Keep Dreaming
Meubelstuk
Kan jij ook met mij doenEr is ook een optie om een gebruiker te negeren, dan heb je er geen "last" meer van. Kunnen de mensen die het wel leuk vinden het gewoon lezen en heb jij er geen last van
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan jij ook met mij doenEr is ook een optie om een gebruiker te negeren, dan heb je er geen "last" meer van. Kunnen de mensen die het wel leuk vinden het gewoon lezen en heb jij er geen last van
Ik erger me niet, wilde alleen een tip delen. Lekker sfeertje hier...Kan jij ook met mij doen
Damnit! Had ik maar kunnen komen ;_;Eroxx
Maandag 16 december 2024
Horney Monday Sex Party (11:30 uur)
13:10 uur parking opgereden, hola, veel volk, en dan zijn er die zeggen dat het op maandag rustig is! Zou dat komen omdat Macy was aangekondigd? Nu, ik was er wel, uitzonderlijk op maandag omdat Macy haar Meester op Fetlife had opgeroepen om haar pussy te komen destroyen!!! Dan komen we dat toch gewoon effe doen zekers...Trouwens het ganse verslag gaat nagenoeg enkel over Macy gaan, ik ben dan ook de ganse tijd in haar buurt verbleven.
Witte zetel achter de disco
niet op SDC, maar 'gewone' donderdagnamiddag volgens hun website. Lang geleden dat ik er nog geweest ben...dus tijd om er nog eens verandering in te brengen voor het einde van het jaar...Klopt het dat deze donderdagmiddag niet te zien is op SDC? Of is er gewoonweg enkel de Trav-party in de avond?
Ik was van plan om donderdag misschien nog eens langs te gaan. Ben vooral maandagen geweest afgelopen keren, maar donderdagen nog steeds een stuk drukker dan maandagen?
Maandagen vind ik leuk omdat er dan wel leuke koppels zijn. Vorige keer mogen eindigen in een kamertje met een Oekraïens koppel. Zalige mensen! Misschien lezen ze mee en kunnen we dat nog eens overdoen? Ze hield van ijsblokjes in haar kutje hihi
Jawadde MTF. Goed beschreven.Eroxx
Maandag 16 december 2024
Horney Monday Sex Party (11:30 uur)
Is er donderdagmiddag 2 januari iets in de Eroxx? Ik kon op de site niks vinden en heb dan eindelijk eens gelegenheid te gaan..
Helaas dan maar kijken of er iets anders te doen isNee, dan is het gesloten!
xxx
Wij gaan het dan ook bekijken, en er komt nog een koppel met ons mee. Verwacht wel drukte...na de rust van de kerst je even lekker uitleven...Zou het vrijdag 27 dec beetje druk zijn of is juist rondom de feestdagen wat rustiger? We zijn benieuwd
Dan zullen ook wij weer eens een kijkje gaan nemen.Wij gaan het dan ook bekijken, en er komt nog een koppel met ons mee. Verwacht wel drukte...na de rust van de kerst je even lekker uitleven...
Het was een heerlijke avond. Maar in de middag ook al geweest en vandaag gewoon weer werken dus op tijd naar huis.
Ivan heb je die vrouw met dat glitterjasje gezien. Wauw wat een verschijning.
Of zoals jij zegt. Alé seg.
Idd, een betere beschrijving had ik niet kunnen vinden. Ik moet ooit eens op eenzelfde feestje geweest hebben als zogenoemde, is me dan toch niet opgevallen dat er een 'god' in de plaats was, wel veel arrogante zelfvoldane haantjes, met of zonder buitenmaatse attributen... Een gangbang gaat om de totale sfeer, zoals die vroeger bij Ramon, waar iedereen respect heeft om iedereen en personen die voldaan zijn plaats maken voor een ander, ego-tripperij hoort er niet en is ook, zoals de verslagen, de reden dat ik tot mijn spijt niet meer 'durf' te komen naar Eroxx (eigenaars: ben niet de enige, mensen gratis binnenlaten die de zaak naar hun eigen ego spelen helpt jullie niet, je krijgt veel frustraties want de realiteit is volkomen anders, 1 persoon die beduidend elke keer 'geluk' heeft brengt jullie zaak alleen maar de verkeerde personen, die na het lezen van zulke verslagen denken dat ze 'het dorp kunnen binnenvallen en de populatie kunne verkrachten' soort, je weet wel...) want dan is er voor de gewone, eerlijke, vriendelijke en propere man geen plaats... Het verschijnen van redelijk agressieve reacties van 'newbies' helpt ook niet aan de geloofwaardigheid van de zaak .... Die verslagen horen hier niet maar in een roman... Graag echte waargetrouwe reviews aub, romannetjes koop ik zelf....Ik ben het hier volmondig mee eens.
De blijkbaar hyperpotente, supersociale adonissen geven inderdaad een héél vertekend beeld...ik ben die overdreven lange verslagen trouwens al lang kotsbeu...het is narcistische egotripperij waar de meesten géén boodschap aan hebben...
Mvg
Helemaal mee eens…Als ik een boek wil lezen, lees ik een boek. Hier op dit forum wil ik waarheidsgetrouwe verslagen lezen, geen stripverhalen ofzo…Of zoals eerder gezegd: stationsromannetjes horen hier niet thuis….,Idd, een betere beschrijving had ik niet kunnen vinden. Ik moet ooit eens op eenzelfde feestje geweest hebben als zogenoemde, is me dan toch niet opgevallen dat er een 'god' in de plaats was, wel veel arrogante zelfvoldane haantjes, met of zonder buitenmaatse attributen... Een gangbang gaat om de totale sfeer, zoals die vroeger bij Ramon, waar iedereen respect heeft om iedereen en personen die voldaan zijn plaats maken voor een ander, ego-tripperij hoort er niet en is ook, zoals de verslagen, de reden dat ik tot mijn spijt niet meer 'durf' te komen naar Eroxx (eigenaars: ben niet de enige, mensen gratis binnenlaten die de zaak naar hun eigen ego spelen helpt jullie niet, je krijgt veel frustraties want de realiteit is volkomen anders, 1 persoon die beduidend elke keer 'geluk' heeft brengt jullie zaak alleen maar de verkeerde personen, die na het lezen van zulke verslagen denken dat ze 'het dorp kunnen binnenvallen en de populatie kunne verkrachten' soort, je weet wel...) want dan is er voor de gewone, eerlijke, vriendelijke en propere man geen plaats... Het verschijnen van redelijk agressieve reacties van 'newbies' helpt ook niet aan de geloofwaardigheid van de zaak .... Die verslagen horen hier niet maar in een roman... Graag echte waargetrouwe reviews aub, romannetjes koop ik zelf....
Eventueel een idee om de verslagen van Ivan in een apart onderwerp te plaatsen?Helemaal mee eens…Als ik een boek wil lezen, lees ik een boek. Hier op dit forum wil ik waarheidsgetrouwe verslagen lezen, geen stripverhalen ofzo…Of zoals eerder gezegd: stationsromannetjes horen hier niet thuis….,
In een apart onderwerp zou inderdaad een goed idee zijn. Eén of af ander forum met "De fantastische avonturen van Ivanneke" ofzo. Ik ben voorstander.Eventueel een idee om de verslagen van Ivan in een apart onderwerp te plaatsen?
Hoewel ik ze (bijna) niet lees, vind ik ze persoonlijk wel een meerwaarde hebben. Maar ze onderbreken ze wel de andere discussies in dit onderwerp...
Enne, Ivan, op 20 februari ben ik er wellicht. Beschrijf me dan gerust
Niet erg vrouw vriendelijk ook al die afbeeldingen van vrouwen onder spermaEventueel een idee om de verslagen van Ivan in een apart onderwerp te plaatsen?
Hoewel ik ze (bijna) niet lees, vind ik ze persoonlijk wel een meerwaarde hebben. Maar ze onderbreken ze wel de andere discussies in dit onderwerp...
Enne, Ivan, op 20 februari ben ik er wellicht. Beschrijf me dan gerust
Ik ook , verslagen zijn fantastisch en zoals ze gebeurd zijn. Trust me. Ben er al paar keer bij geweestIk vind de verslagen geweldig. Ik lees ze altijd, soms wat aandachtiger soms diagonaal/vlug.
Mij storen de afbeeldingen niet.
Kon mezelf trouwens wel wat herkennen toen ik (ooit jaren terug) kort haar had.
Het wordt tijd dat ik nog eens ergens in mijn agenda een momentje ontdek om nog eens langs te komen