Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij zijn afgelopen donderdagnamiddag en gisteren nog eens komen spelen 😄. Ik heb mezelf weer lekker laten verwennen terwijl mijn man keek en genoot. Hele leuke en lekkere mannen leren kennen die ik hopelijk nog eens tegenkom! Een paar hier vh forum, maar ik ga geen namen noemen. Guys you were the best💪. Mijn man wilde graag dat mannen op mijn borsten spoten, dus daar hebben we maar eens werk van gemaakt. Hij vond het zó lekker om te zien. Ik ook trouwens 😉. Gisteren lekker kei en keihard (hoe ik het graag/het liefste heb) genomen door een man die we vaker zien daar. Die heeft me lekker laten gillen! En met trillende beentjes naar huis. Nu een dag later overal pijn😄. Da's een teken dat het goed geweest is👍😄.
Donderdag lag de gemiddelde leeftijd vd mannen wel een stuk hoger had ik het idee. Maar gisteren was er een zeer mooi aanbod van jongere, mooie, erg lekkere en sympathieke mannen 😋. Ik ging helemaal voldaan en sufgen#*kt naar huis😄

Ook even het vermelden waard, weer lekker gegeten. Eten is er altijd lekker trouwens. Helaas, zoals we altijd graag doen, afsluiten met een koffietje kan de laatste tijd niet meer? 🤔. Koffie stond al om 16.45u uit😖. En trouwens laatst op een vrijdagnacht om 2u voor een lange rit naar huis nog wat cafeïne om wakker te blijven achter het stuur ook niet, ook uit. Potverdorie🤣. Laat aan staan dat apparaat! 😄
Wij hopen snel weer terug te kunnen gaan. Klantenkaart is vol dus gratis spelen de volgende keer🎉
Ik was er gisteren bijna geweest. Maar het voorspelde weer in combinatie met de onbetrouwbare NMBS weerhield mij in laatste instantie.

Maar ik betwijfel of ik kans ging maken met dat overaanbod van lekkere jonge mannen...😁😱🥴

Ik ben ook lekker maar wel al +50...🤣

Het lijkt me dat de jongere mannen vooral de maandag aanwezig zijn. Klopt dat?
Ik zou ook wel eens mijn lading op je borsten spuiten! 😚

Groetjes

Ik was er gisteren bijna geweest. Maar het voorspelde weer in combinatie met de onbetrouwbare NMBS weerhield mij in laatste instantie.

Maar ik betwijfel of ik kans ging maken met dat overaanbod van lekkere jonge mannen...😁😱🥴

Ik ben ook lekker maar wel al +50...🤣

Het lijkt me dat de jongere mannen vooral de maandag aanwezig zijn. Klopt dat?
Ik zou ook wel eens mijn lading op je borsten spuiten! 😚

Groetjes
Ik ben ook 45,dus 50 reken ik nog bij jong🤣.
Wel, wij zijn nu 2x op een maandag geweest, en eigenlijk 2x best verschillend qua aanwezigen. Waar we de eerste keer toen we binnenkwamen dachten:eek:oei we zijn de enige veertigers, dachten we gisteren gelijk ok dit komt goed. 😄. Maar beide waren echt top! Maar zoals ik zei pas 2x op maandag geweest, dus kan misschien nog niet echt oordelen. Ik vind het heel jammer dat wij ivm werk niet vaker op maandag kunnen gaan. Wij zijn eigenlijk vrijdag bezoekers☺️

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan