Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
"Is betaalde sex gelijk aan vreemdgaan?"

Bon, de laatste tijd denk ik hier zelf dus ook veel over na.
"Ben ik onderdeel vh probleem? Ben ik ook schuldig aan gebroken harten van nietsvermoedende partners en kindertjes?"

Geweten, ik heb het nog. En momenteel knaagt het als een muis aan een stuk blauwe kaas.
Het stinkt.

In de seks voel ik graag iets. En de meeste heren voelen ook iets van verbinding. Maakt het fijner, maar soms ook heel ingewikkeld.
In dit werk nodig ik heren uit hun schuld en schaamtegevoel opzij te zetten en te gaan voor hun meest ultieme behoefte van intimiteit.
Iets waar ik zelf ook behoefte aan heb. Waar ik zelf ook het meest van geniet.
Helemaal in het moment zijn met diegene en alles van ons af laten glijden. Alles vergeten en als een drug bezeten worden door genot...

Toch zijn er altijd kleine confrontaties door ervaringen van vrienden/vriendinnen. De klanten zelf of bij het zien van een serie of film met een scène over ontrouw, overspel en/of prostitutie.
Het komt wel binnen, ik ben natuurlijk niet elke dag in het moment van genot, niet elke dag op een kamer met een lover.
En ja, dan ga ik nadenken.
Ik ben dan wel overtuigd poly, maar algemeen geaccepteerd is het natuurlijk niet.
En dan kan ook ik, mij gewoon schuldig voelen.
Ik denk niet dat jij of prostitutie deel van het probleem zijn van overspel. Overspel/ vreemd gaan gebeurtbom dat er sleet op de relatie komt.

Terwijl er vroeger moeite gedaan werd van ontbijt op bed te bregen. Samen uit te gaan eten etc. Word er amper nog iets samen gedaan. de man doet zijn ding voetbal caffé etc. En de vrouw haar dingen. In de slaapkamer gebeurt er al jaren niets meer. Want het is to altijd de zelde inmiddels saaie sex. Die altijd het zelfde is.

Er word ook niets nieuws geprobeerd omdat 1 of beide daar geen energie in willen steken.

Dan is het een kwestie van wat word het? Blijven ze samen door welke reden ook. De personen die in dat put in de relatie gekomen zijn. Dan kan je proberen je boeftes aan affectie & sex zo goed mogelijk te onderdrukken. Bij de ene lukt dat, de ander gaat vreemd. Voor beide problemen (te weinig affectie/ intiemiteit) zijn meerdere oplossingen mogelijk.

Maar niet in elk relatie wil er jammer genoeg nog tijd of moeite gedaan worden. Om naar een oplossing te zoeken, laat staan proberen.

Daarom zijn dvp´s voor veel vreemd gaande mannen de plijster op de wonde. Omdat ze bei jullie die dingen wel (terug vinden)

Ik ben van mening komt er sleet op de relatie wat normaal is. Werk je daar samen aan. Breng de affectie terug. Ontbijt op bed etc al die leuke dingen dat je vroeger deed samen. Die dode slaapkamer probeer er terug de vonk en spanning in te krijgen.

Lukt dat niet of is het probleem dat het terug die persoon is open dan de relatie. Het is niet omdat je een open voert dat je elkaar niet (meer) graag ziet. Eerder in tegen deel vind ik. Je doet dat net omdat je elkaar ook nog steeds graag ziet. En elkaar niet wil verlaten of bedriegen. Maar wel wil dat je partner zijn/ haar behoefte voldaan word.


Ps sorry voor het lange bericht.
 
Goeie woorden, maar ik denk toch ook dat het doel soms te hoog gesteld wordt.
Alsof het enige echt belangrijke element is dat je in een niet aflatende berg affectie en intimiteit leeft.

Dat zou mooi zijn, maar soms werkt het niet zo. En kom je er na 5 / 10 / 20 / 30 jaar achter dat je niet meer bent dan een verlept droogboeket.
Ik weet niet met hoeveel 'ontbijtjes op bed' je dat tij wil keren, maar het kan heel goed uitmonden in een mission impossible.

Als dat zo is, dan is dat zeker een treurige conclusie.
Dat je dit gebrek met dvp's kunt camoufleren of opvullen is vast ook zo.
Maar in iedere winst op dat vlak zit ook het verlies.
Niet dat het allemaal beroerd is hoor, maar het gevoel dat je die ene speciale tegen het lijf wil lopen, is best sterk.
Of je dat bereikt met incidentele paydates van 1 uur, ik ben bang dat het resultaat dan toch een beetje dun is.

Nou ja, zomaar wat gedachten op de late avond.
 
Ik denk niet dat jij of prostitutie deel van het probleem zijn van overspel. Overspel/ vreemd gaan gebeurtbom dat er sleet op de relatie komt.

Terwijl er vroeger moeite gedaan werd van ontbijt op bed te bregen. Samen uit te gaan eten etc. Word er amper nog iets samen gedaan. de man doet zijn ding voetbal caffé etc. En de vrouw haar dingen. In de slaapkamer gebeurt er al jaren niets meer. Want het is to altijd de zelde inmiddels saaie sex. Die altijd het zelfde is.

Er word ook niets nieuws geprobeerd omdat 1 of beide daar geen energie in willen steken.

Dan is het een kwestie van wat word het? Blijven ze samen door welke reden ook. De personen die in dat put in de relatie gekomen zijn. Dan kan je proberen je boeftes aan affectie & sex zo goed mogelijk te onderdrukken. Bij de ene lukt dat, de ander gaat vreemd. Voor beide problemen (te weinig affectie/ intiemiteit) zijn meerdere oplossingen mogelijk.

Maar niet in elk relatie wil er jammer genoeg nog tijd of moeite gedaan worden. Om naar een oplossing te zoeken, laat staan proberen.

Daarom zijn dvp´s voor veel vreemd gaande mannen de plijster op de wonde. Omdat ze bei jullie die dingen wel (terug vinden)

Ik ben van mening komt er sleet op de relatie wat normaal is. Werk je daar samen aan. Breng de affectie terug. Ontbijt op bed etc al die leuke dingen dat je vroeger deed samen. Die dode slaapkamer probeer er terug de vonk en spanning in te krijgen.

Lukt dat niet of is het probleem dat het terug die persoon is open dan de relatie. Het is niet omdat je een open voert dat je elkaar niet (meer) graag ziet. Eerder in tegen deel vind ik. Je doet dat net omdat je elkaar ook nog steeds graag ziet. En elkaar niet wil verlaten of bedriegen. Maar wel wil dat je partner zijn/ haar behoefte voldaan word.


Ps sorry voor het lange bericht.

Mooi omschreven. Een relatie is ook gewoon werken, aan beide zijden. Helemaal mee eens
het gevoel dat je die ene speciale tegen het lijf wil lopen, is best sterk.
Ik ken heel veel mooie sexy singles inmiddels tegen de 40 .. time flies. Al deze tijd hebben ze de kuisheid strak getrokken op zoek of eerder afwachtend op "die ene ware".
Kinderloos en al.
Het is een mooi streven maar je loop loopt in mijn ogen echt wel een hele hoop mis.

Die ene ontmoeten gaat het ook niet om. Je zal Jan of Piet de tijd moeten geven, gesprekken, dingen doen, allemaal zonder het label relatie en dan kijken of zo iemand die ene speciale is.

Het kost tijd en moeite. En dat doen mensen tegenwoordig te weinig. Door de digitale wereld moet alles rete snel.

Pas nog een lange wandeling gemaakt zonder telefoons, geen afleiding. Dan komen die gesprekken vanzelf 😊
 
Laatst bewerkt:
Ik ben weer eens spuit 11 ...
En dan ben ik denk ik spuit 12... of 15 of zo.

Wat een mooie existentiele discussie, en geweldige overdenkingen die geschreven worden. Uiteindelijk zijn er zoveel verschillende situaties, elk met hun eigen achtergrond of rationale. Soms stiekem, soms open. En als het stiekem is, ook dan is het soms bewust, om bijvoorbeeld juist een relatie te proberen te redden zoals iemand hierboven schreef.

Volgens mij is juist die overdenking de essentie; ben ik bezig met de juiste dingen? Ben ik zelf gelukkig, voel ik mezelf 'vastgebonden' in een keurslijf? En als ik mijn eigen 'dierlijke instict' volg, doe ik dan anderen pijn, of juist niet? Want je kunt uiteindelijk alleen zelf op zoek naar je eigen diepe geluk en verlangen. En als je zelf gelukkig bent daarin, ben je ook in staat de mensen om je heen gelukkig te maken.

Ik heb zelf deze zoektocht ook moeten maken, en heb zelf een goede balans daarin gevonden, waarin het 'wandelen' een duidelijke plek heeft. En ja, ook ik heb momenten dat ik daarop weer moet reflecteren, en momenten van twijfel. En dat is volgens mij alleen maar een goed teken.
 
En dan ben ik denk ik spuit 12... of 15 of zo.

Wat een mooie existentiele discussie, en geweldige overdenkingen die geschreven worden. Uiteindelijk zijn er zoveel verschillende situaties, elk met hun eigen achtergrond of rationale. Soms stiekem, soms open. En als het stiekem is, ook dan is het soms bewust, om bijvoorbeeld juist een relatie te proberen te redden zoals iemand hierboven schreef.

Volgens mij is juist die overdenking de essentie; ben ik bezig met de juiste dingen? Ben ik zelf gelukkig, voel ik mezelf 'vastgebonden' in een keurslijf? En als ik mijn eigen 'dierlijke instict' volg, doe ik dan anderen pijn, of juist niet? Want je kunt uiteindelijk alleen zelf op zoek naar je eigen diepe geluk en verlangen. En als je zelf gelukkig bent daarin, ben je ook in staat de mensen om je heen gelukkig te maken.

Ik heb zelf deze zoektocht ook moeten maken, en heb zelf een goede balans daarin gevonden, waarin het 'wandelen' een duidelijke plek heeft. En ja, ook ik heb momenten dat ik daarop weer moet reflecteren, en momenten van twijfel. En dat is volgens mij alleen maar een goed teken.

Raakt me ❤️
Herken hier ook zoveel in.
Voor mij is het ook echt een onderdeel van mijn leven.
Ik heb ook genoeg spurituele boeken gelezen waarin het veroordeeld wordt dat een vrouw meedere seksuele relaties onderhoudt.

Maar hierbij wordt vergeten dat de Godinnen die ten grondslag staan aan spiritualiteit, aanbeden werden dmv genot, en seksuele rites.

En ik ervaar dat de intimiteit die ik deel zeker onderdeel is van die rites. Hierdoor geeft het ook zoveel voldoening.
En verstandsverbijstering, dat zeker ook 🤭🫣
In je dierlijkheid komen of gebracht worden is onderdeel vd rite.
Maakt die diepere verbinding.

Maar inderdaad op zijn tijd reflecteren en je voetjes op de grond zetten, dat is waardoor je iets doet met verantwoordelijkheid. Trouw aan onszelf
 
Ik kan me voorstellen dat dat als vrouw nog complexer is, omdat er zoveel vooroordelen bestaan mbt sexualiteit en verschillende partners bij vrouwen.

Maar het klopt helemaal wat je schrijft, als je teruggaat naar de oertijd, of naar beschavingen die niet het keurslijf hebben van onze maatschappij / religies, dan zijn rites en spiritualiteit vaak nauw verbonden met seksueel genot.

En het klopt in de praktijk ook (vind ik tenminste): als ik in een periode van gevoel van totale mentale vrijheid zit, en ik kom een dame tegen met wie ik mijn grenzen helemaal kan loslaten en me kan verliezen in dat 'dierlijke genot'' (heerlijke term :love:), dan voel ik me daarna king of the world, dan voel ik me heerlijk.
Maar in die zoektocht kom je dan soms ook een dame tegen met wie de seks 'meh' is, meer transactioneel, oppervlakkig. En na zo'n moment voel ik dan soms twijfel, en pak ik wat tijd voor reflectie.

Om dan vervolgens weer te concluderen dat de momenten met de zeldzame dames met wie ik dat wederzijdse dierlijke genot kan bereiken, 1000% de moeite waard zijn.
 
Sowieso kan het nooit kwaad om even af te schakelen van tijd tot tijd.
Heb dat vorig jaar gedaan.
Telefoon uit, wel een backup telefoon voor geval van nood. En echt even in alle rust nadenken over waar sta ik nu, ben ik gelukkig en zo niet wat moet ik doen om wel gelukkig te worden.

Leverde interessante inzichten op.
 
Hoe ik er naar kijk. Niets in het leven is zwart wit. Sterker nog, niets in het leven heeft maar één kleur. Alles, elk onderdeel van mijn leven, heeft een schakering aan kleuren en is een schilderij in wording. De ene kleur vind ik mooi, de ander niet.

Als de minder mooie kleuren me teveel storen, maar er genoeg mooie kleuren omheen zitten, dan meng ik de randen voorzichtig met elkaar, zodat de minder mooie kleuren minder opvallen en het geheel een pallet aan kleuren wordt waar ik tevreden mee bent.

Ik meng de kleuren niet volledig, want dan zie ik de mooie kleuren niet meer, vergeet ik wat het oorspronkelijke schilderij was en blijf ik achter met een eentonige kleur waar ik niet veel mee kan en weinig toevoegd aan mijn galerie van schilderijen.

De kleuren hou ik in stand. Wat ik nu geen mooie kleur vind kan later net die waardevolle kleur blijken die de andere kleuren extra laat sprankelen, maar ik verzacht de overgang door de randen te mengen waar het me nu teveel stoort.

