven werd het drukker en drukker in de sexruimtes. Er liep ook een single heer verkleed als bebloede dokter rond die, toen wij hem aanspraken, zei dat er toch ook iemand voor de gewonden moest zorgen. Zeer slim bedacht want later zag ik hem in een kamer met twee heerlijke meiden uitstrijkjes maken met zijn tong. Een mooie beloning voor die gast.
Verder hebben wij een leuke avond gehad dus wat dat betreft was het een goede extra dag dat ze open waren.

Hello, I was last Thursday not this week but the last one 😂😂 I was curious to experiment on my skin with it on one day of the week, I had many experiences on Fridays and sometimes on holidays. But it was quite quiet, either I'm not used to this atmosphere or it was too calm. It was strange to see the club so empty, I was used to sneaking among people, now wherever I moved there was enough space 🥲🥲. I had sex with several ladies from the couple and I thank them in this way. I met a lady from the couple with whom I always meet in such clubs. I didn't have sex with her, but it's always a pleasure to talk. I eat something, and left with the conclusion ... that days during the week are not for me.

Hello, I was last Thursday not this week but the last one 😂😂 I was curious to experiment on my skin with it on one day of the week, I had many experiences on Fridays and sometimes on holidays. But it was quite quiet, either I'm not used to this atmosphere or it was too calm. It was strange to see the club so empty, I was used to sneaking among people, now wherever I moved there was enough space 🥲🥲. I had sex with several ladies from the couple and I thank them in this way. I met a lady from the couple with whom I always meet in such clubs. I didn't have sex with her, but it's always a pleasure to talk. I eat something, and left with the conclusion ... that days during the week are not for me.
Ditzelfde bericht staat ook bij club Amai :p

Afgelopen vrijdag weer genoten van een paar dames van koppels.

Misschien een minder erotische vraag maar nog iemand die de (Zeeuwse) mosseltjes mist? Ik dacht dat het mosselseizoen nog lang niet voorbij was... het maakte de €120 alvast minder pijnlijk als er een keer voor mij minder aantrekkelijke dames aanwezig waren en ik met een broek vol 'goesting' huiswaarts keerde. De pizza's van Toon zijn dan weer laat op de avond zalig! Perfecte mix van tomatensaus en kaas. Top!

Afgelopen zondag nog eens een bezoek gebracht aan Eroxx met mijn FWB.
We waren en net als 2 weken geleden kort na openingstijd. Toen was het de eerste openingsdag op zondag en stond de parking zo goed als vol.
Nu kwamen we opgereden en er stonden nog bijna geen wagens.
Dus wat zou het gaan geven.
Binnen was er het eerste uur niet veel volk aanwezig.
En was ik bijna gelukkig dat we maar tot 19h30 kon blijven.
Gelukkig kwamen er na 17h30 meer mensen binnen en werd het toch nog gezellig druk.
Ook wel wat buitenlanders en mijn FWB houd daar niet zo van.
Meestal kan ik haar wel alleen laten met een respecvolle man. Alleen deze keer lukte dat niet en ben dus redelijk veel bij met vriendin gebleven waardoor ik zelf niet de tijd had om de leukste dames te vergezellen.
Om 19h30 is mijn FWB mij moeten komen zoeken omdat we moesten vertrekken. Ik was mij nog aan het bezighouden met een andere leuke dame.
Dus toch weer een leuke dag in Eroxx.

Afgelopen zondag nog eens een bezoek gebracht aan Eroxx met mijn FWB.
We waren en net als 2 weken geleden kort na openingstijd. Toen was het de eerste openingsdag op zondag en stond de parking zo goed als vol.
Nu kwamen we opgereden en er stonden nog bijna geen wagens.
Dus wat zou het gaan geven.
Binnen was er het eerste uur niet veel volk aanwezig.
En was ik bijna gelukkig dat we maar tot 19h30 kon blijven.
Gelukkig kwamen er na 17h30 meer mensen binnen en werd het toch nog gezellig druk.
Ook wel wat buitenlanders en mijn FWB houd daar niet zo van.
Meestal kan ik haar wel alleen laten met een respecvolle man. Alleen deze keer lukte dat niet en ben dus redelijk veel bij met vriendin gebleven waardoor ik zelf niet de tijd had om de leukste dames te vergezellen.
Om 19h30 is mijn FWB mij moeten komen zoeken omdat we moesten vertrekken. Ik was mij nog aan het bezighouden met een andere leuke dame.
Dus toch weer een leuke dag in Eroxx.
Is toch nog wennen denk ik zondagen...

zijn die er in Eroxx op een vrijdagavond voldoende, of is er meer garantie op knappe vrouwen in The Climax omdat die zelf ook dames voorzien? Lijkt me jammer als je op zo een avond niemand zou tegenkomen waar je fysiek bent tot aangetrokken.
Misschien gewoon eens er heen gaan, dit zijn echt onmogelijke vragen , met garantie en zo.

zijn die er in Eroxx op een vrijdagavond voldoende, of is er meer garantie op knappe vrouwen in The Climax omdat die zelf ook dames voorzien? Lijkt me jammer als je op zo een avond niemand zou tegenkomen waar je fysiek bent tot aangetrokken.
Meestal is het gezellig druk op de vrijdag avonden in de Eroxx, met voor elk wat wils, die "zelf voorziene dames" elders zoals je die noemt zijn er bij de Eroxx ook wel. Verder volledig eens met nachtjager, wat maakt het uit als er "knappe dames" zijn die bijvoorbeeld enkel komen voor het dansen? Garanties heb je nooit, maar over het algemeen valt er in onze beleving bij de Eroxx, en op de vrijdag avond in het bijzonder, weinig te klagen.

Afgelopen maandag mogen kennis maken met een Franstalig koppeltje. Hij blond, zij groot en brunette )met
paardestaart. Ze was zeer actief, o.a. in De Swing kamer.
Zou hun terug willen ontmoeten in de eroxx maar weet niet wanneer ze terug komen.
Kent iemand dit koppel?

Vandaag was er een bukakke party. Daar had Wooley zin in. Dus de lange rit over de slechte wegen naar Balen gegaan. Was er om 11:30 en werd vriendelijk begroet door de receptie. Na omkleden en douchen bar ingelopen en 0%biertje besteld.
Werd op me rug getikt en zowaar Ricardo en Rob waren er. Na wat gezellig bijpraten eerst een lekkere lunch.
Uitgebreid en lekker buffet. Dit is overigens tot 16:30 open en wordt steeds bijgevuld. Top.
Overal werd er inmiddels flink geneukt. Heb me door een van de huisdames laten zuigen. Maar werd me wat te druk met kerels om me heen. Daarom even rookhok opgezocht en daar zat een bloedmooie vrouw alleen. Oxana uit de Ukraine. Na een half uurtje smalltalk en verleiden vroeg ze of ik met haar wilde spelen. Nou dat wilde ik maar al te graag. Mooi kamertje was gelukkig vrij en kon op slot. Daarna de vrijpartij van mijn leven gehad.. Tongzoenen, beffen, deepthroat, en afgesloten met een ft... Wowww stond te trillen op me benen. Nog leuk naspelen en lekker gepraat. Was helemaal goed..
Na douche en eten nog een beetje gedöld met 2 zuid americaanse dames en rond 17:15 tent voldaan verlaten. Wordt vervolgd....

wat maakt de leeftijd uit.
Als ze maar lekker, heet en gewillig zijn.
Mij maakt de leeftijd wel uit.
Ik ga echt niet op een ouwe oma liggen van 73 ook al is ze nog zo heet en gewillig.😬
Oxana uit de Ukraine. Na een half uurtje smalltalk en verleiden vroeg ze of ik met haar wilde spelen. Nou dat wilde ik maar al te graag. Mooi kamertje was gelukkig vrij en kon op slot. Daarna de vrijpartij van mijn leven gehad..
Is dit een soort verkapt bordeel of zo?
Aangezien ik lees dat er ook "huisdames" aanwezig zijn op de partys.

Terug
Bovenaan Onderaan