Gisteren de zondag eens geprobeerd.....
Een tijdje niet meer geweest in de Eroxx en ik dacht laat ik de zondag eens proberen, daar heb ik geen spijt van, integendeel een lot of fun gehad.
Het is minder druk dan maandag of donderdag maar een rustige sfeervolle actieve ambiance.
Eerste ronde
Ik was er vroeg en maar eens rustig rondgewandeld, neergestreken bij de toog.
Zag een blonde milf staan babbelen met een paar mannen. Ze zag er zeer appetijtelijk uit, ketting topje blote, ferme boobs. Kousen heels en jarretels blote kale poes. Ik dacht daar moet ik eens mee aan de praat.
Die mannen gingen weg dus ik stap op haar af, meteen een cavake gepresenteerd. Open vriendelijke vrouw, begon over van alles en ik begon haar tepels te strelen, ze werden goed hard en staken helemaal naar buiten. Probeerde haar te zoenen ook daar was ze zeer gewillig in binnen no time ferm aan het tongen

, ondertussen daalde haar hand af in mijn boxer, man wat geil.
Ik daalde met mijn hand af naar haar poes, wat een heerlijke flamoes nat, groot en haar clit bewerkt, die was groot en makkelijk te vinden

....Pijpen aan de toog was de volgende stap, heerlijk volop zuigen aan mijn paal

. Kalm aan toch maar ff want anders ben ik al mijn eerste zaad kwijt.
Ik heb haar nog kunnen neuken bij de spiegels, missionaris, doggy

etc. Toppertje dus!
Tweede ronde
In de relaxruimte aangesloten bij een koppeltje, prima figuur die dame, zij met een mooie tattoo op de rug was al volop bezig, Kleedje was al uit, alleen nog de overknee laarzen had ze nog aan, ze was een grote paal aan het pijpen ik kon haar vingeren en beffen. Ze genoot er zichtbaar en haar ventje keek goedkeurend toe.
Derde ronde
In de sling werd een dame klaargelegd door haar man. Ze kreeg een muts over haar hoofd, alleen de mond was nog vrij.
Toen ze klaar lag mochten we naar binnen, hij deed het hekwerk deur open, ik was niet de enige.
Ze werd door heel wat handen bepoteld, heel zachte huid en wandelaar stak zijn lul door het gat in de muts en ze begon hem vol overgave te pijpen. Haar poes werd goed verwend en ja hoor, ze kwam al spuitend klaar. Niet een keer misschien wel 5 keer, hij had nog een speeltje voor haar meegenomen om haar kut en kittelaar te verwennen. Ongelooflijk hoe ze zich overgaf in de sling.
Geweldig!

Ik was de eerste keer op zondag, het is me prima bevallen, goede service en geen gedrang om een plekje bij de dames te krijgen. Heerlijk relaxed en prima ambiance.