Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij zijn afgelopen donderdagnamiddag en gisteren nog eens komen spelen 😄. Ik heb mezelf weer lekker laten verwennen terwijl mijn man keek en genoot. Hele leuke en lekkere mannen leren kennen die ik hopelijk nog eens tegenkom! Een paar hier vh forum, maar ik ga geen namen noemen. Guys you were the best💪. Mijn man wilde graag dat mannen op mijn borsten spoten, dus daar hebben we maar eens werk van gemaakt. Hij vond het zó lekker om te zien. Ik ook trouwens 😉. Gisteren lekker kei en keihard (hoe ik het graag/het liefste heb) genomen door een man die we vaker zien daar. Die heeft me lekker laten gillen! En met trillende beentjes naar huis. Nu een dag later overal pijn😄. Da's een teken dat het goed geweest is👍😄.
Donderdag lag de gemiddelde leeftijd vd mannen wel een stuk hoger had ik het idee. Maar gisteren was er een zeer mooi aanbod van jongere, mooie, erg lekkere en sympathieke mannen 😋. Ik ging helemaal voldaan en sufgen#*kt naar huis😄

Ook even het vermelden waard, weer lekker gegeten. Eten is er altijd lekker trouwens. Helaas, zoals we altijd graag doen, afsluiten met een koffietje kan de laatste tijd niet meer? 🤔. Koffie stond al om 16.45u uit😖. En trouwens laatst op een vrijdagnacht om 2u voor een lange rit naar huis nog wat cafeïne om wakker te blijven achter het stuur ook niet, ook uit. Potverdorie🤣. Laat aan staan dat apparaat! 😄
Wij hopen snel weer terug te kunnen gaan. Klantenkaart is vol dus gratis spelen de volgende keer🎉
Ik was er gisteren bijna geweest. Maar het voorspelde weer in combinatie met de onbetrouwbare NMBS weerhield mij in laatste instantie.

Maar ik betwijfel of ik kans ging maken met dat overaanbod van lekkere jonge mannen...😁😱🥴

Ik ben ook lekker maar wel al +50...🤣

Het lijkt me dat de jongere mannen vooral de maandag aanwezig zijn. Klopt dat?
Ik zou ook wel eens mijn lading op je borsten spuiten! 😚

Groetjes

Ik was er gisteren bijna geweest. Maar het voorspelde weer in combinatie met de onbetrouwbare NMBS weerhield mij in laatste instantie.

Maar ik betwijfel of ik kans ging maken met dat overaanbod van lekkere jonge mannen...😁😱🥴

Ik ben ook lekker maar wel al +50...🤣

Het lijkt me dat de jongere mannen vooral de maandag aanwezig zijn. Klopt dat?
Ik zou ook wel eens mijn lading op je borsten spuiten! 😚

Groetjes
Ik ben ook 45,dus 50 reken ik nog bij jong🤣.
Wel, wij zijn nu 2x op een maandag geweest, en eigenlijk 2x best verschillend qua aanwezigen. Waar we de eerste keer toen we binnenkwamen dachten:eek:oei we zijn de enige veertigers, dachten we gisteren gelijk ok dit komt goed. 😄. Maar beide waren echt top! Maar zoals ik zei pas 2x op maandag geweest, dus kan misschien nog niet echt oordelen. Ik vind het heel jammer dat wij ivm werk niet vaker op maandag kunnen gaan. Wij zijn eigenlijk vrijdag bezoekers☺️

Laatst bewerkt:
Ik ben ook 45,dus 50 reken ik nog bij jong🤣.
Wel, wij zijn nu 2x op een maandag geweest, en eigenlijk 2x best verschillend qua aanwezigen. Waar we de eerste keer toen we binnenkwamen dachten:eek:oei we zijn de enige veertigers, dachten we gisteren gelijk ok dit komt goed. 😄. Maar beide waren echt top! Maar zoals ik zei pas 2x op maandag geweest, dus kan misschien nog niet echt oordelen. Ik vind het heel jammer dat wij ivm werk niet vaker op maandag kunnen gaan. Wij zijn eigenlijk vrijdag bezoekers☺️
Ik was er gisteren ook. Zalig geamuseerd met een Franstalig koppeltje. Ook genoten van t gents koppel met vrouw die heerlijk kuste. Wie waren jullie?

Ik was er gisteren ook. Zalig geamuseerd met een Franstalig koppeltje. Ook genoten van t gents koppel met vrouw die heerlijk kuste. Wie waren jullie?
Het Franstalig koppel herinner ik me als ook de 'sessie' achteraan in de donkere ruimte met 1 extra man en haar man. Heb ze niet eerder gezien. Verder ook een tof koppel met oosterse dame, denk man franstalig. Iemand die ze kent ? Was leuk met hen in de dark room (trapje af)...

Het Franstalig koppel herinner ik me als ook de 'sessie' achteraan in de donkere ruimte met 1 extra man en haar man. Heb ze niet eerder gezien. Verder ook een tof koppel met oosterse dame, denk man franstalig. Iemand die ze kent ? Was leuk met hen in de dark room (trapje af)...
Die man extra achteraan in de donkere ruimte was ik. Heerlijk was t .