Zolang het schilderij als geheel bij dat onderdeel van mijn leven me nog steeds voldoening en geluk brengt, neem ik de mindere kleuren die er tussen zitten voor lief.

Soms ben ik hier ook even weg. Dan ben ik aan het verven.
 
Ik denk niet dat jij of prostitutie deel van het probleem zijn van overspel. Overspel/ vreemd gaan gebeurtbom dat er sleet op de relatie komt.

Terwijl er vroeger moeite gedaan werd van ontbijt op bed te bregen. Samen uit te gaan eten etc. Word er amper nog iets samen gedaan. de man doet zijn ding voetbal caffé etc. En de vrouw haar dingen. In de slaapkamer gebeurt er al jaren niets meer. Want het is to altijd de zelde inmiddels saaie sex. Die altijd het zelfde is.

Er word ook niets nieuws geprobeerd omdat 1 of beide daar geen energie in willen steken.

Dan is het een kwestie van wat word het? Blijven ze samen door welke reden ook. De personen die in dat put in de relatie gekomen zijn. Dan kan je proberen je boeftes aan affectie & sex zo goed mogelijk te onderdrukken. Bij de ene lukt dat, de ander gaat vreemd. Voor beide problemen (te weinig affectie/ intiemiteit) zijn meerdere oplossingen mogelijk.

Maar niet in elk relatie wil er jammer genoeg nog tijd of moeite gedaan worden. Om naar een oplossing te zoeken, laat staan proberen.

Daarom zijn dvp´s voor veel vreemd gaande mannen de plijster op de wonde. Omdat ze bei jullie die dingen wel (terug vinden)

Ik ben van mening komt er sleet op de relatie wat normaal is. Werk je daar samen aan. Breng de affectie terug. Ontbijt op bed etc al die leuke dingen dat je vroeger deed samen. Die dode slaapkamer probeer er terug de vonk en spanning in te krijgen.

Lukt dat niet of is het probleem dat het terug die persoon is open dan de relatie. Het is niet omdat je een open voert dat je elkaar niet (meer) graag ziet. Eerder in tegen deel vind ik. Je doet dat net omdat je elkaar ook nog steeds graag ziet. En elkaar niet wil verlaten of bedriegen. Maar wel wil dat je partner zijn/ haar behoefte voldaan word.


Ps sorry voor het lange bericht.

Ik ga akkoord met het meeste wat je schrijft maar @Paradiso heeft wel een punt dat het soms mission impossible is en het enige resultaat van ontbijt op bed zullen de kruimels op de lakens zijn. Dingen zoals open de relatie zijn allemaal mooi in theorie maar in de praktijk lukt het meestal niet of is ook niet altijd gewenst. Zoals je zelf schrijft, wat als er geen moeite gedaan wordt of een partner niet eens een probleem ziet. Smijt je dan het kind met het badwater weg ? Dat is iets dat iedereen voor zich moet uitmaken. Soms kan je er niet eens over praten.

Bovendien bouw je in een relatie ook samen een leven op. Kinderen enz. Allemaal dingen om mee rekening te houden. Als er dan een 'gemis' is, wat dan ook. En er kan niet over gepraat worden, wat doe je dan. Voor de nerds, het is zoals de matrix. Je bouwt een nagenoeg perfecte wereld of toch eentje die goed bolt maar er ontbreekt iets. En dat iets kan zonder controle zoals een sneeuwbal groter en groter worden. Wat doe je ? Smijt je alles weg of probeer je de balans te herstellen met iets uitzonderlijk. Het speciale ingrediënt in een recept dat net alles uitzonderlijk maakt in plaats van gewoon eetbaar.

Geen tijd is trouwens een drogreden. Voor iets belangrijks maak je tijd. Geen tijd wil voor mij zeggen, ik heb iets belangrijkers te doen. En in sommige gevallen kan dat ook zo zijn maar meestal is het gewoon een excuus omdat iemand er geen zin in heeft.

Ik ken heel veel mooie sexy singles inmiddels tegen de 40 .. time flies. Al deze tijd hebben ze de kuisheid strak getrokken op zoek of eerder afwachtend op "die ene ware".
Kinderloos en al.
Het is een mooi streven maar je loop loopt in mijn ogen echt wel een hele hoop mis.

Vele mensen blijken blijkbaar te denken dat een partner iets is als het ontbrekende puzzelstukje in een anders afgewerkte puzzel. Alle kanten moeten passen en dat is niet zo. Er is altijd een stukje dat niet past. Respect en tolerantie moet er altijd zijn of het zal met niemand lukken. Er lopen duizenden mensen rond waarmee het potentieel zou kunnen lukken als ze er maar beiden willen voor gaan. Wie wacht op perfectie die ziet het leven gewoon voorbij gaan.

Pas nog een lange wandeling gemaakt zonder telefoons, geen afleiding. Dan komen die gesprekken vanzelf 😊

Sociale media heeft heel veel kapot gemaakt. We moeten niet elke seconde van de dag beschikbaar zijn. Als het belangrijk is dan bellen ze wel terug.
Precies. Karma trekt zich niets aan van wat de maatschappij (of een onderdeel daarvan) vindt van je gedrag. Karma is actie. Reageren op de omstandigheden, wat breng je de wereld.

Gelukkig is het inderdaad niet de maatschappij die er iets over te zeggen heeft. Aan onze start balans kunnen we niet veranderen maar wat er af gaat of bij komt dat hebben we wel onder controle. Over jou @Miss Tiffany kan ik enkel zeggen dat ik je oprecht dankbaar ben. Over jou als persoon, hoe je met mensen omgaat en hoe je tegen de dingen aankijkt. Ik denk ook niet de enige ben dus hoe zou dit kunnen wegen op je karma. En moest je in het slechtste geval toch terugkomen als een worm dan koop ik wel een grote appel voor jou ;)
 
Soms is het best simpel. Als je in een relatie/huwelijk zit waar 0 sprake meer is van seks, en ook geen onderwerp meer is. En je gaat dan op zoek bij anderen om soms de druk van de ketel te halen.
Dan zit je als 'vreemdganger' altijd fout, zo is de consensus.

Als je buitenavonturen dan aan het licht komen en het is einde oefening voor het huwelijk, wat voor kans had je dan feitelijk?
Hoe had je leven er anders uitgezien?
Rond je 50e het celibaat in tot de kist roept ofzo? Lijkt me van wel dan. Is dat dan een keuze of een levenslang verblijf in je eigen gecreëerde gevangenis.

Het blijft een raar fenomeen om iets exclusiefs als seks te verwachten, waarbij er geen enkele sprake is van het hebben van iets exclusiefs als seks. 🤔
 
Rond je 50e het celibaat in tot de kist roept ofzo? Lijkt me van wel dan. Is dat dan een keuze of een levenslang verblijf in je eigen gecreëerde gevangenis.

Vervang seks door intimiteit in het algemeen en je bent er helemaal.

In een echte gevangenis kan je soms wel (ongevraagde) intimiteit verwachten 🤭
The Big House Jail GIF by ClawsTNT
 
Als je in een relatie/huwelijk zit waar 0 sprake meer is van seks, en ook geen onderwerp meer is. En je gaat dan op zoek bij anderen om soms de druk van de ketel te halen.
Dan zit je als 'vreemdganger' altijd fout, zo is de consensus.
Ik vraag me in die gevallen altijd af of er echte, wezenlijke, goede communicatie is tussen de partners, waarbij de maskers volledig af zijn en open en eerlijk over de behoeften die men in de relatie heeft gesproken wordt. Niet alleen seks, maar op alle gebieden.

Daarbij zul je nooit helemaal het perfecte plaatje voor de ander kunnen zijn, maar als je weet wat de ander drijft, dan kun je wel begrip en compassie hebben voor hetgeen de ander zoekt.

Seks en intimiteit buiten de deur zoeken kan een hele goede reden hebben, maar ik heb er wel veel moeite mee als dat stiekem gebeurt en de partner in het ongewisse gelaten wordt van enerzijds die activiteit, maar anderzijds vooral waarom men voelde dat het nodig was om te gaan doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roba
Ik ga akkoord met het meeste wat je schrijft maar @Paradiso heeft wel een punt dat het soms mission impossible is en het enige resultaat van ontbijt op bed zullen de kruimels op de lakens zijn. Dingen zoals open de relatie zijn allemaal mooi in theorie maar in de praktijk lukt het meestal niet of is ook niet altijd gewenst. Zoals je zelf schrijft, wat als er geen moeite gedaan wordt of een partner niet eens een probleem ziet. Smijt je dan het kind met het badwater weg ? Dat is iets dat iedereen voor zich moet uitmaken. Soms kan je er niet eens over praten.

Bovendien bouw je in een relatie ook samen een leven op. Kinderen enz. Allemaal dingen om mee rekening te houden. Als er dan een 'gemis' is, wat dan ook. En er kan niet over gepraat worden, wat doe je dan. Voor de nerds, het is zoals de matrix. Je bouwt een nagenoeg perfecte wereld of toch eentje die goed bolt maar er ontbreekt iets. En dat iets kan zonder controle zoals een sneeuwbal groter en groter worden. Wat doe je ? Smijt je alles weg of probeer je de balans te herstellen met iets uitzonderlijk. Het speciale ingrediënt in een recept dat net alles uitzonderlijk maakt in plaats van gewoon eetbaar.

Geen tijd is trouwens een drogreden. Voor iets belangrijks maak je tijd. Geen tijd wil voor mij zeggen, ik heb iets belangrijkers te doen. En in sommige gevallen kan dat ook zo zijn maar meestal is het gewoon een excuus omdat iemand er geen zin in heeft.
Dit is mijn eigen mening. In eerste plaats moet je proberen te voorkomen in die situatie terecht te komen. De inspanning van de vlam terug in de relatie te krijgen moet je met 2 doen. ik begrijp niet hoe mensen jaren kunnen samen zijn en niet over zo iets kunnen spreken!? Als er maar 1 van de 2 maar de moeite wil doen is het een verloren schaap. En kan je het beter de genade schot geven.

Ander rek je de leidens weg enkel uit. Komen er alleen maar frustraties bij met de mogelijke gevolgen van dien. Hoe langer je wacht hoe moeilijker het word de stap te zetten en/ of een nieuwe partner te vinden. En met hun nog iets op te bouwen


je hoor dat vaak dat ze nog samen zijn voor de kinderen. Maar is dat wel zo goed voor hun beeld van een relatie? Er word mss niet geslagen en ruize gemaakt. Maar je kinderen vormen hun beeld deels van wat en relatie inhoud op wat ze zien thuis. Als ze thuis nooit of amper affectie gezien hebben in de relatie van hun ouders gaan ze dat ook amper/nooit toenen later in hun relaties. Want ze hebben dat nooit gezien als kind thuis. Is het dan niet beter om uit elkaar te gaan op een goede basis en het aan de kinderen samen uit te leggen

Ik vind het financiele plaatje mag nooit de basis zijn of de doorslag gevende factor zijn waar de relatie (nog) op rust. Als ik en mijn partner niet over zo iets belangrijk kunnen praten heeft de relatie voor mij geen nut meer.
 
Feminisme

Het heeft echt veel goed gebracht qua seks maar ook veel wat minder goed is.

Het idealisme verkondigd dat anti conceptie vrouwen de vrijheid geeft of van seks te kunnen genieten zonder al te veel consequenties.
Maar duik maar eens in de literatuur en je zal zien dat de lust naar seks afneemt met die zelfde "vrijheids pil".
Zelfde met depressie. Anti depressiva heeft invloed op lust gevoelens.

Dan nog dat we als vrouw nee kunnen en mogen zeggen op seks.

De meeste mannen die mij bezoeken die een relatie hebben zijn in mijn beleving seksueel aantrekkelijk, goed gereedschap, hoffelijk zelfs.
Ik kan mij niet voorstellen dat het thuis 180 graden anders is, dan dat zij tegen mij zijn.

Als vrouw, wil je jezelf bemint voelen, je wilt ook respect voelen voor je man.
Mooi voelen.

Als er ruzie is, over bv huishoudelijke taken, los die dan op. Soms kan een schoonmaakster voor 1x pw al de oplossing zijn en druk wegnemen uit de relatie. Of kinderen uit school ophalen, een date plannen met hotel.

Maar heb je alles al geprobeerd, dan ligt het echt bij haar.
Een vrouw weet dat een man intimiteit nodig heeft en een vrouw heeft dit ook nodig al zijn sommige het wellicht vergeten.

En je hebt ook horken. Mannen die een bloedmooie vrouw hebben, die ook seks wilt, maar die gestraft worden door geen seks te krijgen. Zodat dat jongetje zich "man" voelt.
Nou, kleine man, je hebt dan nog een hele hoop te leren.

En heren, sommige vrouwen gaan ook gewoon vreemd.
Hou dat ook in gedachten lieverds.

Maar inderdaad, er is geen eenduidig antwoord, oorzaak of reden.
Ik gun wel een ieder fijne intimiteit. Maakt het leven aangenamer
 
Feminisme

Het heeft echt veel goed gebracht qua seks maar ook veel wat minder goed is.

Het idealisme verkondigd dat anti conceptie vrouwen de vrijheid geeft of van seks te kunnen genieten zonder al te veel consequenties.
Maar duik maar eens in de literatuur en je zal zien dat de lust naar seks afneemt met die zelfde "vrijheids pil".
Zelfde met depressie. Anti depressiva heeft invloed op lust gevoelens.

Dan nog dat we als vrouw nee kunnen en mogen zeggen op seks.

De meeste mannen die mij bezoeken die een relatie hebben zijn in mijn beleving seksueel aantrekkelijk, goed gereedschap, hoffelijk zelfs.
Ik kan mij niet voorstellen dat het thuis 180 graden anders is, dan dat zij tegen mij zijn.

Als vrouw, wil je jezelf bemint voelen, je wilt ook respect voelen voor je man.
Mooi voelen.

Als er ruzie is, over bv huishoudelijke taken, los die dan op. Soms kan een schoonmaakster voor 1x pw al de oplossing zijn en druk wegnemen uit de relatie. Of kinderen uit school ophalen, een date plannen met hotel.

Maar heb je alles al geprobeerd, dan ligt het echt bij haar.
Een vrouw weet dat een man intimiteit nodig heeft en een vrouw heeft dit ook nodig al zijn sommige het wellicht vergeten.

En je hebt ook horken. Mannen die een bloedmooie vrouw hebben, die ook seks wilt, maar die gestraft worden door geen seks te krijgen. Zodat dat jongetje zich "man" voelt.
Nou, kleine man, je hebt dan nog een hele hoop te leren.

En heren, sommige vrouwen gaan ook gewoon vreemd.
Hou dat ook in gedachten lieverds.

Maar inderdaad, er is geen eenduidig antwoord, oorzaak of reden.
Ik gun wel een ieder fijne intimiteit. Maakt het leven aangenamer
Ik vind het goed dat er eindelijk gelijkheid komt tussen man en vrouw. Op alle nievaus sociaal, financeel en sexueel.

Ik vind dat zij ook wel een krachtige booschap heeft.

 
Sowieso kan het nooit kwaad om even af te schakelen van tijd tot tijd.
Heb dat vorig jaar gedaan.
Telefoon uit, wel een backup telefoon voor geval van nood. En echt even in alle rust nadenken over waar sta ik nu, ben ik gelukkig en zo niet wat moet ik doen om wel gelukkig te worden.

Leverde interessante inzichten op.
Af en toe zonder telefoon even een paar uur in t bos of op t strand gaan wandelen

De meeste mannen die mij bezoeken die een relatie hebben zijn in mijn beleving seksueel aantrekkelijk, goed gereedschap, hoffelijk zelfs.
De meeste 😏😏😏
 
Nee niet bij jou bedoel je🤭😂
Kijk natuurlijk ben jij een DVP, ook die van mij, ook al zullen we elkaar nooit ontmoeten.
Het is erg maar als ik zo een schuldgevoel bui heb, ga ik turven hoeveel mogelijke relaties ik onder druk heb gezet. 🫣 Ik kan daar best in doordraven.
Dat schuldgevoel moet je niet hebben, is ook nergens voor nodig. Wij mannen gaan niet vreemd omdat er DVP,s zijn. We gaan ook vreemd met de buurvrouw , collega of een vrouw die we in de kroeg tegenkomen. Wij mannen zijn jagers, dat verklaart ook dat ik veel dames heb bezocht.

De meesten gaan naar een DVP omdat ze (denk ik) thuis geen goed sexueel huwelijk hebben. Ze leven wel samen, maar meer als broer en zus. De vrouw wil geen seks meer, of is niet meer aantrekkelijk voor de man.
En tja er bestaat een wereld vol met DVP,s waar je tegen betalen seks mee kunt hebben.

Daarentegen kan er een wederzijdse klik ontstaan (niet te verwarren met verliefdheid) dat de klant vaker komt. En tja, dan ben je wel onderdeel van het geheel. Echter zoals ik het zie de Oorzaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lili
Het kost tijd en moeite. En dat doen mensen tegenwoordig te weinig. Door de digitale wereld moet alles rete snel.

Pas nog een lange wandeling gemaakt zonder telefoons, geen afleiding. Dan komen die gesprekken vanzelf 😊
Ja, geweldig die inzichten. Gaat Tiffy (volgens mij kennen wij elkaar uit een vorig leven trouwens, maar dat terzijde) ons nu nog vaker dat vervelende spiegeltje voorhouden? ;-)

Aangezien jij niet als een egoistisch wezen door het leven gaat zonder enige consideratie voor haar omgeving, zou ik toch niet aanraden om al het leed van de wereld op je schouders te nemen. Een geweten is goed, dat maakt ons menselijk. Maar ik zie het als zo: Tegenover ieder relatieprobleem waaraan je niet bewust in wellicht in uiterst geringe mate bijgedragen hebt, staan misschien wel 100 mensen die je gelukkig hebt gemaakt.

ik heb een dame gekend, die naast haar job als parttime DVP actief was en op haar LinkedIn had staan "verkoopster van levensgeluk". Schitterend. Maar weinig mensen wisten welke waar ze precies aan de man bracht, maar voor de insiders natuurlijk hilarisch.

Anyway, Tiffy… je inzichten inspireren. Dieper, dieper!
 
Ik denk dat mensen dat vaker denken. Dat ik een vervelend spiegeltje voorhoudt. Maar dat spiegeltje hou ik mijzelf ook vaak voor. Mooiste van volwassen worden en zijn, is verantwoordelijkheid nemen. En van pijn, groeien we alleen maar.

Ik stel me altijd voor dat een dier die letterlijk uit de huid groeit zoals een rups en een slang, zeer oncomfortabel is op dat moment. Maar uiteindelijk komt t allemaal goed 🥰😊

Accepteren van wat is..dat is vrijheid.

Geïnspireerd op jouw schrijven @Zorro75
 
yw Tiffy, happy to return the favour.
Inspiratie is toch een van de mooiste dingen die een mens en ander mens kan geven. Samen elkaar tot grotere hoogten stuwen (waar kennen we dat ook alweer nog meer van :) )

Ik hou van spiegels. Spiegels geven inzicht en heeft een wijs man niet ooit gezegd dat zelfkennis het begin van alle wijsheid is?
Daarnaast kennen we allemaal dat gelukzalige gevoel als we op een bepaald moment in de spiegel kijken en uitermate tevreden zijn met wat we op dat moment aan het doen zijn.

Accepteren van wat is is vrijheid? Kom ik op terug. Ik krijg de associatie met gelatenheid en daar ben ik niet van geloof, maar ik ga erover nadenken.

Dieper, Tiffy… dieper!
 

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:BRIL-JANt, Toffee

In de psychologie is een stroming die zegt dat de manier waarop en waarmee je associeert heel veel zegt over iemands persoonlijkheid en diepere verlangens/drijfveren.

Zo associeer ik bijvoorbeeld spiegels met inzicht, wijsheid, slaapkamers en bordelen. Jij met Jan Smit ;)
a dirty mind is a joy forever zullen we maar zeggen :p
Accepteren van wat is..dat is vrijheid.

Geïnspireerd op jouw schrijven @Zorro75

by the way, Tiffy...
met het risico dat ik hier een lifelong ban aan m'n broek krijg voor het tegenspreken van topicstarter (zou wel vlot zijn na 5 berichten), ga ik het toch doen.

Ik ben het NIET met deze stelling eens. Weliswaar kan acceptatie een gevoel van vrijheid geven, maar slaat volgens mij in de praktijk door in het 'de andere kant op kijken', gelatenheid, zelfs luiheid. Volgens mij word je daar niet gelukkig van, wat de ultieme vrijheid dan weer in de weg zal staan.

Daarnaast staat het principe van acceptatie ook de verdere ontwikkeling, ik zou bijna zeggen evolutie van alles en iedereen op deze planeet in de weg.

Een voorbeeld: ik hou op zich best van jagen, maar ik ben blij dat 1 van onze voorvaderen niet heeft geaccepteerd dat het leven bestaat uit slapen in een Hunebed en overdag met een knuppel achter konijnen aanrennen teneinde in de dagelijkse voedselbehoefte van vrouw en kroost te voorzien.

Vergeet ook ons aller vriend Quondam niet. Als hij had gedacht "periodieke onthouding ivm de eisprong is nu eenmaal wat is", had hij niet het condoom uitgevonden en hadden we met zijn allen nog 1 week per maand op een houtje zitten bijten. En ja, een goede kapitein vaart ook over de Rode Zee, maar toch. En dan nog te zwijgen van alle geslachtsziektes, waarvoor hij het echt gedaan schijnt te hebben, maar ik vond de eerste optie romantischer.

Wat niet wegneemt dat acceptatie ook veel rust in het koppie kan geven...

Of draaf ik door?
 
Laatst bewerkt:
Dat soort associaties doet me denken aan dit fragment🤣🤣
Bertje Vis! Zo jammer dat ie gestopt is. Heerlijk dit.
Weliswaar kan acceptatie een gevoel van vrijheid geven, maar slaat volgens mij in de praktijk door in het 'de andere kant op kijken', gelatenheid, zelfs luiheid.
Ik zie acceptatie niet als een eindpunt van zelfontwikkeling, maar juist als een startpunt.

Het accepteren dat de huidige situatie is wat het is. Geen energie meer steken in de vraag: "Waarom ben ik in deze situatie terecht gekomen?", maar inzien dat de vraag: "Hoe kom ik hier als een beter persoon uit?" relevanter is.

Ik denk, en weet uit eigen ervaring, dat door het niet accepteren van de situatie er niet gekeken wordt naar de toekomst, maar men kan blijven hangen in het verleden.

Acceptatie als vertrekpunt, geen eindpunt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan