Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eroxx

Donderdag 26 december 2024

2de Kerst GangBang (11:30 uur)

Niemand!

Goed, we vatten effe de lange tekst samen van @respexxfullyyours:
- Er loopt een grote T-Girl rond die constant data verzameld
- In de rokersruimte is dit vaak het punt van discussie
- De grens overschreden van een gewone bezoeker.
- Nog nooit heeft men hem geneukt zien worden!
- Verziekt de sfeer bij een respectabel aantal personen op dit forum
- Travestieten zijn er om zich te laten neuken door single mannen, niet om vrouwen te neuken
- Veel anciens die dit veroordelen
Goed, met deze aandachtpuntjes in het hoofd speciaal voor jullie wat onderzoekswerk gaan doen. Dus onmiddellijk richting rokersruimte. Ik wilde iemand zien/spreken die hier een probleem mee heeft, want dat zijn er blijkbaar heel wat als we de venijnige tekst van ' respexxfullyyours' mogen geloven. Gelukkig zat er al heel wat volk te paffen. Ik mijn aandacht tot hun allen gericht met de vraag wie er een probleem heeft met mij of met T-Girls in het algemeen. Niemand wist waar ik het over had, zelfs niemand die dit forum volgt. Ok. We kunnen ons vergist hebben, misschien dat de juiste anciens er nog niet waren, of dat ze dat niet hadden zien aankomen dat ik die vraag stelde. Beschaamd om in gesprek te gaan? Nee, ik denk het niet. Ik heb aan verschillende rokers(die daar regelmatig komen in de namiddag dezelfde vraag gesteld als ze soms opmerkingen horen over T-Girls, nee was het antwoord). Ok denk je dan, maar hier heb ik het niet bij gelaten. Ik ben nog verschillende malen in de namiddag terug geweest met dezelfde vraag! Niemand!!! Er is zelfs personeel van de Eroxx gaan post vatten, om gesprekken te kunnen volgen als ik terug buiten was. Niks!!! Was er dan geen van hun aanwezig, zou me straf lijken. Ik heb zelfs in de disco bezoekers die er regelmatig komen de vraag gesteld...jawel hoor.. Niks! Geachte heer 'respexxfullyyours', voorlopig slaat u een belabberd figuur. U spreekt voorlopig duidelijk uit eigen naam, zeer zielig om dat te verwoorden uit naam van velen. Dat zegt zeer veel over uzelf! U zou beter eens naar u eigen kijken in plaats van naar anderen! Bij deze doe ik dan ook een oproep om me dat eens recht in mijn gezicht te komen zeggen, en jij niet alleen, maar ook je zogezegde achterban die zogezegd zware kritiek hebben op T-Girls of zeer zeker op deze 'wandelende camera'. Ik sta jullie graag te woord, bedenk wel dat de Eroxx, en dat zou je toch moeten weten als ancien, een T-Girl vriendelijke club is.
Heb het lef om bovenstaande punten eens ter sprake te brengen, je mag dat alleen tegen mij doen, maar als je echt ballen aan je lijf hebt, doe je dat in aanwezigheid van Nina en/of Ellen en mij.
Ik ben er op vrijdag 27/12 en ook op donderdag 09/01, en ook de volgende donderdagen...

Ten eerste, ik verzamel geen data, hoe zielig kan je zo iets verwoorden, ik beschrijf gewoon situaties op een ludieke manier waar ik al of niet in betrokken ben geraakt. De grens overschreden van een gewone bezoeker : Hoe dikwijls ik wel of niet in de Eroxx kom gaat je geen bal aan, zeggen dat ik alom tegenwoordig ben , te zien aan mijn lijvige verslagen, je zou ze beter eens verticaal lezen in plaats van diagonaal, dan zie je waar ik het over heb. En dan zal je ook opmerken dat ik er enkel ben op een donderdag en vrijdag(uitzonderlijk eens op een maandag). Is dat alom aanwezig? Of beter nog in jouw geval en nog een deel verzuurde heerschappen, lees ze aub niet, skip ze. Heb ik nogal eens gezegd. Gewoon fijn door scrollen.

Beseft iedereen wel goed welke onderlinge schade iedereen aan de club hiermee bezorgt met al die flauwe kul en dan nog vooral van die expliciete standpunten innemen, zoals : vrouwen betalen 0 euro, dus mag iedereen ze bespringen. Ik denk het niet. Haal deze stelling zeker eens aan tegen de directie. Datzelfde geldt ook voor de heer @HerrStumpf met zijn gedurfde uitspraken! Ik citeer : 'Ik acht het niet meer dan logisch dat de gelijke tarieven (gratis of €30) voor single dames en T-girls wel degelijk op de verwachting (maar uiteraard niet de verplichting) duiden van Bart/Nina dat ze actief zijn met single heren'
Als jullie dan toch regelmatige club bezoekers zijn, zou ik daar fier op zijn, en zou het misschien leuk zijn voor iedereen om dat ook eens in een positief daglicht te stellen, in plaats van die zure berichten. En diegene die daar nooit komen en hier toch denken stom opmerkingen te moeten vertellen : bol het af mensen!

Er zijn hier op het forum dagelijks nieuwelingen die wel eens de club willen komen bezoeken (die het wel leuk vinden om te lezen wat men er kan verwachten), wat moeten die niet denken als ze zo iets lezen. Moest ik een vrouw zijn, ik zou niet binnenkomen!

Verziekt de sfeer bij een respectabel aantal personen op dit forum : Euh, door al die negativiteit zijn jullie aardig bezig om het jullie zelf netjes te verzieken en niet alleen hier op het forum.
Dan nog een boodschap voor : @HerrStumpf
Ik citeer een stuk, ook weer uit zo een zeer cynisch bericht :
Maar ik zag bijvoorbeeld vorige vrijdag 2 van die T-girls om beurten een dame neuken op het ronde bed achterin. Dan denk ook ik: er zijn al minder en minder actieve dames tegenover vroeger; als T-girls dan ook nog die minderheid aan actieve dames gaan neuken, dan maken ze misbruik van de goedbedoelde inkomprijzen van Bart/Nina. Ik vind om die reden dat T-girls evenveel zouden mogen betalen als single heren. Maar dit is mijn persoonlijke mening en het is vanzelfsprekend niet aan mij om de prijzen van Eroxx te bepalen.
Ja, daar was ik bij en nog een andere T-Girl. Vond u het niet vreemd dat er zeker 25 man stond toe te kijken op een zekere afstand? Normaal gezien vliegt iedereen dan op de poef om te kunnen deelnemen als een meisje wordt geneukt. Als u de moeite had genomen en iets korter bij was komen kijken of mijn verslag van vorige week vrijdag degelijk had gelezen, dan had u opgemerkt dat we een Shemale aan het neuken waren. Voor diegene die niet weten wat dat is : dat is een man met echte borsten, en ja die heeft ook een pik, weliswaar zijn ze zo opgemaakt(kleding, make-up, haar) dat ze zeer fel op een vrouw gelijken. Waarom kwam je niet naast me staan, ik had gerust plaatsgemaakt voor u, dan had u gewoon verder kunnen doen. U maakt zich onsterfelijk belachelijk door van dit soort berichten hier te posten!
En moest u eerstdaags me toch een meisje zien neuken, kom maar af, u mag gewoon verder doen, ik sta mijn plaats gerust af. Zeker komen doen hoor!
Hetzelfde geldt voor jou : in mijn gezicht komen zeggen! Niet hier achterbaks onwaarheden op het forum komen vertellen voor u interessant te maken

Ohja, nog nooit heeft het heerschap ' respexxfullyyours' me geneukt zien worden. Oh, ben jij ook alom vertegenwoordigd daar dan, ben jij bij iedere neukpartij waar ik bij betrokken ben. 2 maal beste, heeft men dat ooit aan mij gevraagd, en dan nog waren het ongure onbeschofte ruwe types. Dus die kunnen mijn rug op. Ik ben bi - top, soms versa, en als je niet weet wat dat wil zeggen, dan zoek je het maar eens op. Er zijn er ook die bi - bottom zijn, die zijn neukbaar, zoals de Shemale op de poef. En trouwens als je me dan toch zo goed in de gaten houdt, dan moet je eens opletten bij welke koppels ik sta, het merendeel zijn bi, die het bijzonder waarderen als ik meedoe. Staat nochtans ook iedere keer in mijn verslagen.

ps : ik heb gisteren (do 26/12) een T-Girl geneukt, weliswaar in de darkroom, hij/zij durfde niet op de grote poef. Stel u voor dat we dat daar gedaan hadden!! Hohoho, dan had je weer stof gehad om te melden hier, want volgens mij was je er gisteren. En ohja, tussendoor heb ik me laten pijpen achter op het witte bed, door een meisje. Nee, toch niet door een van de weinige schaarse meisjes die er rond lopen, hoe durf je hoor ik er al een deel denken! Ze had de keuze uit 5 pikken die rondom haar klaarstonden, ze koos er de mijne uit, en de rest kon hem netjes terug opbergen. En weet je waarom? Omdat iedere keer als ik die zie, zijn we aan het lachen en flauwe kul aan het vertellen (is trouwens een koppel).

Rolstoel
En dan nu iets positiefs om af te sluiten. Er was gisteren een jongen kerel in een rolstoel daar. 2 knappe dames hebben zich met hem bezig gehouden in een open nis. Toch zijn er dan een bende onnozelaars die daar tussen proberen te kruipen, zij werden ook onmiddellijk vriendelijk verzocht om het af te bollen. Ikzelf heb er ook een deel doorgestuurd. Fatsoen NIHIL. Ze zien de rolstoel staan, een iemand ging er zelfs inzitten met de opmerking : als ik dan ook zo wordt behandeld! Echt waar mensen! Maar dus, ook mensen met een handicap kunnen terecht bij de Eroxx, en zij worden bijzonder goed opgevangen, hij heeft de namiddag van zijn leven beleefd (ja, ik heb hem nog gesproken achteraf, en ja, in de rokersruimte, en nee, nog altijd niemand te vinden!).

Ohja, er waren 4 T-Girl aanwezig! Veel he!

KitanaNew.png

Laatst bewerkt:
Ik meen dat ik op 9 december (tabblad 101) nog netjes sprak over dit individu, zijn optreden in Eroxx en zijn aanwezigheid hier niet dermate bekritiseerde zoals anderen dat tot nu toe deden.

Vandaag krijg ik echter een veeg uit de pan en worden mijn woorden "wel degelijk op de verwachting (maar uiteraard niet de verplichting) duiden van Bart/Nina dat ze actief zijn met single heren" verdraaid tot "dus mag iedereen ze bespringen." 👨‍⚖️ Terwijl ik mij in mijn berichten van waarheden en respect bedien, en mijn woorden wik en weeg.

Als het feit dat dit individu schermt met woorden als "doe je dat in aanwezigheid van Nina en/of Ellen en mij" en claimt dat "er is zelfs personeel van de Eroxx gaan post vatten, om gesprekken te kunnen volgen als ik terug buiten was" nog niet duidt op betrokkenheid van de club zelf, dan weet ik niet wat u als bewijs nodig heeft. Dit houdt namelijk een rechtstreekse poging tot inmenging in hier door een club. Of dit individu dit zelf initieerde dan wel gevraagd werd, is momenteel onduidelijk. Ik vermoed het eerste, maar ik zou dit individu om die reden bannen, als het niet gebeurt om alle andere redenen die hier al zijn aangehaald door zeer veel leden.

Ik betreur dat er tal van reacties van diverse personen werden gecensureerd/verwijderd door de forumleiding, terwijl het individu hierboven zijn hele epistel andermaal mag spuwen en zich bedient van bewuste verdraaiingen. Want velen kregen, zoals @respexxfullyyours, meer steun op hun bericht dan dit individu ooit van zijn eigen vriendjes kreeg. Q.E.D.

