Eroxx
Zondag 22 december 2024
OrgiEroxx (14:00 uur)
Zondag, guur weer, 5° buiten, bwa laten we naar de Eroxx gaan.
Al een gezellige drukte op de parking rond 14:45 uur.
+- 15:00 uur zwaaide ik de deuren open van de disco, ja gezellige drukte.
Tijd dus om te zien wie ik ken en nog niet ken, begon ik aan mijn eerste ronde, richting toiletten, ruimte met de grote poef, ola, hier waren ze al stevig bezig, 1 meisje, 17 geile mannen errond.
Bekijk bijlage 262086
Poef te klein! Ik over de schouders van de neukende jongens gekeken, wie dat meisje was, was wel een knappe, nog nooit gezien, maar wel een geile, want als je in ieder hand een pik hebt, nog een in je mond en ondertussen stevig wordt afgeneukt en ik doe een knipoogje naar het meisje en ik krijg er dan een terug! Ja, dan ben je geil bezig!
3 koppels
Verder langs de andere ruimtes gelopen, ook hier en daar wat gekreun van wegglijdende pikken in natte poesjes. De grote ruimte met de ovalen nissen, hier werd ook al stevig slag geleverd. Kom ik terug de disco in, loop ik achter de discobar, ja ook hier volop actie, 3 meisjes met gevulde kutjes en mondjes, loop ik achter rond de discobar terug de dancing in staan daar aan het eerste tafeltje 3 koppels (mensen van in de 50). Die hielden me tegen, maar wat zie jij er geweldig uit, en dadelijk me aan het betasten, ik zeg : jullie komen hier niet veel denk ik want anders had je me al gezien, jawel vroeger voor de Corona kwamen ze veel in de Eroxx, daarna thuisfeestjes (ik werd al dadelijk uitgenodigd, ha!), ze vroegen ook waar Nina was, ik zeg die zal wel een middagdutje aan het doen zijn
.
Maar goed, een van die mannen vond me geweldig, en was ook bi, dadelijk mijn pik aan het checken, die nog niet hard was, want die hadden me eigenlijk een beetje verrast met hun directe aanpak, wel gezellige mensen. Die vrouwen al verbaasd over mijn pik, die nog redelijk slap in het handje van die man lag, hij streelde zachtjes mijn eikel, en terwijl zij met hun 6 en een deel van de disco stonden toe te kijken werd met pik mega hard liggend in het handje van die man.
Mensen, het was 15:15 uur, ik was net een 15 min binnen en ik stond daar zo goed als naakt in de disco met mijn harde pik liggend op het handje, met een deel geile blikken van de aanwezigen, vraagt die man, mag ik je pijpen, yep, hoppa, even gepijpt, vraagt hem : mogen wij hem samen pijpen, zijn vrouw en hij, ik zeg : yep, die 2 andere koppels kwamen ook al korter bij, werd ik daar door een 4 -5 mensen betast, en afgewisseld gepijpt door die vrouwen en 1 man. Poeh, die had ik niet zien aankopen.
En dan een van die mannen : je gaat toch seffens mijn vrouw neuken hoop ik, en die andere ook. Ik zeg : geen probleem, ik zoek een ruimte, want die hadden al onmiddellijk zin, maar ik had nog geen condooms en glijmiddel bij de hand. Wie denk er nu ook aan als je net binnen bent, dat je je pik al in gereedheid dient te brengen. Nog een toerke gedaan vanachter en na een tijdje kwam de grote ruimte met de ovalen nissen vrij, ja we moesten een grote ruimte hebben, moesten er met minstens 7 in kunnen liggen en liefst niet allemaal op een hoop. Nu in deze ruimte was net een knappe engelstalige blonde nimpf stevig afgeneukt, die had ik al even daarvoor gespot in de dancing en die reageerde op mijn knipoogje, stevige tieten dat die had, ola. Dus die kwamen uit die ruimte, heb ik nog even aan die tieten mogen voelen, maar het belangrijkste, de kamer was vrij. Ik dus terug naar die koppels, ik zeg : we kunnen, daar in die ruimte, ja, ze gingen komen, ik mij daar al comfortabel genesteld in het midden van de ruimte, en daar waren ze met hun 6 achtervolgd door nog een bende
Bekijk bijlage 262103 geile mannen. De man en zijn vrouw begonnen me al dadelijk beurtelings te pijpen, die blonde vrouw wou mijn pik bestijgen maar werd afgeleid door een andere vrouw van een koppel en nog een paar jongens en ging in de hoek van de ruimte verder doen, dus was er plaats voor de vrouw van de man, die had gezegd : je gaat mijn vrouw toch neuken! Ja, zegt die man, ga jij maar op zijn pik zitten, ja, daar was ze, whoeh wat een strak kutje gleed daar omlaag over mijn pik, aangemoedigd door de andere mannen van die koppels begon ze mij te neuken, ja, het was daar wel een plezante bende, een hoop lawaai, gegiechel, af en toe werden er kletsen uitgedeeld, heb er ook een paar gehad. Positie veranderen door de vrouw op haar knieën langs achter te pakken, terwijl zij haar man pijpte, ja, dat vond ze geweldig. Ik met een hand haar clitje masserend, pik in en uit, hard zacht sneller langzaam, net niet eruit en ineens er terug in, totdat ze plotseling squirtend klaar kwam, mijn pik zat nog tot aan mijn ballen in haar poes. Gelukkig had die man een handdoek onder haar gelegd. Geile boel daar mensen, zijn daar toch nog een klein uurtje bezig geweest, ik heb ze alle hoeken van de ruimte laten zien, terwijl die ander 2 koppels met andere jongens en meisjes bezig waren. Pauze. Ik nog mega hard natuurlijk.