Donderdagmiddag --> Eroxxmiddag -->''Masquerade Event''

Dit evenement voor het laatst +/- 1,5 jaar terug voor het laatst bezocht, toen waren het enkel wat vrouwen met kleine maskertjes, nu eens kijken wat het anno 2025 is.

Parkeerplaats bomvol: themaloze donderdagen en maandagen kunnen hier niet aan typen. Nieuwe kiezel: alleen jammer dat ze niet de gehele parkeerplaats eens goed voorzien van kiezel zonder enkele gedeeltes met modder bij nat weer, zou wat poetswerk schelen :)

Maargoed...drukte...beloofd wat.... eenmaal binnen rond 13:30 was de disco goed gevuld en gangen waren vrij leeg (en superkoud).

Ten opzichte van Masquerade Events van 2 jaar terug waren er veel meer mensen met maskers en mantels, maar ook genoeg mannen en koppels die hier geen gehoor aan geven, naarmate de middag vordert zie je het nagenoeg niet meer.

Tot +/- 13:45 was het echt een ''babbel sfeer'' in de disco: veel volk, hier en daar in de hoekjes hoogstens wat actie. Nadat de DJ enkele acts had aangekondigd begon rond 14:15 eindelijk ook de gangen wat voller te worden. Naast veel bekende gezichten ook enkele koppels die ik nog nooit gezien had op andere events: wellicht dat deze puur hierheen komen. Een koppel met vrouw met korte blonde haren stak er toch wel boven uit, haar nog even mogen vingeren want deze had vantevoren al een man zijn plezier bezorgd.

Ondertussen mocht ik ook met bekendere koppels en 1 nieuw koppel mogen aanschuiven, maar toen ik de parkeerplaats op kwam had ik gehoopt op veel nieuwere gezichten maar viel (voor mij) reuze mee, wel meer mannen maar ik vond ze niet opdringerig.

Rond 15:00/16:00 in de disco meer sex en ook in de gangen overal wel sex (en waren eindelijk warm). Echter doordat er meer mannen waren t.o.v. een themaloze donderdag waren er wel meer wachtrijen.

Vorige keer mijn armbandje kwijtgeraakt wat ik altijd over de eroxx armband doe zodat die sleutel niet blijft 'bungelen', heb ik ook de hele middag zitten mee te klooien, vind het maar apart dat sommige hem om de bovenarm of benen hebben hangen, wil toch zeker weten dat die sleutel niet kwijtraakt.

Anyway: rond 16:30 naar huis: blijkbaar was de single mannen prijs bij dit evenement een tientje duurder maar ik vind het geen ''wow-effect''. Doe mij maar de themaloze donderdagen zodat er spontanere acties ontstaan i.p.v. om de 1,5 uur een DJ setting met aankondigingen.

Ik vraag altijd bij wat mensen of ze de zondagen gaan: een Brabants stel zei dat ze enkele weken geleden na 1 uur al naar huis waren gegaan gezien de drukte qua single mannen die ook nog vrij direct waren...hopelijk in de zomermaanden toch op de vrije zondagen een betere verdeling als ik er eens heen ga

Dat het leuk was in de dark room hebben we boven gehoord🤣🤣👌👌🤭

Eroxx

Donderdag 13 februari 2025

Masquerade Extreem Party (11:30 - 18:00 uur)

Masquerade.jpg
Masquerade Extreem Party, iets zei me op tijd te vertrekken, had ik een voorgevoel dat het druk ging worden?? Om stipt 12:00 uur de parking opgereden fijn over de nieuwe kiezeltjes, maar how seg wat een hoop auto's al en dat om 12:00 uur. Het ging druk worden, zoveel was zeker. Jaaa, al een boel mensen. Maar nog niet echt actie te bespeuren, de grote poef in de dancing was nog niet in gebruik, he, dat is wel ongebruikelijk. Nu wat bleek, normaal gezien is er rond 13:30 uur het eerste Eyes Wide Shut ritueel, maar dat moest een half uurtje later opschuiven , er kwam een koppel een act doen op het podium voor de videowall. Dat koppel was ook volledig gemaskerd met zo van die Venetiaanse maskers en hadden zelfs hun eigen poefje bij met pootjes. De vrouw ging daar op haar knieën op zitten en werd doggy geneukt door haar man, dit onder toeziend oog van ondertussen toch al een paar honderd aanwezigen. De DJ vertelde dat als de man klaar was, andere mannen hetzelfde mochten komen doen, maar dat gebeurde maar aarzelend, dat is enkel voor de moedigen, want wie gaat er nu neuken als er meer dan 300 mensen op je pik staan te kijken. Toch hebben het enkelen gedaan, 'Oortjes' is gaan meehelpen en dat brak het ijs een beetje. Nu tijdens en vooral voor dit tafereel was er achter de discobar al serieus slag geleverd.

Fluo is back
Yep, ze is genezen, 14 dagen geen pikken in mond en poesie gehad, dat moest effe ingehaald worden. Shit man, die geile blik in die ogen, dan deins je effe achteruit. Het bed achter de disco was met momenten te klein zoveel geile venten stonden er hun beurt af te wachten om hun pik in Fluo te kunnen schuiven. Als ze het klaar kregen dan staken ze met 3 tegelijk hun pik in fluo en met 5 tegelijk in haar mond. Maar dat gaat jammer genoeg niet. Alle zetels, ondertussen staan er al een deel meer en ook een stuk van de hangtoog is teruggezet, en dat was maar goed ook, want daar stonden veel kijklustigen tegen geplakt, ook een bijzonder knap meisje met een verschrikkelijk stout kopje, ik moet niet vertellen zeker dat daar een zwerm mannen in de buurt stond, maar die hield het voorlopig bij kijken, voorlopig zei ik, voorlopig,...totdat even later in alle zetels een serieuze eerste grote orgie ontstond. TheOneAndOnlyJ heeft in de zetel die tegen de hangtoog staat Fluo eens even alle kanten van die zetel laten zien, links, rechts, midden, plat, rechtop, langs alle kanten heeft ze pik gehad van hem, ondertussen ook geregeld een pik in de mond van een toeschouwer. Kijken naar neukers doet neuken, dus dat 'stout kopje' schiet in actie tegen die hangtoog. Haha, niet normaal wat een schuimbekkende geile jongens die hun kans probeerden. Geil spektakel. Zelden gezien zo een geneukt daar vanachter de disco.Zetel.jpg

Ritueel nr. 1
Na het pre-ritueel was het dus tijd voor het echte ritueel, deze maal terug op de muziek van Eys Wide Shut, zoals het hoort uiteraard, en 15 tal gemaskerde met cape voorzien meisjes deden mee, onder de leiding van 'Oortjes' aangevuurd door de geile praat van de DJ ontstond er dan toch het eerste geile mega spektakel in de disco, het zal zowat 14:15 uur geweest zijn. Fluo, neukbaar met poesje ver opengesperd, in de gynaecoloog stoel, andere meisjes in de kooi, en wie wou onder-gesquirt worden kon terecht bij 'Oortjes'. TheOneAndOnlyJ heeft hier dan ook gebruik van gemaakt en was na een douchebeurt van squirt klaar voor een echte douchebeurt. Mega vet geil totaal spektakel natuurlijk midden in de disco.

Cumswap
Achter, de ruimte met de ovalen nissen, ik kijk door een nis, enkele mannen met pik in de hand op de matras, nog restanten van een orgie? Een jong koppeltje rechtstaand in de hoek een meter van de raamopening waar ik door keek, zij keek naar mij, haar vriend keek naar mij, en mijn pik verdween in haar mond door de nis want ik stond aan de buitenkant. Tijdje vol overgave pijpte ze mijn pik, ik voelde dat ze 'all the way' wou gaan, ik zeg : ik kom achterom, de ruimte binnen.Ik met een fiere harde pik de ruimte binnen, aanwezige mannen gingen angstvallig aan de kant en lieten me door tot aan het koppel, ik ging zitten op de matras, het meisje gehurkt tussen mijn benen pijpte me lustig verder. Ze deed dat volgens het boekje, bijzonder goed dus, haar vriend stond achter haar en keek toe. Zij wou duidelijk mijn cum hebben, dat merkte ik hoe dat ze mij pijpte, als ik had gestopt dan had ik een meisje teleurgesteld, dat kunnen we niet maken. Dus na een tijdje, na een voortreffelijke pijpbeurt spoot ik mijn volledige cum volledig in haar mond, er werd geen druppel gemorst, flink zo, ze stond recht met mijn cum nog steeds in haar mond, ze had niet doorgeslikt en draaide zich om naar haar vriend en kuste hem en gaf mijn cum aan hem terwijl ik toekeek. Een cumswap. Hoe geil was me dat seg. Hij slikte wel door. Dat hebben we daar nog niet mogen meemaken. Fucking geil! Beide van mijn cum kunnen genieten.Cumswap.jpg

Tegoedbon
Na enkele neuksessies in verschillende ruimtes met verschillende strakke geile jongens beland SaEr uiteindelijk in dezelfde nis als afgelopen zondag met 4 strakke jonge kerels, de rest van de aanstormende geile venten werd effe geweerd. K. werd in alle standjes door alle jongens genomen. Ik en E. keken toe, plotseling kwam TheOneAndOnlyJ afgeslenterd, ja, hij mocht er nog bij, hij zag er nog behoorlijk geil uit. Hij wachtte geduldig zijn beurt af tot de rest hun cum kwijt was geraakt in K. Zijn pik was er klaar voor. Zou de tijd weer gaan vervagen als hij haar ging neuken?? Wij (E. en ik) waren er klaar voor om dit teNaamloos.jpg observeren. Dit experiment dient serieus genomen te worden. Terwijl K. geneukt werd door de andere jongens zat E. regelmatig met zijn vinger in haar kontje. En die vinger zat er helemaal in, ik zo : how seg, ik durf die maar een centimetertje te steken, goed om te weten. E. zelfs met momenten met 2 vingers tegelijk in kontje en stevig op en neer, terwijl K. gewoon verder geneukt werd, die jongens moeten dat toch gevoeld hebben denk ik, dat er iets langs hun pik schoof. Plotseling kwam de mevrouw die afgelopen zondag, met de 'Fuck me' stickers op haar tepels er ook weer bij. Vandaag was ze alleen. Zij werd dadelijk bediend door enkele geile binken. Een voor een verlieten de geile jongens het vertrek met nog een van cum druppende pik, oorzaak : K. haar strakke zuigende poesje. Uiteindelijk bleef alleen nog af te neuken door K. : The OneAndOnlyJ. K. draait zich met haar kontje richting J. Natuurlijk geen condoom bij, bwa ik zal er wel een krijgen van iemand zeker, awel ja, hij kon kiezen de gewone of XL. Ik zei : je mag kiezen welk gaatje van K. Daar was hem effe uit het lood geslagen. K. haar kontje zo uitnodigend voor zijn neus, E. ondertussen met 2 vingers in kontje en 2 of meer in het poesje effe voordoen aan de J. wat er mogelijkheden waren. Was eigenlijk maar om te zwanzen maar de pik van de J. nam het serieus en ging in rusttoestand. Hopla, daar ging ons tijd experiment. Wel nog een tegoedbon voor de J. voor de volgende keer. Ja, dat krijg je dan als je de ganse namiddag 'Fluo' zit af te neuken!2Vingers.jpg

Ritueel nr. 2
Gemist wegens bijzonder geile activiteiten in de ero-ruimtes, waaronder een lesbo scene van zeker een kleine uur aan de sling rechtstaand tegen de alu balustrade.

Ritueel nr. 3
Uitzonderlijk een ritueel nr. 3, doen ze alleen maar als het druk is zodat iedereen die nog wat cum over heeft dit nog eens flink kan wegspuiten.
Kom ik net voor het ritueel vanachter uit de ero ruimtes, aan de discobar komt een leuke kerel me tegen en begint me te betasten, hij vond me geweldig, was zijn 3de keer in de club. Hoppa mijn pik aan het pijpen. Maar eigenlijk wou ik naar huis gaan dus ik zei dat tegen hem, ok, was goed, hij ging terug komen op de T-Girl party. Kom ik langs het koppel dat laatst naar Hurghhada ging, zij waren er ook, hop die vrouw ziet dat mijn pik 3/4 hard is, zij zuigt hem 4/4 hard, vraagt haar man : gaan we achter in een ruimte, ik zeg nee: ik ga naar huis. Komt daar die man weer af, die ziet dat ik wordt gepijpt door die vrouw en komt op de knieën erbij zitten en om de beurt wordt mijn pik door hun gepijpt, hij houd hem vast terwijl de vrouw pijpt. Shit man, die kregen me daar weer geil, ondertussen was ritueel nr.3 al in volle gang gekomen en ik ging naar huis gaan, roept de DJ : ja, wie van de mannen wil er mee tussen de meisjes op de poef, ik doe teken op die man die me aan het pijpen was, hij stond net recht, en ja hoor was goed voor hem dus hij de poef op. Oef, ik kon verder richting uitgang. Is daar aan die laatste paal aan de uitgang in de dancing die kleine blonde Franstalige bezig met haar vriendin, zij zat op het tafeltje tegen die paal benen opengesperd en die vriendin was op haar kutje aan het slaan, de sapjes vlogen alle kanten uit. Die zagen me, ja, ik moest komen meedoen. Dus ik mee op het kutje aan het slaan, kletsnat was die. Die maakte aanstalte dat ik haar moest gaan neuken en de laatste tijd eindigt mijn pik dan in haar kontje. Ik zeg : meisjes ik ga naar huis! Echt, zo rond 17:00 uur kan ne mens nog niet meer fatsoenlijk naar huis gaan. Iedereen daar pokkegeil !!! Kom ik in de lockerruimte, een koppel, ja die hadden me ook nog wel eens willen aflikken, ik zeg : ik ga naar huis! Afspraak zondag! Djezus ! Wat bezielt iedereen toch :sneaky:

Groetjes aan:
@TheOneAndOnlyJ
@Stefan74
@SaEr

KitanaNew.png

Ik twijfel om morgen de club te bezoeken. Ik ben een man van in de veertig, verzorgd en normaal postuur. Ben al enkele malen op de masquerade parties geweest. Deze zijn prima bevallen. Is de maandag druk bezocht? Wat is de verhouding man-vrouw? Vergelijkbaar met de masquerade party? Ik moet een behoorlijk eindje rijden vandaar deze vragen.

Ik twijfel om morgen de club te bezoeken. Ik ben een man van in de veertig, verzorgd en normaal postuur. Ben al enkele malen op de masquerade parties geweest. Deze zijn prima bevallen. Is de maandag druk bezocht? Wat is de verhouding man-vrouw? Vergelijkbaar met de masquerade party? Ik moet een behoorlijk eindje rijden vandaar deze vragen.
Ik heb me altijd geamuseerd op maandagen. Wil je scoren dan helpt enige assertiviteit wel. Ik ben er morgen waarschijnljk ook weer.

aanvulling 17-2: helaas vandaag tóch verhinderd. Veel plezier iedereen die wel gaat, hopelijk is het achter verwarmd, kan er nogal eens errug koud zijn bij dit type weer.

Laatst bewerkt:
Eroxx

Zondag 16 februari 2025

Topless On Sunday (14:00 - 20:00 uur)

14:35 uur aangekomen, ja best al veel auto's op de parking, ik moest hem al halverwege de parking zetten.
14:45 uur entree in de dancing, aha, het bijzonder mooie meisje achter de toog is er, en niet onbelangrijk, de tietjes topless, ja dat was ook het thema.
Ik dacht ik ga eerst eens een rondje langs de ero ruimtes doen alvorens ik iets te drinken bestel, en dan kan ik uiteraard de tietjes dan van het meisje achter de toog even vastnemen. Dus ik voorzien van condooms en 4 zakjes glijmiddel mijn eerste rondje naar achter gedaan... Op de grote poef, een donkerharige mevrouw, volledig mijn type, slank, met de benen de lucht in, geneukt door een man die boven op haar lag, zeer mooie zwarte high heel boots en een mooi zwart corset-achtig pakje aan, waar de tietjes zo in vooruitsteken. Haar man, leuke kerel trouwens, staat naast de poef aan het toekijken. Bij hem op de poef zeker een 30 condooms die klaarliggen. Hij ziet me en zegt : Dit is Grace, en wijst naar zijn vrouw, je mag die neuken in haar kutje, kontje en in haar mond. DP doet ze ook en je mag in haar mond spuiten...K4.jpg

Grace - de poef
Ja, die had dadelijk mijn aandacht. Ze waren blijkbaar nog maar een paar keer in de Eroxx geweest, waren Nederlanders. Ik zag terwijl zij verder geneukt werd dat ze een buttplug in had, altijd geil en speciaal. Ik tegen die man : Gaat de buttplug seffens eruit? Ja, tuurlijk zegt hij, je mag die in haar kontje neuken. Ik : Slik! Maar zo een voorstel kunnen we niet laten liggen, dus ik zei tegen mijn pik : hard worden jij! Toen de man die haar aan neuken was, nog steeds met de High Heels de lucht in, klaar was, cum in condoom, dit terzijde, was mijn pik er klaar voor. Ik zeg tegen haar, ga je op je knieën. Ja, ze draait zich om, de plug zat nog steeds in kontje, ik schuif mijn pik in toch wel een bijzonder strak kutje,Butt1.jpg poehh, terug eruit, glij erop, de man kwam ook nog wat glij op mijn pik doen en terug erin. Ik haar strakke poesje een tijdje laten kennis maken met mijn pik, ondertussen pijpte ze geregeld haar man, toeschouwers bleven een beetje angstvallig aan de zijkant staan. Aan iedere man die kwam kijken stelde haar man haar voor : Dit is Grace, neuken in kut en kontje en DP en dan stak hij een condoom uitnodigend uit naar de toeschouwer. Haha, dat schrok de meesten toch wel, zo direct met de deur in huis vallen. Schitterend toch! Ik mijn pik nog steeds in haar, ik voelde bij ieder uithaal die buttplug. Helaas geen enkele jongen zo dadelijk gevonden die wou meedoen, want de man wou een DP doen, wel veel kijkers maar durvers nog niet. Plotseling zei hij tegen haar : Grace, de plug mag eruit. Ik mijn pik eruit, zij de plug eruit, dat was een serieus dikke, zeker 5 cm als het niet meer was. Ik nog extra glij op mijn pik, zij terug met haar kontje voor me maar in plaats van haar poesje te neuken ging nu mijn pik in een vloeiende zaligmakende beweging volledig in haar kontje. Ik was de uitverkorene die als eerste haar kontje mocht verkennen. Nog steeds geen moedige man die wou meedoen, wel veel kijkers, dus ik dan maar 3 vingers in haar poesje terwijl mijn pik haar kontje in de stemming bracht. Geil. Zweten. Handen vol glij. Gekreun. Het directe aanbod van de man naar de jongens. Pik in en uit kontje. Vingers op en neer. Klitje tussen mijn vingers. Nog meer zweet. Toch wel een klein half uurtje in haar kontje gezeten. Ja, eindelijk nog een harde pik die in haar kontje wou. Ik zeg kom maar, we wisselen, ik eruit, poefh, zweet afvegen, condoom eraf en pik in haar mond, ondertussen zat er een andere pik in haar kontje. Ik terug met 3 vingers in haar poesje stevig drukkend tegen de in en uitgaande pik in haar kontje, ja dat vond de neuker geweldig, hij heeft het dan ook niet lang volgehouden, hijgend vloog zijn cum in de condoom, in haar kontje. Ja, ondertussen waren er 2 geile jongens bereid om een DP te doen, een jongen moest op zijn rug gaan liggen, zij bovenop zijn pik en de andere jongen langs achter zijn pik in het kontje. Na een klein beetje getaffel, de juiste houding, benen die in de weg lagen, hadden we een eerste DP van de namiddag, ik zat nog steeds in haar mond trouwens, en nam de tietjes voor mijn rekening. Veel toeschouwers ondertussen. Vet geil. Tijdens de DP, terwijl ik met haar man stond te babbelen, spoot een andere jongens een behoorlijke hoeveelheid cum recht op haar gezicht, schitterend, haar man en ik hebben met ons vingertje de gemorste cum tot in haar mond gebracht met de woorden van haar man : Ja wat een cumsletje is ze!
Pauze en tijd voor douche beurt voor de mevrouw. Het was ondertussen 16:00 uur toen ik de dancing terug binnenkwam en mijn eerste drankje ging bestellen, maar eerst de bloedmooie tietjes van het knappe barmeisje vastnemen, ze staken al uitnodigend vooruit naar mijn handjes en terwijl ik ze vasthad vroeg ze : Energie drankje? Yep. Fuck mensen een uur bezig geweest met Grace. Nog gegevens uitgewisseld met de man want hij wou me zeker bij zijn privé feestje. Spannend!

Intermezzo
Tussen bovenstaand en onderstaand hoofdstuk was Fluo bezig om een 30 tal geile mannen te bevredigen. En ze vroeg zich af waarom als ze daar is er altijd zo een massa jongens haar tegelijk willen neuken. Simpel : ja wie wil dat nu niet!
Net op tijd had fluo plaats gemaakt achter de disco op het bed want even later had Grace en haar man het bed opgevorderd...

Grace - achter de disco
Ik kwam vanuit de ero-ruimtes richting bed achter de disco, Grace had al een pik in haar kutje zitten, haar man keek toe rechtstaande met harde pik. Redelijk wat volk die toekeken, maar haar niet durfden aanraken. Toen de neukende man kreunend klaar kwam en zich terug trok nam ik haar kutje met mijn handje voor mijn rekening, plots kreeg ik een zware vibrerende dildo toegestopt van haar man, die mocht ik helemaal in de kut stoppen. Ja meer had mijn pik niet nodig om even hard te worden als die dildo. Stevig op en neer met die dildo ondertussen pijpte ze haar man afgewisseld met een andere man. Tijd om mijn pik nog eens in het kutje te laten glijden. Doggy stijl erin, heerlijk en weer geen mannen te vinden voor een DP, wel kijkers. Na een tijdje mijn pik in de poes te hebben gehad vraag ik aan haar man : kontje? Ja, doe maar, maak ze maar klaar voor een DP. Hoppa, pik uit poesje, glij erop, extra glij van haar man op kontje, en daar schoof hij erin. Fuck, weer dat heerlijke geile gevoel, ondertussen ik rechtstaand en zij op haar knieën voor me, ik flink dat kontje weer een beurt gegeven totdat we 2 kandidaten hadden die wel een DP zagen zitten. Ik eruit. Kandidaat 1 moest op de rug gaan liggen, Grace moest van haar man erCum8.jpg bovenop gaan liggen met haar rug naar onder, dus rug boven op de man, dus de man mocht zijn forse pik in haar kontje steken. Toen er die in zat heb ik mijn vingers nog even in haar kutje gestoken, haar kutje keek zo uitdagend naar me, terwijl de andere man zich rukkend hard maakte, mijn vingers eruit, zijn pik erin en we hadden weer een DP. Goedkeurend keken haar man en ik toe. Geil uiteraard! De man bovenop kwam vrij snel in haar klaar en haar kutje kwam weer opgesperd vrij te liggen, die forse pik zat nog steeds in haar kontje, geil zicht, ik kreeg weer die forse zwarte vibrerende dildo die ik diep in haar kutje mocht steken, maar die wou er niet in, duw maar door zei haar man, ze kan wel wat hebben, met de nodige druk vloog de er opeens volledig in, dat moet de onderliggende man gevoeld hebben, die vibratie van zo een forse dildo. En alsof dat nog niet geil genoeg was nam haar man grote metalen spelden van een 20 cm lang welke hij op haar tepel plaatste, dus de tepel zat tussen 2 metalen staafjes, cool, je kon daar dan aan draaien, dan draaide die tepel mee en als je los liet had je een helikopter. De forse pik in het kontje werd het wat teveel en ging eruit, de schuld van de vibrator??? dat was het moment dat haar man al rukkend zijn cum op haar gezicht dumpte, een deel op de matras welke ik met mijn vinger mocht opnemen en naar haar mond brengen! Daarna kregen de toekijkende mannen nog de boodschap : nog een 15 min kan je haar neuken, dan zijn we weg. Daar hebben sommige nog effe gretig gebruik van gemaakt. Toen was het bijna 18:00 uur, tijd om naar huis te gaan, weer bijna een uur met Grace bezig geweest, ik heb haar zelfs eenmaal zien klaarkomen met de grote dildo in de poes en een klitvibrator op haar klitje en nog een pik in de mond die daar ook zijn cum is kwijtgeraakt.

De tepel
Toch nog een klein hoofdstukje om af te sluiten...
Net voor ik naar huis ging kom ik de man van de mevrouw tegen met de 'Fuck me' stickers voor de tepels (deze zijn opnieuw besteld, is voor eerstdaags), en hij vroeg me wat ik ging schrijven, ik zeg : ja Grace natuurlijk. je vrouw is al in mijn laatste 2 verslagen even aan bod gekomen, maar ik maak nog een kleine uitzonderdering en nam haar tepel met piercing tussen mijn vingers en zei tegen hem, voila : hoofdstukje 'de tepel'. Ha!

