• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop nu zo dat dat Beyblade zijn.
Bey Turbo GIF by Beyblade Burst Rivals
Niet echt. 😅 en nee ook geen yu-gi-oh.
 
"Is betaalde sex gelijk aan vreemdgaan?"

Bon, de laatste tijd denk ik hier zelf dus ook veel over na.
"Ben ik onderdeel vh probleem? Ben ik ook schuldig aan gebroken harten van nietsvermoedende partners en kindertjes?"

Geweten, ik heb het nog. En momenteel knaagt het als een muis aan een stuk blauwe kaas.
Het stinkt.

In de seks voel ik graag iets. En de meeste heren voelen ook iets van verbinding. Maakt het fijner, maar soms ook heel ingewikkeld.
In dit werk nodig ik heren uit hun schuld en schaamtegevoel opzij te zetten en te gaan voor hun meest ultieme behoefte van intimiteit.
Iets waar ik zelf ook behoefte aan heb. Waar ik zelf ook het meest van geniet.
Helemaal in het moment zijn met diegene en alles van ons af laten glijden. Alles vergeten en als een drug bezeten worden door genot...

Toch zijn er altijd kleine confrontaties door ervaringen van vrienden/vriendinnen. De klanten zelf of bij het zien van een serie of film met een scène over ontrouw, overspel en/of prostitutie.
Het komt wel binnen, ik ben natuurlijk niet elke dag in het moment van genot, niet elke dag op een kamer met een lover.
En ja, dan ga ik nadenken.
Ik ben dan wel overtuigd poly, maar algemeen geaccepteerd is het natuurlijk niet.
En dan kan ook ik, mij gewoon schuldig voelen.
 
"Is betaalde sex gelijk aan vreemdgaan?"

Bon, de laatste tijd denk ik hier zelf dus ook veel over na.
"Ben ik onderdeel vh probleem? Ben ik ook schuldig aan gebroken harten van nietsvermoedende partners en kindertjes?"

Geweten, ik heb het nog. En momenteel knaagt het als een muis aan een stuk blauwe kaas.
Het stinkt.

In de seks voel ik graag iets. En de meeste heren voelen ook iets van verbinding. Maakt het fijner, maar soms ook heel ingewikkeld.
In dit werk nodig ik heren uit hun schuld en schaamtegevoel opzij te zetten en te gaan voor hun meest ultieme behoefte van intimiteit.
Iets waar ik zelf ook behoefte aan heb. Waar ik zelf ook het meest van geniet.
Helemaal in het moment zijn met diegene en alles van ons af laten glijden. Alles vergeten en als een drug bezeten worden door genot...

Toch zijn er altijd kleine confrontaties door ervaringen van vrienden/vriendinnen. De klanten zelf of bij het zien van een serie of film met een scène over ontrouw, overspel en/of prostitutie.
Het komt wel binnen, ik ben natuurlijk niet elke dag in het moment van genot, niet elke dag op een kamer met een lover.
En ja, dan ga ik nadenken.
Ik ben dan wel overtuigd poly, maar algemeen geaccepteerd is het natuurlijk niet.
En dan kan ook ik, mij gewoon schuldig voelen.
Nou,..

Om eerlijk te zijn, zijn DVP wel een onderdeel van het vreemdgaan.

Maar jij valt hier niet onder,... 😇
 
"Is betaalde sex gelijk aan vreemdgaan?"

Bon, de laatste tijd denk ik hier zelf dus ook veel over na.
"Ben ik onderdeel vh probleem? Ben ik ook schuldig aan gebroken harten van nietsvermoedende partners en kindertjes?"

Geweten, ik heb het nog. En momenteel knaagt het als een muis aan een stuk blauwe kaas.
Het stinkt.

In de seks voel ik graag iets. En de meeste heren voelen ook iets van verbinding. Maakt het fijner, maar soms ook heel ingewikkeld.
In dit werk nodig ik heren uit hun schuld en schaamtegevoel opzij te zetten en te gaan voor hun meest ultieme behoefte van intimiteit.
Iets waar ik zelf ook behoefte aan heb. Waar ik zelf ook het meest van geniet.
Helemaal in het moment zijn met diegene en alles van ons af laten glijden. Alles vergeten en als een drug bezeten worden door genot...

Toch zijn er altijd kleine confrontaties door ervaringen van vrienden/vriendinnen. De klanten zelf of bij het zien van een serie of film met een scène over ontrouw, overspel en/of prostitutie.
Het komt wel binnen, ik ben natuurlijk niet elke dag in het moment van genot, niet elke dag op een kamer met een lover.
En ja, dan ga ik nadenken.
Ik ben dan wel overtuigd poly, maar algemeen geaccepteerd is het natuurlijk niet.
En dan kan ook ik, mij gewoon schuldig voelen.
Mooi gesproken,
Jezelf schuldig voelen is juist heel menselijk 😘
Denk eerlijk gezegd dat hetzelfde geldt voor de getrouwde/in een relatie zijnde mannen die een bezoek brengen aan jou of je collega's.

Vaak vloeit dat voort denk ik omdat ze thuis iets missen wat ze niet willen of kunnen krijgen van hun partner en dat daarom buiten de deur zoeken. Dat jij dat kan geven met al je oprechte emoties en energie is alleen maar prachtig want het toont dat je een mens bent van vlees en bloed en geen robot met een stempel machine.

Is het vreemdgaan ja of nee is in mijn optiek afhankelijk van hoe men (en nu pak ik hem even generiek) tegen de definitie van vreemdgaan aankijkt.
Zijn zoveel factoren die meespelen om die vraag te beantwoorden waarvan de belangrijkste is weet de partner ervan ja of nee. En dan hoeft dat nog niet eens gedetailleerd te zijn maar meer van ik ga even ergens een kop koffie drinken tot straks(waarbij koffie drinken dan de afgesproken "code" is)

Vanuit het oogpunt van kinderen bezien vindt ik het een lastige omdat ik zelf geen partner danwel kinderen hebt, de belangrijkste vraag die je jezelf of iig de heer in deze moet stellen.
Is mijn kind oud genoeg om te begrijpen wat er gebeurd. Even aannemende dat het hele gezin open kaart speelt.
Wil een kind wel weten dat papa eens per week een kop koffie gaat drinken.

Zoals Schorpio ook al zegt: jij bent geen onderdeel van het probleem van vreemdgaan. Feit dat iemand bij jou komt is een weloverwogen keuze. Het gezegde luidt niet voor niets if you cannot handle the heat stay out of the kitchen.

Uiteindelijk is het aan de heer en de heer alleen om de gevolgen van zijn daden te dragen mbt familie enz
Daar heb jij geen invloed op.
 
"Is betaalde sex gelijk aan vreemdgaan?"

Voor mij niet, toch niet 100%. Dingen zijn meestal niet zwart of wit.

Bon, de laatste tijd denk ik hier zelf dus ook veel over na.
"Ben ik onderdeel vh probleem? Ben ik ook schuldig aan gebroken harten van nietsvermoedende partners en kindertjes?"

Geweten, ik heb het nog. En momenteel knaagt het als een muis aan een stuk blauwe kaas.
Het stinkt.

Waarom ? Jij dwingt toch niemand om een afspraak met jou te maken ? Moet je je schuldig voelen om jezelf te zijn ? Wie bij jou komt die weet hoe de vork in de steel zit. Wat er aan de grond ligt van een afspraak daar ben jij niet verantwoordelijk voor en hoef je je dus ook niet schuldig over te voelen. Je bent niet verantwoordelijk voor iemand anders zijn daden.

In dit werk nodig ik heren uit hun schuld en schaamtegevoel opzij te zetten en te gaan voor hun meest ultieme behoefte van intimiteit.
Iets waar ik zelf ook behoefte aan heb. Waar ik zelf ook het meest van geniet.

Momenteel maken ze elkaar kapot in Oekraïne en Israel (en nog zoveel andere plekken). Dat is normaal en daar heeft niemand problemen mee. Maar als twee mensen wat intimiteit zoeken zelf al is het betalend dan is het iets om op neer te kijken en je schuldig bij te voelen ?

Om eerlijk te zijn, zijn DVP wel een onderdeel van het vreemdgaan.

Dat is een beetje zoals zeggen dat een naakte vrouw op straat er om vraagt om verkracht te worden. De behoefte is er of er nu dvp's zijn of niet. Wat zou er gebeuren zonder dvp's denk je ?
 
Nou,..

Om eerlijk te zijn, zijn DVP wel een onderdeel van het vreemdgaan.

Maar jij valt hier niet onder,... 😇
Nee niet bij jou bedoel je🤭😂
Het is erg maar als ik zo een schuldgevoel bui heb, ga ik turven hoeveel mogelijke relaties ik onder druk heb gezet. 🫣 Ik kan daar best in doordraven.

En ja dan wordt ik ook fel. Dan denk ik potverdorie kan niet even iedereen poly worden ofzo?! Dan is dat probleem van schuldgevoel ook opgelost en afgevinkt 😗

Ik denk wel dat die onderliggende "kort door de bocht oplossing, mij fel maakt in de discussie".
De kleine dictor in mij is wel weer op haar stoel gaan zitten inmiddels 😆
 
"Is betaalde sex gelijk aan vreemdgaan?"
Als je in een relatie zit en dit doet achter de rug van je partner om. Ja. Dan wel. Je bedriegt je partner en beschaamd het vertrouwen.

Bon, de laatste tijd denk ik hier zelf dus ook veel over na.
"Ben ik onderdeel vh probleem? Ben ik ook schuldig aan gebroken harten van nietsvermoedende partners en kindertjes?"
Nee. Jij levert een betaalde dienst. Jouw klanten zijn niet verplicht om die dienst af te nemen en voor zover ik weet probeer je niet actief specifiek mannen die een relatie hebben te werven of bij hun partner weg te lokken.

Geweten, ik heb het nog. En momenteel knaagt het als een muis aan een stuk blauwe kaas.
Het stinkt.
Bewijs dat je ook een mens bent.

In de seks voel ik graag iets. En de meeste heren voelen ook iets van verbinding. Maakt het fijner, maar soms ook heel ingewikkeld.
In dit werk nodig ik heren uit hun schuld en schaamtegevoel opzij te zetten en te gaan voor hun meest ultieme behoefte van intimiteit.
Iets waar ik zelf ook behoefte aan heb. Waar ik zelf ook het meest van geniet.
Helemaal in het moment zijn met diegene en alles van ons af laten glijden. Alles vergeten en als een drug bezeten worden door genot...
Heerlijk toch?

Toch zijn er altijd kleine confrontaties door ervaringen van vrienden/vriendinnen. De klanten zelf of bij het zien van een serie of film met een scène over ontrouw, overspel en/of prostitutie.
Het komt wel binnen, ik ben natuurlijk niet elke dag in het moment van genot, niet elke dag op een kamer met een lover.
Helaas hoort dit erbij. Geen ontkomen aan. Maar dat geeft ook niet.

En ja, dan ga ik nadenken.
Ik ben dan wel overtuigd poly, maar algemeen geaccepteerd is het natuurlijk niet.
En dan kan ook ik, mij gewoon schuldig voelen.
En dit is waar je de fout in gaat. Jij ben niet degene die de keuze maakt om je partner te bedriegen. Jezelf schuldig voelen schiet je niets mee op en hoe goed je ook denk te zijn in dit werk of hoe goed anderen vinden dat je er in ben als je hier niet mee om kan gaan zou je het niet moeten doen.

Ik ben van mening dat je een algemeen geaccepteerde dienst levert. Het is misschien niet algemeen geaccepteerd dat mensen zelf kiezen voor dit beroep of dat mensen deze dienst afnemen, maar de dienst zelf is dat wel.
Mensen die vreemd willen gaan zijn echt niet van jou specifiek afhankelijk. Er zijn velen die dit aanbieden.
Klanten die vreemdgaan en bij jou terecht komen waren al actief op zoek om vreemd te gaan. Ook zonder jou hadden ze dat gedaan, maar dan bij een ander.

Wat je beter mee kan nemen in je gedachten is al die mannen die jou hebben mogen ervaren en daar geweldige herinneringen aan over gehouden hebben. Bedenk je eens hoeveel goeds jij betekent hebt voor al jouw klanten die geen partner bedrogen!

Ik hoop echt dat je deze gedachtegang laat varen en lekker je ding blijft doen!

😘
 
Momenteel maken ze elkaar kapot in Oekraïne en Israel (en nog zoveel andere plekken). Dat is normaal en daar heeft niemand problemen mee.
Met deze reactie dreig ik natuurlijk nogal off topic te dwalen, maarehhh, hoe kom je er bij dat niemand problemen heeft met de oorlogen in Oekraïne en Israël? Dat vind ik helemaal niet normaal en ik heb daar bijzonder grote problemen mee.
 
