Eroxx
Donderdag 16 januari 2025
-Nina & Friends GangBang (11:30 - 18:00 uur)
- Neon T-Girl Party (20:00 - 02:00 uur)
Yep, vandaag 2 party's op de menukaart.
In de namiddag Nina en Friends en in de avond de T-Girl party. De meest speciale party van de maand.
Er waren verschillende mensen daar die de 2 party's beiden gingen consumeren. Dat zijn de echte
Rond 12:20 uur aangekomen, al redelijk wat volk. Rond 15:00 uur inderdaad redelijk druk zoals
@limburgzuidnl ook al vermelde.
Maar dat er in die bewuste namiddag minder volk zou komen omdat er in de avond een T-Girl party is, zou ik niet durven zeggen.
Het zijn maar enkelingen die deze beiden events tegelijk doen.
Het was ook maar een 'gewoon' event, niet echt te vergelijken met de speciale donderdagnamiddag events zoals de 'Masquerade' en de 'Bukkake', deze zijn meestal wel een stuk drukker bezocht.
In de locker ruimte 'Fluo' en
@TheOneAndOnlyJ al tegengekomen, het kwam even in ons op om Fluo daar al eens effe tegen haar locker te pakken, ze had er zin in. Pikken!!! Zei ze.
Nu dan weet je het. En 'Oortjes' was er ook. Deze cock verslinders zorgen dat niemand zich verveeld, als zij twee op de grote poef plaatsnemen, das garant voor spektakel.
Ganse namiddag overal behoorlijk actie, ofwel waren ze massaal aan het neuken in de dancing, ofwel verplaatste de ganse bende zich naar de ero-ruimtes en was er bijna geen volk in de dancing, dan zaten ze weer met zijn allen achter de disco, dan weer in de dancing, was wel grappig om te zien.
Aan flarden gepijpt
Ja, TheOneAndOnlyJ heeft er niet veel gras over laten groeien, na een week extra geil te zijn, vanwege de sneeuw vorige week, was het vandaag zijn moment, en samen met de cocks-killers, 'Oortjes' & 'Fluo' op de grote poef in de dancing, met nog enkele jongens, werd er aan een eerste serieuze orgie begonnen. De 2 cock-killers zaten met momenten met hun twee tegelijk aan zijn pik te zuigen, hoe doet hij het?, hoe krijgt hij die meisjes zover? Ik weet het! Haha, die glunderende blik dan. Nu het bleef niet bij pijpen natuurlijk, om de beurt hebben de meisjes ook zijn pik in hun poesje gehad, en hoe, hij was behoorlijk geil. Later heeft hij zich nog laten afzuigen tegen de stalen traliekooi, 'Oortjes' zat hierin. Ze had zich bewust daarin verschanst, ze wou cum hebben!
Rond 16:00 uur was zijn pik behoorlijk aan flarden gepijpt.
'Cumslut' met alcohol stift
Met 'Oortjes' aan het babbelen aan de toog tijdens een korte pauze van haar. Zij wou wel wat meer cum over haar krijgen, de jongens doen dat te weinig! Hoe krijgen we dat voor mekaar. Ik zeg : soms is er een nympho die gaat dan met haar knieën op een handdoekje zitten, dat is het signaal voor de geile jongens om achtereenvolgens cum te spuiten in gezicht/mond. Awel zegt ze ik ga in de traliekooi zitten, en ze neemt een zwarte alcohol stift uit haar handtas, en ik moest 'CUM' op haar tietjes schrijven. Ik heb er 'CUMSLUT' van gemaakt, de aanwezigen zullen het wel gezien hebben, haha, dat was mijn handschrift. In de kooi heeft ze verschillende salvo's over haar heen gekregen en niet afgeveegd maar lekker laten indrogen!
Neuken in teamverband
2 grappige jongens leren kennen, een had ik vorige week al eens in actie gezien, nu was zijn vriend er ook bij. Zijn vriend zou blijkbaar een vrij grote pik hebben, maar hij durfde hem niet laten zien. Later in de namiddag heb ik ze beide in actie gezien, achter in de ero in een zetel, een pik in de poes een in de mond, en met bepaalde momenten werd er geroepen : Wisselen! En dan ging de pik van de poes naar de mond en die van de mond naar de poes, en na een tijdje : Wisselen! En wisselen! Ja, die waren goed op mekaar ingespeeld. En ja, het was een behoorlijke grote!
Condoom aangedaan met mond
Later in de namiddag, kom ik achter in de ero-ruimtes, op de grote poef, een nympho bezig, een Franstalige, man zit altijd in de zetel toe te kijken, zij lag op haar rug en wie zijn ballen zaten in haar mond, juist ja, TheOneAndOnlyJ, haha, dat had je moeten zien, je kon alleen zijn pik zien, de rest was verdwenen. Hij heeft er weer een nieuwe meisje bij, de volgende keer gaat hij het druk krijgen, er zullen keuzes moeten gemaakt worden ofwel een strak tijdschema er op nahouden! Nu, dat was een nieuwe ervaring voor hem, dat meisje doet de condoom met haar mond in een beweging rond je pik.
Naar Hurghada
Een ouder koppel, al weer tijdje geleden dat ik ze gezien had, babbeltje met de man gedaan, waren op reis geweest en gingen binnenkort weer opnieuw, deze keer naar Hurghada, ik wat tips aan het geven waar op te letten als je naar Egypte gaat, ondertussen werd mijn pik gepijpt door zijn vrouw, die heeft iets met mijn pik, is blijkbaar onweerstaanbaar voor haar. Is wel cool, wij een serieus gesprek en ondertussen gepijpt worden, ja, dat is het signaal voor andere mannen, zo van oh, die pijpt pikken.
Een man wou wel wat meer, dan gepijpt worden. Dus gingen ze richting de ero-ruimtes. Zegt die man : als je wil kom je maar mee. Ok, ik mee. In de nis, die extra man begint vrij snel die mevrouw te neuken, ik geef haar mijn pik om op te zuigen. Geregeld ook haar man op mijn pik laten zuigen, ondertussen werd ze stevig afgeneukt, dan weer mijn pik richting haar mond, dan samen. Geil.
Ik ga naar huis
Ja, die kleinere Franstalige was er ook. Ze had al verschillende malen met venijnige geile blik mijn richting uit gekeken. Ik al bewust met een boog rondom haar gegaan iedere keer, want als die me te pakken krijgt dan ben ik de pineut. In het achterhoofd houdend dat in de avond ook nog diende te presteren, er zijn shemales die rekenen op mijn harde pik! Rond 16:00 uur, ik richting uitgang, ja, lap, daar stond ze voor me, vingertje mijn richting uit, zo van, wat ga jij doen? Ik zeg : ik ga naar huis, ik moet straks er ook nog zijn.
Niks, geen genade voor mijn pik, daar ging ze door de knieën, en daar heeft ze toch geruime tijd mijn pik vrij diep afgepijpt. Die is niet te filmen!
Het verslagje van de T-Girl party volgt nog wegens het eeuwige plaatsgebrek hier