KitanaNew.png

Laatst bewerkt:
Eroxx

Maandag 17 februari 2025

Horney Mondays Sexxx Party (11:30 - 18:00 uur)

Nee, op maandag geen Eroxx! Ik 's morgens braaf naar het werk en dan krijg je rond 11:00 uur onverwacht bevestiging van Macy dat ze (zij en haar Meester) naar de Eroxx gaan. En ze had graag gehad dat ik erbij zou zijn... 🤪
Godverde... 🤬 geen spullen bij, halve dag verlof, naar huis, spulletjes halen en naar de Eroxx.
13:30 uur aangekomen en al serieus wat auto's op de parking.
Veel bekende daar op maandag, ja zelfs 'die meisje' was er weer, she's back. Dan sta je daar met een deel bekenden te keuvelen, komt er een mevrouw, regelmatig daar me daar even hard pijpen en als hij dan hard is is ze weer weg, ja, daar sta je dan, 10 min binnen, pik hard, aan de toog, alé dan maar richting wasbak. Ik kwam voor Macy niet voor iemand anders...Suck.jpg

De geur van vers ge-ejaculeert ejaculaat
Terwijl Macy en haar Meester in een kamertje alleen bezig waren, kom ik langs de ruimte met de sling, een gekreun, een deel volk, ik naar binnen.
Whoww, de geur van vers ge-ejaculeert ejaculaat of kortweg : cum. In de sling een bijzonder knap slank meisje, mooi outfitje en korte High Heels met stiletto hak.
Zij werd bijgestaan door een Shemale (haar vriend denk ik), aan de ingang van de sling in een hoekje nog een andere Shemale (lang zwarte haren) fascinerende tieten, zij/hij zat op zijn hurken en was verschillende jongens tegelijk aan het pijpen.
Regelmatig stond ze terug recht om het gespoten cum van haar mond af te vegen met een doekje. Daar is redelijk wat cum gespoten, en zeker als je dat ruikt als je die kamer binnen komt.
Dus 2 Shemales, een knap meisje met strakke buikspieren whoesh, de geur van cum, en dat in een ruimte met nog een deel geile mannen, keihard werd ik daar van, niet normaal zo geil dat ik daar effe werd. Euh effe, effe redelijk lang, de ganse namiddag ja!
Ik langs dat meisje in de sling gaan staan, tietjes en regelmatig klitje tussen mijn vingers, ondertussen werd ze geneukt door verschillende mannen, ondertussen vloeide er cum in en op de mond van de zwartharige Shemale en na iedere neukbeurt vingerde de andere Shemale, hij/zij stond aan de andere kant van de sling, het kutje totdat ze squirtte en het poesje weer lekker nat was. Volgende pik erin. een pik of 7 - 8 die ik heb mee gevolgd, niet normaal hoe geil die was, hoe ze daarvan genoot, pik eruit, kutje squirt en volgende pik, handen die haar betasten, zeer kleine tietjes, geil, harde tepels, klitje, zweet, cum geur, slikken in de hoek, iemand die in het meisje klaarkomt, weer een die cum spuit op de Shemale. Geil hé jongens zo een Shemale. Ik mega hard, even geen neuk kandidaten voor het meisje, ik tussen haar benen gaan staan, condoom rond pik, poesje werd weer tot squirtens toe gevingerd door de Shemale, hij/zij hield zelfs het poesje opengesperd voor mijn intredende pik, how mensen, die schoof erin, dat meisje ademde zelfs niet meer, die hield haar adem in, ik duwde hem er helemaal in, de sling ging vooruit tot ze bijna met haar hoofd tegen de muur kwam, de vloer was zo vettig van de squirt dat ik terug naar achter schoof op mijn hakken, en weer duwde ik haar met mijn pik naar voor, die bleef haar adem inhouden, ze keek naar mij met zo een blik van, wauw, wat is dat wat in me zit, ha, dat had ze niet zien aankomen, dsjezus mensen, lekker dat die was, strakke buikspieren, smal kontje, ik haar blijven neuken tot er een andere harde pik in gereedheid was, toen gewisseld, condoom eraf, in het zweet, weer cum op de Shemale, weer het poesje doen squirten, ik terug naast het meisje, tietjes vast, klitje tussen mijn vingers. Anderen pikken erin, een man naast me die mij kwam afrukken. 4 - 5 pikken weer achtereen in kutje, ik weer keihard, terug tussen haar benen gaan staan, kutje werd open gehouden door de Shemale en weer erin, weer die blik op dat gezicht, zo van, dsjezus wat overkomt me nu, volgens mij was dat haar eerste fatsoenlijke harde pik die ze daar heeft gehad, fuck mensen geil, weer eens stevig afgeneukt, ik kon me niet afzetten op de grond zo moerasachtig was het daar aan het worden, en ondertussen werd er maar cum gespoten tegen die Shemale. Geil daar in die kamer echt niet normaal, maar ik kwam eigenlijk voor Macy...Shemale3.jpg

Macy -- Zwarte High Heels & Rode High Heels
Ja, Macy, daar kwamen we dus voor, met zwarte lange High Heels en bijpassend outfitje, naderhand afgewisseld met de rode lange High Heels en rood lingeriepakje, dat we na een tijdje maar hebben uitgedaan. Plaats delict : zwarte zetel links tegen de rokersruimte!M3.jpg
Na een voorzichtig neukpartijtje op de zetel met haar Meester, zij bovenop haar Meester, kwamen er al aarzelend wat mannen kijken. Meer volk kwam er kijken toen haar Meester zei : Ivan steek je pik er maar bij, whoesh, 2 pik in de kut, dus ik rechtstaand mijn pik erbij in gestoken, verbaasde blikken van geile jongens, zo van, WTF, jaja, 2 pik in de kut jongens, maar even later floepte de pik van haar Meester eruit. 1-0 voor mij! Nog even zo rechtstaand verder geneukt in dat strakke slette kutje, ondertussen kreeg ze al geregeld een harde klets op haar bips. Vandaag had ik al een foto ontvangen waarop de 'marks' zoals ze dat zegt goed te zien zijn op haar kontje : strepen, rood, van te slaan, gaat nog beetje blauw worden. Daarna terug naast haar gaan zitten, harde pik, haar Meester langs de andere kant naast haar, hij deed teken tegen de geile jongens van : neuk haar maar, en daar waren we vertrokken... Eerste pik erin, macy op haar knieën in de zetel, neus tegen de rugleuning, ik haar klitje vast, de ballen van de neukende jongens voelde ik tegen mijn handje slaan, geil! Af en toe kneep ik ook eens in haar tepel, haar meester liet de jongens geregeld wisselen, zodat iedereen aan de beurt kon komen, met de nadruk op 'komen' natuurlijk, wie nog eens wou en nog niet zijn cum kwijt was geraakt, kon opnieuw aanschuiven. Ondertussen toch al een 30 tal toeschouwers, de masseuse keek geregeld verbaasd achterom, met een blik van : wa is mich da daar nu weer! Ook de andere Ivan heeft haar kutje gehad. Strak lekker ding he? Na een 10 tal, misschien meer, jongens te hebben laten neuken was het tijd voor 'het vuistje'. Ondertussen al een begrip voor wie Macy en haar Meester al ooit bezig gezien heeft. Ik extra glijmiddel gaan halen, want ik was al zo goed als volledig door mijn voorraad. 4 zakjes op de hand van haar Meester en het slette kutje en het duurde niet lang of de hand verdween tot aan de pols volledig in Macy haar strakke kutje. met lange uithalen van de Meester zijn arm werd haar kut stevig gefist-fuckt. Een massa volk, geil volk, verbaasd volk, een deel met vertroebelde blik, zo van, outch dat hadden we hier nu niet verwacht tijden een clubbezoekje.
Pikken werden hard, dat kon ik zien, kutje werd hard door gefist met enormeM2.jpg kreun geluiden van Macy, haar neus in de kussens van de zetel, kontje fier naar achter zodat haar Meester zijn hand vrij spel had, onderdanigheid staat op nr.1 bij hun. Er wordt ook niet verwacht dat jullie ongerust moeten zijn als ze geslagen en vernederd wordt hoor. Dat heeft ze graag, en zonder slagen en vernedering gevolgd door een degelijke gangbang is haar club bezoek niet compleet. Daarna nog een deel jongens hun pik in Macy, ik mocht op haar passen, haar Meester ging een sigaretje roken. Verschillende jongens heb ik glij aan hun pik mogen doen, kutje opgesperd door mijn vingers, dan pas pik erin. Nu das pas geil, dan kan je beslissen wanneer er gewisseld moet worden, niet te lang door dezelfde neuken, zeker niet als er wachtenden zijn. Tussendoor werd ik nog eens effe goed hard, dus nog maar eens mijn paal erin geramd totdat er weer iemand zover was, lees een harde pik kon tonen, eruit en de andere pik erin. Sommige probeerden ook met hun vingers in haar kontje te zitten! Nee ! Af! Enkel haar meester!!! Op sommige dagen kan je ook zien hoe ze in haar kontje wordt geneukt door haar Meester, maar vandaag helaas niet. Op het todo lijstje voor eerstdaags : een DP!!
Ohja, jongens, als Macy naar het toilet gaat, loop haar dan niet achterna tot in de WC, asjeblief. Hij zat bijna met zijn neus tussen de WC deur. Het kan toch niet zijn dat er iedere keer(lees : ik) iemand mee moet gaan om haar naar de WC te begeleiden. Iedereen mag haar kutje neuken, jullie moeten alleen het juiste moment afwachten!M4.jpg

Groetjes aan:
- @Stengel : 2de keer Eroxx voor hem, geile beelden staan op zijn netvlies gebrand, aanwezig in de sling kamer! 😛
- Macy & Meester

KitanaNew.png

Terug
Bovenaan Onderaan