Bekijk bijlage 262104
3 meisjes
Megahard dus, kwam ik uit die ruimte aan die inox balustrade, staan daar dan net iets lager 2 dames, die mijn harde pik zagen, ja zeggen ze, die staat op perfecte hoogte. Ja, daar sta je een stuk hoger dan de begane grond, dus schoof ik mijn pik in de eerste mond van een van die 2 dames, al snel kwam er een 2de bij, om de beurt werd ik daar weer gepijpt, zeker meer dan 20 mensen links en rechts die dachten, alé, wat is dat hier nu weer. Staat er plots naast mij dat koppel met die knappe blonde, die van het knipoogje, die met die stevige tieten die ik al even had mogen vastnemen. Met weer een glunderende geile blik met knipoog naar mij zakte ze door haar knieën om mijn pik te claimen van die 2 andere dames, gelukkig waren ze hoffelijk en stonden ze hem af aan die blonde vamp. Voor hetzelfde geld werd er ruzie gemaakt wie mijn pik mocht hebben, stel je voor. Maar how seg, wat kon die goed pijpen, die deed dat met stijl en ook zo in een positie dat iedereen het goed kon zien. Ik liet even later een condoom zien, maar ze zei : Later! Ik zeg : ok.
Bekijk bijlage 262092
Traliekooi
In de traliekooi was het meisje met het strakke korte 'coupje' bezig (die, waar ik me laatst eens voor heb moeten verontschuldigen voor geschreven letteren, paar maanden geleden). Eerst was ze alleen met een leuke jongen aan het neuken, naderhand waren ze met 4 in de kooi. Zij, het korte 'coupje', en jaja, die me daarnet hemels gepijpt had, die daar mijn pik geclaimd had van die 2 andere meisjes. Dus die 2 meisjes en 2 jongens daar zich in het zweet aan het neuken. Mooi. Veel kijklustigen, regelmatig een harde pik door de tralies, die niet onbeantwoord bleef. Nu die hebben daar toch ook wel een klein uurtje liggen te neuken, ben er niet de ganse tijd bijgebleven, maar heb wel het einde mogen
Bekijk bijlage 262125 meemaken, een jongen spuit van tussen de tralies zijn cum richting strak 'coupje', geil was dat en die 2 andere jongens spoten hun hete cum op de buik en tieten van die knappe blonde (de pik claimer). Ik heb het cum nog mogen uitstrijken met mijn vingers, arm tussen de tralies, over haar tepels terwijl we oog contact hadden, how geil hoor. Ik dacht nog, zou ik daar een opmerking over maken dat die jongens zo vrouwonvriendelijk hun cum lieten vloeien over die meisjes, dat ik dat dan nog vrouwonvriendelijker uitsmeerde over de tepels. Nee, toch maar geen opmerking doen! Dat is wat de aanwezigen willen zien. En ja hoor, een met cumdoordrenkte geile foto voor de liefhebbers!
Bekijk bijlage 262090
Aandacht!
2 de kerstdag (
donderdag 26/12) is de Eroxx toch
open in de namiddag. Dit in tegenstelling tot eerdere berichten dat ze gesloten zouden zijn.
Geile mensen, allen op post!
Groetjes aan:
- dat uitzonderlijk knappe meisje achter de toog, wat zag je er weer schitterend uit!
- de 3 koppels : geile mensen!
- 'Coupje', en blijkbaar was een van de deelnemende neukers :
@Gruzmul (was voor de eerste keer daar) en dan met 4 in de traliekooi! Mooi zo!
Bekijk bijlage 262091