Laatst bewerkt:
Vorige week donderdag en de donderdag ervoor in Eroxx geweest. Bij de Bukake Party (zie review eerder) was het íets drukker dan een themaloze donderdag. Na een tijdje denk je ''oei'' het smaakt naar ''meer'', echter was het rond 14:30/15:00 op zijn drukst en viel het goed te vertoeven. Weliswaar soms in de gangen dat het wat leger is maar toch genoeg leuke momenten gehad. Overigens nog een trio met Belgische V... (vaker in rood gekleed) en een vriend van haar vriendin wat ook regelmatig daar te vinden is. Ze vond het heerlijk door 2 bekendere jongens afwisselend sexsueel voorzien te worden. Smaakte voor ons alle 3 naar meer momenten komend jaar.

Afgelopen maandag vond ik het íetsje drukker dan voor een standaard maandag: komt door de vakantie, wat overigens een genot was op de terugweg gezien het minder druk was, want een beetje googelen geeft aan dat die wegwerkzaamheden bij Gerhoevestraat nog zeker een half jaar duren...daarom rijd ik maar de brug over langs de Climax om naar Nederland te gaan, was overigens weinig auto's waardoor ik toch altijd door rij naar Eroxx.

Met een Maastrichts koppel met vrouw met blonde haren (proviciegenoten) heerlijk heb mogen kameren, helaas wilde ze even een time-out om bij te komen, maar word zeker vervolgd want we zien elkaar vaak de donderdagen. Tevens ook nog leuke Provinciegenoten uit Venlo daar gespot waarbij ik de vrouw in kerstoutfit heerlijk mocht bedienen, ze zoog hard aan mijn pik dat ik er 2 dagen een zwarte vlek op had, ook die hoop ik nog eens vaker te zien.

Vorige week donderdag waren er 2 blondines met kortere coupe tot aan de nek die met me aan de sjans waren waarvan ik 1 bij de DJ boot flink aan het squirten had gekregen, en maandag zat die andere op de hoge stoelen bij de gang, ik hoefde maar oogcontact te leggen en ze gebaarde al met haar man dat ze naar achteren ging. In 1e instantie deden ze zich voor als 2 zussen maar bleek helemaal niet zo te zijn haha

Ik ben nog niet de zondagen geweest, maar ik denk wel dat het een negatievere invloed kán hebben op de drukte van de maandag, ik hoor wel eens dat het té rustig is sinds dat dit al langere tijd dit concept is. Komend jaar ga ik zowel afwisselend de maandag of donderdagen bezoeken 1 á 2x per maand, in andere clubs heb ik véél minder ervaringen met een positieve vibe. Helaas is Amai te ver voor een doordeweekse dag.

Qua Travestie discussie: de verslagen lees ik wel, afbeeldingen hoeven voor mij ook niet zo maar soms lees ik er ook over heen als het me wat minder interesseert. De schrijver in kwestie zie ik inderdaad vaak aanwezig. Verder vind ik de travestie personen (soms 2,3,4) op een doordeweekse dag niet echt 'vrouwelijk' overkomen, op vrijdagen en nationale feestdagen heb ik wel betere gezien. Travestieparty staat wel ooit nog eens op mijn lijstje (later komend jaar als ik de vrijdag vrij kan pakken) om te kijken hoe de gekte en spanningstaferelen rondom een shemale is.

Qua vrouwelijke inbreng discussie: er komen meer koppels dan vrouwen (logisch) maar genoeg koppels die vaak toch het toelaten van mannen. Vrouwen zoals Saer, Eve etc, geen idee of ik het daar gezellig mee heb gehad, zowel tijdens babbels bij de bar/restaurant of na de sex heb ik nog geen forum-match gevonden :)

Opmerking door moderator.

Ik herhaal voor diegenen die hardleers zijn: de discussie over de epistels van IvanXL is afgesloten. Idem voor de prijszetting van T-girls, de redenen van deze prijzen, het al dan niet te verwachten gedrag van de T-girls, ... Kortom alle punten die door respexxfullyyours en HerrStumpf werden aangehaald staan nu op de lijst van ongewenste en "off-topic" thema's.

Vanaf nu beperkt deze rubriek zich tot het weergeven van persoonlijke ervaringen, het stellen van relevante vragen over het gebeuren in deze club en het beantwoorden van deze vragen.

WIe zich niet aan deze regels kan houden mag zich verwachten aan een waarschuwing, strafpunten en bij herhaling een ban.

BigBenny (mod)

Terug
Bovenaan Onderaan