Met deze reactie dreig ik natuurlijk nogal off topic te dwalen, maarehhh, hoe kom je er bij dat niemand problemen heeft met de oorlogen in Oekraïne en Israël? Dat vind ik helemaal niet normaal en ik heb daar bijzonder grote problemen mee.
Ik denk dat @TeddyB zich wat ongelukkig uitdrukte en eerder bedoeld dat jij of ik of wij hier op dit forum ons niet persoonlijk schuldig voelen voor het uitbreken van die oorlog.

(En als je dat wel doet hoor ik graag waarom specifiek jij de schuldige bent)
 
Met deze reactie dreig ik natuurlijk nogal off topic te dwalen, maarehhh, hoe kom je er bij dat niemand problemen heeft met de oorlogen in Oekraïne en Israël? Dat vind ik helemaal niet normaal en ik heb daar bijzonder grote problemen mee.

Ik bedoel dat niemand neerkijkt op een soldaat die gaat vechten in een oorlog. Gewoon als vergelijking, het is niet de bedoeling om hier verder op in te gaan.
 
Ik bedoel dat niemand neerkijkt op een soldaat die gaat vechten in een oorlog. Gewoon als vergelijking, het is niet de bedoeling om hier verder op in te gaan.
dat snap ik, maar met het woord "niemand" creëer je dus echt het beeld dat letterlijk iedereen zich niet druk maakt hier om, en als dat je perceptie is wil ik dat wel corrigeren

dat het breed gedragen neerkijken op DvP's jammer is, en dat de eventuele problemen die aan hen gekoppeld worden in het niet vallen in de wereldproblematiek, ben ik met de schrijvers eens
 
dat snap ik, maar met het woord "niemand" creëer je dus echt het beeld dat letterlijk iedereen zich niet druk maakt hier om, en als dat je perceptie is wil ik dat wel corrigeren

dat het breed gedragen neerkijken op DvP's jammer is, en dat de eventuele problemen die aan hen gekoppeld worden in het niet vallen in de wereldproblematiek, ben ik met de schrijvers eens

Je bent dingen aan het insinueren die ik nooit bedoeld heb. Het heeft ook geen zin om hier verder over te discuteren en dit draadje te vervuilen.
Als het je echt hoog zit, stuur me dan een berichtje en dan probeer ik mijn punt duidelijk te maken.
 
Kijk specifiek...

Er zullen inderdaad relaties zijn die stuk zijn gegaan na betrokkenheid van DvP's, er zullen ook relaties zijn die juist zijn gered erdoor.

Er zullen relaties zijn die best hadden kunnen overleven, waarbij de man zich net even laat verleiden als hij langs een raambuurt loopt, of als hij net die ene advertentie ziet. Zoiets kan het begin van het einde betekenen voor een relatie.

Er zullen ook best relaties zijn die in een complete sleur zitten, waarbij 1 van de partners op het lumineuze idee komt het seksleven wat uit te breiden, al dan niet heimelijk. Dan kunnen beide partners met hernieuwde energie elkaar misschien ineens nog wat langer tolereren.

Zeg het maar, voor sommigen ben je als DvP de juiste oplossing, voor anderen niet. Een eenduidig antwoord is er niet.
 
Dan denk ik potverdorie kan niet even iedereen poly worden ofzo?! Dan is dat probleem van schuldgevoel ook opgelost en afgevinkt 😗
Niemand kan jouw schuldgevoel oplossen, dat kan alleen jij 🙈.
Vooral door te zien dat jou geen blaam treft 😇.
En veel dieper door je af te vragen waar dat gevoel überhaupt vandaan komt. (Maatschappij, opvoeding, enz). Daarna prik je dwars door dat gevoel heen.
En sta eens stil bij hoeveel inzicht en nut jouw bijdrage oplevert, wees trots! 😘
 
Jezelf schuldig voelen is juist heel menselijk

Zeker weten. Het is wel een dienst, maar zo intiem. Scheidingslijn soms flinterdun..

Wie bij jou komt die weet hoe de vork in de steel zit.

Klopt.
Ik kan ook niet de gehele schuld op me nemen, maar wel erkennen dat ik er onderdeel van ben.

Wat er aan de grond ligt van een afspraak daar ben jij niet verantwoordelijk voor

De ten grondslag legging. Ja juist die is meestal "missen van intimiteit of missen van spanning". Soms zelfs nadat het besproken is met eigen partner en er alsnog geen ruimte voor blijkt te zijn. Soms niet eens bespreekbaar.
Soms een geestelijk of lichamelijk zieke partner.

En ja, dat snap ik gewoon. Dat snap ik gewoon echt, dat je dan snakt naar fysieke nabijheid, intimiteit. Vrijen maakt gewoon zoveel gelukshormonen los dat ik begrijp als je dit niet of minimaal krijgt, je uitgehongerd raakt en snakt naar die aanraking, snakt naar jezelf weer lekker in je vel zitten door intieme handelingen.
Wat ik er voor mezelf uithaal is dat ik me er super goed bij voel dat ik dat die persoon kan en mag geven. Ik vind dat waardevol.


En veel dieper door je af te vragen waar dat gevoel überhaupt vandaan komt.

Verantwoordelijkheid nemen voor mijn eigen gedrag, karma..daar komt het vandaan.
Maar er zitten gewoon veel verschillende facetten aan🙈
Zit ook gewoon veel herkenning vd kant vd man die iets mist.
Maar ook vd vrouw die van niks weet.
Daarom benadruk ik dat niets weten vaak erger is (vertrouwen) dan de seks zelf.
Als je van iemand houdt gun je in de meeste gevallen dat iemand zich intiem bevredigt voelt. Of je zet een stapje bij of je haalt er iemand bij.
Maar goed dat is mijn referentie kader.
ezelf schuldig voelen schiet je niets mee op en hoe goed je ook denk te zijn in dit werk of hoe goed anderen vinden dat je er in ben als je hier niet mee om kan gaan zou je het niet moeten doen.

Nou ik denk dat het vooral onderschat wordt. Vooral als je vaste heren hebt, dan krijg je een band met iemand. Je wordt een "mens" voor elkaar. Soms bespreek je ook fam dingen met elkaar.
Het is dan logisch dat je er bij stil staat.
Is niet dat je het werk van dvp niet aan kan. Het betekent dat je een mens van vlees en bloed bent. Dat je voelt.
Vind ik ook alleen maar goed en mooi eigenlijk.

Meeste zorgen maak ik me om mezelf totaal afgestompt voelen.
Dan zou ik stoppen🙏🏽
 
Laatst bewerkt:
Als je van iemand houdt gun je in de meeste gevallen dat iemand zich intiem bevredigt voelt. Of je zet een stapje bij of je haalt er iemand bij.
Maar goed dat is mijn referentie kader
Precies. Als je van iemand houdt dan wil je dat diegene gelukkig is, dat gaat wat mij betreft overigens veel verder dan intimiteit.
En als je een ander meer gelukkig maakt door uit de weg te gaan, dan weet je wat je doen moet.
Heel veel houden van is vooral "ik wil jou voor mij houden" of gewoon ruilhandel of afhankelijkheid. Dat is geen liefde of houden van.
 
@Miss Tiffany
Persoonlijk denk ik dat de wereld een stuk mooier zou zijn als meer mensen jouw referentie kaders hebben als het gaat om relaties, intieme dienstverlening etc.

Laat me dat toelichten. Jouw werk is weliswaar legaal in Nederland maar gezien alle regels waar iemand aan moet voldoen om het legaal te kunnen doen en zeker dat ze verschillen per gemeente maakt het lastig om het naar de "gewone" wereld te brengen.

Zelfde met het afnemen van de dienst. Het cliche beeld van een heer is toch vaak dat van een sociaal onhandig persoon die geen vrouw kan krijgen en toch intimiteit is.
Terwijl zoveel variatie is in de soort heren die gebruik maken van de dienstverlening.

We zitten nu eenmaal in een wereld die monogamie en loyaliteit op seksueel en ander gebied naar de partner als de status quo beschouwt en nogmaals daar is niks mis mee.
Alleen kan het nooit kwaad je licht op te steken over andere onderwerpen. Uiteindelijk wordt je daar als mens imo alleen maar beter van.

En Daarnaast: bedenk eens hoeveel relaties wel niet sneuvelen omdat het eufemistisch genoemd "niet meer ging" en de gevolgen voor de eventuele kinderen in die relatie die ineens een bonus ouder krijgen.

Wellicht dat wanneer men wat meer open zou staan voor andere vormen van een relatie, de relatie wel stand had gehouden.
Een relatie is en blijft een levend iets wat constant aandacht nodig heeft en wellicht ook bijsturing waar bij als dienstverlener aan kan bijdragen omdat de heer bij jou bijvoorbeeld inziet dat ie bepaalde zaken lekker vind en dat wellicht meeneemt naar zijn vrouw.
Dan heb je in feite zijn seksleven gered en dat is toch mooi?

