Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Roxas, ik hoop echt voor je dat er zo in zal staan als je daadwerkelijk een relatie hebt. Ik heb een hekel aan delen. Mijn meissie is van mij, handen en thuis.
daar zien wij het totaal anders. Volgens mij is je partner nooit jou eigendom. Je kan een persoon nooit bezitten. Ik heb niet haar te zeggen wat zij wel of niet mag/ kan doen. Dat is enkel haar keuze, het zelfde geld ook anders om. Je kan het wel vragen aan je partner en ook verwachten van je partner om monogaam te zijn. Maar of ze het wel of niet doen is hun keuze en van niemand anders.

Weet je waarom ik soms echt blij ben dat ik single ben. Ik moet mij bij niemand verantwoorden. Wie is dat dat op je fb post regageerd? Een oude school vriendin. Of Waarom staat zij naast jou op die foto? Omdat jij geen zin had om mee te gaan. Waarom licht jou hand op haar schouder? Omdat het anders zo stijf was en on natuurlijk. En zulke dingen.

Of als je iets gaat drinken met vrienden en je vraagt je partner mee, ze willen niet. Maar als je niet binnen de minuut antwoord ben je vreemd aan het gaan. Daar heb ik geen zin in.
 
daar zien wij het totaal anders. Volgens mij is je partner nooit jou eigendom. Je kan een persoon nooit bezitten. Ik heb niet haar te zeggen wat zij wel of niet mag/ kan doen. Dat is enkel haar keuze, het zelfde geld ook anders om. Je kan het wel vragen aan je partner en ook verwachten van je partner om monogaam te zijn. Maar of ze het wel of niet doen is hun keuze en van niemand anders.

Weet je waarom ik soms echt blij ben dat ik single ben. Ik moet mij bij niemand verantwoorden. Wie is dat dat op je fb post regageerd? Een oude school vriendin. Of Waarom staat zij naast jou op die foto? Omdat jij geen zin had om mee te gaan. Waarom licht jou hand op haar schouder? Omdat het anders zo stijf was en on natuurlijk. En zulke dingen.

Of als je iets gaat drinken met vrienden en je vraagt je partner mee, ze willen niet. Maar als je niet binnen de minuut antwoord ben je vreemd aan het gaan. Daar heb ik geen zin in.
Ik beschrijf nergens dat mijn partner mij bezit is.

Echter ik sta er niet zo in zomaar rond te neuken.

Voor de rest kan ik als vrijgezel met je meegaan. Kan doen een laten wat ik wil, geen gezeur en zo. Echter ik mis gewoon een vaste partner om leuke dingen mee te ondernemen. Of iemand die je steunt, een luisterend oor.
 
Ik beschrijf nergens dat mijn partner mij bezit is.

Echter ik sta er niet zo in zomaar rond te neuken.

Voor de rest kan ik als vrijgezel met je meegaan. Kan doen een laten wat ik wil, geen gezeur en zo. Echter ik mis gewoon een vaste partner om leuke dingen mee te ondernemen. Of iemand die je steunt, een luisterend oor.
Dit begrijp ik als mijn partner is van mij. (Bezit)
Mijn meissie is van mij, handen en thuis.
het kan zijn dat ik het verkeerd begrijp maar ik vind zij is de persoon die kiest wat iemand anders mag en wat niet.

dat mis ik ook het moet zelfs geen relatie zijn maar bv een vriendin waar mee je kan praten. Je steunt samen mee leuke dingen mee doet is ook goed. Elk doet zijn ding en laat wat hij of zij wil. Maar gewoon dat je savonds niet alleen zit. Een soort roommate zeg maar. Komt er fwb of meer van is dat super. Maar ik vind dat beter dan in een slechte relatie te zitten.

Ik wil ook een vriendin die open is. Ik hoop,( als ze het ook wil) met mijn toekomstige vriendin naar swingerclubs te gaan. Toe tezien hoe zij plezier heeft en anders om.
 
Wat een onzin allemaal. Er zijn meer stellen die monogaam zijn dan die vreemd gaan.

vreemd gaan gebeurd in het geheim. Dus veelal weten anderen dit helemaal niet. Seks met anderen is taboe.
Zelfs stellen die een open relatie hebben houden dit vaak
verborgen.
Een DVP bezoeken valt hier niet onder. Dit is puur betaald seks hebben, fun voor die 15 minuten.
Veel vrouwen denken hier echt wel anders over. En in een relatie is het ook ad partner om hier iets van te vinden, niet aan de man met hobby.
Overigens is de seks in de meeste gevallen niet het probleem maar het vertrouwen.
Alsook opnieuw het taboe. Bijna niemand zegt: Hoi mijn naam is Jan en mijn hobbies zijn gamen, naar de sportschool en dames betalen voor de seks.
Taboe.

En als 15 min geen probleem is. Hoe zit het dan met 60 min of 4x 15?

Is er een verschil tussen een dvp en de collega op werk, of social media flirt waarmee men in bed beland? Kortom: Waarin zit het verschil?

In mijn beleving zijn de meeste mannen te avontuurlijk en te veel een jager om monogaam te zijn.
Ze willen vaak wel een monogame partner. Maar dat wil een polygamist ook hoor.
ik zie het probleem en/of verschil niet..

*niet op de man, gewoon een debat*
Met wie zit jij op dat bankje Tif?
Elke keer twee anderen, maar ze rouleren en ik ben nooit ongesteld alleen wel eens irritant zoals nu😆😂
 
Een DVP bezoeken valt hier niet onder. Dit is puur betaald seks hebben, fun voor die 15 minuten.
k heb weinig recht van spreken in deze hele discussie, lonely by choice, hoewel 'vrij' eerlijk gezegd beter past. Ik heb niet direct iets met poly, maar ben niet ook zeker niet
monogaam. Heb een paar vriendinnen "die wel eens blijven logeren". Bezoek gek genoeg (?) meestal maar 1 DVP, heel erg mono in dat opzicht 🤣🤣 als de juiste gevonden is natuurlijk. Omdat het leuke interessante vrouwen zijn en de sex heel goed is, en de rollen (enigszins) ook omgedraaid.
Maar als je wel een relatie hebt en je bezoekt DVP's (moet iedereen zelf weten, ik heb daar verder geen mening over) maar dan ga je toch gewoon vreemd?
Dat kan je toch niet afdoen als even 15 minuten betaalde sex, dan doe je toch jezelf, je partner en de DVP tekort?
Ik begrijp DVP's en klanten niet die voor 15 minuten willen gaan. DVP's nog enigszins, tis werk en kassa,
En iedere wandelaar die de ene na de andere DVP af gaat, durft die echt te beweren dat hij in een relatie voor monogaam gaat? Ik zeg niet dat het niet kan, maar er zit toch ook een verslavend iets in deze hobby. Eerst die woorden maar eens waar zien te maken, toch?
Elke keer twee anderen, maar ze rouleren en ik ben nooit ongesteld alleen wel eens irritant zoals nu😆😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
Ik apprecieer het ook dat de overheid uit mijn zaken (en vooral zakken) blijft. Die hoeft de boel niet te criminaliseren wanneer niemand er last van heeft.
Dan vooral terughoudend zijn met het doen van elektronische betaaltransacties.
Het is hier nog niet zo erg als in bepaalde landen, maar de overheid heeft een ziekelijke drang tot het volgen van het doen en laten van haar burgers.
 
Dan vooral terughoudend zijn met het doen van elektronische betaaltransacties.
Het is hier nog niet zo erg als in bepaalde landen, maar de overheid heeft een ziekelijke drang tot het volgen van het doen en laten van haar burgers.
Alles is zo'n beetje digitaal betalen tegenwoordig. Kijkend naar mezelf heb ik alleen nog cash wanneer ik mijn vaste dame of poetshulp betaal.

Het gebruik van cash een tijdje voor de boodschappen, heeft me wel geholpen grip te krijgen op mijn uitgaven van de boodschappen :)
 
Alles is zo'n beetje digitaal betalen tegenwoordig. Kijkend naar mezelf heb ik alleen nog cash wanneer ik mijn vaste dame of poetshulp betaal.

Het gebruik van cash een tijdje voor de boodschappen, heeft me wel geholpen grip te krijgen op mijn uitgaven van de boodschappen :)
Vooral met corona ben ik gewewend geworden aan betalen met de bankkaart. Het is gemakkelijk en vlot.

Ik gebruik cashgeld wel bij het bezoeken van dvp´s. Hoe wel ik wel zou durven gebruiken in een privé-huis waar ik vaak ga.

Waneer ik ook nog cash geld gebruik is bij het uitgaan. Om een buget te zetten. Of waneer ik een zotte uitgave doe zo dat ik zie wat ik uitgeef.
 
Zo zie je maar weer, iedere schrijver hier heeft weer een andere realiteit, elk met zijn of haar eigen achtergrond en redenen om het een boven het ander te verkiezen. Mooi toch?

Maar qua definitie denk ik inderdaad dat vrijwel niemand (/niemand?) op dit forum monogaam is.
 
Ik gebruik cashgeld wel bij het bezoeken van dvp´s. Hoe wel ik wel zou durven gebruiken in een privé-huis waar ik vaak ga.
Ook in privehuizen betaal ik nog met cash.

Ondanks dat ik er kind aan huis ben, best geloof dat ze netjes met de informatie om gaan en eigenlijk niks te verbergen heb, vind ik het idee dat mijn volledige naam en bankrekening daar ergens vast staan.

