Gisteren was ik even (als single) in de gelegenheid. Ik was er om 12 uur, maar al overal aktie te zien. Ze laten geen gras groeien. Had al meteen een oogje op een kort-blondharige vrouw met een heerlijk figuurtje en trof haar iets later in een kamertje.
Even gespeeld, maar het smaakte absoluut naar meer. Helaas waren ze al vroeg weer vertrokken.
Nog wel even wat opmerkingen naar de medewandelaars:
De helft van de mannen rook naar zweet. Ga in hemelsnaam douchen en neem deo mee.
Scheer je kin, knip je nagels, was je haar!
Ik zag zelfs iemand met een remspoor in zijn boxer. Gatverdamme
Overal worden gebruikte condooms achtergelaten. Zelfs op de douchevloer. Dit is echt aso!
Ik zag mannen met totaal zwarte voeten. Die lopen zonder slippers rond, das nie gezond hoor! De vloer wordt eel wat gestofzuigd, maar wekelijks door duizenden mensen belopen. En...er ligt ook wel eens een glas kapot, he...?!
Als je een vrouw gaat laten squirten, (of 10x), leg er dan even wat handdoeken neer. Het is niet zo fijn en fris, een kletsnatte matras van je voorgangers.
Als je van de ene op de volgende vrouw springt, wissel ff je condoom!
Als een vrouw meerdere mannen toe laat, komt het ook herhaaldelijk voor dat mannen na uitnodiging geen condoom bij zich hebben. Denk even vooruit!
Koppels die de gehele middag in de rookkamer zitten te zuipen. Kom niet meer terug, dit is een actieve club!
Huisdames worden soms onbeschoft benaderd, wees beschaafd, vraag iets netjes.
Heb respect en verplaats u in hun positie. Nee, of ook misschien, is nog steeds geen ja...!
Verder was het leuk, hoor
)