Dag allemaal,
Ik ben een 37-jarige gewone normale man en ben van plan om binnen de komende twee weken eens een bezoek te brengen aan de club.
Mijn ervaring met clubs beperkt zich tot tot tweemaal een bezoek aan een club in het Brusselse. Ik moet zeggen dat hetgeen ik hier lees toch meer aansluit bij wat ik zoek of leuk vind. In de Brusselse club waren er beide keren geen of max 1 single dame aanwezig en 1 extra koppel. De rest bestond uit een 5-tal huisdames. Deze dames gingen ongeveer om het uur samen naar boven waarbij ze de aanwezige mannen plezierden op een groot bed. Het georchestreerde gedeelte vond ik wat bizar en minder mijn ding. Als je iemand aantrekkelijk vindt ga je toch ervoor en wacht je toch niet tot het tijd is en neem je de rest mee?? Voordeel is voor sommige dat je gewoon gaat en je ding doet…
Zoals gezegd heb ik dus niet veel ervaring en weet ik minder wat de etiquette is of de gang van zaken.. ik ben geen muurbloempje maar een spraakwaterval is nu ook veel gezegd
Ik lees dat sommige vinden dat mannen actiever mogen zijn. Ik veronderstel dat dit dan doelt op het maken van een praatje vooraf of een verbale benadering? En wordt dan direct kenbaar gemaakt aan elkaar of dit wat kan worden of niet?
Mijn bedoeling is om op een maandag of donderdag te gaan. Zijn er ervaren single dames of koppels die de komende 2 weken een bezoek gaan brengen? Misschien interessant om even hierover een praatje te slaan en mij mss de ins en outs van het gebeuren dan toe te lichten?
Of zijn er nog newbies die van plan zijn de komende weken te gaan, dan kunnen we samen op ontdekking
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Wie weet tot snel!