Met mijn voornaam heb ik geen probleem, maar mijn volledige naam heeft tot nu toe maar één dame mogen weten. Haar vertrouw ik dat ze er netjes en zorgvuldig mee om zal gaan, maar verder beperk ik mijn persoonlijke info in die wereld.
 
Ook in privehuizen betaal ik nog met cash.

Ondanks dat ik er kind aan huis ben, best geloof dat ze netjes met de informatie om gaan en eigenlijk niks te verbergen heb, vind ik het idee dat mijn volledige naam en bankrekening daar ergens vast staan.

Met mijn voornaam heb ik geen probleem, maar mijn volledige naam heeft tot nu toe maar één dame mogen weten. Haar vertrouw ik dat ze er netjes en zorgvuldig mee om zal gaan, maar verder beperk ik mijn persoonlijke info in die wereld.
Van mij weet er ookbmaar 1 dame mijn volledige naam. Dat is omdat ik haar vertouw.

Ik ga ook maar naar 1 privé-huis ga. Dan moet ik niet verzoeken moest het verkeerd lopen. Ik reken ook een serieus huis moet en zal wel voorzichtig omgaan met die info.
 
Van mij weet er ookbmaar 1 dame mijn volledige naam. Dat is omdat ik haar vertouw.

Ik ga ook maar naar 1 privé-huis ga. Dan moet ik niet verzoeken moest het verkeerd lopen. Ik reken ook een serieus huis moet en zal wel voorzichtig omgaan met die info.
Bij mij weten 3 dames het, maar van die weet ik ook de echte naam. Dus zo erg vind ik t niet.
Eentje wist al sowieso mijn naam vanwege naambordje bij de bel😅😁
 
Ook in privehuizen betaal ik nog met cash.

Ondanks dat ik er kind aan huis ben, best geloof dat ze netjes met de informatie om gaan en eigenlijk niks te verbergen heb, vind ik het idee dat mijn volledige naam en bankrekening daar ergens vast staan.

Een privehuis heeft er geen belang bij om je gegevens op straat te gooien. Maar je bankier kijkt ook mee. Ik heb al genoeg telefoontjes gekregen van de bank voor de een of andere investering wanneer er geld op de rekening staat dus privacy :unsure:

Ik zal mijn rekening van de Kaaimaneilanden gebruiken 😅

Eentje wist al sowieso mijn naam vanwege naambordje bij de bel😅😁

Thatll Do It GIF by Fargo
 
Een privehuis heeft er geen belang bij om je gegevens op straat te gooien.
Niet expres, maar misschien wel per ongeluk. Herinner me nog jaren geleden een zelfstandige dame die doodleuk al haar contacten mailde met alle mailadressen gewoon zichtbaar. Gelukkig had ik een anoniem adres gebruikt.

Dat was dus een privé dame en geen huis, maar van sommige huizen heb ik het idee dat ze niet al te professioneel gerund worden. Ongeluk zit in een klein hoekje.
 
Schit dan zijn het bij mij ook 2 de achternaam staat op de bel. En ik heb mijn vooraam gezegt. 🤯 gelukkig leef ik nog zeg 😂😂
Haha denk niet dat we als wandelaars zo snel gevaar lopen bij thuis ontvangst.
Sowieso wil achternaam niks zeggen. Ik ken mensen die heten eigenlijk Janssen met de achternaam maar op bordje staat klaassen
Bij mij moeten ze eerst langs een andere deur voor ze bij de mijne zijn 🤣
In mijn nieuwe woning wordt helemaal leuk want dan kan ik de intercom kijkfunctie activeren zonder de intercom te gebruiken 🤣🤣

Sowieso heb ik nog wat onzichtbare maatregelen wanneer ik een dame thuis ontvang😁😁
 
Laatst bewerkt:
Haha denk niet dat we als wandelaars zo snel gevaar lopen bij thuis ontvangst.
Sowieso wil achternaam niks zeggen. Ik ken mensen die heten eigenlijk Janssen met de achternaam maar op bordje staat klaassen
Bij mij moeten ze eerst langs een andere deur voor ze bij de mijne zijn 🤣
In mijn nieuwe woning wordt helemaal leuk want dan kan ik de intercom kijkfunctie activeren zonder de intercom te gebruiken 🤣🤣

Sowieso heb ik nog wat onzichtbare maatregelen wanneer ik een dame thuis ontvang😁😁
Ik voel mij zwz wel safe. Het naam boordje op de bel is niet vaak voor in belgië. 😅 er hangt een ring deurbel die koppelt is aan de gsm´s en ik heb altijd een hond gehad. Plus met mijn andere hobby heb ik dingen waar mee ik mij kan verdedigen moest het nodig zijn.

Maar vooral mij vriendelijkheid omgang,gedrag en respect naar de dame toe is het beste en nr 1 verdediging. 😁😇
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan