Eroxx
Donderdag 16 januari 2025
Neon T-Girl Party (20:00 - 02:00 uur)
'De' Party van de maand, deze keer een fluo (Neon) editie.
Ja, geweldig weer, zo een fluo party, T-Girl of niet, is altijd wel leuk, vooral dan de mensen die zich daar echt wel naar kleden met fluo uitrusting. Aan de inkombalie zoals gewoonlijk spulletjes genoeg om je in fluo stemming te brengen, hoedjes, lichtstaafjes, schmink, nagellak,...
Ikzelf had een paar fluo tattoos (tijdelijke) aangebracht, die lichtten dan zeer fel op in die blacklights. Altijd cool.
Er waren verschillende mensen daar voor de eerste maal, welke ik een tijdje geleden had warm gemaakt om eens af te komen, zo ook een meisje dat ik laatst eens op een zondag had leren kennen, zij was er nu ook alleen, en ze vond het wel ok.
Ook een bi-koppel, waar ik laatst op een gewoon event eens een trio mee gedaan had, was er ook voor de eerste maal.
En dan natuurlijk de shemales, T-Girls, sissy, slaven, meesters, en gewone koppels (denk ik toch), mannen, effin, iedereen is welkom. Het is altijd een bonte mengeling van alle typetjes.
Nog niet zo lang binnen, rondje gedaan, even aan de glory holes gaan piepen, ja, daar had ik al bingo, 3 mannen me aan het betasten, mijn pik werd gretig hard gepijpt door hun alle drie, om de beurt uiteraard. Een van de mannen heb ik zover gekregen om mee naar de wasbak te gaan en mijn pik te laten wassen door hem. Ik keihard de dancing in, staat daar een bi-koppel dat ik laatst hebt leren kennen, ik met mijn harde pik tegen haar been, zeg ik : ze hebben me al behoorlijk geil gekregen, ha, die glunderende ogen. Seffens meer tijdens Amanda hoofdstuk over dit koppel.
Amanda & bi-koppel
Ja, Amanda(Shemale) was er ook, ze had in de week al een berichtje gestuurd als ik ging komen. Zij/hij is altijd de eerste die op mijn pik komt zitten, zo ook deze avond. Ze/hij had een bijzonder mooi fluo outfitje aan, en liep al vrij snel met een handdoekje rond, dat is het signaal van 'kom maar'. Een kleinere nis opgezocht, vanachter zo schuin tegenover de sling, ik liggend, voetjes op de grond, zij/hij laat zich zachtjes zakken tot ik er helemaal in zit. Heerlijk. Veel kijklustigen, ik denk dat ik een van de eerste was die een shemales aan het neuken waas, verschillende mannen komen dan eens aan die borsten voelen, en dan zie je ze twijfelen, is dat nu een vrouw of een man, sommigen gingen met hun hand richting haar poesje, maar er is geen poesje. Nu zij/hij zat met de rug naar buiten boven op mij. Dus voor de meesten was het dan niet duidelijk. Plots komt bovenstaand bi-koppel er langs en zien me liggen, ik zeg : kom erbij. Yep, de vrouw links en haar man rechts van mij, Amanda nog steeds genietend boven op mij, mijn pik nog steeds volledig in haar/hem. Het bi-koppel had nog nooit een shemales van kortbij gezien en aangeraakt, dus dat was hun moment, de tepels van Amand vlogen al vrij snel elk in een mond, ook mij tepels verdwenen geregeld in een mond, ik had natuurlijk weer handen te kort, 3 mensen proberen te behagen = handen te kort. Terwijl ik Amanda fijn verder neukte werd haar/zijn pik regelmatig gepijpt door de vrouw van het bi-koppel, ondertussen nog andere mannen die aan haar/zijn borsten kwamen voelen. Ik na een tijdje mijn pik uit Amanda gehaald, gaan rechtstaan, en terwijl Amanda mijn body streelde, zij/hij stond ook recht, werd ik nog beurtelings gepijpt door het bi-koppel die nog in de nis zaten.
De meest knappe T-Girl
Ja, hij was er ook weer, een lange slanke, krullend haar, bijzonder kledingstuk aan, doet denken aan de oude romeinen dat kledingstuk, een en al slanke spieren. Geweldig. Tijdens de laatste T-Girl party heb ik hem voor het eerst mogen neuken. Ik zag hem al geil naar me kijken in de disco, ik al eens aan zijn strakke buik gaan strelen, mijn handje over dat sexy slipje. Een tijdje later kwamen we mekaar tegen in de ero-ruimtes, ik stond al hard omdat me weer iemand had zitten te pijpen, hij zag het en vroeg als ik mee kwam, wij dus een nis opzoeken. Ja, lap, alles bezet. Dan maar naar boven. Daar waren ook verschillende mensen met mekaar bezig, maar daar is het groot genoeg, wij in een hoekje daar gaan liggen. Daar werd ik effe fantastisch gepijpt, shit man die kan dat goed. Ik condoom te voorschijn gehaald. Hij komt bovenop mij en echt niet normaal, hoe soepel dat die erin gleed. Dat slanke gespierde lijf bovenop me, mijn pik helemaal erin, echt, ja, niet normaal. We zijn daar toch wel een 45 min bezig geweest, hij op zijn buik, ik bovenop hem, weer gleed die er soepel in , precies een kutje dat je neukt. Dan op ons zij gaan liggen, een been over me, zodat ik mijn pik goed in en uit zag gaan. Dan nog op de knieën, doggy, ja, we hebben veel standjes gedaan. Uiteindelijk vroeg hij als ik in zijn mond wou spuiten. Ik zei : later op de avond, ja dat was ok voor hem. En daar heb ik me ook aan gehouden aan die belofte.
Traliekooi (pussycat)
Wat was dat allemaal in de traliekooi. Hoe cool was da? 6 - 7 mensen, T-Girl, Shemale, mannen, vrouwen, alles door mekaar, allemaal sex met mekaar. Nog niet gezien van die geile taferelen! Ik moet er niet bij vertellen dat er volk, veel volk stond toe te kijken uiteraard.
Chastity
Er liepen verschillende T-Girls rond met 'Chastity', penisslotjes. Vet geil, vooral als ze daar mee zitten te pronken. Volgens mij wel erg verveveld als je paal hard wil worden. Maar ik denk dat dat vooral subs zijn, onderdanige types, die dat moeten dragen van hun meester/meesters.
Later op de avond rond 24:00 uur, na nog verschillende pijpbeurten van ik weet niet wie allemaal, en aaneensluitende wasbak bezoeken, was het bijna tijd om naar huis te gaan aangezien ik de dag erop nog mocht gaan werken.
Achter de discobar, in de witte zetel, ja, daar zat die knappe T-Girl van vorig hoofdstuk, ik had hem nog iets beloofd, ik naast hem gaan zitten, hij begon me dadelijk te pijpen. Toen kwam er nog een meisje naast ons zitten die ik daar ook vaker zie, volgens mij een meesteres, want ik moest van haar mijn pik diep in zijn keel steken en zijn hoofd vasthouden zodat hij niet weg kon. Het meisje begon de T-Girl te pijpen terwijl hij mij verder pijpte. het meisje kwam uiteindelijk zeer dicht bij kijken hoe mijn pik in en uit ging, en ze had ook wel door dat ik mijn cum ging spuiten in zijn mond. Ik voelde dat die daar op kickte, dus net voor ik ging spuiten trok ik een beetje terug zodat ze het cum uit mijn pik in zijn mond zag vliegen. Alles werd netjes doorgeslikt zonder ook maar met de ogen te knipperen. Zowel de T-Girl als het kijkend meisje tegelijk bevredigd!