Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
O

Ja tuurlijk maar vroeg me gewoon af hoe op maandag is van koppels en single vrouwen ??
Als er één ding is dat geldt voor alle Clubs, dan is het wel dat je dat niet kan voorspellen.

Soms is het druk, maar er is geen actie. Maar het kan evengoed heel actief zijn met een eerder kleine groep aanwezigen. Of alle andere mogelijkheden en combinaties.

Gisteren ben ik ook eens naar de Eroxx gegaan om de masquerade te verkennen. Ik had niet veel volk verwacht vanwege de sneeuw, maar rond 15u was het toch redelijk goed gevuld.
Aldaar heb ik kennis kunnen maken met oa IvanXXL en hij is een vriendelijke man, die mij ook geholpen heeft met het introduceren bij andere koppels. Zelf heeft hij vooral meegekeken en hier en daar werd hij verlost van overtollig zaad, zonder zichzelf op te dringen!
Wat betreft de koppels waren er voldoende, maar niet elk koppel heeft sex met Jan en alleman. Sommigen nemen er een kerel bij, sommigen zijn passief, maar gelukkig waren er dames (van koppels) die niet te temmen waren!
An sich ben ik geen echte clubganger en zal het weer eventjes duren eerdat ik nog ergens kom, maar aangezien hier op dit forum een aantal leden onderuit gehaald werden, wilde ik toch even reageren.
Als je kritiek wilt uiten op een persoon, dan zou ik zeggen..."ga erheen en praat er mee"!

Terug
Bovenaan Onderaan