Anyway,
Dit zijn mijn bespiegelingen erover.
Toffeetoday gaat eens douchen en slapen
 
Wat ik er voor mezelf uithaal is dat ik me er super goed bij voel dat ik dat die persoon kan en mag geven. Ik vind dat waardevol.

Dat maakt het dus een win-win. Dat is toch prachtig, nee ?

Verantwoordelijkheid nemen voor mijn eigen gedrag, karma..daar komt het vandaan.
Maar er zitten gewoon veel verschillende facetten aan🙈
Zit ook gewoon veel herkenning vd kant vd man die iets mist.
Maar ook vd vrouw die van niks weet.
Daarom benadruk ik dat niets weten vaak erger is (vertrouwen) dan de seks zelf.
Als je van iemand houdt gun je in de meeste gevallen dat iemand zich intiem bevredigt voelt. Of je zet een stapje bij of je haalt er iemand bij.
Maar goed dat is mijn referentie kader.

Ik snap wat je er mee wil zeggen en dat siert je. Maar ik denk niet dat je karma hier gaat onder lijden. In tegendeel.

Ik ga akkoord met de logica van je referentiekader. Maar het loopt niet altijd zoals het zou moeten. Niet iedereen is zo verlicht of heeft evenveel empathie. Ik zou je een voorbeeld kunnen geven maar het blijft een publiek forum :censored:
 
Meeste zorgen maak ik me om mezelf totaal afgestompt voelen.
Dan zou ik stoppen🙏🏽
Het paradoxale van afgestompt voelen is natuurlijk dat als dat eenmaal gebeurt, het je ook niks meer uitmaakt. En je als het zo ver is wellicht juist wel op de automatische piloot doorgaat.

Dat is ook weer doodeng, altijd iets waar ik zelf bang van word als ik erover nadenk.
 
Ik snap wat je er mee wil zeggen en dat siert je. Maar ik denk niet dat je karma hier gaat onder lijden. In tegendeel.
Precies. Karma trekt zich niets aan van wat de maatschappij (of een onderdeel daarvan) vindt van je gedrag. Karma is actie. Reageren op de omstandigheden, wat breng je de wereld.
Het hele idee dat het slecht is als een relatie klapt daar valt ook veel op af te dingen. Kennelijk moest het zo gaan, leer ervan en kom er beter en verstandiger uit.
@Miss Tiffany, je brengt de wereld goeds, dus je lost enkel karma op.
Maar het leven nodigt uit te reflecteren. Bijzonder
Das het doel van het leven. Doorzien waarmee je bezig bent en je stinkende best doen iets goeds bij te dragen.
 
Ik ben weer eens spuit 11 ...

Echt verdrietig om te lezen dat je zo met deze vragen worstelt op dit moment, meer heb ik even niet toe te voegen, want dat is allemaal al gezegd. Wilde alleen graag even laten weten dat je verhaal me raakt.

Groot compliment aan alle heren met hun werkelijk prachtige antwoorden!
 
Ik kan ook niet de gehele schuld op me nemen, maar wel erkennen dat ik er onderdeel van ben.
Je moet geen schuld op je nemen als je niet de veroorzaker bent... Ook niet gedeeltelijk. Zoals hier al gezegd, jij levert iets moois als dienst. Is er iemand die daar gebruik van maakt terwijl die weet dat t thuis problemen veroorzaakt dan is dat nooit jouw schuld.

Het betekent dat je een mens van vlees en bloed bent. Dat je voelt.
Daarom mag je er ook over nadenken, het bespreken, of anderszins maar niet schuldig voelen.

Geniet van de mooie dingen, ook hele kleine. Vier het en dan ga je vaker de mooie kant zien. Kleine stapjes. Uiteindelijk zijn we ook allemaal nog gewoon wilde dieren. 😘
 
Uiteindelijk zijn we ook allemaal nog gewoon wilde dieren. 😘
Roerend mee eens. 🥰


Wilde alleen graag even laten weten dat je verhaal me raakt.
Lief van je ❤️


Dat is ook weer doodeng, altijd iets waar ik zelf bang van word als ik erover nadenk.
Onderweg daarheen merk ik wel. En ik hou er niet van om me zo te voelen. Niet bij oorlogen, daklozen, ziekte en al helemaal niet bij intimiteit of gevoelens van anderen of mezelf🙏🏽 doodeng inderdaad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan