Recensie Lina, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
32
04/09/23
71
18
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5695496-lina
Totale kosten (in euro)
200
Vanavond bij Lina in Amsterdam west geweest. Ik kreeg via de Booker de straat met gelijk het nummer erbij. Lina is een mooie slanke meid uit Oekraïne. De foto's kloppen. Na het douchen op bed ff getongzoend, ze zuigt lekker aan mijn lippen. Na het beffen heeft ze me zonder condoom gepijpt, wat ze lekker deed. Condoom om een een paar standjes gedaan. Ga volgende week weer.

Mooi dat jij wel een goede ervaring had gehad met haar. Helaas had ik niet echt een klink met haar en ze was na 5 minuten pijpbeurt al klaar, terwijl we op whatsapp hadden afgesproken voor een langere pijpbeurt. Maar verder lekker met haar gezoend en hele mooie jonge dame, wel jammer van haar bad attitude, misschien omdat ze nog zo jong is en zoveel geld kan verdienen dat ze nog beetje respect moet leren.

Vandaag met haar afgesproken (ze zou in een flatgebouw verblijven). Toen had ik aangebeld maakte niemand open. Ik whatsappte haar dat ik er al stond. Ze beantwoordde "5 min. Ok?". Geen probleem wat mijn betreft, maar toen ik het wilde terugsturen werd mijn bericht niet meer geleverd. Ik stuurde nog een bericht na 7min of zo ter zekerheid - hetzelfde. Na 10 min belde ik weer aan - geen reactie.

Kennelijk vind ze mij niet goed genoeg. Ben wel verzorgd, al niet te jong (45). Zou liever een bericht krijgen van sorry kan niet of zo, maar zomaar geblokkeerd worden is niet heel prettig.

Ze heeft een waardeloze booker.
Vorige week speciaal voor haar naar 020 gereden.
Toen ik op het adres was gaf ze een andere straatnaam.
Die was 17 km verder.
Toen ik daar aankwam had ze een super slechte smoes.
Ze kon het huis niet in.
In tussentijd was haar advertentie wel omhoog geplaatst.
Dus ruim 2 uur tijd verder en 150 km gereden voor Jan drieletter.

Jesus! Wat is ze erg zegt! Het verbaast mij ook niet dat ze haar recensies uit had gedaan en nu ook niet meer te vinden is op kinky. Hele leuke jonge dame, maar totaal geen leuke karakter en erg onprofessioneel in dit vak.

Terug
Bovenaan Onderaan